Meiden met een tweede, hoe gaat het met jullie? Ervaren jullie het als erg druk of was de overgang van 0 naar 1 groter en drukker? Deli, hoe is het vannacht gegaan, heeft ze goed geslapen in haar eigen bedje? Judibi, balen meid! Lekker de frustratie eruitlopen bij de vierdaagse! Yojo, je maakt wel goed gebruik van je extra vrije dag haha Dag, leuke dag gehad gisteren lees ik. Ryan heeft sinds gisteren koorts tussen de 38,5 en 39 verder niks aan de hand behalve dat ie wat warm voelt.... snap er niks van... Met chels gaat het goed, slaapt bijna alleen nog maar haha
ja goed bezig he! Nog 6 bladen uitwerken en dan is het klaar!! Spannend hoor met Chels....ben erg benieuwd!
mmm... zit lekker aan een zelfgemaakte smoothie. Beetje drinkyoghurt, aarbeien en banaantje in de blender. Echt lekker Deli: Gaat goed hier hoor. Soms wel wat druk. maar ja dat hoort er bij. Vind het wel heerlijk dat ik nu nog niet fulltime werk want denk dat ik dat nog niet had gered.. Yojo: succes met je portfolio. Pooh: gek die koorts. Vanmorgen had Nathan ook opeens 38,2 Hij eet alleen bijna neit maar speelt wel gewoon. Hij hoest wel wat en het zit wat vol maar neit echt ziek ofzo.
Juffie, Ryan is ook gewoon gezellig de hele dag, vannacht ook redelijk goed geslapen. Hij ziet een beetje bleek en wat rode oogjes met wallen en dan die koorts. Hij wil ook niet eten maar drinken gaat prima. Afwachten maar..
@ Pooh, vannacht is het ook goed gegaan! Thyrza heeft prima geslapen. Ben benieuwd wat ze vanavond doet... Ach ja, als ze 'snachts maar slaapt dat is het belangrijkste en dat doet ze gelukkig altijd. Wat raar die koorts he!! Wesley heeft het ook wel eens, meestal is het dan na een dag weer weg. Ik vond de overgang van 0 naar 1 groter. Het is de eerste dagen wel erg druk met 2 kinderen maar je bent al gewend dat niet alles op je eigen tijd kan. Dat vond ik bij Wesley het lastigste. Verder ligt het er ook aan wat voor leeftijd de oudste heeft denk ik. Wesley kan al heel veel zelf en kan me goed helpen
ik vind inderdaad de overgang van 0 naar 1 ook groter. Ben nu veel rustiger in de zorg voor Matthijs. Natuurlijk maak ik me ook nog geregeld zorgen maar de 'gewone' dingen gaan gewoon veel makkelijker. Denk wel eens waar maakte ik me bij Nathan nou druk om
Goedenavond... Yo... spannend hoor ben benieuwd bij jouw. Wanneer wil je gaan testen meis? Maar stel dat je nu zwanger bent mag je dan niet vliegen in dat stadium van de zwangerschap of gaat t om t soort land waar je heen gaat? Judibi... jammer meis maar ook bij mij is t zo dat ik continu voor je blijf veren maar goed dat heb ik jouw al vaker gezegd! Pooh... spannend dan voor Chelsey. Is t bij honden tzelfde als bij mensen want ik verloor de slijmprop om 00.15 uur en om 04.30 uur had ik mijn eerste heftige wee! Dus wie weet gebeurd t nu heel snel bij Chelsey. Hou ons wel op de hoogte he? Kun je trouwens niet voelen hoeveel