30 Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hieperdepiep HOERA! 30 Dag, gefeliciteerd meis!
jammer QB! Dag: ook heir nog even: gefeliciteerd! Yojo: gefeliciteerd met je vader. Ben benieuwd wanneer je gaat testen. Fijne avond allemaal. morgen een dagje werken (sportdag, dus hoef weinig te doen) en dan weer vrij. Lekker weekje zo
Jups jammer.. ach, is niet anders.. their loss.. Ik blijf positief hoor, koppie op, anders heb ik mezelf er alleen maar mee.. Dag, van harte met je 30e verjaardag! Welkom in de club van 30ers!
Yo... gefeliciteerd met je pa QB... erg jammer voor je.... suc6 met de verdere sollicitaties. Er zal er vast wel ergens n baantje voor jouw zijn. Ik blijf veren! Dag.. had je al gekrabbeld op hyves maar bij deze hier dan ook... GEFELICITEERD met je verjaardag. Judibi... zo'n cameraatje heb ik ook gehad die de baarmoeder nakijkt. Op zich viel t reuze mee behalve toen dat cameraatje eenmaal de baarmoeder in zat leek dat net op weeën! Best wel gevoelig moet ik zeggen. Maar goed dat had ik op 5 maart 2010 en april 2010 ben ik zwanger geraakt van Divano. Dus misschien wel hoop voor je! Ook voor jouw blijf ik veren meis!! Ik gun IEDEREEN om zwanger te mogen zijn MAAR jouw gun ik t toch t meeste! Melanine... hoe gaat t met je? Tijdje niet gehoord meis! Meiden... ik weet niet of ik t hier kan en mag vertellen maar heb gisteren op Kristel dr hyves gezeten en ik was aangenaam verrast!!! Ze is 19 weken zwanger van n 2e dochtertje! Had maar gauw n krabbel geplaatst dus wie weet komt ze nog wel op zp binnenkort!
hoi hoi ik lees elke dag gewoon mee hoor en hou alles bij dus weet dat yootje weer gaat testen maar wanneer ??? Dag gefeli Hier alles goed alleen beetje moe soms kleine word nu echt een dreumes en is soms wel vermoeiend . Ze weigert nog steeds dag en nacht in dr eigen bed te slapen dus slaapt ze bij ons in bed ( wel zo gezellig) en als ze slaapt slaapt ze door. Verder wil ze steeds minder de borst ja ze voelt zich groot. Ook stapt ze rond de tafel dus het lopen komt er aan. Daar komt wel een probleem bij ze weigert schoenen haha zodra ik ze aan doe gaat ze gillen en krijsen en schoppen .
miran: ja wist het al. Had het ergens anders op ZP al gelezen. melanina: leuk he en het wordt nog wel erger. Natuurlijk wel gezellig het samen slapen maar lijkt mij dat je ook wel eens met zijn tweeen in bed wil liggen
Kristel had het wel vermeld hier in het topic hoor! Althans, ik wist er van en ik lees alleen hier en bij de aug. mama's dus ze moet het hier wel verteld hebben
juffie ach al we echt met zijn 2tjes willen liggen dan gaat ze maar uit logeren haha en aangezien ze nog maar 1 keer echt uit logeren is geweest zonder reden valt het mee en 4 keer in totaal . En tja we kunnen wel met zijn 2tjes liggen maar hebben dan uren een huilend kind . Ik heb geprobeerd haar te laten huilen maar zelfs na 1 uur slaapt ze gewoon niet en het huilen word ook niet minder . En ik wil wel een uitgerust kind want een moe kind ontwikkeld niet dus dan meer lekker bij ons.
@ Melanina, moeilijke leeftijd vond ik het, van 1 naar 2. Wesley had ook een schoenen tik en ik heb er meerdere over gehoord. Hij wilde ook absoluut geen schoenen aan en als we 'm zover kregen want we dwongen 'm wel, dan was hij gewend aan dat paar schoenen en was het een ramp om eens andere aan te doen. Gaat wel weer over! Over het slapen, lastig... Ik moet er niet aan denken om een kind in bed te hebben de hele nacht
Heb de winkel niet meer gehaald....stond file.... twijfel of ik die predictor test moet doen of wachten tot ik weer terug ben van een paar dagen zeeland.... Joep gaat met dr mannen weg en ik met de meiden. Denk ook mocht ik morgen positief testen dat Joep dan zijn mond niet kan houden. En daarbij zie ik hem morgen niet meer...ook zo raar.... En mijn langste cyclus aanhoudend is vrijdag nod.....
