[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, heb net alles bijgelezen van de afg. week want we hebben weer internet :D Ik heb alleen geen zin meer om overal op te reageren :( sorry hoor!

Iedereen een fijne dag vandaag en voor Miran alvast succes voor morgen!

Wesje ligt nog lekker te slapen dus ik neem het er nog even van en zit heerlijk te chillen op 't bankie :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Chill ze Deli!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik verwacht er zelf niet heel veel van hoor. De kleine is nog vrij levendig dus daaruit kun je concluderen dat t nog geen tijd is om te komen. (heb ik gehoord... of t waar is????)

Deli... dankje. Ik kom morgen in geuren en kleuren vertellen hoe t gegaan is. Zal wel meevallen denk ik!

All... de kids komen over n klein halfuurtje thuis!!! Jippie mama verheugt op ze. Dan is het weer n gezellige drukke boel hier in huis. Chris ging express niet aan de auto sleutelen omdat de kids n hele week van huis weg zijn geweest!
    Heb lekker rustig op n stoel gezeten achter mijn lappie en daar heerlijk n spelletje gespeeld samen met Chris. We hebben wedstrijdje gespeeld met dat spelletje. Vind ik altijd wel erg leuk om samen te doen.

Ik kom vanavond weer tokken!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: voelde Nathan zelfs nog bewegen tijdens de bevalling;) Maar we gaan er inderdaad van uit dat jullie mannetje het nog goed naar zijn zin heeft bij je en gewoon tot minimaal 37 weken blijft zitten. Fijn dat de kids zo weer thuis zijn. Kan me voorstellen dat je ze mist.

Deli: zwaai! Lekker aan het genieten in jullie nieuwe huis?? Moest Wesley erg wennen eigenlijk?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond!

@ Miran, hoe was het om de kinderen weer te zien? Hebben ze het leuk gehad?

@ Yo, heb heerlijk liggen chillen vanmiddag :D boekje gelezen, kopje thee erbij, laptop op schoot; heerlijk!!

@ Juffie, we zijn inderdaad heerlijk aan het genieten hier!! Moeten nog wel veel doen/kopen/uitpakken maar beneden is het redelijk op orde. Echt heerlijk om weer lekker je eigen plek te hebben na ruim een jaar! En we zijn superblij met onze bank, kunnen we heerlijk op relaxen, echt super! Wesley hoeft niet echt te wennen. Hij was hier al wel veel geweest natuurlijk tijdens het klussen en als ik dan zei we gaan straks in het nieuwe huis slapen zei hij wel "nee"! Maar toen eenmaal al onze spullen er stonden vond hij het wel prima. Slapen ging ook gelijk goed gelukkig. En hij vindt het heerlijk dat hij hier weer volop de ruimte heeft dus dat gaat allemaal goed!

Zo, lang verhaal geworden :S

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey meisjes

Kom ook even het hok binnen vliegen om hallo te zeggen ben nu echt aan het aftellen van mij mag ze wel komen ik voel me helemaal bond en blouw van binnen met name de onderkant.

ik denk aan jullie

knuff rosa

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: wat fijn zeg dat Wesley het ook meteen prima vond een nieuw huis. Kan me voorstellen dat het voor een kind toch even erg wennen is. maar wat je schrijft over voorbereiden en hem bij het klussen enzo er ook bij betrekken helpt ook wel denk ik. Leven ze er toch wat meer naar toe.

Rosa: hopenlijk begint het nu snel hoor. Ik houd mijn telefoon bij de hand;)

all: bah morgen weer werken. Heb nog echt geen zin hoor maar komt hopenlijk weer als ik er ben. Nu nog even bank hangen en dan lekker op tijd mijn bedje in.

tot morgen.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa, hopelijk duurt het dan niet lang meer voor je meis!