t er ongeveer zijn? Wat denk je zelf? Ik gok op 4 puppy's!!!! Waarvan 1 reu en 3 teefjes! Overgang van 0 naar 1 kind... ik heb ervaren dat ik van 0 nar 1 kind zwaarder vond dan van 1 naar 2 of zelfs van 2 naar 3 enz enz. Als je nog geen kinderen hebt moet je je eigen leven ineens omschakelen en als je al 1 kind hebt dan leef je al in n aangepast leven dus dan maakt t niet meer uit. Het is wel zo dat je de eerste paar weken drukker ervaart omdat je dan weer je ritme moet zien te vinden. Ook nu heb ik dat ervaren om de kinderen te laten voelen en zien dat hun plekkie niet veranderd is doordat er n kleintje bij gekomen is! Dat is wel vermoeiend maar voor de rest is t gewoon n kwestie van aanpassen. All... weet t ff niet meer. Ow ja wel... Riddle... meis hoe is het met je???? Ik mis je hier behoorlijk. Kun je t allemaal n plekkie geven of valt t je erg zwaar? Dikke knuffel meis! All... had n rustig weekend. Vandaag de kids naar dierentuin geweest. Wie weet er n superleuke dierentuin??? Ik wil in de zomervakantie uitstapjes gaan maken ipv op vakantie gaan. We zitten nl ook nog met de verbouwing. Ik zit te denken aan eurodisney... en dierentuin... zwembad... drievliet... enz enz. Iemand nog suggesties???? Ow mijn pa is vandaag jarig en heb n heel leuk idee voor n kadootje. Ik laat n t-shirt maken met n foto van Divano in n rompertje waar de volgende tekst op staat "ik ben opa's trots" en dan laat ik daar de tekst bij zetten "hartelijk gefeliciteerd met je 61e verjaardag". Voor Divano doe ik dan tzelfde t-shirtje laten drukken. Zodat opa en kleinzoon tzelfde shirtje aan hebben op opa's dag! Lijkt me leuk!!!
@ Pooh, spannend hoor met Chelsy. Teven gaan altijd slijmn de dagen voordat ze gaan bevallen. Bij Shanti ging ik nog even wat boodschappen doen voordat ze die week zou bevallen. Want daar heb je dan niet zo veel tijd voor. Toen ik terug kwam was het al begonnen. Je merkt het als ze flink begint te hijgen. Ben benieuwd hoeveel pups ze gaat krijgen. Shanti had een flinke buik en had 6 pups. @ Yoyo, spannend hoor! Klopt je banner? Of wanneer is je nod. Mijn nod is tussen morgen en zaterdag. Begin nu toch wel wat rugpijn te krijgen. En dat betekend meestal niet veel goeds. Ik had wel goede hoop deze maand
Oh ja wat betreft KOORTS Vanisha heeft sinds vrijdag koorts. Zondag leek het over te zijn. Maar nu is ze flink verkouden met heel veel hoesten Echt zo zielig eerst was ze nooit ziek en nu om de haverklap. Heb gister Promatezine van de dokter gekregen. In de hoop dat ze lekker gaat slapen en minder hoesten het eerste deel van haar nachtrust
mup: Spannend dus weer op het wachtbankje. Hoop dat de rugpijn geen slecht nieuws is.. Beterschap voor Vanisha! All: Goedemorgen. Straks naar het CB voor prikjes. Bah ben echt een held daarin Kan er zo slecht tegen maar moet nu eenmaal he? Zo eerst even een bakkie doen bij mijn schoonmoeder. fijne dag!
