Dag... ik weet t. Het wordt hier in Nederland echt niet beter op! Ik mag nog in mijn handen klappen hier bij ons op t dorp... wij hebben geregeld alles open staan. Ik heb zelfs vorige week de achterdeur open gelaten terwijl de kids naar school waren en wij gingen tanken. Niks niet weg! Of als ik ooit smorgens wakker wordt blijkt heel de nacht de voordeur open te hebben gestaan en dan loop ik door heel t huis om te kijken of ik iets mis maar nee hoor! Dat moet ik in n stad dus écht niet doen! Scheelt ook wel dat ze weten wie hier woont! Chris en zijn familie staan namelijk bekent als mensen "waar je geen ruzie mee moet krijgen" hahaha niet dat ze n vlieg kwaad doen maar flik je iets bij 1 van hun dan krijg je de hele familie op je afgestuurt. Chris zn zus had veel problemen met haar ex en dan hoor je gelijk Chris roepen: als je hulp nodig hebt bel je me maar en ik sta er zo met n paar van de familie hoor! Hun zijn echt n heel hecht gezin en staan iedere minuut van de dag voor elkaar paraat! In goede en slechte tijden. En ik denk dat dat ook een hoop scheelt hahahha Maar goed... ik denk ook niet dat je hier iets van moet verwachten van de politie. En de verzekering???
Dag, ik weet niet eens welke testen dit zijn haha zijn goedkope van het internet, maar de controlestreep is wel super duidelijk...ach denk echt dat het niks wordt maar zoals ik zei als het aan het eind van de week nog niks is ook met d eongi. ga ik weer testen...als ie dan weer nega is wacht ik mijn ongi. af....
Hoi meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Ben nu 4 weken en 2 dagen, dus echt nog heel pril. Testte 2 dagen voor NOD positief met kv. Was niet lekker geworden op werk en wilde weten waar dat vandaan kwam, dus vandaar dat ik getest had, ben normaal niet zo van het testen voor NOD. Op NOD nog een keer getest en weer positief en ditmaal een stuk donkerder, dus begin het langzaam te geloven. Verder voel ik me heel beroerd; ben vrijwel constant misselijk en elke ochtend overgeven. Kan me niet herinneren van Luca dat het al in het begin zo heftig was... Dag: wat een rotstreek zeg, je kinderstoel stelen uit de auto!!!
Nou Elise dan maar hopen dat die misselijkheid maar weer snel voorbij is..maar verder wel superleuk voor jullie
hey allemaal, dag: nou ja zeg!:x Liena: hoe is het bij jullie?? Leuk dat je er weer bent. Rid: jammer van je nega test. maar kan nog steeds hoor! Veer nog in iedergeval Elise: balen zeg nu al zo misselijk. Het is natuurlijk voor een goed doel maar wel heel vervelend All: hier een hele drukke dag gehad. Bah niets aan vanaf half 8 constant aan het werk zonder behoorlijke pauze. Vanmiddag nog vergadering tot half 6 dus ben het nu goed zat. Zo Nathan naar bed brengen en wat was ophangen en dan doe ik helemaal niets meer Fijne avond!
