[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhahaa @ Dag, we zitten ons nu al druk te maken en ze zijn nog zo klein ja :D

Wij werken vandaag beide en zijn pas tegen 17.45/18.00 uur thuis dus het wordt makkelijk, voor haan broodjes shoarma met sla zelf maken. En voor mij broodjes vega-iets en voor Wes denk ik broodje knakworstjes.

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    dat bij de wangen pakken en aankijken hebben wij ook wel gedaan bij Rayven maar zij vind dat alleen maar heel grappig, zij is een heel hard kind met een hoge pijngrens dus dat boeit haar allemaal niks, de tik ben ik zelf niet zo'n voorstander van, haan wel maar uiteindelijk zal ze hem wel een keer krijgen heb het nu nog niet gedaan eigenlijk...maar het is heeeel herkenbaar allemaal hoor!

Net toch maar even de (nieuwe tweedehandse) buggy gepakt en even aar de Etos geweest voor zwanger worden vitamine te halen...was wel ff lekker een frisse neus...kom ik er trouwens achter dat die die buggy maar tot 15 kg. is...belachelijk want dat is ze al kan ik hem dus net zo goed weer meteen wegdoen:(

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, dat is niet handig van die buggy :S maar volgens mij hebben heel veel buggy's dat, ik denk dan zolang het goed gaat gaat het goed :D zal vast niet meteen doorkrakken.

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee dat deed ie ook niet maar buggy's gebruik je na de kinderwagen dus vind die gewichtsindicatie wel heel laag

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat is ook raar maar ze kunnen vast wel wat meer gewicht hebben, als je het hoort kraken zou ik even verder kijken ;)

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha jahoor zal ik doen;)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zit me trouwens net te bedenken dat ik volgens mij momenteel het enige kippetje ben die bezig is zwanger te worden...ook saai;)

Nou Nog een uurtje dan gaat rayven naar bed, net lekker gegeten en in bad geweest en moet zeggen ze heeft wel wat streken gehad vandaag maar over het geheel gezien is ze errug lief geweest!:D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Iemand nog iets van Miranda gehoord????

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Of heb ik er overheen gelezen??

Liena een hele dikke knuffel voor jou!! Neem idd eens een dagje voor jezelf meis....ff op adem komen....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    volgens mij nog niet toch?? Heb even snel bijgelezen net.. Ben benieuwd. Hoop dat alles goed was!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hey allemaal trouwens:D Wat een geklets hier vandaag zeg, Gezellig hoor!

Las iets over ondeugende kindjes;) Hier ook zo 1 hoor. Wij zetten Nathan na 2 waarschuwingen op de trap (of meteen als hij echt iets heel stouts doet, zoals zijn beker melk expres op zijn kop houden;)) Over het algemeen blijft hij dan wel ziten maar soms komt hij er ook met een big smile weer vanaf. Mijn haan is wel wat strenger nog dan ik, kan ook beter zijn stem verheffen enzo. komt dan net even meer aan heb ik het idee;) Nathan zit nu echt in een nee fase. Alles is nee.
    Hoort ook helemaal bij deze leeftijd natuurlijk.

Ga even kopje thee maken. Kom nog wel even kijken vanavond want ben benieuwd naar nieuws van Miranda.

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoop ik ook....wie is haar buddy??

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik sms Miran wel even!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Miranda komt zo, alles is iig goed en ze hoeft pas over 2 weken terug te komen. De rest komt ze zo zelf vertellen!!

@ Miran, gelukkig meis!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo hier ben ikke

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Verslag...

15.00 uur werd gelijk aan de ctg gelegd voor n half uur! Ik vroeg of ik ook kon zien als ik harde buiken had. Dat kon ik zelf idd ook in de gaten houden. Die assistente liep t kamertje uit en Chris en ik zaten daar met zn 2tjes. Het hartje van de kleine liep van 114 ineens door naar 143 dan weer terug naar 125 en hup gelijk weer door naar 138. Héél onregelmatig. Mijn "harde buiken" zijn dus gewoon t draaien van de kleine. Die is wel zoooooo druk dat hou je niet voor mogelijk! Het ligt nog geen 5 seconden stil!
    Na n halfuurtje kwam de assistente en zei dat alles er heel goed uit zag. Dus nu kreeg ik n doppler- en groei- echo.
    De vk zag dat t kindje erg druk was en dus is t lastig om die navelstreng doorbloeding te meten. Ze deed echt haar uiterste best maar ons kleintje is nu al n eigenwijze donderstraal die t de mensen heel moeilijk gaat maken. Uiteindelijk zag ze dat er niks mis was met t maagje. Wel vond ze t hoofdje wat klein. Ik zeg: dat geeft niks, dan kan ie er makkelijker uit.
    Zelf vond ze de navelstreng ook wel wat hoog en t vruchtwater vond ze ruim.
    Na haar moest ik ook nog even naar de gyn. Die ging ook nog maar eens even kijken en die meette t weer heel anders en maakte zijn eigen totaal niet druk over de navelstreng en ook niet over t kleintje. Hij zei: t is levendig zat en ik zie geen gekke dingen. Wat ik wel zie is dat vele vruchtwater en dat moeten we wel goed in de gaten houden. Maar t kindje maakt t erg goed bij mij binnen.
    Ons frutseltje weegt nu 1669 gram en zou bij de geboorte geschat gaan worden op 3300 gram... wat ik zwaar betwijfel maar goed.
    Ik denk zelf dat t kleintje tussen de 2500 gram en de 3000 gram in komt. Maar de gyn zei ook dat ik me niet druk hoefde te maken maar dat dit kindje gewoon mijn derde kindje achterna gaat. Dus dat is erg positief. Ik moet over 2 weken pas weer terug komen want hij wil wel t vruchtwater en de groei in de gaten houden. Dus alles ziet er goed uit.
    Ik vind t alleen raar dat academisch ziekenhuis t ene zegt en "mijn" ziekenhuis zegt t ander. Maar hoe kunnen ze nu n meting doen als t kindje iedere 2 seconden zijn eigen even lekker omdraait en steeds wegglipt?
    Ik had vanmiddag zelfs n heuse bult aan de linkse kant op mijn buik en wat bleek nou... kindje zette zijn voetjes af tegen de rechtse kant van mijn buik en zijn kontje stak er dus aan de linkse kant uit! hahahahaha
    Het is n echte draaikont!

Zo dit is n heel verhaal maar alles is goed! Niks geen harde buiken gewoon n "vervelend strontjong" hahahahaha
    Heerlijk maar soms best pijnlijk... dat zag de vk ook wel dat dat zeer deed bij mij.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    fijn dat het allemaal goed was miran!

fijne avond nog allemaal! ik ga lekker vroeg naar bed.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... zeker fijn dat t goed is. Ik ga me pas druk maken als ik de kleine niet meer voel hahaha

Slaap ze meid!!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhhh Miran wat fijn om te horen zeg!!...Nou dan maar lekker genieten van je vervelende jong:D

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rid... ik ga zeker genieten... zeker de laatste maanden en al helemaal omdat t wat mij betreft ;echt de laatste is... qua Chris betwijfel ik t nog maar daar moeten we toch echt met zn tweeën voor zijn. Ik geniet van ieder trapje/schopje/beweging. Nog even en dan is t voor altijd voorbij!!!
    Dus deze latste maanden koester ik voor de rest van mijn leven!

Deel Deze Pagina