[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mir haha nu al eigenwijs nou dat word wat ( hier ook een eigenwijsje die dus niet bewoog ;) )
    Maar wat fijn dat alles goed was

IK moet na 6 maanden vandaag weer werken zoey is al bij oma en mis dr nu al :(

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mel... dat zal tegenvallen ja... maar denk dat als je eenmaal op t werk bent dat t dan wel weer gaat. Even wat anders aan je hoofd dan pampers verschonen en voeden.
    Komt goed meid!!!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja de eerste dag is het moeilijkst hoor en dan is het toch wel lekker vond ik tenminste...ik mis rayven altijd wel en ben altijd heel als ik haar weer zie 's avonds maar is idd ook wel lekker om eens wat anders te doen:D

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    rayven heeft nog wel een beetje de oude tijd in hara hoofd hahah ze was "al" om 8 uur wakker...nou ja mooie tijd;)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... ik zou er voor tekenen als mijn kinders dat zouden redden. Ebony kwam n aantal weken geleden n week lang iedere dag om half 6 naar mij toe met de vraag: is t nog nacht of is t al ochtend????
    Ik dacht dat ik gek werd. hhaha

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaaaaaaaaal!

@ Melanina, sterkte en succes vandaag met je eerste werkdag! Valt niet mee om je kleintje weg te brengen dan!

@ Miran, fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan met jullie mannetje! Nu lekker genieten nog even!

@ Riedel, lekker is dat he! Wesley is ook bijna nooit heel erg vroeg wakker, meestal tussen half 8 en 8. Alleen ging hij gister wel laat slapen, hij gaat steeds z'n bed uit en op onderzoek uit boven haha

Zo, mijn halve dag vandaag en dan vanmiddag thuis lekker aanklooien en heeeeel veel was opvouwen. Met het verhuizen is het allemaal in zakken gepropt dus kan nu ALLE kleren opvouwen!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ik hoefde me geen zorgen te maken dus doen we dat ook niet. Wel ben ik heel nieuwsgierig aan t worden naar de kleine man. Ik wil weten hoe die eruit ziet. Mijn schoonmoeder zegt dat t mondje (de lippen) t zelfde zijn als Chris. 1 ding heeft ie wel van zijn vader gekregen en dat is zijn zaakje!!!! hahaaha
    Ze zeggen ook steeds dat wij n fotomodelletje hebben maar denk dat ieder babytje dat wel is. Het gaat heel goed met hem zolang hij druk blijft doen in de baarmoeder zal ie t heus nog wel fijn hebben daarbinnenin. Ik laat t nu maar op me afkomen. De een zegt zus en de ander zegt zo... nu ben ik nog niks wijzer! hahaha
    Komt allemaal wel goed met hem. Heb er t volste vertrouwen in. Hij loopt wel achter in de groei als ik dat zo n beetje vergelijk met t gewicht op babysite. Daar zou hij gisteren 1911 gram gemiddeld moeten wegen en die van ons woog gisteren 1669 gram. Ach... hij is iig NU al zwaarder dan de grote broer! Dus mocht ie nu geboren worden dan redt ie dat met gemak!

Lekker hoor... n half dagje werken. Heb je ook nodig want thuis heb je nog zat werk liggen hoor ik wel.
    Vreselijk he dat was vouwen en al helemaal als t eigenlijk niet had gehoeven. Ik heb er altijd n hekel aan. Nu staat er langs mij ook n wasmand te wachten en er gaat zo n was in de droger en dan nog 1 wasje (voor de baby) die gaat de wasmachine in! Dan ben ik weer bij! (voor zolang als dat hier duurt)

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zeker lekker deli... maar 8 uur is vroeg hoor voor haar doen normaal is het een uur of 9 maar jaaaa...ik zou niet willen hebben wat Miran vertelt :$...maar rayven hefet wel een groot bed maar een spiralen bedbank en de open kant staat tegen de muur dus kan ze er nog niet uit zelf anders gaat die ook spoken en alle deuren openmaken:D

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... Gyani kon ook gewoon lekker rustig spelen tot half 10 in zijn bed. Giuliano was daarin ook best gemakkelijk máár ons Ebony kan s'avonds niet naar bed en s'morgens is ze al vroeg vroeg wakker. Echt t tegenovergestelde van de jongens. Die is half 7/7 uur (oude tijd) al wakker! En terug in slaap krijg je haar niet meer. Bij opa en oma hebben ze uitgeslapen tot kwart over 10 maar goed... daar lagen ze op zn vroegst pas om kwart over 11 in bed! Dus dan begrijp ik t wel en hier ligt Ebony door de weeks... als ze naar school moet... half 8/kwart voor 8 uiterlijk in bed! Heeft ze toch n uur of 10 minimaal geslapen en dat hebben kinders ook nodig!
    En voor door de weeks vind ik t niet erg zoooo vroeg MAAR s'weekends wil ik toch wel als t kan ietsjes langer blijven liggen!

