[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Moet je hier op t forum maar eens opzoeken de Predictor vroege zwangerschapstest....staat dat zelfs kraanwater en een man positief hebben getest en zwangeren juist negatief....
    Dus ja heb em gedaan zag een vaag lijntje maar weet helemaal niet wat ik er nu van moet denken...
    De commentaren zijn wel van 2009 als ik me niet vergis dus mag aannemen dat predictor daar iets aan gedaan heeft...
     
  2. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Ja Yo, ik zou nog een andere test erachter aan doen; dan weet je het zeker! Nu blijf je maar gissen en niemand kan vertellen hoe of wat. Even een clearblue halen; altijd goed!
     
  3. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    ja heb ik gehaald! Maar ik vertrek zo tot zondag naar Zeeland en Joep vertrekt morgen met zijn vrienden...dus we zien elkaar zondag pas weer....wil dus eigenlijk wachten... Vind t zo raar om het te weten en Joep niet....
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ow spannend Yoo!!
     
  5. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    @ Yo, ik wist het beide keren zonder dat Rik het wist. Heb alleen getest en het dan verteld. Je kunt het hem toch ook vertellen als je getest hebt? Nu zit je ook maar te twijfelen.
     
  6. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    nog geen beebje hier:D.
    Yoyo: ik heb ook beide keren alleen getest; de eerste keer hing hij ergens in de lucht tussen New York en Amsterdam (was op de terugweg van vakantie) en de tweede keer was hij op werk en was ik ziek naar huis gegaan. Ik kon gewoon niet wachten tot hij thuis was:).
    Dag: gefeliciteerd!
    Deli: arme Wes, altijd zo moeilijk om zoiets uit te leggen; als iets even anders gaat dan normaal, dan snappen ze het niet.
    QB: jammer van die baan!
    Melanina: Luca heeft ook een tijdje slecht geslapen toen hij 1 was en viel dan alleen bij ons in slaap. Ik legde hem dan altijd weer over in zijn eigen bed omdat ik echt niet kan slapen met meneertje woelwater naast me.
    De rest: hoi!
     
  7. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    yojo spannend zeg. snap niet dat je nog kunt volhouden om niet te testen. Nog afgezien van het feit dat je ons zo in spanning houdt ;)

    Elise: ook nog geen gerommel??

    Deli: jeej wat goed van Thyrza zeg. Balen van de babyfoon. Hier ook al tijden geen nacht doorgeslapen. Ach je went er aan;)

    Zo nog even wat opruimen in mijn klas en dan lekker Nathan en Matthijs ophalen en weekend houden:D
     
  8. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    @ Juffie, fijn lang weekend meis!

    @ Elise, je houdt het goed vol :D ben benieuwd!
     
  9. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yoyo hier ook getest zonder mannetje hoor ik was zo nieuwschierig en belde hem gelijk op hahaha
     
  10. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yo, hier ook getest zonder haan. Toen hij thuis kwam van zn werk heb ik het hem verteld haha

    Meiden thanx voor de lieve reacties op me hyves! Chelsey doet het echt super en de pups groeien goed. 1 teefje en 1 reutje zijn helemaal zwart. andere teefje heeft een klein beetje wit en het andere mannetje heeft een wit kinnetje en borst net als zn vader
    Ze zijn zo schattig, Ryan vind het ook super. Hij is wel een stuk drukker sinds de pups er zijn. Misschien krijgt ie wat minder aandacht ofzo?

    Ik ga nog ff bankhangen en dan me bedje in, morgen weer vroeg op. Haan is morgen vrij gelukkig.


    Fijne avond dames! x
     
  11. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    @ Pooh, fijn dat het goed gaat!! Ryan zal idd wel merken dat hij wat minder aandacht krijgt nu, of vooral dat er ook een hoop aandacht naar de pups gaat!

    @ All; goedemorgen! Hier geslapen tot 5.30 toen werd de kleine muppet een beetje wakker. Met een speentje bij mij gelegd om te kijken of nog even konden rekken tot na 6 uur ivm de laatste voeding vanavond en de eerste fles gegeven om 6.30. Ben helemaal trots op m'n kleine meisje :D maar dat was ik ook toen ik er gewoon uit moest 'snachts hoor ;)

    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Mijn man is gister begonnen met het bestraten van de voortuin samen met z'n broer en vandaag gaan ze verder. Vanavond komen 2 kinderen van m'n broer hier slapen............ Ben benieuwd... Straks even 2 slaapplaatsen voor ze maken bij Wesley op de kamer :D zal wel even duren voor ze vanavond slapen dan hahaha...
     
  12. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

    Manief is gisteravond vertrokken naar Denemarken, zijn jaarlijkse visuitje.. Vanmorgen om 5.45u smste hij dat ze aangekomen waren, zondagavond komt hij weer thuis.. Dus nu is Jamie de man in huis, hihi!

    Xx
     
  13. Mupkuh

    Mupkuh VIP lid

    10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen,

    @ QB, heerlijk een paar daagjes rust ;)

    @ Deli, gezellig zo'n slaap partijtje :D
     
  14. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen...

    QB... lekker hoor n paar daagjes alleen met de kids.

    Deli... wordt n gezellige drukke boel dan! Hahaha ik heb dat zo iedere dag.
    Veel plezier vanavond!

