Elise... gefeliciteerd met je 37 weken meid!!!! Thuisbevalling zou nu mogen. Is dat ook wat je wil n thuisbevalling? Kun je nog uit de voeten met zo'n handenbindertje als Luca erbij? Hoop dat de kleine snel haar eigen laat zien... ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet. Rosa... leuk hoor met 2 kindjes zwemmen. Maar is idd wel n hele onderneming voor je! Ik ga ook wel eens stadten met 4 of 5 kids ook dat is wel n hele onderneming hoor. Of boodschappen doen met al die kids... dat is ook best wel wat. Maar kreeg laatst in de schoenenwinkel wel n compliment over dat de kids heel goed luisteren. Ze rennen niet door de winkel enzo. Ze zei: sommige mensen komen in de winkel en dan hebben ze maar 1 kind maar die maken t 10x gekker dan jullie kinders. Nee ben er maar trots op dat die van jullie zo goed luisteren. Ik denk: in mn zak steken... zo'n opmerking! Knap van je dat je t doet! Yo... wanneer wil je weer gaan testen meis... want heb t gevoel dat je gewoonweg veelste vroeg was met testen. Heb echt n enorm goed gevoel bij je! (ik bedoel over n (eventuele) zwangerschap dan he) Hoe gaat t met je hondje eigenlijk? All... Ebony begon vanmorgen ineens over haar poes Kawasaki. Ze zei: ik heb Kawasaki al lang niet meer gezien. Toen hebben Chris en ik erop ingehaakt en hebben tegen haar verteld dat Kawasaki ziek was en ergens heen is gelopen om daar dood te gaan. Ze begon te huilen en hield niet meer op tot aan school toe en vanavond begon ze weer keihard te huilen. Ze zegt maar zo: Jij kon jouw poes nog begraven in de tuin omdat die thuis is doodgegaan maar ik ben haar kwijt! Daar heeft ze gelijk in. Vind t zooooo zielig. Ze durfde niet in haar bed te slapen en is in ons bed in slaap gevallen. Ik denk dat wij hier nog wel n week zoet mee zijn. Maar goed... t gevoel alsof ik iets verzwijg is verdwenen.
goedemorgen. Rosa: Wij gaan altijd naar Hoorn. Ook wel een leuk zwembad. Maar goed om te onthouden misschien de volgende keer naar alkmaar dan. Miranda: Goed dat Ebony het nu weet. Maar wel heel verdrietig voor haar hoor All: Nathan heeft geen koorts meer maar volgens mij nog wel oorpijn want hij wordt opeens weer 's nachts wakker. Vannacht ook weer 2 x en om 6 uur weer wakker. Matthijs nog een keer voor een voeding. Dus ben beetje moe Gelukkig slapen beide jongens wel meteen weer door als ik bij ze ben geweest maar moet er wel steeds uit natuurlijk. Kan me echt niet voorstellen hoe het voelt als je dit maanden achter elkaar hebt en dan nog vaker eruit vandaag drukke dag. Soppen, wassen, boodschappen, enz. Vanavond haan en ik voor het eerst een avondje samen weg na de geboorte van Matthijs fijn weekend!
@ Juffie, naar welke centerparcs ga je? Wij gaan ook met mijn paps en mams het hele gezin dus @ Yoyo, ik duim ook nog voor jou? Ik begin helemaal gek te worden hier. Was nog niet ongi. Dus dacht doe nog even een test. En ja hoor een super licht 2e lijntje. Maar ik had de test gekregen en heb er niet heel veel ervaring mee? Heb ze wel ooit gehad maar weet nu niet of het een indroger is of zo...
Goeiemorgen. Super slecht geslapen....en temp omhoog naar 37.9 dus 1/10e meer als gisteren.. Denk dat ik dinsdag weer ga testen..... Mup wat voor test is t?
@ Yoyo, oh spannend hoor! Want je kaartje ziet er echt goed uit. Dit is een test van sensitest met zo'n hartje. Hij is nu opgedroogd en zie nog steeds een licht lijntje. Sta op het punt om op de fiets te stappen richting het Kruidvat. Heb niks meer gedronken, ben een 2e plasje aan het verzamelen Pfff vind het spannend want kan alle kanten op...
