Goedemorgen meiden, @Dag, wat fijn dat ze zo rustig ligt te slapen. Het kan daar echt heel goed aan liggen. Fijn dat het hopelijk op deze manier verholpen kan worden. @ Yoyo,, hoe voel je je vandaag? Het is hier nog steeds spannend. Geen ongi gelukkig Morgenochtend ga ik weer testen. Vind het wel spannend. Heb wel flinke rugpijn vandaag. Meestal niet veel goeds maar gister ook heel de avond gestaan.
Yo... spanning! Heb je je nog kunnen inhouden? Wat zei je vader? Keek die je niet n beetje verdacht aan? Ben heel benieuwd meis... je kaartje ziet er erg veelbelovend uit! Mup... ik zou ook zeggen meis... n streep is n streep. Nou citeer nu even de woorden van Kristel (mama van Yentle) "ik heb nog nooit n test meegemaakt waarbij n indrooglijntje blijft zien terwijl je niet zwanger bent". Geeft hopelijk niet te veel hoop meis maar ook bij jouw blijf ik héééééééél hard veren! Nou meiden... mn schoonmoeder is net aangekomen in ziekenhuis en morgenvroeg wordt ze (als t goed is) als 1e geopereerd.... JEETJE spanning begint te stijgen hier. Bij haar ook denk ik want ze zag er erg jong uit in haar nieuwe outfit. Ze is bijna 70 jaar maar had n legging aan met n soort van jurkje/lange t-shirt aan en t stond haar echt goed! Ook n fleurige zonnige kleur trouwens. Dus denk dat ze ons wil laten geloven dat ze geen stress heeft maar diep van binnen!!!! Ik hou jullie morgen op de hoogte!
@ Miranda, sterkte/succes met/voor je schoonmoeder morgen. Hier is helaas het bloede doorgebroken. Wel heel raar van die test. Maar was toch een paar dagen over de datum Dus wellicht iets niet goedgegaan met de innesteling ofzo.
wat jammer mup vandaag een dagje naar mijn ouders geweest. Had alleen Matthijs mee. Nathan en haan bleven thuis, moesten F1 kijken Nu lekker bankhangen. Afgelopen nacht heel slecht geslapen. Lag niet aan de kindjes maar kon niet slapen en was heel vroeg wakker Hopenlijk vannacht betere nacht want heb me toch een hoofdpijn.
Mup meid vervelend! Had wel goede hoop voor je! Juffie hier ook vandaag verplicht F1 kijken. Fijne avond meisjes
Mup... jammer hoor. Had er n goed gevoel bij. Mijn schoonmoeder wordt morgenvroeg om 07.00 uur klaargemaakt voor de OK... 08.00 uur gaan ze beginnen aan de operatie en wij moeten er vanuit gaan dat we voor 14.00 s'middags niks horen want kan zijn dat ze buikoperatie moeten doen en die neemt gewoon heel veel tijd in beslag. Worden zenuwslopende uren!!!
Ow jammer Mup! Gister was een super dag voor mijn Neefje. Hij deed zijn communie. Ik had al tranen in mijn ogen toen hij de kerk binnen kwam lopen en toen hij aan het eind ook nog in zijn eentje voor een overvolle kerk het Ave Maria stond te zingen hield ik het echt niet meer. Overdag met vlagen misselijk en heel moe. Toen we s avonds thuis kwamen kwam alles eruit....ontzettend misselijk duizelig enz enz.... Heb net een kruidvat test gedaan en zag een (heel) vaag lijntje waar aan de bovenkant van het kruisje een paar donkerblauwe stipjes zaten.....heb em weggegooid om me er niet blind op te staren. Alleen nu heb ik alleen die ene van Predictor nog en die is heel onbetrouwbaar lees ik overal... Ondertussen ben ik nu ook al weer misselijk en zit maar een cracker te eten omdat er toch wat naar binnen moet.... Mijn langste cyclus is de laatste tijd volgens mij 31 en dat zou volgens mij vrijdag zijn.....dus ik ben benieuwd deze keer....zit nu 14 dpo en mijn temp is 2/10e gezakt. Als ik ongi wordt is deze meestal 37.1 nu zat ik vanmorgen op 37.6 Nog even afwachten dus... Maar hoe gaat het verder met jullie??
