Dag... hopelijk valt t reuze mee met je mam's en is t zeker onschuldig. Spannende tijd breekt er dus weer aan voor jullie! Sterkte meis. Mink... fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie kindjes. Lekker druk in de weer met ze?!! Mel... leuke hangmat. Zo te zien vind Zoey t erg leuk en prettig die hangmat... ze ligt er zo relaxt in! All... wij zijn net op n "verlaat" kraambezoek geweest hahahaha kindje is alweer 3 maandjes oud. *schaam schaam* Maar was erg lief... t zoontje dat nu 15 maandjes oud is liep al aardig rond de dartelen en heeft echt boevenstreken in zich zitten. Pakte de afstandsbediening en stond met rugje voor de tv, deed zijn handje met afstandsbediening achter zijn rugje en zette zo de tv uit hahahaha we hebben wat afgelachen. De kleine meid is heel rustig... je hoort haar helemaal niet. We hebben gezellig gebuurt en ze zei toen wij naar huis gingen... tot over n paar weekjes he! hahahaha ik stond wel versteld hoor hoe klein t allemaal is! Moet even weer terug schakelen want de jongste is nu 6 jaar! Krijgen we over n paar weekjes n klein frutseltje hier in huis... erg leuk maar ook wel weer wennen denk ik! Ga zo lekker bankhangen... heb nergens zin in... voel me niet optimaal... kleine zit met de voetjes bij mijn maag te trappelen en voel me dus goed beroerd nu.
He Mink... en hoe bevalt het nu met 2 kleintjes? Valt het mee of valt het tegen? kan niet wachten voor ons maar vind het soms wel eng hoor ook omdat Rayven zo druk is, maar bij oma heeft ze een baby pop en daar is ze heel lief mee dus proberen we wel aan te leren hahaha
Mir : was helaas een moment opname haha maar hopelijk komt ze er vandaag wel tot rust in hadden gisteren avond een verjaardag waar het heeeeeel druk was en mevrouwtje vond dat niet heel leuk . Heeft daarom ook lekker bij papa en mama in bed geslapen . Waar ze nu nog steeds slaapt haha . enne verlaat kraambezoek is soms ook wel eens ff lekker als je het als je net veel kraamvisite hebt gehad. Bij ons moeten er ook nog steeds mensen op kraambezoek komen haha
goedemorgen! Mink: fijn dat het de goede kant op gaat met je wond en dat alles mooi geneest. miranda: het zal inderdaad wel weer even wennen zijn maar voor je het weet zit je er weer helemaal in. Begint echt op te schieten nu he? Vond het zelf super bijzonder zwanger zijn in de decembermaand.
Mink dat is fijn om te horen! Er staat wel overal dat 1 op de 5 mensen het heeft maar had er verder nog nooit van gehoord.... Ben nu een boek aan het lezen en heel veel valt op zijn plek... Goed om van je te horen trouwens! Kan me voorstellen dat het erg druk is met twee van die kleintjes om je heen!
