[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Hey meiden, weinig gekletst zie ik!

    Hier geen puf gehad, donderdag op vrijdag 2 logeetjes en dat was best heftig :( Rik was met z'n broer bezig in de voortuin met bestraten dus het was heel druk in en om het huis en ik stond daar met 4 kinderen. Wesley en z'n neefje van 4 waren ook erggggggg opstandig dus mega gezellig was het niet. Vrijdag waren ze moe en maakte alleen maar ruzie dus had de kindjes weer op tijd naar huis gebracht, wel jammer :(

    Thyrza was ook redelijk overstuurd donderdag avond, lieve kleine muppet! Gister heeft ze om 21.30 de laatste fles gehad en vanmorgen hoorde ik haar om 6 uur, lag ze boven de dekens! Nog even in mijn bed gelegd en daar zijn we om 7.15 uitgegaan :D zo lekker!

    Vandaag vieren we de verjaardag van Rik en z'n broer en het is mooi weer dus we komen de dag wel door! Zijn jullie ook aan het genieten van het mooie weer?
     
  2. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi
    jammer dat ze niet echt gezellig waren.
    Hier ff net me huisje gedaan nou ja keukenkastjes uitgezocht en alle dekseltjes zonder bakje en andersom weg gegooid.
    Ook vogels hebben een schoon onderkomen
    Kleine ligt nu te protesteren in bed maar goed ff doorzetten nu op me vrije dagen want bij oma en op het kdv slaapt ze wel in een eigen bedje thuis weigert ze het.
    Ik haat het om dr te laten huilen hoor vind het eigenlijk niet nodig maar kan dr moeilijk steeds naast gaan liggen als ze moet slapen . Snachts geen probleem maar overdag heb ik ook mijn dingen te doen.
     
  3. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    @ Melanina, ik snap dat je het niet leuk vindt :( heb er zelf ook altijd moeite mee maar wat jij zegt dat je het niet nodig vindt: Schijnbaar heeft ze het wel nodig want alleen thuis gaat ze niet slapen, waarschijnlijk omdat ze eraan is gewend dat jij bij haar komt?
     
  4. Elise1982

    Elise1982 Bekend lid

    12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Deli: klinkt heftig met 4 kids! En dan drukte om het huis en dan moet je ze maar in de hand zien te houden, pfff! Gelukkig heb je nu weer rust;). Is Wesley vaak opstandig? Luca heeft periodes; vind dat altijd wel lastig. Hij probeert echt uit en gaat heel ver en ik moet dan heel boos worden op hem voordat hij stopt en dat vind ik echt niet leuk. Gelukkig is hij meestal heel gezellig, maar o wee als hij met zijn verkeerde been uit bed stapt...
    Dag: fijn dat het zo goed gaat met Laura! En al lekker doorslapen, bofkont!
    Melanina: kan me voorstellen dat je overdag niet de hele tijd naast haar kan liggen. En als ze het bij oma en op het kdv wel doet, kan ze het dus wel! Succes; ik ben ook altijd een watje met dat soort dingen!
    QB: ik ben nu thuis tot januari en dat vind ik ook heerlijk. Leuke dingen doen met Luca gaat nu ff lastig, maar ik hoop als de beeb er straks is, toch wel weer lekker veel naar buiten te kunnen gaan. Klinkt leuk, dat strandje! Ik slaap ook altijd voor geen meter als haan niet thuis is; ga dan toch liggen waken.
    Pooh: fijn dat het zo goed gaat met de pups. Ben heel nieuwsgierig, kan je ze niet ff spammen:)? Jouw haan gaat toch ook naar de F1 in Spa in augustus? De mijne gaat ook, samen met mijn vader. We hebben een week een huisje gehuurd in de Ardennen, dus we maken er gelijk een vakantie van.
    Miran: is Divano nog gaan slapen gisteravond? Juffie is mijn buddy, dus die zal het nieuws brengen zodra er wat gebeurt.

    Hier nog steeds geen beebje... Ik ben gisteren baantjes gaan trekken en heb het hele huis gepoetst in de hoop dat het wat op gang zou brengen, maar behalve een ontzettend naar gevoel in mijn banden en bekken en een schoon huis heeft het niks opgeleverd... Het rommelt al weken, maar zet niet door. Ik heb van de vk homeopathische pilletjes gekregen die je lichaam een zetje kunnen geven (alleen als je daar klaar voor bent), maar vind het een beetje gek om die nu al te nemen aangezien ik pas 38 weken ben. Ik wil de natuur nog maar even haar gang laten gaan. Dus waggel ik lekker verder:p. Volgens haan gaat het vanavond gebeuren, maar ik geloof er niet in, haha!
    Luca ligt lekker te slapen en we gaan vanmiddag maar naar het zwembad. Vindt Luca helemaal geweldig en kunnen we even afkoelen! Fijne dag vandaag!
     
