Elise en Juffie... misschien hebben jullie ook wel gelijk ook. Maar ben zo bang om haar ermee te confronteren. Ik weet hoe gek ze op haar beestje was! Ooow dit is oneerlijk... ja ook als ik t haar niet vertel is t van mij ook oneerlijk tegenover mn dochtertje. Ik zal t er nog eens met Chris over hebben om t haar toch maar te gaan vertellen. Bedankt!!! Elise... spannend zeg... nu al gerommel!!! Ik denk nu al gelijk terug aan mijn dagen voor de bevalling. Jeetje wat ben je dan nerveus! Nog ff meid en dan is ze er!!! Juffie... alweer 3 maandjes die Matthijs... gaat echt ontzettend hard he. Vanmiddag kwam n buurvrouw van paar deuren verder even in de wandelwagen naar de kleine kijken. Ik zeg: klein is ie niet meer hoor hahahaha Zij heeft n kleintje van nu 7 weekjes. Wat is dat dan alweer klein zeg! Niet huilen??? dat is lekker. Ik vind trouwens dat Divano t s'avonds ook aardig doet. Hij heeft geen huiluurtjes meer zoals ie dat had. Wij gaan omste beurt s'avonds met hem in bad of onder de douche en meteen daarna geven we hem n flesje dan valt ie zo om van vermoeidheid. Vanavond heb ik hem met Gyani in bad gedaan. Ik zat op mijn hurken erbij in de badkamer en Gyani zat in bad en Divano lag heerlijk op zn buikje en dan draaide ik hem om op zn rugje... spartelen en n plezier dat ie had!! Nu ligt ie heerlijk in ons bed te slapen wnat op zijn kamertje was t maar liefst 28 graden... veelste warm voor de kleine. En op zijn kamertje is t erg licht... we gaan nu echt van de week kijken voor n verduisterend gordijntje want dit is niet leuk meer! All... hoe gaat t met jullie meiden???
goeiemorgen deze waterige zondagmorgen QB: GAAF! leuk voor je pa! miran: vertellen met een duidelijk nee en het waarom niet lijkt mij ook de beste oplossing...sneu voor het katje elise: spannend juffie: hoe bevalt het werken weer? Yo: tja, het kan snel na de eisprong natuurlijk...spannend, maar dan wordt het misschien wel afzeggen van Sri Lanka?? of niet? ...weet het niet meer... hier alles zijn gangetje, over drie dagen gaan we weer een nieuwe cyclus in. hopelijk dan weer meer geluk
Judibi... normaal ben ik ook iemand die n duidelijk NEE geeft en ik ben ook n type van de "waarom niet", maar dit vind ik gewoonweg te moeilijk! En vandaag vertel ik t haar sowieso niet want morgen heeft ze schoolreisje en dat kan ik niet maken. Maar goed... ik weet dat ik t snel moet vertellen. Ik brei er weer n eind aan want de kleine huilt
Ja als het zo zou zijn dan ga ik wel eens even goed nadenken over Sri Lanka ja...... Maar goed ik wacht rustig af....kan toch niks anders... Fijne zondag allemaal! Mup ik veer voor je!
Yo... zou wel mooi zijn hoor als je nu zwanger bent... of t nu uitkomt of niet qua tijdstip. Ik hoop t voor je. Je hebt n leuke lieve relatie nu en dan n liefdesbaby... is toch mooi alles past dan toch! Jammer dan van je vakantie. Ik ga veren meis!
Yojo: die vakantie kan natuurlijk altijd nog spannend, spannend! Miran: nee, zo kort voor schoolreisje zou ik ook niet doen hoor! sterkte met vertellen... mup: nog even ook voor jou tot (n)od. heb je wat rare klachtjes of juist niets?
Judibi... en jij? Heb jij gekke dingen of zo? jij vraagt wel aan jo en aan mup maar zelf ben je er ook nog he meis! Nu zal je vast wel zeggen dat dat niet kan maar wie weet is er n langzame zwemmer geweest... ik dacht toen ik aantelde van ons Divano ook dat ik goed ziek was en dat er verders niks aan de hand was maar bij ons was t raak.
