@ Miran, fijn meis! @ Elise, spannendddddddd!! Hoop voor jou dat jullie meisje niet besluit om nog weken te blijven zitten! @ Dag, hahahaha dat is grappig!! Wesley deed heel vaak de schoenen verkeerd om aan zelf en had daar dan totaal geen last van, zo raar. Nou, hier staan de pannenkoeken klaar, tis wachten op m'n mannen en dan kunnen we "aaaaaan tafelllll" Oh, ik hoor Thyrza...
Goedemorgen hier weer klaar om naar mijn werk te gaan pffff heb geen zin het is zoooo vroeg. Fijne dag meisjes
Mogguh allemaal! Ik heb straks om 10u een sollicitatiegesprek in Groningen.. en hoor vandaag ook nog of ik aangenomen wordt of niet.. spannend! Ben eigenlijk nooit zenuwachtig, maar heb nu toch wel wat kriebels hoor.. Tis een baan als administratief medewerker, 16-24u..
Goedemorgen... Pooh... ik had zoiets toch voorspeld bij Chelsey?!! GEFELICITEERD oma!!!! hahahaha Leuk meid... fijn dat alles met Chelsey goed is gegaan. Heb je ook foto's??? Ben wel erg nieuwsgierig! Dag... grappig hoor zo'n reactie van Stan. Tja oma's worden ook n dagje ouder en gaan slechter zien he hahaha. QB... Spannend voor je dan. Hoop dat ze je aannemen meis! Veel suc6! All... ben t kwijt verders. Gisteren bij schoonmoeder op bezoek geweest. Ze zat erbij alsof ze nog niet in de OK was geweest. ZO opgewekt en vrolijk. Ze straalde weer energie uit. Ze had geen pijn en ze wou al gaan lopen MAAR gelukkig zat haar infuus vast aan bed en had ze n catheter in anders was ze gistermiddag al naar de rookkamer gegaan. Zij denkt nu heel de wereld weer aan te kunnen. Ik ging om kwart voor 8 weg en toen riep ze me nog na: " "woensdag zie je me wel in de speeltuin!" Ik zeg: dat je je gemak maar houdt. Jij denkt al te kunnen staan maar je vergeet dat t daar binnen n wond is en dat die ook nog zeer kan doen. Maar zij is echt eigenwijs. Iig is het ergste achter de rug. Nu is het nog herstellen als er geen complicaties gaan optreden dan!
ook weer eens een goeiemorgen miran: goed zo van je schoonmama! is blijkbaar echt een "ouwe taaie" pooh: gefeliciteerd met je pups! geen idee of je met spiraal zwanger kunt raken. was jij hem vorig jaar niet al eens kwijt?? elise: spannend! nog even een paar weekjes wachten als ze wil! @all: haai en zwaai volgende week vrijdag heb ik de hysterodinges ? weet echt even niet meer wat het precieze woord ook weer was) en dus ook deze ronde geen kans op zwangerschap...of ik moet zwanger worden en heel vroeg positief testen zodat ik het af kan blazen
@ Pooh, gefeliciteerd met de pups Wat leuk zeg 2 reutjes en 2 teefjs. Fijn dat alles goed gegaan is. @ Yoyo, hoe gaat het met je?
Nou.. ben weer thuis.. heb echt geen idee hoe ik het gedaan heb.. ben er nog nerveus van, terwijl het wel een leuk gesprek was.. even afwachten, ik hoor vandaag nog of ik aangenomen word of niet.. Thnx voor de suc6wensen en duimendraaien!
Thanx meiden voor de felicitaties. Gaat heel goed met Chelsey en de pups. Ryan vind het helemaal geweldig, blijft maar in de werpkist kijken en is helemaal verliefd op mama Chelsey haha Yojo, hoe is het met je? Judibi, bedoel je een hysteroscopie? Heb ik net voordat ik zwanger werd van Ryan ook gehad. Doorspoelen van de leidingen zei mijn gyn. Voelde me de laatste week wat anders, gevoelige borsten, erg veel plassen en wat bolle buik..... Cyclus is regelmatig en had rond de 25ste ongi moeten worden, nog niks.... Heb natuurlijk een spiraal dus verwacht er niks van maar als het wel zo is is het best lastig denk ik met die spiraal er nog in...
Mezelf goed beroerd voelen en een ontzettend opgeblazen gevoel hebben in mijn onderbuik.....zo voel ik me....
Pooh... heb er geen vertand van meis... sorry! Yo... heb je nog getest???? QB... ik blijf veren voor je! Judibi... ik heb dat ooit eens in december '98 gehad dat ze mijn eileiders doorspoten met contrastvloeistof (als t dat is dan) en juli '99 raakte ik zwanger. We blijven standaard voor je veren meis!!!!
Heb alleen nog die ene van predictor in huis en na mijn werk moeten we gelijk naar someren omdat papa jarig is.... miss ben ik nog op tijd voor da sluit....
Yojo: gefeliciteerd met je pa! ben benieuwd naar je test... geloof inderdaad dat het hysteroscopie heet: met een cameraatje gaan ze dan mijn baarmoederwand in ieder geval bekijken of er geen rare dingetjes zitten, die de voortduring van een zw.schap in de weg kunnen staan. QB: en????
Oeh ben benieuwd Yoo! -- En? Nou.. nee.. iedereen bedankt voor het duimen en succeswensen, maar het heeft helaas niet mogen baten.. Het ging tussen mij en een ander, gesprek ging goed, ze hadden een goed beeld van me, eigenlijk alleen maar positieve dingen, alleen zou de ander in hun ogen flexibeler zijn.. *zucht*.. Naja.. we solliciteren 'vrolijk' verder..