@ Juffie, ja hij vond het altijd al leuk om naar "het nieuwe huis" te gaan, hahaha... Als ik nu tegen hem zeg 'we gaan naar huis' zegt hij; "neeeee, naar nieuwe huis" thuis is nog het oude denk ik haha... en vanmorgen kwamen m'n schoonouders op de koffie zegt ie, "kom maar, hier is het nieuwe huis" haha... Kinderen wennen snel1 Hopelijk heb je morgen zin meis :( geniet nu nog maar van een lui avondje dan!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ga er ook vanuit dat de kleine nog n aantal weken blijft zitten hoor. Maar gek genoeg kijk ik ook heel erg uit naar morgenmiddag.

Deli... de kids hebben t heerlijk gehad bij opa en oma. Vrijdag zijn ze naar Legoland geweest in Duitsland samen met opa en de papa. Ja ja... die liet zijn eigen ook weer even zien. Al is t van korte duur iedere keer hahaha
    Ze waren wel héél druk toen ze thuis kwamen. De kleren heb ik alweer uitgewassen en de kleinste 2 liggen alweer op bed. Ebony heeft nog even geholpen met t hemeltje... stof om de stok heen maken en dan goed hangen. Ze vlogen als gekke naar de babykamer toen ze thuis waren om te kijken hoe t geworden was. Ze keken hun ogen uit en de klerenkast ging open en er kwam alleen nog maar oooooow en aaaaaaaaah uit de mondjes hahahaha
    Echt wel lief!
    Ben vanavond ook weer heerlijk in bad geweest met mn meissie.
    Gisteren was trouwens t pasgeboren petekindje van oma bij opa en oma en Ebony had haar wel n halfuur lang vast en niet loslaten he. Oma zei dat ze dat erg goed deed. Ze vond t alleen heel gek dat de mama de baby borstmelk gaf hahahhaa ja dat doet mama niet. Toen zei ik tegen Ebony: bij mij komt er nu ook melk uit. Vroeg ze: echt waar? Kijken dan!
    Dus ik liet dat zien en ze trok n heel vies gezicht hahaha
    Mijn rechterborst lijkt net of ie op knappen staat dus beetje gemasseerd en er kwam gelijk wat vocht uit. Het is allemaal goed in werking nu!

Rosa... hoe voel je je buiten je bont en blauwe plekken?
    Heb je nog genoeg energie over?

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Aftellen roda! Spannend!

Deli goed om te horen dat je lekker gechilled hebt!
    Ik heb je www overgenomen op hyves.

Hier lekker rustig dagje nu lekker onder een dekentje op de bank.

Tot morgen! X

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Hoe gaat het met iedereen?

@ Miranda, veel suc6 vandaag. Ben erg benieuwd. Leuk zeg dat de kids meteen op de babykamer gingen kijken. Heerlijke kids......

@ Deli, wat fijn dat je nu weer wat rust begint te krijgen. Wesley heeft het wel naar zijn zin dus:). Hoe gaat het verder met je? Hoe vind Wesley het dat er een baby komt, of heeft hij nog niet zo het besef?

@ Juffie, vandaag weer aan het werk dus? De zin komt vast wel wanneer je er weer bent!! Komende week al weer met de lampions bezig of niet??
    Voel je je verder een beetje goed? Nathan dus een lekker waterratje:D, heerlijk zeg. Kan niet wachten om ook eens te gaan zwemmen.....
    Hoe gaat het met Nathan in het grote bed?? Wil het met Thomas ook wel proberen, maar weet niet zo goed hoe het aan te pakken:).

@ Riddle, zou fijn zijn een kortere cyclus. Suc6 met klussen, gaan we hier weer veren;)...

@ Yojo, laatste weekje dus op het kdv, geniet er maar van!!!

@Dagdromer, las je berichtje van je kennis, dat gun je idd niemand!!!
    Hoe gaat het met jou? Kun je het eten weer een beetje binnenhouden? Hoe gat het met Stan?

@ Mink, het is idd een stukje drukker he met 2 kids, maar ook wel heerlijk he? Vandasag dus je eerste dagje alleen, na de vakantie? Suc6 en dikke knuffel.

@ Rosa, suc6 met de laatste loodjes.... Wacht in spanning op een berichtje van je Buddy;).