  5. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    even een zwaai vanuit centerparcs. We zijn echt aan het genieten. De halve dag gezwommen vandaag. Nathan vindt het heerlijk maar was net helemaal op dus ligt even een dutje te doen nog. Kan hij straks weer lekker spelen in de speeltuin en vanavond pannenkoeken eten:) Matthijs doet het ook geweldig. Slaapt lekker in het zwembad in de wagenbak en het bubbelbad vindt hij ook heerlijk. Vind de bv nu wel erg makkelijk hoor. Hup bikini aan de kant en drinken maar:D Heb ook totaal geen besef van tijd dus alles gaat hier lekker op verzoek;)

    Nu weer lekker buiten zitten en genieten van het zonnetje. Bij lezen doe ik nu niet. Zag dat elise nog rondhobbelt maar had ook nog geen smsje gehad;) Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten
     
  6. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Deli : vandaag geprobeert door te zetten maar vond 1,5 uur laten huilen wel het max .
    En wat me moeder en me collegaatjes doen die sussen en wiegen haar in slaap tja en bij hun is de slaap plek op dezelfde verdieping als de woonkamer/leefgroep. En ik weiger haar in slaap te wiegen .
    Dus vandaag heeft ze geen dutje gedaan dus dalijk als ze van papa terug is met boodschappen doen dan lekker eten baden en slapen hahaha
     
  7. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

    Deli... allereerst gefeliciteerd nog met Rik! Dan... jammer dat t logeerpartytje n beetje is tegengevallen. Ik baal er ook altijd zo van als ik vantevoren iets leuks voor de kids gepland heb en dat ze dan dwars gaan liggen waardoor ik dus chagrijnig wordt. Ik vermoed dat jij dat ook had met je logeerpartytje.
    Dan... erg knap hoor van Thyrza dat ze zo lekker kan slapen. Ben wel n tikkeltje jaloers op je. Maar goed mag naar aanleiding van vannacht ook niet klagen. Hoop dat ie dit vol gaat houden.

    Elise... Divano is pas om 22.00 uur gaan slapen op vrijdagavond. Gisteren ging iets fijner, maar dat vertel ik zo wel.

    Juffie... lekker hoor weekendje centerparcs... even er lekker tussenuit he!

    All... gisteren moest ik eigenlijk speeltuin openen (heb t mijn schoonzusje laten doen) maar aangezien ons Divano zo slecht tegen warmte kan met als gevolg dat ie niet slaapt totdat ie er zelf zo vervelend van wordt dat ie zijn eigen dan maar overgeeft in mama's armen en tegen haar borst. Dan zie je hem zo wegzakken. En Gyani had gisteren n bbq omdat ie 3e was geworden met zijn cluppie van voetbal dus n verdiende bbq feest. Wij, ouders en broertjes/zusjes waren ook uitgenodigd. Ik zag er als n berg tegenop met ons Divano MAAR wonderbaarlijk viel t me zooooo mee.
    Ik moest er wandelend heen... is niet erg wonen op n dorp dus kan nooit ver zijn. Viel meneertje heerlijk in de wandelwagen in slaap (ligt niet meer in de bak). Komen daar aan en hij sliep vrolijk verder. Na n halfuurtje/uurtje werd ie wakker en lag even wat te spelen in de wandelwagen. Daarna lekker fles warm gemaakt en eten maar. Na zijn fles zette ik hem terug in wandelwagen zodat ik ook kon eten. Op n gegeven moment vond ie t niet leuk meer en vroeg n mama of ze Divano eruit mocht pakken en er mee rond mocht lopen. (waar dit feest werd gehouden... hebben n hele grote tuin met paarden/kippen/zwembad en klein voetbalveldje... dus er was veel te zien natuurlijk met al die kinders)
    Bij de kippen schaterlachtte hij zo hard dat vond ie wel zo geweldig. Maar ook bij die mama hield ie t voor gezien en kwam ie bij mij op schoot. Ik zette hem op mn benen en was zo aan t buurten dat er in een keer n moeder zei: ach kijk dan... daar slaapt ie weer. Dus ik hem in de wandelwagen gelegd en om kwart voor 8 ben ik met de kids naar huis terug gelopen. Thuis nog n fles klaargemaakt en gegeven. Toen was niks meer goed en heeft ie tot half 11 in de box gelegen. Papa kwam met de auto voorrijden en hij was vrolijk. Om kwart voor 11 nog n fles pyjamapapje gegeven en hij viel als n blok in slaap. Vanmorgen om half 9 werd ie pas weer wakker. Ik naar beneden met hem... pamper verschoond en ander rompertje aangedaan... flesje gegeven en tijdens t drinken viel ie weer in slaap dus om 9 uur terug in bed gelegd en daar ligt ie nu nog!!!!
    Hij had t gewoon te warm de afgelopen dagen!
    Hoop dat ie t vanavond weer zo doet!
     
  8. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dames....twee vette strepen....
     
  9. judibi

    judibi Bekend lid

    YOJO: toch wel hè:D:D meid, heel erg gefeliciteerd!!! hoe vindt Joep het??
     
  10. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    YO... SUPERVET GEFELICITEERD!!!!!
    Had niet anders verwacht aangezien je kaartje en je klachten.:p:p:D:D
    Hoe vind Joep t idd????

     
  11. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Wat lees ik yojo gefeliciteerd ik wist het wel!!!
     
  12. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Goedemiddag miran!!
     
  13. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Miran je mannetje doet het toch super! Sabela slaapt overdag niet zo veel meer een à twee slaapjes ze wil gewoon niet slapen!
     
  14. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Whoehoe!!! Gaaf he....
    Joep's reactie: Ehm ja dat mag toch?
    Volgens mij dringt het nog niet door....
     
  15. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Tadaaa!!
     
  16. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Overduidijk hoor!!!!
     
  17. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Staat je goed die banner
     
  18. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    wow wat super zeg Yojo!! Gefeliciteerd!
     
  19. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Hey juffie heb je het leuk in centerparks? Liefs rosa
     
  20. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja staat goed hè!
     

Deel Deze Pagina