@ Miran, sterkte! @ Dag, hoe is het nu met je meisje? Merk je verschil! Hopelijk is dat het en kan ze dan weer lekker genieten en tot rust komen overdag! En jij fijn verder met bv! @ All; zwaaaaaaaaaaaaaaaai! Heb niet alles terug gelezen... Hier een beetje duf iemand haha... De laatste nachten zijn dus een beetje prut, gelukkig afg. nacht wel beter! Ik word ook gewoon overal wakker van en kom dan moeilijk weer in slaap; zo irritant! Thyrza slaapt na de fles altijd meteen weer maar ik lig zo lang wakker En mijn man................... Die slaapt overal doorheen. Laatst huilde ze best hard en ik had haar bij me op onze kamer maar hij hoort niks! *jaloers* Het weekend mocht ik blijven liggen 'smorgens vanwege die rotte nachten maar dan hoor ik nog alles beneden en doe hazeslaapjes. Afg. nacht had ik de schrik van m'n leven. Ik had Thyrza de fles gegeven rond 4 uur, en ik kom onze kamer op, zie m'n man liggen en hoor ineens voetstappen in onze kamer, liep Wesley daar.... Om 3 uur was Wesley al even wakker omdat hij niet lekker onder het dekbed lag en ingestopt wilde worden dus ik ging na de fles van Thyrza direct naar onze kamer, normaal kijk ik ook nog even bij Wes maar dan was ik me helemaal rot geschrokken als hij niet in bed lag. Wat een gekkie! Met onze auto viel het gelukkig mee. Door het ongeluk was de radiateur doorboord dus die stang moest terug gebogen worden en er moet een nieuwe radiateur in en dan rijdt ie weer! Dat kost 350 euro. We hebben gezegd dat we dan wel kijken hoe die er uit ziet aan de buiten kant en dan wellicht in de toekomst een andere bumper nog want die heeft het meeste van de klap opgevangen. Maar met de aanleg van de tuin nu komt het allemaal niet zo goed uit, dus eerst maar alleen zorgen dat ie rijdt!
Yojo: spannend zeg! Je hoort inderdaad niet zo veel goede verhalen over de predictor aan de andere kant als hij echt goed positief is klopt het wel denk ik. Vage lijntjes is een ander verhaal. Deli: oh dat is schrikken ja. Hier ook een man die overal doorheen slaapt. Af en toe wel erg irritant. Gelukkig valt het me met de auto! All: net even naar school geweest voor de schoolfoto. De foto werd buiten gemaakt en de kleuters waren aan het buitenspelen. Kreeg Nathan bijna niet mee naar huis wilde wel in de zandbak blijven spelen Nu even wat doen zo. Er staan 3 wasmanden die opgevouwen en opgeruimd moeten worden. Bah
hey meiden, yo, spannend hoor. Heb geen ervaring met predictor test. miran, sterkte vandaag! juffie, leuk schoolfoto! deli, 350 euro is nog veel geld maar als hij dan weer rijd is het dat ook wel waard! En idd schrikken als je ineens voetstappen hoort als je ze niet verwacht. Hier weer een hele fijne nacht gehad. Ze komt wel gewoon voor een nachtvoeding maar daarna gaat ze gewoon weer slapen. En nu ligt ze ook weer lekker in bed te slapen. Gisteren ook amper horen huilen. Ik juich niet te vroeg maar het lijkt een heel ander kindje. Ik gan nu ff snel wat doen. Zo stan van de psz halen en naar opa en oma brengen want ik moet op nacontrole bij de gyn. Dan meteen ff boodschapjes doen voor mijn verjaardag morgen. Vanavond naar mijn schoonzus. Wij zijn dezelfde dag jarig maar ze viert het vandaag en ik gewoon morgen.
@ Yoyo, spannend hoor! Ik blijf voor je duimen. Ik ben sinds vandaag echt zwaar heavy ongi Denk ergens dat er misschien toch iets gezeten heeft.