Hier gaat het allemaal moeizaam. Ben gewoon helemaal gesloopt. Begin me af te vragen hoelang ik het nog volhoud:(. Thomas wordt nog steeds elke nacht wakker en wordt elke dag vroeger wakker. Gisteren was wel logisch, maar ook vandaag was het weer 5.15 uur....... Ben zo ontzettend moe.. Had mijn hoop een beetje op de oortjes gezet, maar dat helpt tot nu toe nog niet;) Komt mss nog wel, wil mss wel te snel.
    Met Kayra gat het redelijk. Ze groeit nog steeds wel iets, maar het spugen wordt nog niet beter. Gelukkig is ze wel heel vrolijk:D
    Moest het ff van me afschrijven:), moet zeggen dat dat wel oplucht;).
    Meiden, allemaal een fijne dag, kom mss nog wel ff weer langs vandaag:D

Dikke knuffel Liena

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Liena: gedeelte smart is halve smart toch?? Hier lag Nathan vanmorgen ook al om 5.15 bij ons in bed te zingen:$ Echt klaar wakker en niet meer willen slapen. Ga zo maar lekker op tijd naar school, heb nog genoeg te doen.;) Over het in een groot bed gaan slapen. Gewoon proberen. Wat wij gedaan hebben is het ledikantje samen weggezet en samen met Nathan het grote bed neergezet. Hij heeft zelf zijn slaapzak, knuffels en speen in het grote bed gelegd en erbij verteld dat dat nu Nathans bed was. Ging hier eigenlijk meteen prima! Misschien gaat het slapen van Thomas in zijn grote bed ook wel beter:( Het is in iedergeval het proberen waard toch?

Fijne dag allemaal.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Liena... ja was wel heel lief van de kids dat ze gelijk boven gingen kijken. Gyani kon natuurlijk op hyves precies bijhouden wat wij deden. Hij zit nl ook op hyves hahaha
    En oma hield t ook in de gaten.

Wat slapen in grote bed betreft... Gyani was 2,5 jaar oud en dat ging ook gelijk goed. Ik zei er wel duidelijk bij: NIET zelf uit je bed komen maar mama roepen als je eruit wil (hij had n halfhoogslaper) en dat ging vanaf dag 1 gelijk goed. Nu is Gyani n manneke dat echt niet in 7 sloten tegelijk loopt dus die kan ik ook wel dingen toevertrouwen. Dat maakt t ook wel makkelijker, daarbij is t n rustig ventje. Dat moet je ook wel in de gaten houden als ze naar n groter bed gaan.

Juffie... probeer er wat van te maken op school. Komt vast wel goed als je er eenmaal bent! Heb ik ook altijd!!!

All... heb weer eens voor de verandering n baggere nacht achter de rug. Vaak plassen (3x vanacht)... n mauwende kat... n kind dat vrolijk aan t schoppen is in mijn buik en om half 7 liep die wekker af. Chris kwam nl uit nachtdienst thuis en dan drinken we samen koffie en thee voordat hij gaat slapen.
    Daarna werden de kids 1 voor 1 wakker. Die zitten nu kant en klaar voor de tv of achter de laptop!

Ik ga ze nog even verder klaar stomen.
    Kom strakkies nog even langs wippen.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen, druk dagje op mijn werk vandaag. Heb deze week maar 1.5 dag om alles te doen want ben vrijdag lekker vrij. Weekendje met mijn neven en nichten naar Drenthe.

Liena, ohhh dikke knuffel voor jou!! Misschien is het inderdaad wat voor thomas om in het grote bed te slapen. Je kan het altijd proberen. Is het te regelen dat je ouders een weekendje komen zodat jij even wat anders kan doen en uit kan rusten? Zal vast moeilijk zijn om anderen om hulp te vragen maar zo te lezen ga je er aan onderdoor!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Druk al op verzenden maar was nog niet klaar met mijn bericht.

Juffie, dus ook al van de @(@#$*% nachten. Hoop dat hij vanacht lekker slaapt. Veel succes op school. Snap best dat je zin moet verzamelen maar het wordt vast leuk!