Goedemorgen... Juffie... vind t zelf ook wel speciaal de decembermaand en zwanger zijn. Hopelijk komt de geboortedag n "beetje" gunstig uit hahahaha Ja... t gaat nu aardig opschieten. Maar heb er net met Chris over gehad dat ik niet echt durf om naar al die feestjes zo ver van huis te gaan. Ik heb gezegd dat ik eerst aankijk hoe we ervoor staan qua navelstreng-controle/groei en qua hartslag van de kleine... mocht dat goed zijn dan wil ik nog eerst overleg met de gyn. Ik ben maar wat huiverig dat ik dadelijk aan de gang ga terwijl wij in Helmond op feestje zijn. Wij zouden nl de 13e bij mijn moeder blijven slapen, 2 weken later is mijn neefje jarig en de week daarop is mijn zusje jarig en dan zouden wij ook weer bij mijn ouders blijven logeren omdat mijn moeder de dag erna sinterklaas viert (5 december). Zoals ik er nu voor sta zeg ik dat ik t allemaal even over moet slaan. Voelt niet prettig maar wil de verjaardag enzo niet missen. Oooooow... dit is zooooo dubbel!!! Wat zou jij gedaan hebben? Mel... hopelijk heeft ze vandaag n betere dag in haar hangmatje! Vind de foto's geweldig van jullie kleine! Mink... zit steeds op hyves te kijken of ik n glimp van Stef kan opvangen maar helaas geen foto's van jullie kleine man. Heb je n fotootje van hem voor ons? Ben erg nieuwsgierig! Is misschien in t begin wel erg druk met 2 kleintjes maar daar groei je in meis! Komt allemaal wel goed. Waar wij gisteren geweest zijn die hebben n zoon van 15 en 12, n dochter van 9 en dan nu n zoontje van 15 maanden en dochtertje van 3 maanden. Zij ervaart t ook niet echt als druk. Ook wij hebben er n paar rondlopen maar zij zijn dan al weer wat ouder en dat scheelt weer. Zij kunnen hun eigen aankleden enzo. Zoë gaat dadelijk ook steeds meer zelf kunnen dus komt echt wel goed. Psz... mijn kinders hebben alle drie eerst op de psz gezeten vóórdat ze naar de kleuterschool gingen. De kdv vond ik niet nodig omdat ik niet werkte. Maar vond het héél belangrijk dat ze wel met andere kindjes leerde spelen en leerde te wennen aan de schooldagen. Ze begonnen met 2 dagdelen en toen ze 3 werden mochten ze 3 dagdelen naar de psz. Dan was de confrontatie met n school niet zo groot. De kinders vonden t geweldig. Deze kleine gaat strakkies ook naar psz. Dat is mijn ervaring... maar ieder voor zich natuurlijk! All... vandaag n lekker rustig dagje dus kom nog wel n paar keer aanwaaien hier!
miran: ik was met Nathan 29 december uitgerekend. Wij zijn met kerst niet naar mijn ouders geweest want wilde neit op Texel zitten als ik opeens weeen zou krijgen. Mijn ouders zijn toen gewoon bij ons geweest, ook gezellig. Met oud en nieuw zijn we gewoon thuis gebleven. Ook wel eens lekker. Wilde inderdaad ook niet ver weg van huis. Uiteindelijk werd het dus 5 januari dus geen last van de feestdagen gehad
ola!! Miran: haha ja het is wel druk, maar niet vervelend. je went er idd aan. Ik heb er ook geen moeite mee. Maandag gaat haantje weer aan het werk en met mij gaat het steeds beter, dus ach hoe relaxter jezelf bent, hoe makkelijker dingen gaan toch? De foto komt nog, anders moet je even op mijn hyves gaan en dan in mijn vrienden Rene opzoeken(heeft een race auto) die heeft veel foto's van stef. Ik denk dat je vooral nu rust moet nemen, toen ik het rustiger aan ging doen (hoe moeilijk ook) groeide Stef wel meer. Is natuurlijk niet bij iedereen gelijk, maar toch wel opvallend. Gezondheid van je kindje is belangrijker dan een verjaardag of een feestdag toch? maar goed ik denk dat je wijs genoeg bent om je eigen gevoel op dat moment wel te volgen. Mooi kamertje trouwens. Riddle; Zoe is echt heel lief voor Stef, dat vind zijn weg wel. Wij zijn vrij relaxt en betrekken haar bij alles. Ze is ook niet jaloers. Geeft regelamtig kusjes. Yoyo: doe mijn best om regelmatig te komen tokken. De meningen over hoog sensitiviteit is verdeeld, maar ik pas helemaal in het plaatje hahaha 1 op 5 vind ik wel wat veel, maar zou best kunnen, ik heb me er niet meer zoveel in verdiept de laatste tijd. Maar wel wat herkenbare boeken gelezen. Wat een mooi afscheid van je werk heb je gehad. Altijd wel lastig he? ik moet dan meestal wel een traantje laten. Deli: jullie wonen er al? wouw dat is ineens snel gegaan. Hopelijk heb je alles snel op zijn plekje staan en dan rust... dikke knuffel Liena: hoe is het bij jullie en met de kids? hopelijk krijg je wat meer rust. Mel; hahah dat probleem heb ik ook. We hebben een grote leefkeuken, maar ik hou niet van koken hahaha all; had ik al vertelt dat ik een dubbele placenta had? deze is aan elkaar gegroeid, dus misschien zwanger van een tweeling geweest of gewoon een gekke placenta hahaha maar ik denk wel dat dat meegespeeld heeft in de groeiontwikkeling van Stef.
