@ Pooh, ohhh dat is balen zeg heb je dus helemaal niks aan!! Wie weet hebben ze het bij TNT verkeerd en komt het pakje vandaag nog! Fijn gedoe altijd
Pooh... zo hadden wij dat met t software pakket dat Chris had besteld. Die zou dinsdag komen en gisteren om half 4 was t er nog niet. Ik maakte me druk want de software was ook nog eens lekker duur dus dan heb ik t er al helemaal niet op. Dus Chris bellen en gelijk dat ie de afzender aan de telefoon had kwamen ze t pakketje brengen. Wat bleek nu... met de verkeerde vracht mee gegeven. Vandaar dat t n dag langer duurde. Oooow dat is zo erg als je ergens op zit te wachten en t komt niet en al helemaal als t al betaald is. Hoop dat je pakketje vandaag nog komt meid! Ben ook benieuwd wat Chelsey gaat doen. Is iig al goed teken dat ze in dat mandje kruipt toch?!!! All... weet t niet meer. Hier is alles goed. gaat lekker zn gangetje!
@ Pooh, je moet wel tekenen bij aflevering dus TNT kan nooit beweren dat het bij jullie is afgeleverd als jullie niet getekend hebben natuurlijk! Wat staat er nu bij track en trace?
pooh, das balen! Hoop toch voor je dat het alsnog geleverd word vandaag. Vreemd hoe ze reageerden op het kdv. Lijkt inderdaad wel alsof ze je verward hebben met een ander. Beetje slordig dat wel. Deli, en? Gaan alle avonden nu beter? Hier wel een fijne nacht gehad. Heb gisteren gekolfd en dan het jbpm in de fles gedaan. Dan word de voeding toch beter ingedikt dan met een papje. Gisteren heeft ze zowat niet gespuugd of gehuild toen ik dat deed. Maar om nu de hele dag te kolven en dan met de fles te geven heb ik geen zin in. Ik wacht mijn bezoek aan de osteopaat nog ff af en dan terug naar de huisarts. Als het goed blijft gaan met fles indikken ga ik denk ik toch over op flesvoeding. Anders ben ik de hele dag bezig met voeding voor Laura en ik heb Stan natuurlijk ook nog. Haan is het daar ook mee eens gelukkig. Maar vind het zo jammer om te stoppen met bv!
@ Dag, ja dat kolven en voeden is slopend! Daar zou ik ook niet voor gaan, nu helemaal niet met 2 kids! En als ze het goed doet met een flesje + jbpm dan is het toch ook prima! Hier net ineens dat Wesley het goed vond om z'n luier af te laten en hij zei zelf dat hij naar de wc ging. Ik liet 'm maar gaan en stond op de gang te luisteren en stomverbaasd was ik toen ik een flinke plas hoorde helemaal trots kwam hij eraf! Ik meteen een sticker vel gemaakt en uitgelegd dat hij stickers mag plakken en dan een beloning krijgt. Nu zijn er al 2 stickers geplakt! Echt heel apart! Hoop zo dat hij doorzet en van die luiers af komt!
goeiemorgen pooh: nou da's raar klinkt dan inderdaad alsof ze een verwarring hebben. ik zou het zeker navragen! je hebt toch wel eens vaker rare dingen met het kdv, toch? deli: balen van de auto, maar gelukkig jullie okè! en tja, ze zeggen dat die dingen altijd in drieën komen...hoop het niet voor jullie! yo: spannend hoor, zaterdag dus eigenlijk...wie weet! mup: balen van je test miran: nou dan maar hopen dat ie het snel weet zodat jij je lappie weer terug krijgt ....weet het verder niet meer zal zo mijn banner aanpassen. gisteren ongesteld geworden. baal er beetje van omdat we het weekend weggaan en dan loop je er weer zo om te denken vraagt er vanmorgen een andere moeder aan me of ik zwanger ben want ik had een buikje en zoonlief moest om mijn buik denken...nou ja! heb er even nonchalant bij gezegd dat zwanger worden er bij ons niet inzit en dat ik in feb mijn laatste mk heb gehad...het deed me gelukkig niet zo heel veel...ja, dat ze vond dat ik een buikje had haha!
@ Judi, oh dat is wel minder zo'n opmerking! Fijn dat je er zo luchtig mee om kon gaan. Wat zei die moeder toen je vertelde van je mk? Vind dat altijd van die vragen, die je eigenlijk niet moet stellen :S ben je zwanger... Ik ben ook gister ongesteld geworden, gaan we tegelijk op
dacht maak ook maar een banner om eens te kijken wat mijn cyclus deze maand doet maar hij zegt dag 1, moet toch echt dag 2 zijn...