Goedemiddag allemaal... Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Mijn schoonzusje belde net om half 1. Mijn schoonmoeder was diegene die mijn schoonzusje ZELF belde om te zeggen dat ze wakker was en dat de operatie geslaagd was. Ik riep stomverbaasd tegen mn schoonzusje: wat is ze ook n taaie he! Mijn schoonzusje zei ook al dat haar mond wagewijd open viel toen ze haar moeder hoorde. Niet normaal eigenlijk want t is n hele risicovolle operatie dus zij moet echt wel n hele GOEDE engelbewaardertje hebben. Nou iig alles goed gegaan en ze ligt uit te rusten. Mijn schoonvader en schoonzusje gaan vanmiddag naar ziekenhuis en Chris en ik gaan vanavond. De kinders blijven dan lekker bij mijn schoonzusje. Kan niet wachten om Chris t goede nieuws te vertellen maar laat m maar lekker even liggen want hij heeft nachtdienst gehad! Kom vanavond weer ff tokken
Hoi kippies, Miran: wat een opluchting dat alles goed gegaan is met je schoonmoeder! Zal voor Chris ook een opluchting zijn! Deli: mijn haan hoort Luca ook nooit 's nachts; ook niet als ie keihard huilt. Maar hij kan dan wel weer wakker worden van een mugje wat om zijn hoofd zoemt. Gelukkig valt het mee met de auto! Juffie: ik ben ook net naar werk geweest voor de foto en ook bij mij had Luca het prima naar zijn zin in de klas, haha! Mup: balen, ik had goede hoop voor je! Yoyo: nu maak je het wel erg spannend hoor!!! Dag: 1 behandeling bij de osteopaat kan wel degelijk meteen effect hebben. Bij Luca was zijn voorkeurshouding meteen over en ook nooit meer teruggekomen. Hier een hele drukke beeb in mijn buik. Ben een beetje zenuwachtig want bij Luca braken bij deze termijn vanavond mijn vliezen en was ie er vannacht... Slaat nergens op, maar vind het toch spannend!
Jeetje meiden wat was het weer spannend...... Heb alles gelezen maar niet alles onthouden, sorry!! Mup, balen van je ongi meid. Wel gek dat er toch een tweede streepje was....? Miran, fijn dat alles goed gegaan is met je schoonmoeder. Yojo, jeetje meid blijft dus nog even spannend. Weet niet goed wat ik voor je moet veren..... Hoop dat het positief is maar begrijp dat het aan de andere kant ook niet echt 'uitkomt' Toen wij op huwelijksreis naar Afrika gingen moest ik ook malariapillen slikken en zwanger zijn daarbij was geen aanrader. Ben toen voor de huwelijksreis weer gestart met de pil. Is idd een lastige kwestie. Maar wel erg spannend nu, wanneer ga je testen...? Hier blij nieuws!!! Chelsey is bevallen van 4 prachtige pups rond 21 uur gisterenavond begon ze een beetje 'raar' te doen en rond 21.45 begon ze al met persweeen. Tussen 22.15 en 22.30 zijn er 2 reutjes geboren. En daarna een hele tijd niks. Ik had nachtdienst maar had gebeld dat ik wat later zou komen. Heb dus geholpen met de eerste 2 pups. Rond 0.30 uur heeft haan de dierenarts gebeld omdat er niks meer kwam maar er nog wel pups te voelen waren. hij mocht gelijk langskomen. Toen hij de telefoon ophing werden er ineens 2 teefjes geboren. Chelsey heeft het echt super gedaan en nog steeds!! Pups zijn zo schattig hihi Ryan is nog bij opa en opa, ben benieuwd hoe hij gaat reageren als ie zo thuis komt haha
Oh en nog even wat anders.... (beetje domme vraag misschien) weten jullie of je zwanger kan raken terwijl je een spiraaltje hebt?
@ Pooh, hier ook nog even; van harte meis!! Ben benieuwd hoe Ryan reageert op de puppies! En ja, heb wel eens gehoord dat vrouwen zwanger zijn ondanks een spiraaltje, hoezo dan?
pooh, gefeliciteerd met de pups! En zwanger met spiraal...zeg nooit nooit. mup, balen meis!! elise, logisch dat je de zenuwen hebt. Ik hoop voor je dat je meisje niet al te lang meer blijft plagen en je een voorspoedige bevalling krijgt. En idd ik wist niet dat een osteopaat zo veel verschil kon betekenen. Ik zit meteen een stuk beter in mijn vel. miran, wat fijn dat alles goed gegaan is! @all, moest net zo lachen. Stan had vanmiddag bij mijn moeder geslapen omdat ik op controle bij de gyn moest. Nu liep hij een beetje raar dus ikke kijken heeft hij zijn linkerschoen aan de rechtervoet en andersom. Oma ff niet opgelet maar moest er wel om lachen. Stan zei gelijk toen ik ze omdraaide. Zooooo dat is beter mama!