Zooo de hele dag visite gehad en nu net alles de deur uit pfff nu ff uitpuffen op de bank....morgen ff naar mijn schoonmams, haan gaat met schoonpapa andere auto kijken voor hun dus ik even op de koffie en daarna visite van zijn nichtje en die blijft ook eten dus weer een drukke dag...maar goed wel gezellig allemaal maar ook wel vermoeiend vind ik altijd..
Juffie... kerst en 5 januari liggen wel heel dichtbij elkaar... bij mij zitten er nog enkele weken tussen. Ik kijk t wel even aan hoe t gaat. Wij zijn sowieso altijd met de kerst thuis. Mijn schoonouders komen n dagje eten en mijn eigen ouders komen n dagje deze kant uit. Met oud op nieuw zouden wij naar mijn zusje gaan maar dat heb ik dus afgezegd! Wij blijven lekker thuis! Mink... heb net gekeken bij Rene maar kan geen foto's gevonden krijgen van jullie kleine man! Ik volg mijn gevoel ook zeker wel hahhaha maar mijn gevoel zegt nú dat ik t niet moet doen maar wie zegt mij dat t over 2 weken mijn gevoel niet anders is. Ik kijk idd wel naar t belang van mijn kindje. Rust blijkt idd wel te helpen hoor bij de groei van n kindje. Ik doe eigenlijk al niet heel veel op n dag. We zullen maandag wel te horen krijgen hoe we ervoor staan. Bedankt voor t leuke commentaar op onze babykamertje. All... wij hebben vandaag in de vogelvolliére gekeken en wij hebben 3 jonge vogeltjes. 2 uit 1 nest en 1tje uit n andere nest. Chris haalde t nestje eraf om de deksel eraf te pakken en kijken hoe t met die kuikentjes ervoor stond omdat ik ze al even niet meer gehoord had... vliegt er 1tje zo uit!!! Paniek in de volliére en chris over de grond om t kleintje te kunnen vangen. Hij zei wel dat die ene alleen veel mooier in zijn vel zit dan die andere 2! Ik denk nog n week of 2 misschien 3 en dan vliegen ze uit! Echt lief!!!
Eventjes nog iets... Heb maandag dus die ctg... heb veel harde buiken en soms zeer pijnlijke. Maandag zullen hun echt wel zien of dit t draaien van t kindje is of echte weeën zijn. Dus tot die tijd kijk ik t nog aan en anders als maandag niks niet te zien is dan vraag ik er gewoon naar. Nu terwijl ik dit typ komt er ook weer eentje op zetten. Het is n komen en gaan van harde buiken en dan heb ik vandaag alleen maar boodschappen gedaan vandaag. Chris reed mee en Didier ging ook mee dus ik heb alleen maar gelopen hahahaha Hun had ik bij voor te sjouwen. De rest van de dag heb ik mijn gemak gehouden. Gek hoor dat die buiken zo blijven opkomen.