Goedemorgen... Juffie... suc6 en sterkte bij t CB. Hoop dat Matthijs er weinig last van heeft. Divano vond de DKTP niet echt pijnlijk maar toen ze die van de pneumokokkenspuit zette huilde hij alles bij elkaar. Dat moet ook n hele gemene prik zijn. Deze ronde had Divano nergens last van zelfs geen koorts. Ik zelf ben ook geen held hierin hoor maar pak dan alijd Divano's gezichtje vast en knuffel en kus die zodra de prikjes gezet worden. Diep van binnen scheur ik open hoor door t huilen van mijn kind. Maar goed t hoort erbij. Veel suc6 zodadelijk. Mup... hoop en veer voor je dat die rugpijn klachten zijn van n beginnende zwangerschap meis! Wordt nu bij jouw ook wel tijd voor n 2e he! All... ga neuzen op internet over uitstapjes en dan eens prijsvergelijken met weekje naar attractiepark of dagtripjes maken. En als dat niet zo heel veel uitmaakt denk ik dat ik de kinders ga vragen wat hun t liefste willen. Ga nu even googlen heb nu de tijd aan mijn eigen want Divano wou bij mij niet de fles drinken en nu zit ie voor de babytv samen met papa en drinkt zijn flesje nu wel leeg! Lekker rustig voor mama
goeiemorgen thanx allemaal voor het veren!! maar ik ben er zelf niet kapot van hoor ik wist het tenslotte al! pooh: binnen nu en wanneer moet jullie hond bevallen? Yojo: wanneer ga je eventueel testen? werk ze met je portfolio...of was dat gister? vergieterdegiet.... juffie: sterkte dan maar op het CB hopelijk weinig last van nawerkingen! miran: google ze leuk naar een attractiepark! mup: je kent je eigen lichaam het beste, maar lage rugpijn kan toch ook een teken zijn... deli: 's nachts slapen is toch het fijnst! ja hoor, ben wel een fan van de 4daagse: al die kids, zo'n lange slinger maar die knie... gisteravond dus eerste avond van de 4 daagse. leuke route voor iemand met zo'n knakknie als ik haha: door een aquaduct omlaag en weer omhoog en een hele veel te steile brug. dat kwam er nogal pijnlijk op aan. maar de komende avonden loop ik zelf niet, dan kan ie weer rusten. morgen zal ik wel ongesteld worden en dan lekker een nieuwe ronde in
miran: haha dat doe ik ook inderdaad. Matthijs moest ook heel erg huilen maar ligt nu lekker in bed. Het was ook zijn slaaptijd dus was zowiezo een huilerig bezoekje jubidi: is leuk ja de avond4daagse Nathan net getempt en die heeft 39,2.. Eten doet hij ook niet maar verder nog redelijk gezellig. Baal er altijd zo van. Morgen moet hij naar de gastouder mar dat mag niet met koorts.. Moeten we weer wat anders regelen als het vanavond nog zo is
Miran, leuk idee met dat rompertje en t-shirt! Mup, lage rugpijn..... ons lijf heeft ons vaak in de maling genomen, kan er bijna niks meer over zeggen. Veer nog steeds heel hard voor jou! judibi, balen van je knie en dan die heuvels.... Maar de andere avonden loop je niet mee? Ik vond het altijd super leuk. lijkt me ook leuk als Ryan mee gaat doen. Dracht is rond de 63 dagen en chels zit op de 55ste dag yojo, hoe is het bij jou? juffie, hoe was het bij CB? Hier ook nog een 'ziek' kind.... morgen moet ik werken en moet hij naar kdv. maar als hij ziek is mag dat niet. ws blijft haan dan thuis, ik ben de laatste keer thuis gebleven. vandaag en vannacht even afwachten hoe het gaat. vannavht veel huilen en hij bleef maar nee roepen. zwaaien met zn armen.... vermoeiende nacht dus. geen koorts meer. wel wat hangerig. zo vervelend dat ik echt geen idee heb wat er aan de hand is. vanmorgen wel diarree maar hij eet ook al 2 dagen niet. wil alleen fles...... pfff
Pooh: cb was prima. Matthijs doet alles volgens het boekje. Natuurlijk gillen met de prikken maar ligt nu al een tijdje lekker te slapen. Ik ga straks even met Nathan naar de ha. Klaagt nu steeds over au oor.. En wijst ook steeds dezelfde oor aan dus even controleren. Is opeens een heel zielig en ziekig mannetje. Ligt nu lekker te slapen..
juffie, fijn dat alles goed was met Matthijs. Ach ja, die stomme prikjes. Gelukkig slaapt ie lekker. Succes bij de HA met Nathan, vervelend die oorpijn. Beter even goed na laten kijken idd!
Even snel ben vanmiddag met de auto bij iemand achter op gereden... Snap nog niet hoe het kon gebeuren, we stonden bij het stoplicht en dacht dat we reden maar stonden weer stil en BAM. Ik was met allebei de kindjes en Wesley was nogal geschrokken. Sjonge, hele toestand en het komt natuurlijk nooit uit financieel dus ben benieuwd wat het gaat kosten De verzekering komt de auto nu halen en naar de garage brengen, gelukkig werkte m'n man thuis dus hij regelt het nu allemaal... Bah, bah, bah...