Heb net toch eentestje gedaan...negatief. Voorheen was ik dan gelijk van m'n misselijkheid af....helaas nu niet....
Yo... jammer van negatest maar ik denk dat je veelste vroeg getest hebt meid! Hou moed he!!! Dag... helaas heb ik absoluut geen ervaring met kolven of borstvoeding. Sorry meid. Zieke kindjes... beterschap met jullie kroost! Deli... heel knap hoor van Wesley. Echt super... hoop dat ie dit volhoudt. All... morgenvroeg nog n ochtendritje en dan heb ik weekend. Dan maandag-dinsdag en woensdag nog werken en dan heb ik tot maandag daarop weer vrij. Ow.... maandag wordt n hele spannende dag voor ons want Chris zn moeder wordt maandag EINDELIJK geopereerd aan haar aneurisma! Ik ben kei zenuwachtig en hoop dat t lukt via de lies. Maar ga er vanuit dat ze helemaal opengemaakt gaat worden. Chris zou zondag de nachtdienst in moeten maar denk niet dat ie dat gaat doen. Is toch heel wat voor de kinders! (Hier bedoel ik Chris en zijn broer en zussen mee) Tja... dan moeten mijn 2 schoonzussen en ik de speeltuin maar tijdelijk runnen gezamelijk! Mijn schoonmoeder ligt niet gerust in ziekenhuis als de speeltuin niet open is voor de kinders. De kinderen is alles bij mijn schoonfamilie! EN dan bedoel ik niet alleen de kleinkinderen maar alle kinderen van t dorp! Het is n hele warme familie wat dit betreft. Kun je ook wel nagaan dat mijn schoonmoeder niet eens in zit over haar eigen leven maar dat de speeltuin zelfs VOOR n operatie gaat! Is te zot voor woorden maar goed zo is zij nu eenmaal! Ik ga slapen... hoef morgen pas om 08.05 uur aan te rijden. Heb maar 3 kinders in mijn busje morgenvroeg!
Goedemorgen Meisjes yojo balen meis maar je bent nog vroeg met testen. Miran zeker spannend dat is een hele grote operatie. Dag ik gebruik een medela swing eclectische kolf super tevreden mee en je kan hem op meerdere standen doen en is niet pijnlijk. Wat knap dat jou meisje zo goed drink. sabela drinkt als ze de fles wel pakt ong 80cc
Hoe kan ik ook alweer mijn temp kaartje hier neer zetten? voel me zo beroerd...ben mijn bed niet uit te komen... Duizelig, enorm misselijk en moe....bleh!
@ Dag, ik heb geen kolf tips, vond kolven vreselijk en ik haalde er ook altijd maar weinig uit!! Ik had de medela swing (geloof ik) gehuurd, zo'n dubbele kolf met diverse standen. Ik ben niet voor kolven in de wieg gelegd! Ik denk dat Rosa zoveel kolft omdat Sabela ook al wat ouder is en dus al meer drinkt dan Laura bij jou! Maar idd 220 echt mega!! Daar had ik 2 dagen voor moeten kolven! @ Rosa, echt bijzonder zoveel kolven jammer dat ze het niet drinkt idd! @ Yo, ik weet het niet?! @ Miran, ja de nachten eruit is nooit fijn he! Ik mag nog niet klagen als ik jou zo hoor! Ik hoef er alleen maar uit om een fles te geven. Ze wordt nu alleen de laatste 2 nachten wakker met krampjes. Dan gooit ze d'r beentjes zover omhoog en perst en kreunt, zo sneu... Maar als ik haar bij mij leg met een speen slaapt ze verder of als ik haar een flesje geef slaapt ze ook weer verder. @ Juffie, het lijkt me ook niks om ergens te moeten kolven hoor! Kan me voorstellen dat je dan niet genoeg rust hebt! Zou ik ook echt niet hebben op m'n werk :S @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Oh, @ Pooh, hoe is het gister afgelopen?
Meiden, thanx voor jullie medeleven maar het is helemaal goed gekomen. Ik wou gisteren al voor iets anders gaan shoppen en zag de auto van de buren staan. toch maar even vragen.... de buurman deed open met een pakketje in zn handen yes yes yes Daarna belde mijn vriendinnetje, zij had het verhaal verteld aan de pakketbezorgster bij haar in de straat en die belde gelijk haar collega en die vertelde dat het pakketje idd bij de buren was geleverd en dat hij een briefje vergeten was....... Terwijl als ik de klantenservice van TNT bel zeggen ze nee het is niet bij de buren het is bij u thuis afgeleverd. Slechte service, zij hadden ook wel even de bezorger kunnen bellen.... Ga ik nog wel een klacht over schrijven. Feest was super gezellig! Probeer wat foto's op me hyves te zetten vanavond. Paar wijntjes op en voelde me vanmorgen echt alsof ik flink gezopen had..... Nu nog een beetje brak haha Niks meer gewend he...... Als haan thuis komt gaat ie op stap met Ryan zodat ik even kan slapen, moet vannacht werken pfff
Hey meiden pooh gelukkig is je pakketje terecht maar wel heel slordig van TNT, ik zou ook een klacht indienen! Lekker aan de wijn gezetten dat is voor mij al eeuwen geleden. Hoe is het met je hond? Werk ze vannacht! Deli sabela had ook veel krampen s nachts en veel scheetjes laten, ben ook super trots dat ik zoveel kan kolven maar het is indd sonde dat ze het niet drinkt! Yojo mooi temp kaartje ziet er veel belovend uit! Miran hoe is het met jou kleine man? Ik kom net thuis van zwemmen vind het altijd een heel gedoe met twee kinderen naar het zwembad, sabela die vind het helemaal super lekker speteren in het water. Rosalina is ook echt een waterrat. Ze liggen nu heerlijk te slapen! Liefs rosa
@ Elise, dat is idd vrij heftig. Denk dat als het echt een gevaar zou zijn dat de ha het niet zou geven. Maar idd toch oppassen. Gelukkig is Vanisha klaar met hoesten en slaapt ze weer heerlijk in. Vanavond krijgt ze het ook niet meer. Ik hou zoiezo niet van medicijnen @ Yoyo, je kaartje ziet er toch wel mooi uit... Ik ben nog niet ongi. Ergens hoop ik op iets positiefs. Maar iets zegt me dat ik morgen ongi ga worden
Pooh fijn dat het goed gekomen is! Mup ik veer toch nog even voor je hoor... Ik ben zo beroerd dat ik vanmiddag maar niet ga sporten maar lekker op de bank kruip. Heb ook de hele tijd het gevoel dat ik kan janken....bleh
Yo... je kaartje ziet er zeer veelbelovend uit meid!!! Hoop t zo voor je. De klachten zijn ook veelbelovend. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van Divano had ik keelpijn/koud echt extreem koud leek net of ik n goede griep kreeg! Dat was voor mij n teken. Maar goed gelukkig is t bij iedereen anders hahhaa ik ga veren meis!!!