mir goed na laten kijken hoor je hebt immers al een vroeggeboorte gehad en dan is de kans weer net iets groter op weer een vroeg geboorte
Ja Miran...als je jou zo hoort zou je bijna denken dat dit af en toe tocg weeënachtige krampjes zouden kunnen zijn/worden...gelukkig is morgen de controle al! Hier toch gewoon thuis, bleek mijn schoonmoeder ineens weg te gaan vanmorgen. gelukkig dat haan nog even checkte anders sta ik daar voor een dichte deur met Rayven Verder alles ok hier, gisteren al begonnen met klussen, heb behoorlijk regelmatog over de dag heen steekjes en zo helemaal onderin aan de zijkant en bmm zit heel hoog dus denk dat de cyclus wel wat korter is als vorige maand ( hoop ik) dus dan maar op tijd beginnen
Mel, erg leuke foto van de kleine in de hang mat. bevalt het? Dag, dat is wel schrikken van je moeder. hopelijk valt het allemaal mee! knuffel!! Thanx meiden voor de reacties over kdv en psz. Wij hebben er ook over gehad om Ryan bv naar het kdv te brengen en dat mijn ouders hem dan 's middags ophalen en zo langzaam uitbreiden. Of idd naar psz. Afgelopen woensdag is het goed gegaan op kdv. Hij heeft lekker gespeelt en toen ik hem kwam halen zat ie een puzzel te maken en ging hij voor het eerst niet huilen toen ie me zag. Hij had een heel brabbel verhaal over z'n puzzel en ik moest mee doen. Was zo opgelucht. Maar we hebben besloten om het voor nu even aan te kijken en binnenkort weer een gesprek met de begleidsters over hoe het gaat. Yojo, ik ga het artikel lezen, ben erg benieuwd. thanx lieverd! Miran, als ik je niet meer spreek, succes maandag dikke knuff voor jou!
Goedemorgen... Riddle en Mel... zelf geloof ik nog niet dat t soort van weeën zijn (of ik ben n echte struisvogel die kop in t zand steekt hahahaha) We zullen maandag wel zien meiden! Ben zelf wel benieuwd en zal er niet van verschieten als ze zeggen dat ik moet blijven. Heb ik met Ebony ook gehad.... maar toen kon ik hun nog beloven dat ik strikte rust zou houden MAAR dat die 2 jongens mij gewoon thuis nodig hadden. Ik heb vandaag weer niks op de planning staan dus weer heerlijk rustige dag. De kids komen vandaag thuis... weet nog niet hoe laat... voor de rest is t lekker bankhangen denk ik! Het is hier ook maar sober weer. Lekker met n glas drinken.. wat te sneukelen.. filmpje en dan heerlijk die beentjes omhoog op de bank! Af en toe de lappie erbij en daar zit mama dan. hahahaha Heb vannacht ook heerlijk geslapen, werd pas (nieuwe tijd) half 11 wakker. Dus oude tijd zou dat half 12 zijn. All... hebben jullie n drukke of rustige dag op de planning staan?
ik heb een rustig dagje in de planning staan moet di weer aan het werk en zie dr erg tegen op komt helemaal goed Mir ik dacht ook geen weeen te hebben hoor maar was toch al aan het bevallen dus in mijn ogen kunnen alles weeen zijn. En miss zijn het geen weeen maar wel een WAARSCHUWING van meer rust nemen
Mink het was zeker een mooi afscheid en heb vaak mijn tranen weg moeten knipperen. Nu nog een weekje werken en dan is 8 november mijn echte laatste dag....
Graag gedaan Pooh! Miss heb je er helemaal niks aan of je kunt er wat puntjes uithalen. En denk dat het zowiezo belangrijk is om alles te benoemen naar je kindje. Hoe klein ze ook zijn maar goed ook daar zijn de meningen over verdeeld.
hoi allemaal, Iedereen aan het genieten van de vrije zondag? Wij zijn vanmorgen lekker wezen zwemmen. Echt genieten met zo'n waterratje. Nathan is echt enorm watervrij. Springt er zo in en onderwater maakt hem niets uit Verder net een berg was weggewerkt. straks nog maar de rest doen. melanina: Wat heerlijk dat ze in het hangmatje ook slaapt. Mir: Ben benieuwd hoe de controle morgen gaat. Vind het toch wel een beetje spannend bij je Rid: veel plezier met klussen dan maar