Deli, bah moet er nog helemaal niet aan denken om al weer ongesteld te zijn. Hoop dat het hier nog ff weg blijft. Maandag op controle bij de gyn en dinsdag big birthday pary. Ikke worre 30 Ik ga nu ff lekker relaxen. Stan is naar de psz en Laura doet het tot nu toe vandaag heel goed. Ze ligt nu ook weer lekker te pitten in bed dus ik neem t er ff van!
Hoi kippies, Deli: dat was schrikken met de auto. Balen dat je schade hebt, maar gelukkig zijn jullie nog heel en dat is het belangrijkste! Wat knap van Wesley!!! Ze zeggen dat dit het beste is; hij geeft het nu zelf aan dat hij het wil en dus is hij er klaar voor. Luca plast altijd op het potje als ik hem erop zet, maar wil zijn luier nog niet af. Ik push hem maar niet, krijgt hij alleen maar weerstand van, je ziet, het komt vanzelf! Dag: fulltime kolven zou ik ook niet zien zitten. Bij Luca ben ik ook gestopt met de bv door de reflux en ik vond dat ook heel jammer, maar het was echt beter zo. Juffie: misschien een gekke vraag, maar waar kolf jij op je werk? Ik zat te bedenken dat wij nergens een plek hebben waar je even rustig kan zitten zonder gestoord te worden; alleen het toilet... Miran: fijn dat alles zijn gangetje gaat! Yoyo: klinkt toch wel heel echt hoor, je klachten! Judibi: ow, dat heb ik ook een keer gehad terwijl ik niet zwanger was. Was echt beledigd en heb gezegd dat het nog een restje van de vorige keer was. Ik vind het zo brutaal als mensen dat vragen! Pooh: balen van je outfit! Is het niet ergens anders in de straat afgegeven? En spannend met Chels! Mup: die promethazine schijnt nogal een sederende en verslavende werking te hebben en wordt in grotere hoeveelheden gebruikt bij mensen die een psychose hebben. Bovendien kan het zorgen voor ademstops in de slaap. Onze huisarts deed er heel makkelijk over en verzekerde me dat het veilig was. Ik moest toen toevallig ook naar de kinderarts en ook aan hem gevraagd en hij gaf aan dat hij vond dat dat middel verboden zou moeten worden. Toen heb ik het nooit meer gegeven... Hier zat ik er gisteren echt helemaal doorheen even. Ik lag net 10 minuten toen Luca zichzelf wakker hoestte en niet meer wilde slapen. Dus er maar weer uit en op de benen. Ik stond helemaal krom van de pijn te koken; kon niet meer rechtop staan maar er moest toch eten gekookt worden. was zo opgelucht toen haan thuiskwam! De hele avond pijn gehad en toen we gingen slapen begon Luca weer te hoesten en tot 1:00 met hem in de weer geweest. Nu heeft mijn moeder Luca opgehaald, zodat ik een beetje kan rusten en ik duik dan ook even lekker mijn bedje in. Heb gisteren babyboom gekeken en dat doet je wel weer beseffen wat een wonder het toch is om zwanger te mogen zijn, dus ik moet alle kwaaltjes gewoon maar even voor lief nemen!
@ Dag, fijn dat Laura het zo goed doet vandaag!! Hopelijk zet dat door en kun je blijven bv'en! En bijna 30 dus leuk, leuk!! En tja, ongesteld?! Wel fijn dat m'n lichaam het weer doet. Tis alleen dat ik nu een week of 5/6 heb gevloeid na de bevalling, toen een week flink slijm (sorry) en nu meteen ongesteld loop al vanaf 5 april met verbanden! Bleh... @ Elise, ja het is idd een wonder om zwanger te zijn! Het blijft prachtig! Maar meis, hoogzwanger zijn is ook zwaar dus je mag best af en toe even klagen he Fijn dat je even kunt bijkomen vandaag! Neem het er maar van! Nou, ik ben behoorlijk moe, bah! Gister ging ik om 23.00 uur naar bed en Thyrza werd om 02.30 of 01.30 wakker, weet het al niet eens meer?! Ze had een beetje krampjes en lag met de benen te trekken dus ik haar bij mij gelegd en toen tot een uur of 4 half 5 geslapen, flesje gegeven en toen weer geslapen tot 07.30 toen kwam Wesley uit bed. Maar die tijd dat ze bij mij heeft gelegen lig je toch onrustig en dan weer het in slaap komen na haar fles, dat duurt bij mij zo lang vanavond maar vroeg naar bed!