haha Juffie...ik heb zowat nooit tijd voor pauze op het werk dus weet helaas hoe het is... ja heb toch nog hoop natuurlijk maar ja als ik dan lees dat elise wel 2 dagen voor de NOD al posi testte......we zullen zien vrijdag als het dan nog niet duidelijk is door een ongi. Zo Rayven ligt net lekker op bed, ik nu ff achter de pc en zometeen lekker in mijn boek duiken
hallo kippies, even kort laten weten dat alles weer redelijk gaat. De keizersnee is behoorlijk tegengevallen, maar dat vertel ik later wel. We zijn gisteren heerlijk thuis gekomen en Stef doet het prima. Hij is inmiddels weer op zijn geboortegewicht Zoe vind het ook leuk en Stef krijgt regelmatig kusjes van haar. Ik heb helaas veel pijn in mijn lijf en kan nog erg weinig, maar dat gaat allemaal wel goedkomen. Ik ga Stef zo even voeden en dan proberen te slapen. Meiden tok snel
Elise, Gefeliciteerd!! Rid, geef de hoop nog niet op meid, wie weet..... Dag, wat een onzinnig jatwerk. Echt aso!! Mink, keizersnee is ook geen pretje, valt toch tegen want je kunt niet gelijk alles wat je gewend was. Komt goed meid! Fijn dat ze al helemaal grote zus is haha Probeer morgen weer te tokken, nu ff bank hangen. Zag dat er 2 topics geopend waren, zit iedereen nu hier? xxx
Goedemorgen... Mink... balen dat t tegengevallen was die ks, maar zoals Pooh ook zegt... t komt allemaal wel goed. Neem op tijd je rust meis! Wel heel lief en aandoenlijk om te zien wat voor "grote" zus Zoë dan is he?!! Hoop dat je snel opknapt en weer lekker mee kan kakelen! Dikke knuffel meis! Pooh... nee niet iedereen is terug in dit hokkie. Yo niet wat ik weet en de rest weet ik eigenlijk niet. Mijn hersens lijken wel helemaal geen hersencellen meer te hebben op t moment, ben toch vergeetachtig.. niet meer normaal! Moet echt ooooooooooooveral memoblaadjes plakken anders vergeet ik echt alles!!!! Ik ga ff mailtje sturen naar de baas om te zeggen dat t me echt niet lukt om te werken! Ze bellen nu iedere week om te kijken hoe t gaat maar t gaat gewoon echt niet! Kan wel huilen van de pijn in mijn stuitje/bovenbenen. Maar mag nog niet klagen want ik loop nog steeds rond en bij mijn dochtertje lag ik al plat en moest ik huishouden en de kinders uit handen geven. Nu doe ik t nog allemaal zelf weliswaar héél rustig aan maar ik doe t nog!!! Tok strakkies
Anders moet iemand in dat andere topic even melden dat bijna iedereen hier zit Hier alles oke...nog geen rode duiveltjes te zien en ik heb het constant bloedheet, had ik bij rayven ook hahah..inderdaad wie weet, is nu weer even een paar dagen onderbroekje turen Mink...lekker rustig aan doen en laat je maar lekker verwennen, nog genoeg tijd om rond te rennen, ben erg benieuwd naar je ervaringen wat betreft de KS....
Rid... klinkt positief meis maar wil je geen valse hoop geven! Nog maar n paar daagjes afwachten meis! Dag... hier ook eentje die n duffe dag heeft. Ga zo maar ff stofzyuigen want strakkies weer verder helpen met de babykamer! All... wij hebben ook jonge vogeltjes!!! Ik hoor continu gepiep in de volliére. Wij hadden 17 eitjes dus ben benieuwd hoeveel eruit gekomen zijn! Laat t jullie nog wel weten als ik t ook weet althans. Net had de baas trouwens gebeld en die meld mij nu aan bij t UWV. Hij belde alleen om er zeker van te zijn dat t langdurig is. Hij vroeg wanneer ik uitgerekent was en hoeveel weken ik vóór de zwangerschap wou stoppen. Ik zei: mijn beeld was om pas 4 weken voor de uitrekendatum met zwangerschapsverlof te gaan maar helaas dit loopt iets anders nu. Hij zei: jij en je kind gaan voor!!!! Dus ik zit nu "officieel" in de ziektewet!
Elise GEFELICTEERD! Zo eindelijk weer eens tijd voor ZP en het goeie topic gevonden! Hoe is het met jullie??
Toch maar weer met lappie op de bank gekropen. Mijn rug is killing me! Maar ja gaat wel weer over! Yo, jeeeejjjj je hebt ons ook weer gevonden Mink, lees dat de ks is tegengevallen??? Hoop geen complicaties of zo? Of is het je tegen gevallen dat je de eerste dagen niets kunt? Dat is inderdaad wel ff een domper. Stan was bijna een week oud toen ik hem voor het eerst zelf verschoonde en dat was ook nog op bed. Even snel je bed uitspringen zit er voorlopig niet in. Maar hou rust!! Want anders blijft je buik veel langer pijnlijk. Rid, dus nog steeds geen bloed. Wie weet......ik ga voor je veren! Ik krijg zometeen visite dus ga vast koffie zetten. Heb lekker tompouche gekocht, mjammie!!
Mink rustig aan meissie! Dag smakelijk! Tompouce is lekker!! Ja ik heb jullie weer gevonden! Kreeg de link door!
lekker rid, hachee. De mannen eten hier vanavond zuurkool met worst en ik een kladje ovenpasta van gisteren. Ik lust nl. geen zuurkool. Yo, ja idd tompouce was erg lekker Zou er zo nog een lusten, haha.