Miran, succes met de ctg!

Deli, wat fijn dat wesley het goed doet in het nieuwe huis. Grappig hoe die kindjes dat verwoorden. En ook heel prettig dat jij je rust weer hebt gevonden!

Yo, begint af te tellen dus. Maar je krijgt het vast heel erg naar je zin op je nieuwe werk.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames,

Liena, neem even een time-out voor jezelf. Het liefst natuurlijk de kids bij opa/oma ofzo zodat je echt even bijkan komen maar als dat niet haalbaar is ga dan wat voor jezelf doen en haantje even een dagje met de kids.
    Zo gaat het echt niet, je moet weer even adem kunnen halen en nieuwe energie op doen! Ik herken het wel en vind het dan heerlijk om naar de sportschool te gaan of we brengen Ryan een nachtje bij mijn ouders.
    Meid, dikke knuffel!!

Meiden fijne dag vandaag!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh en Miran, succes natuurlijk vandaag!!! xxx

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... ik ben t helemaal met de andere meiden eens. Vraag eens n oppas voor 1 nachtje zodat je met haantje wat leuks kan doen. Gewoon even stadten of lekker uiteten of gewoon thuis gezellig maken met zn tweetjes. En dan n goede nachtrust. Dat zal jullie goed doen! Je moet zo nu en dan ook eens aan jullie 2 denken meid. Dit is heel zwaar voor je en als je niks doet ga je hieraan ten onder en daar hebben de kids helemaal niks aan want dan ligt mama in bed! Probeer t eens voor 1x. Dikke knuffel meis

Deli... kids zijn heel flexibel en passen hun eigen snel aan. Dat zie je dadelijk wel hoe makkelijk ze vriendjes kunnen maken!
    Wel fijn dat ie t goed doet. Staat jullie nieuwe huis n beetje in dezelfde buurt als waar dat jullie gehuurt of eerder gewoond hebben? Dat kan ook schelen denk ik.

Dag... goede vooruitzichten dus n heerlijk weekendje met de neven en nichten. Klinkt goed! Dat gaat ook allemaal goed onder elkaar? Ook met de partners? Das wel fijn. En gezelligheid moet je toch zelf maken zeg ik altijd maar!

Pooh...dankje buddy. Als er iets is sms ik je wel!

All... zal nu vanmiddag echt wel erachter komen of die harde buiken t draaien van t kind is of echt al oefenweeën zijn. Ben heel benieuwd!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Miran...veel suc6 vandaag en laat je het weten?!

@Liena...kan me voorstellen dat je er dan doorheen zit maar je moet idd ook echt even aan jezelf denken anders hebben je kindjes straks helemaal niks meer aan je...ze zeggen toch een gelukkige mama is een goeie mama....:D

Hier alles ok, haantje is net weg voor een cursus tot vanavond dus die is pas laat thuis en ziet Rayven morgenavond pas weer ahhhhh hahha;)...verder alles wel ok alleen rayven zit volgens mij middenin haar puberteit of zo pfff de hele dag door opletten en nee zeggen, ze gooit alles weg en zit overal aan, heel vermoeiend maar ja ook daar moeten we doorheen:D

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... tuurlijk laat ik t weten mits ze me niet houden hahahahaha
    Kan zijn hoor dat Rayven in peuterpuberteit zit. Ik heb n dochtertje die is 6 en zit ook weer in 1 of andere puberteit hahaha grenzen proberen te verleggen noemen ze dat! Mama en papa moeten haar nu héél strak houden. Grote mond (gelukkig alleen maar tegen mij)... ik mag niet boos doen tegen haar want wij hadden afgesproken dat we lief zouden zijn voor elkaar (zegt zij dan tegen mij nadat zijzelf heel boos en grote mond geeft).
    Is dan wel lief dat ze dat zegt maar af en toe kan ik haar wel wat aan doen zullen we maar zeggen. Maar tegen papa doet ze gelukkig wel heel lief! Dat scheelt weer he!
    Ach... t houdt je jong moet je maar denken!

Deel Deze Pagina