Ja het is zeker spannend.... Ik heb gisteren eens zitten lezen over die Predictor vroege zwangerschapstest...die geeft zelfs een positieve uitslag bij een man..... maar daar waren mensen juist weer heel tevreden over die sensitest die jij hebt gedaan. Ik weet iig dat ik die predictor nog mooi in de kast laat liggen.... heb nog van Kruidvat klaar liggen.... Mijn kaartje:
Ik heb net nog een keer getest met een KV (2e plasje) Maar er is geen 2e streep te bekennen Op die sensitest staat echt een 2e roze streep. Is wel een super gevoelige volgens de verpakken. Maar toch die van de KV ook Misschien was mijn urine toch niet goed geconcentreerd. Als ik niet ongi word doe ik er maandag gewoon nog 1. Weet ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Kan misschien wel laat zijn. Want heb hem niet gevonden met ovutesten.
Hmmmzzzz....idd nog even wachten dan tot maandag. Ik ga proberen te wachten tot dinsdag....morgen gaat niet want vanavond slapen we bij mijn ouders omdat Thijs morgen zijn Communie doet dus das dan al makkelijk voor mij...haha...en maandag is volgens mijzelf mijn NOD dus ga ik wachten tot dinsdag....woensdag gaan Joep en ik apart van elkaar een paar dagen weg dus wel fijn als we het van te voren weten of het wel of niet is... Ik veer voor je MUP!!
Hmmz: Malaria en gele koorts Een malaria- of gele koortsinfectie tijdens de zwangerschap vormt een ernstige bedreiging voor moeder en kind. Daarom raadt de GGD u af tijdens de zwangerschap naar malaria- of gele koortsgebieden te reizen. Gaat u toch op reis naar zon gebied? Neem dan contact op met de GGD. De reizigersadviseur bekijkt dan samen met u de mogelijkheden. Malaria Malaria komt het gehele jaar door voor in Sri Lanka. Er zijn echter grote verschillen per streek en per tijd van het jaar. Of je een profilaxe nodig hebt hangt dus ook af van het reisschema. We raden je aan altijd advies hierover in te winnen bij een van de genoemde medische autoriteiten. Profylaxe zijn behoorlijk zware middelen en het is belangrijk om hier een zorgvuldige afweging over te maken. Profylaxe of niet, het is altijd belangrijk om risicobeperkende maatregelen te treffen. Maatregelen zijn: 's avonds de armen, benen en voeten bedekken, een muggenmiddel opsmeren waar DEET in zit en een klamboe gebruiken. In airco hotels is een klamboe meestal niet nodig. In sommige kleihutten en junglelodges wel. Je kunt klamboes kopen die geïmpregneerd zijn met een muskietendodend middel. Het is ook handig om iets bij je te hebben waarmee je de klamboe kunt ophangen, bijvoorbeeld een dun touw en een schroefhaak of kurkentrekker (Zwitsers zakmes). Als je gaat overnachten in een bergdorp is het extra belangrijk om op malariapreventie te letten, maar als het hoger is dan 1500 meter dan zal er geen malaria meer voorkomen. Mocht het nu zijn dat ik zwanger ben dan denk ik dat er een hele grote kans is dat ik niet naar Sri Lanka ga.....
@ Yoyo, ik veer ook voor jou! Ik ga maar hopen dat ik niet ongi word En maandag een positest heb. Maar ben er bang voor...
En toch blijf ik veren voor je! Ik wil heel graag testen.....gelukkig moet ik dadelijk weg....hahaha miss toch maar even snel als ik dadelijk moet plassen...
mup: wat spannend zeg! Heb zelf geen ervaring met die testen maar streep is streep zou je toch zeggen? yojo: ook bij jou is het zo spannend. Ben benieuwd of je het vol kunt houden om neit te testen tot dinsdag
hahah ja idd ochtendurine is beter....dus dan maandag op zijn vroegst....of morgen mijn papa goed aankijken.... Die ziet namelijk of iemand zwanger is voordat die persoon het weet.....
yoyo en mupkuh spannend voor beide Ik testte toen ik zwanger was van zoey 4 dagen voor NOD met een dipstick van sensitest en de dag erna met kv en allebei een streep toen . DUs die zijn wel heel gevoelig al wist ik eigenlijk al zeker zwanger te zijn.
hey meiden, ff snel ego..... Net thuis van onze vrienden (de osteopaat) en Laura heeft een blokkade in haar bovenste nekwervels. Volgende week heb ik weer een afspraak maar ze ligt nu rustig in haar bed. Zo ontspannen heb ik haar al in geen weken gezien. Dus ik heb hoop. Het spugen kan daar allemaal mee te maken hebben. Wordt vervolgt dus...... Nu ga ik ff lekker in bad. Fijne avond!