[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, maar op zich toch wel netjes 30 dagen toch?

Rosa, spannend meid! Succes voor als het door gaat zetten!!

Juffie, hoe is het me je maagzuur?? Al minder hoop ik.

Ik ben vast mijn tas aan het pakken want heb nog een boel te doen morgen en vrijdagochtend is daar ook geen tijd voor. Ach, kan maar vast gedaan zijn.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow ja heel netjes hoor 30 dagen das voor mij Perfect! Alleen frustrerend dat ik wel mijn ei dacht te voelen en dat dat dus niet klopt volgens FF....

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    das raar Yootje...maar ja ieder geval een goeie cyclus en dan deze maand weer zoeken;)

Juffie...wat mij heeeel goed hielp tegen maagzuur, meer dan rennies, was Antagel, is een drankje die je haalt bij de apotheek, 1 dopje en de hele dag van het maagzuur af...en mag je volgens de vk langere tijd gewoon gebruiken...

Hier weeeer een heeel ziek kipje, koorts en alles, wel de hele dag gewerkt maar de rest van de week weer in bed, alleen Rayven even wegbrengen naar de creche morgenochtend...

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap!!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap Rid!

Yojo: Nette cyclus zeg 30 dagen.

Rosa: Hoop snel een smsje van je te krijgen hoor! Spannend.

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank je wel!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja vind em zelf ook héél netjes hoor....
    Morgen nog tot half een werken en dan weekend! En dan maandag nog van half acht tot half zeven en dan is het dag eindhoven....
    Héél raar...
    Ga maandag na t werk gezellig met mijn zus in de stad eten. Daar heb ik zin in!
    Fijne avond allemaal!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen

yootje gaan jullie toch voor een kuikentje want ik dacht dat het niet uitkwam nu nog met werk enz .
    ALs het zo is spannend en erg leuk hoor.

Hier ff genieten van het alleen zijn Zoey is bij oma voor de 2e keer maar moet zeggen afscheid nemen was nu een stuk makkelijker :D mis dr wel al hoor .
    Maar ik kan zo heerlijk uitgebreid douchen dat is ook wel heerlijk

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo moet je het ook lekker zien hoor Melanina...:D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Rustig hier...ik heb net 2 uurtjes in bed gelegen maar voel me geloof ik alleen maar beroerder haha

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ga ook weer even wat in de huishouding doen. Wil het toch een beetje aan kant hebben voor het weekend! Vanochtend allerlei hoognodige boodschappen gedaan en mijn paardjes verzorgd. Nu eens lekker aan de poets. En een boel blaadjes opvegen buiten. Een heleboel plannen dus! Maar ja, ik ga door tot mijn rug zegt dat het genoeg is geweest en dan is het tijd voor thee. Dus wie weet tot strakkies!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    O ja, nog 3 weekjes en dan de 20 weken echo. Hoop dat ze dan kunnen zien wat het word????? Ben zooooo nieuwsgierig. Maar bovenal hoop ik dat het allemaal goed is. 10 vingers en 10 tenen zijn ook wel heel belangrijk ;)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mel, nee hoor wij gaan er nog niet voor. Ik ben gestopt met de pil omdat ik daar elke dag hoofdpijn van kreeg. We willen nog een jaartje wachten.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Heb al 2 dagen n zoete inval hier aan koffiedrinkers. Gisteren continu... de een ging de deur uit en nog geen halfuur later stond de ander al weer binnen. VRESELIJK!!! En moe dat ik was!
    Ze wilden natuurlijk allemaal de babykamertje bekijken. Ik was letterlijk en figuurlijk gebroken. Vanmorgen wéér bezoek gehad van schoonzusje en schoonmoeder. Nu komen die minimaal 3x in de week hoor! Vanmorgen ff met Chris weggeweest. Vanmiddag, kids naar school, en ik ben op de bank neergeploft.... denken jullie dat ik de slaap kon vatten! Echt niet... na 3 kwartier draaien ben ik wat weggedut. Om 15.00 uur werd ik wakker en ben de kids gaan halen. Ik was steenkapot! Nu voel ik me nog erg moe. Slaap trouwens de nachten wel weer erg goed.

All.. hoe is het hier verders?

Dag... nog maar 3 weekjes en dan alweer de 20 weken echo??... dat gaat hard zeg!

Verders van alles en iedereen wel gelezen maar niet kunnen onthouden! Sorry!!!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff das zeker vermoeiend Miran...vanavond dan maar ff lekker chillen op de bank:D

Zooo ik heb via Marktplaats splinternieuwe supergave moonboots gekocht dus mijn kleine meid kan lekker de sneeuw in straks:D...natuurlijk ook weer 3 paar andere mooie schoenen gezien waaronder stoere roze timberlands maar ja deze week zijn alweer 2 paar te klein geworden pfff ze groeit veel te snel kost me klauwen met geld haha...lang leve Marktplaats:p

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Alles goed hier?? Vandaag weer lange dag gehad. Morgen nog 1 dagje en dan lekker weekend:) Dan kom ik ook weer kletsen hoor, heb nu gewoon geen puf:)

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    effies hoi zeggen. Heb niet alles teruggelezen sorry :)

Vandaag naar CB geweest en Stef groeit super goed. Hij weegt nu 3640 en is 51 cm lang. We gaan de goed kant op.

Verder ben ik nu erg moe en ga op de bank hangen. Had een hele drukke dag vandaag..

all fijne avond en dikke knuffel

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb m'n laptop nog niet gevonden in onze dozen en de pc is nog niet aangesloten op zolder dus als ik alleen thuis ben heb ik geen mogelijkheid tot tokken :( nu zit ik nog even op haans laptop maar die gaat zo naar z'n werk dus ik wens jullie maar even snel een fijne dag!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... vandaag lekker laatste dagje en dan weer heerlijk 2 dagen bijtanken. Gezellig dat je dan komt tokken!

Mink... fijn dat alles goed gaat met Stef! Hij groeit dus goed moet je zeggen. Dat zijn goede tekens. Hoe vind Zoë haar broertje??? Gaat dat goed samen?

Deli... balen hoor dat je je laptop niet kan vinden en ook geen aangesloten pc?!! Hoe moet dat nou met ons? hahahaha
    Komt goed meis! Je hebt nu n week vakantie en in deze week zal je echt wel je lappie tegen komen neem ik aan. Geniet ook van de kleine man en van je zwangerschap meis!

All... moet zo weer naar de fysio en dan zal ik ns gelijk zeggen van die oververmoeide bovenbenen. Ik kan soms niet in slaap vallen van de pijn. Ik weet niet wat dat is maar prettig is anders!
    Verders heb ik niks te klagen. Alles gaat eigenlijk wel goed. Voelde de kleine gisteren niet zo veel, maar misschien komt ie vandaag weer flink pesten.

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden...zo Rayven is net opgehaald door opa en oma, net hoestdrank genoemn (bah) en nu lekker op de bank pfff

Tis echt rotweer hier zeg mara ja ben toch binnen....

Succes bij de fysio Miran!

Deel Deze Pagina