[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Miran: fijn dat alles goed was en dat het geen harde buiken maar een draaikontje;) is! Ik begrijp je helemaal over dat genieten omdat het laatste keer is dat je het meemaakt; heerlijk dat je het zo bewust beleeft!
    Deli: gaat hier wel goed hoor. Ben alleen heeeeel misselijk de hele dag door en erg moe. Slaap 's nachts slecht waardoor ik niet echt kan bijtanken. En geduld heb ik ook niet altijd hoor!
    Riddle: heerlijk zo'n uitslapertje! Hier verschilt het nogal; het kan 7:00 maar ook 9:00 zijn. Ach, ik ben allang blij dat hij 'snachts redelijk slaapt; ook al wordt hij nog vrij vaak wakker 's nachts.

Ik heb vandaag echt een slechte dag met de misselijkheid... voelde het vanochtend al met opstaan. En vannacht was Luca onrustig van 3:00-4:00, haan lag te snurken en ik moest steeds plassen, zucht... Maar goed, ik stop met klagen, moet blij zijn dan ik zwanger ben!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Klagen mag hoor, zwanger zijn is echt niet altijd leuk er zijn ook mindere kanten of momenten en dan mag je lekker mopperen...hier helemaal:D

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran fijn dat het goed was!!

Ik heb vandaag verfstaaltjes gehaald voor hier in huis! Heb eindelijk "toestemming" om het huis ook een "likje"van mij te geven!!! JEEJ!!!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ryan is een beetje aan het miepen. we gaan lekker ff met zn drietjes in bad!

miran, fijn dat alles goed was! xxx

probeer vanavond als ryan op bed ligt nog wel ff langs te komen. x

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhh ik heb een ontstoken wijsvinger:(...begon gisteren onder mijn nagel zeer te doen maar inmiddels is het bovenstje kootje rood, helemaal strak opgezwollen en doet heeeel zeer bah...en ik durf met dit soort dingen niet naar de huisarts te gaan veel te bang dat ie het meteen gaat opensnijden:$...heb ik weer...en krijg nog een ontsteking opde borst ook...hoesten en doet heel zeer, ben verkouden dus gaat weer lekker maar niet heus en dan nog werken ook morgen pfff

maar ok genoeg geklaagd:D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    miss ff een gaatje inprikken en betadine erop of in de soda met je vinger?

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijne avond! Ik spring onder de douche en dan ga ik op de bank zitten. Wel wasjes vouwen maar ja, moet ook een keer gebeuren.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond dag!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Soda heb ik helaas niet in huis en ja zou niet weten waar een gaatje te prikken hahaha de grootste stuk zit aan de zijkant en onder mijn nagel...misschien morgen idd maar eens Soda halen, geen idee of dat ook werkt als er geen opening is...ach ja;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij wel hoor dan weekt het wat.
    Ehm korstje beetje open maken??

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Vouwse Dag!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou FF is mijn ei kwijt....ben van 38+ de laatste drie dagen gezakt naar 37.6/37.5/37.3 en nu is ie zoek...maar volgens mijn temp is de ongi wel in aantocht.....en heb ook wel af en toe die vage ongi pijnen....
    En ik maar denken dat ik de eerste cyclus meteen perfect zou hebben.....

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Fijne avond allemaal.
    Heb het weer behoorlijk gehad vandaag dus ga zo languit op de bank;)
    tot morgen

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Riddle... auw, dat kan gemeen zeer doen ja! Idd in soda of biotex of andere wasmiddel kan ook wel eens werken.
    Beterschap meis!

Dag... bankhangze en vouwze!

Juffie... lekker onderuit gezakt op de bank en laat je je maar verwennen door je haantje!
    Rustig aan meis!

Yo... ei kwijt??? hahahaha wel erg leuk en t is nog niet eens pasen! Ben benieuwd of je cyclus weer goed is.

Buddy (Pooh)... waar ben je nu? Je zou vanavond toch nog terug komen hahahaha
    Alles is gelukkig goed met de kleine en dus niks om mijn eigen druk over te maken! Ik heb je nummer nog steeds bij de hand voor t geval dat er iets zou zijn!

All... had vanavond met Chris een heerlijk ontspannen relaxt avondje. Heel gek... normaal wil ie niet stoeien ofzo omdat ik nu steeds verder in de zwangerschap zit en steeds dikkere buik heb maar vanavond was t gewoon ouderwets gezellig. Heerlijk pesten met elkaar. Was n ontlading vond ik en ik heb er echt van genoten. Klussen durft ie nu niet meer maar gewoon gek doen en stoeien dat moet wel kunnen vind ik. Jammer genoeg is ie nu weer werken maar bel hem zo op en bombardeer hem met mailtjes hahaha

Meiden... ga met mn lappie mijn bedje opzoeken... tok morgen

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Wat was het herfstig vannacht zeg? Kan er wel van genieten hoor storm en regen als ik lekker warm in bed lig:D

Ga nu weer werken. Tot vanmiddag!

xxx

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... ik kan er ook van genieten als ik de deur niet uit hoef! Lekker bij de verwarming met n mok thee of chocomelk. Heerlijk filmpje erbij hahhaha verheug me echt op die winterdagen. S'avonds heerlijk vroeg naar bed. Zei net tegen Chris: ongeacht wat er gebeurd er wordt wel n kerstboom gezet. De dag nadat sinterklaas vertrokken is komt de kerstboom van de zolder. Dat vind ik de mooiste tijd van t jaar!
    Ik vind alle jaargetijden wel iets hebben vooral winter en zomer!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... om kwart over 7 al naar je werk???? Woon jij er zo ver vandaan of moet je nog t een en ander doen?
    Bij ons komen ze pas tussen 8 en kwart over 8 op school. De school zelf begint om kwart voor 9.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Murning kipjes!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    morning deli!