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja logisch MIran...maar wij zijn op slaapgebied ook echt verwend hoor met rayven, hoop dat de tweede zijn/haar zus achterna gaat daarmee:D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, ja joh! Lekker genieten nu, het kan toch altijd anders uitpakken met de groei van je kindje, ik geloof niet dat ze dat zo precies kunnen inschatten allemaal hoor! Ja heerlijk was vouwen! Helemaal als het zoveel is. Als het 1 mandje is vind ik het niet zo erg, neem het mee naar beneden en lekker voor de buis vouwen. Maar als het zoveel is en je zit zolang ongezellig boven te vouwen vind ik het niks! Haanlief had ook pas zaterdag de wasmachine aangesloten dus er ligt ook een behoorlijke achterstand met wassen. Maar hij is vandaag thuis en mailde net dat hij er al een wasje had in gedaan. Hahahaha, hij mailde net dat hij er een wasje had in gedaan met Robijn en dat hij er wasverzachter bij wilde doen maar dat de andere fles ook wasmiddel was dus…. Ik zei, die fles robijn is wasverzachter :D dus hij heeft er geen wasmiddel in gedaan! Komt vast goed, hihihi…

@ Riedel, klein uitslapertje dus :D

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Deli is ze zeker, ze wordt echt niet blij als ze vroeg op moet, en thuis doet ze overdag ook nog 2 slaapjes alleen op de creche niet dan ben ik blij als ze een uur slaapt op de hele dag...veel te bang dat ze iets mist;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh lekker zeg! Dat heeft Wesley ook lang gedaan, 2 slaapjes overdag. En nu slaapt hij 1 x overdag maar wel minstens 2 uur. Alleen hij slaapt niet ook standaard iedere dag uit hahaha... Straks krijgen we van die nachtbrakers en ochtend kindjes, moeten we wel wennen!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou dat zou zeker wennen zijn, zo en zo die late voedingen en zo zou ik weer enorm wennen vinden, dan besef je pas hoe makkelijk de eerste al is;)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heb jij trouwens de eerst zs moeders voor moeders gedaan en ga je dat dan nu weer doen?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, nee heb ik niet gedaan en is maar de eerste maanden toch? Dus nu kan ik het niet meer doen.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... erg lief van jouw haantje dat ie toch n wasje aanzet ook al is er iets fout gegaan. De bedoeling is goed moet je maar denken.
    Nee denk idd dat je de schatting naar geboortegewicht n korreltje met zout moet nemen. Ik denk nu gelukkig niet meer aan harde buiken maar aan t draaien en keren van dat "strontjong" hahahaha
    Alleen die ene gisteren hakte er behoorlijk in hoor... dat was echt mama-mishandeling wat ie daar in t ziekenhuis deed. Met zn voetjes afzetten tegen mijn buikwand en dan zijn kontje tegen de andere kant van de buikwand aanduwen. De vk moest lachen en keek gelijk hoe de kleine nu lag dus vandaar dat ik wist dat dat zijn kontje was.
    Ach... ik ben t nog niet beu dat zwanger zijn hoor... geniet nog lekker van dat getrappel. Mag best nog wel even duren.

Riddle en Deli... hoop niet voor jullie dat jullie strakkies nachtbrakertjes krijgen. Zou zonde zijn nu dat de oudste lekkere slaapkoppies zijn.
    Over de gebroken nachten heb ik nu ook zoiets van: hopelijk is het maar de eerste 3 maanden. (had ik tenminste wel bij mijn kids dat die tot de 12 weken ongeveer s'nachts nog kwamen en toen pas door gingen slapen) Didier was nl n huilbaby t eerste halfjaar volgens mij. Als ik t goed begrepen heb.
    Ach... ik weet nu al dat dit kind om op te vreten is net als die andere 4.

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ach ja als het idd de eerste 3 mnd is Miran is daar nog overheen te komen idd...een huilbaby lijkt me zoooo zwaar...niet vanuit gaan;)

Ja deli MvM kan alleen de eerste 16 weken....

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... ik heb vanaf t begin gezegd dat er niks mis is met dit kleintje en tot nog toe heb ik gelijk dus ik ga ervan uit dat t toch meer naar mijn kids en mij gaat trekken. Ze zeggen altijd dat de zoon op de mama lijkt en de dochter op de papa. Nou klopt dat bij mij dus helemaal niet hoor. Gyani en Ebony zijn 2 druppels water... tenminste toen ze baby waren... en alletwee lijken ze op mij. Giuliano weet ik eigenlijk niet zo goed. Laatst zag ik n foto van hem door de tante gemaakt en toen dacht ik: owjee, wat lijk jij veel op je papa. Nu ben ik ook erg nieuwsgierig hoe dit kleintje eruit ziet. Nog een paar maandjes wachten en dan weten we t!

Zo de was is aan de kant... nu nog 1tje in de droger maar dat zijn babykleertjes. De rest is al gevouwen en die mand mag Chris straks boven zetten.
    Ik heb de vogeltjes al voorzien van eten. En eigenlijk moet ik gewoon n middagdutje gaan doen maar heb er geen zin in!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier is rayven net wakker, lekker 2 boterhammetjes gegeten...wou nog even naar opa en oma op de fiets maar het is zo'n baggerweer hier dat dat er denk ik niet inzit...

rayven lijkt trouwens als 2 druppels water op papa...niet alleen uiterlijk maar ook gedrag haha allebei druk:D

Deel Deze Pagina