Deli goed zeg van wesley! Ik fiets na t werk maar even naar de kruidvat...test halen...dan heb ik die vast in huis. Weet alleen nog niet wanneer ik ga testen. Heb nu zo'n vaag menstruatie gevoel...
Judibi... dat zijn knap lullige vragen ja. Aan de ene kant goed dat t je niet echt iets doet maar aan de andere kant is t niet leuk en fijn om er mee geconfronteerd te worden. Goed van je hoe je t hebt aangepakt! Deli... troost je meis... Divano slaapt de ene nacht goed en de andere nacht kan ik er ook aan de lopende band eruit. Sorry meiden moet ff afkappen... manlief pikt mn lappie in want moet zo nodig de software uittesten baal baal baal!
hoi meiden, dag: fulltime kolven is neit te doen idd. zou ook nooit genoeg kolven voor Matthijs denk ik. Matthijs drinkt nu bij de gastouder ook al meer dan ik kolf op school. nou ja in het weekend maar wat extra kolven en anders gewoon aanvullen met kv.. Elise: onze school is een brede school en ik heb een spreekkamer die de dagen dat ik werk gereserveerd is voor mij om er te kolven. Goed geregeld dus! Kan eventueel ook nog in de IB/ RT kamer en mag zelfs in de kamer van de directeur Deli: pff al weer ongesteld. bah. Hier nog neit maar slik ook de cerazette pil en die moet je doorslikken dus zal nog wel even duren ook. oh en wat knap van wesley zeg! jubidi: wat een opmerkin zeg Knap dat je zo kon reageren. Yojo: spannend! Pooh: wat balen zeg vna je pakketje . nathan is vandag weer bij de go geweest. hij is nog neit fit maar gelukkig geen koorts meer. Mijn man is weg vanavond dus had even snel poffertjes opgewarmd maar zelfs die wil hij neit, echt niet fit dus.. Matthijs ging weer top. 3 x 150 ml gedronken. Daar kan ik neit tegenop kolven hoor De laatste tijd wil het kolven ook neit zo best op school. Denk dat ik neit genoeg rust neem dan ofzo.
juffie, het kolven gaat bij mij ook niet echt zo denderend goed hoor. Dus als het de oplossing is ga ik over op kv. Maar vandaag heeft ze gewoon bij mij gedronken en gaat het heel goed. Ben heel benieuwd wat de osteopaat zaterdag te vertellen heeft. yo, toch wel alvast een test gehaald. Ben benieuwd! Judibi, die mensen weten niet wat voor vraag ze stellen. Ik hoop dat ze zich flink verschut voelde na je antwoord.
Ja heb net die van kruidvat gehaald 2 voor 5 en zag ook de predictor vroege zwangerschapstest gehaald. Das blijkbaar nieuw....kan je vier dagen voor de verwachte ongi al testen.... Heb alleen op het werk net nog een flesje water leeggekloekt....dus ga proberen te wachten tot morgen.....
Hoi meisjes jeetje deli dat is schrikken gelukkig mankeer jullie niks! Het is indd wel zonde geld. En al weer ongi bah weer balen. Ik ben nu al 6 maanden niet meer geweest. Yojo spannend ik veer voor je!!!! Elise je mag best even klagen nog even en dan mag je je kleintje heerlijk vasthouden. Juffie goed geregeld op mijn werk hebben ze ook een apparten ruimte. Je kleine man drinkt goed toppie sabela weigerd nog geregeld de fles ik kolf ong 220 per keer maar sabela drink dat nooit op zonde hè. Miran ik wordt ook regelmatig van de laptop afgestuurd maar heb nu een i phone kan ik ook lekker op internet. @ all zwaai. Liefs rosa
rosa 220 per keer!?!?!! Ik ben blij als ik per keer 100 lolf en Laura drinkt ook meer dan dat. Knap hoor! @kolvende dames... wat hebben jullie voor kolf? Ik heb een avent handkolf van mezelf maar omdat ik daar helemaal niet mee overweg kan deze keer heb ik van een vriendinnetje nu een medele electrische kolf geleend. Dat is echt een oudje en daar lukt het wel mee maar die gaat op den duur pijn doen als ik ff aan het kolven ben. Iemand nog kolftips?