Knap dat je nog kan wachten ik had allang die andere test ook gepakt hahaha maar dat ben ik . En als je wacht wel zuinig met drank doen voor het geval dat
Goedemorgen! Ben benieuwd Yoo! Ik zou persoonlijk ook rustig aan doen met alcohol maar het kan verder geen kwaad als het raak zou zijn! @ All; zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Hier een heerlijke nacht gehad! De babyfoon die beneden stond begon om 3 uur te piepen omdat de stekker niet in het stopcontact zat dat was een beetje jammer want Thyrza werd pas tegen 6 uur wakker. Dit had dus mijn eerste nacht doorslapen kunnen zijn sinds lange tijd, haha... Maar hoe dan ook, super! Nu kom ik vandaag dus uit op 5 flessen dus ga ze ophogen met 30cc meer per keer, kijken hoe ze het dan doet! Ik ga zo even wat in huis doen en dan loop ik tegen 10 uur naar het kinderdagverblijf. Heb het intake gesprek voor Thyrza. Dan gaat ze vanaf de 15e wennen en ik mag dan de 27e weer aan het werk GEEN ZIN IN!
Ow ik was niet van plan om te drinken. Er zijn kleine kinderen bij en dan doe ik dat niet... Temp is nog steeds hoog, mijn borsten stonden op knappen gisteren.... ga zo naar de winkel zodat er voor zondag een test klaar ligt. Joep is al werken en die zie ik zondag pas weer...
@ Yoyo, ik duim heeeeeeel hard voor je. Klinkt wel heel positief allemaal. Ik twijfel of ik komende de ronde ga tempen. Ovutesten wil ik even niet doen. En wil er eigenlijk ook minder mee bezig zijn. En als ik ga tempen ben ik er toch weer meer mee bezig ben ik bang. Ben trouwens nog maar amper ongi. Ben dus maar 1 volle dag flink ongi geweest. Raar
@ Yoyo, mijn moeder zei al heb je bij Vanisha ook gehad. Maar ik ben er eigenlijk wel van overtuigt dat als er iets was het nu weg is
DAG: GEFELICITEERD deli: oei, jammer van je eerste nachtje doorslapen haha, maar er komen er vast meer vanaf nu! geen nare bijverschijnselen gehad van het ongeluk? miran: tja, wie weet wat er nog gaat gebeuren mup: wel raar, maar je gevoel klopt vaak wel, dus als jij denkt dat alles weg is, dan zal het waarschijnlijk ook wel zo zijn. en anders nog even een controletestje doen...wie weet Yojo: respect voor je wachten! ik had het niet gekund
Toch blijft het apart hoor Mup.... Oke ik heb toch die slecht aangeschreven test van Predictor gedaan....en ik zie een vage streep.... Maar ik lees overal dat mannen zelfs positief testen met die test en zwangere vaak een negatieve test hadden.... Dus hop naar de winkel en er een klaar leggen voor zondag!!
@ Yoo, ik weet niks van die test?! @ Judi, vond het wel raar in de auto weer maar goed, dat was de auto van m'n zwager 1 dag na het ongelukje. Straks komt de onze weer, dan ga ik weer rijden; ben benieuwd. Hoe is het met jou meis? Ik zit hier mega te genieten van mijn kleine moppie die in de wipstoel de grootste schik heeft, lacht en geluidjes maakt helemaal geweldig! Intake ging goed, het meeste wist ik wel. Thyrza mocht met de wagen op de groep en toen ik terug kwam lag ze nog net zo heerlijk te slapen. De leidster zei; daar heb je geen kind aan, werd niet wakker van het vele lawaai! Maar goed, ze is d'r grote broer gewend die maakt lawaai voor 10. Over grote broer gesproken, hij was bij het kdv aan het spelen en wilde wel blijven daar, hij mocht met mij mee. Toen moest hij wel veel kusjes geven en keek heel vreemd en bedenkelijk maar goed, is ook raar natuurlijk om mij daar te zien. Toen ik uiteindelijk weg liep ging hij huilen toen nik bijna de hoek om was zo sneu... Maar ik weet zeker dat hij daar meer plezier heeft als thuis en hij wilde ook zelf graag blijven.