Veer modus aan voor jullie kippetjes! Miran, Chels zit nu op de 53 dag. Zwangerschap duurt ongeveer 63 dagen. Las net op internet dat het tussen de 56ste en de 64ste dag kan gebeuren..... Erg spannend. Zijn niet bij een dierenarts geweest, we zien het wel. Ze slaapt nog steeds veel, redelijk dikke buik en flinke tepels. haan vertelde dat Chels vanmiddag een soort slijmprop had verloren...... Meer dan afwachten kunnen we niet. Hier verder alles z'n gangetje, weekend gewerkt, nu 2 dagen vrij. Ryan wou de hele dag niet eten, temp 39 Zetpil en een dutje gedaan vanmiddag, met papa in bad geweest. paar patatjes gegeten, nu temp nog 39. verder klachten Zetpil gehad en ligt nu met papa op de bank, zo z'n bedje in. @all, Zwaai!!
Ik kom even zwaaien!! Hier ligt onze kleine moppentrommel voor het eerst in haar eigen bedje 's avonds. Overdag slaapt ze altijd super goed in d'r eigen bed en hoor je haar niet maar 'savonds was ze altijd onrustig en wilde ze het liefst bij ons hangen maar ze ligt nu al de hele avond in bed! Morgen kom ik weer ff tokken!! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen! Hier een goede nacht en avond gehad Thyrza om 23.30 wakker gemaakt voor de laatste fles maar ze sliep praktisch door en toen kwam ze om 3.15 en vanmorgen om 07.30 weer de volgende. Wel weer eerst wat eerder wakker maar met speentje lekker verder getukt nog even. Beetje jammer alleen dat ik zelf pas om 1.15 in bed lag een vriendin kwam nog laat op de avond even aan, verdrietig ivm relatieproblemen dus dat wordt vanavond vroeg m'n bedje in! Of vanmiddag nog even!
goeiemorgen! Pooh: spannend! bijna een nestje schattige, wollige, hartvertederende puppies deli: goed zo van Thyrza!! hier gaat alles gewoon. even getempt vanmorgen, 36,7 dus denk echt niet zwanger over twee dagen moet ik alweer ongesteld zijn... vanavond begint bij ons de avond4daagse, yeaj
goedemorgen, pooh: spannend! Deli: goed van Thyrza zeg.. Ook vannacht goed gegaan? Jubidi: jammer van de aankomende ongesteldheid. Maar was wel te verwachten natuurlijk ga je nog meelopen met de avond4daagjes??
goedemorgen! Spannend voor sommige dames. Veer veer veer!!! Deli, goed van Thyrza! Bij jullie dus omgekeerde wereld. Hier slaapt Laura snachts heel goed in haar eigen bedje maar overdag niet. Nu ligt ze er na de voeding van 10.00 uur toch al weer ff in . Wel eerst mopperen maar nu gaat het al ff goed. Jammergenoeg moet ze zo wel weer mee op pad om haar broer op te halen bij de psz. judibi, toch ga ik hard voor je veren ondanks je lage temp!! Pooh, arme Ryan. Is hij weer wat beter? Gisteren echt een leuke dag gehad. Eerst lekker ontbijtje gedaan met zijn allen en daarna moest haan een paar uur weg. Dus ben ik met opa, oma, mijn kids en de kids van mijn broer naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest. Echt geweldig veel lol gehad en een lekker ijsje gegeten. Savonds nog lekker uit wezen eten bij mijn broer en toen vroeg te bed. Nu uitgeslapen en zo maar eens de dag gaan beginnen haha!
@ Juffie, hoe trek je het? 2 kindjes, werken, huishouden? Is even druk nu of gaat het goed? @ Dag, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! Thyrza slaapt 'snachts ook altijd goed in haar bedje hoor alleen van de fles van 19.00 uur tot 23.00 niet. Gaat het bij jullie beter nu met de zuurremmer? @ Judi, ik veer gewoon standaard voor je meis!! Heb je een gezellig weekend gehad? Geen avond 4 daagse fan? @ Pooh, hoe is het met Ryan? Nou, ik zit ff aan m'n lunch. Dalijk nog even de wc beneden doen en de badkamer een beetje en dan vind ik het wel weer mooi geweest!
Smakelijk! Ik ben druk bezig met mijn portfolio voor de cursus VVE van t werk. Heb beneden alles al klaar dadelijk nog boven verder. Fijn zo'n extra vrije dag!