Rosa... met mijn "kleine" man gaat t verders uitstekend hoor. Heb er overdag weinig tot geen last van... s'avonds heeft hij zo af en toe last van huiluurtjes en die zijn echt niet leuk... als t nou huilen was dan ging t nog wel maar dit is KRIJSEN en ook écht niet stil te krijgen wat ik ook doe of probeer. Maar hij groeit FANTASTISCH. Ik geniet op en top van hem! Met Divano ga ik IEDERE avond in de douche of in bad... dat heb ik met die andere 3 nog NOOIT gedaan. Heerlijk gevoel zeg dat blote lichaampje zo lekker tegen me aan. En als ik hem dan zie spartelen in bad als ie op zn buikje ligt... lijkt net of ie dan al tijgert! Divano is geen kleintje meer maar n heerlijk kind ondanks de af en toe nog gebroken nachten en de verschrikkelijke huiluurtjes. Ik ben superverliefd op hem en op al mijn kinders! All... morgen kan ik de foto's van de fotosessie ophalen dan zal ik die wel inscannen en aan jullie laten zien'.
Yo... nou meid ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat t raak is... als t niet zo is dan krijg je n MEGA ONGESTELDHEID ben ik bang! Pooh... fijn dat je avond toch nog door kon gaan. Wel stom zeg van de TNT. De service is idd klantvriendelijk hahahaha
Hoi meiden, ff snel ego hoor: 37 weken vandaag!!! Toch wel weer erg opgelucht dat ik dat in ieder geval gehaald heb. Vind het nu ook echt spannend worden! Juffie: ik denk dat onze directeur het ook geen probleem zou vinden als ik in zijn kamer zou kolven. Beetje jammer dat hij er altijd zit, haha! Ach, ik hoef pas in januari weer te werken; eerst maar eens kijken hoe de bv gaat lopen... Deli: ach, je arme meisje krampjes. Gelukkig kan je haar goed troosten. Mup: ik hou ook niet van medicijnen. Denk ook niet dat de ha het voor zou schrijven als het echt heel gevaarlijk was, maar ik had er geen fijn gevoel meer bij. Het hoesten is hier ook gelukkig zo goed als over; vannacht heerlijk geslapen! Pooh: fijn dat je outfit terecht is en je een leuke avond hebt gehad! Miran: lekker rustig busje dus vandaag! Yoyo: jammer een negatest, maar ik denk dat je veel te vroeg hebt getest! Rosa: 220 kolven, zo goed zeg! Kolven lukte bij mij nooit zo goed; was blij als ik er 150 uit kreeg... Dag: ik heb ook de Medela Swing en die beviel mij ook goed. Ik heb wel een hekel aan kolven en hoop hem deze keer dan ook zo min mogelijk te hoeven gebruiken...
Dag: ik heb een avent elektrische kolf. Werkt prima alleen als ik nog een keer 1 zou moeten kopen zou ik voor een dubbele kolf gaan denk ik.. Nu gaat de 1e borst goed maar de 2e borst krijg is last tsr. Kolf nu tussen de 160 en 200 per keer (tussen de middag) en dan rond 15.15 nog zo'n 120 ml. 's avonds kolf ik neit zo veel meer.. yojo: jammer van je negatieve etest maar denk inderdaad dat je te vroeg getest hebt hoor. zou nu wel een teleurstelling zijn als je neit zwanger bent of niet? pooh: lekker feest gevierd dus. Wijntjes zouden hier ook hard aankomen. Is alweer heel lang geleden dat ik wat gedronken heb. elise: jeej 37 weken! Nog even en dan is er weer een babytje bij.. rosa: wow ga je dan alleen met 2 kindjes zwemmen?? Miranda: spannend zeg die operatie. Hoop dat het allemaal goed gaat! weekend! Volgende week alleen woensdag een sportdag en weer vrij. Volgend weekend gaan we lekker naar centerparcs. Nu al zin in
Hey juffie in de hoorense vaart in Alkmaar hebben ze het peuter bad afgesloten dus ze kunnen niet naar het diepe toe. En ze hebben allemaal leuke speel en glijbaan. Maar met omkleden en het tillen van de maxicosi vind ik zwaar