    Wij gaan verder klussen in huis. Gistermiddag is de binnenmuur die de winkel scheidde van huiskamer eruit gehaald door Chris en mij. Gister heeft Chris ook nog betonvloer gelegd (alles met de hand gedaan) en nu vandaag moet de betonvloer van onze nieuwe gang gelegd worden. Daarna moet je t 3 dagen laten uitharden. Dus vandaag doen we niks als klussen in huis. De buurvrouw/vriendin van mij zijn ook bezig met klussen in huis. Zij gaan vandaag de tegelvloer in de keuken verder leggen zodat ze snel de keuken kunnen plaatsen.
    Ja wij zijn samen 2 jaar geleden begonnen met verbouwen. Gisteren kwamen ze hier kijken in huis maar de buurman zag t al niet meer zitten en vind t heel eng wat CHris en ik willen. Maar wij hebben natuurlijk allang nagevraagd of t haalbaar is wat we willen en dat kan. De muren beneden kunnen er gewoon uit want t zijn GEEN draagmuren. Maar we doen t natuurlijk wel met beleid. Komt helemaal goed en ik heb nu al n indruk hoe t gaat worden en hoe ik mn meubels ga zetten. Ik heb nu t gevoel dat ik n chaos huis heb.... overal staat wel iets van tierlantijntjes. Dat gaat er strakkies allemaal uit want ik wil rust gaan creeƫren weet alleen nog niet hoe! En weet ook nog niet wat ik met mn muren wil. welke kleur enzo!
     
  15. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    halootjes, wat een mooi weer!

    Elise, is het nog vol te houden? En met je bekken?

    Yo, spannend!

    Deli, knap van je meisje! Heerlijk! En veel plezier met de logeerpartij!

    QB, ach getverderrie. Ik vind het altijd niks aan als haan van huis is. Slaap dan slecht en ben blij als hij weer thuis is.

    Pooh, wat lief dat ryan de pups leuk vind. Er is nu natuurlijk wat verandering in huis dus lijkt het me normaal dat hij af en toe wat drukker is. Is Stan ook altijd als er iets veranderd.

    Hier ook al een aantal heerlijke nachten gehad. Al 3 nachten geen nachtvoeding meer gegeven. Gisteren wel een echte regeldag want madam wilde om de 1.5 uur drinken en was niet tevreden. Vandaag hebben we er weer geen kind aan en is het voeden, even spelen en terug het bed in :D. Ze poept nu ook elke dag met de probiotica die ik van de osteopaat heb gehad en ze is nu nog rustiger dan voorheen. Dinsdag weer terug. Ben benieuwd!
     
  16. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Het is heerlijk hier aan zee!
     
  17. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, nachten gaan beter lees ik, lekker hoor!

    QB, wat leuk zo'n visuitje! Mama even lekker alleen met de kids is ook wel bijzonder. Veel plezier.

    Yojo, heel vervelend meid haha

    Deli, gezellig een slaappartijtje!! Veel plezier en succes haha
    Grote meid, gewoon doorgeslapen! Ga zo door meis!

    Mup, mooie foto van jezelf op hyves! x

    Miran, drukke boel bij jou dus. Kan ik Chris niet ff lenen, moet hier ook nog het een en ander gebeuren in huis haha

    Vandaag gewerkt, het mooie weer gemist helaas...
    Ryan is met papa een stukje fietsen. Was haan z'n idee, kan mama even bijkomen, zo lief!! Met Chels en de pups gaat alles goed, ze deed het al super maar eigenlijk doet ze het steeds beter!
    Morgen heb ik avonddienst en dan weekend vrij!
    Vanmorgen toch maar even een testje gedaan, negatief....
    Gelukkig maar want zou niet weten hoe dat verder zou gaan met een spiraal er nog in. Ben nog steeds niet ongi, misschien is dat nu gestopt door spiraal... zou wel lekker zijn haha
     
  18. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie allemaal! ;)

    Ja, ben nu natuurlijk overdag altijd alleen met de kids nu ik thuis zit, maar vind het best lekker hoor.. ;) Alleen vind ik de nachten vreselijk.. ik hoor alles ineens, elk piepje, kraakje, 'gek' geluidje.. ach, tv aan in bed, timer instellen en klaar is kees! ;)

    We zijn vandaag lekker naar het strand hier geweest, nja, strandje, maar de kids vonden het geweldig! Lekker met het zand spelen, in het water rondhuppelen, patatjes en een ijsje eten, genieten dus!
     
  19. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    wat een rust hier! Ben gewoon de eerste van vandaag.
    Hier weer een lekker dagje kunnen genieten. Gaat steeds beter!

    Hoe is het hier verder?
    Yo nog getest vandaag?
     
  20. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... idd is t erg rustig. Was net post aan t bekijken van msn maar niks van zp te vinden totdat jij poste.
    Fijn hoor dat t rustig is met Laura. Hopelijk houdt t aan bij haar en gaat t de goede richting uit.

    Elise... wie is eigenlijk jouw buddy?????

    Yo... hoe is het in Zeeland? Lekker he! Vandaag was n heerlijke dag zeker met dat zeebriesje.

    Hier is t n zeer onrustige dag. Druk druk en nog eens druk. Vanmorgen kwam de buurvrouw op de koffie. Zij was weg en toen ben ik boodschappen gaan doen met de 3 oudste kids. Kwam om kwart over 1 ervan terug kon ik snel snel n boterham eten want om kwart voor 2 zou ik de speeltuin open gooien. Nou tot 5 uur is ie open geweest en heb ik bijna niet stilgezeten. Daarna thuis mn eten maken en sindsdien is er niks niet goed met Divano... niks als huilen... kan zijn eigen niet vermaken. Zal wel met de warmte te maken hebben.

    Ik ga fles geven en kijken of ie wil slapen. Wat ik niet verwacht.
     

Deel Deze Pagina