[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo wat gaaf en wat een knal test echt super
    wel leuk weer een zwangere in het kippenhok
     
  2. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    @ Yo, wow! Dat is duidelijk! Gefeliciteerd!! Ik weet niet meer precies hoe het zat maar jullie wilde eigenlijk even wachten toch? Hoe reageert Joep nu?

    @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ik ben gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
     
  3. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja eigenlijk wilden we wachten tot dat we in Sri Lanka waren....maar een keertje niet opletten leverde deze positieve test op.... En eigenlijk zijn we er heel erg blij mee!
    We zijn allebei los van elkaar een aantal dagen weggeweest dus hij kwam vanmiddag thuis en zijn eerste reactie was: ow dat mag toch? Hahah maar net begon hij er al meer over te praten. Hij vindt t echt leuk!
     
  4. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik merk idd bij Divano ook dat ie minder slaap nodig heeft. Hij is nu 2,5 uur wakker tussen de voedingen door. Hij drinkt ook minder en is actiever! Hij probeert steeds meer van rug naar buik te draaien. Ik denk dat ie nu op 4 voedingen per dag zit. Dan nog groente en fruit erbij. Melk wil ie gewoon niet. Zijn pyjamapapje gaat er wel in moet ik zeggen.
     
  5. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... die banner staat je supergoed en is je gegunt. Wat die onoplettendheid betreft... zo heb ik er ook 2 rondlopen, 1x voor t zingen de kerk uit en 1x condoom vergeten.
    En dan nog even over die test... tja duidelijker kan gewoonweg niet. Ook heel erg fijn te horen dat Joep t ook leuk vind.
    Beide nogmaals gefeliciteerd!!!!!
     
  6. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Hey meiden Miran dan doet divano het prima en als hij goed groeit zonder de melk en genoeg vocht binnen krijt goed toch. Ik ben sinds gister begonnen met reaply methode gister had sabela voor het eerst een banaan ze moet erf wennen aan de stukjes die Ze af hapt maar vandaag ging het al een stuk beter en het mooie is ze moet niks alles op haar eigen tempo vandaag had ze een nectarine.
     
  7. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hoi, ja heerlijk genieten hoor. Morgen helaas alweer naar huis. Gaat zo snel een weekendje.
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5000 berichten inmiddels bereikt. Daarom doe ik deze dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?
     

Deel Deze Pagina