Riddle... bij ons is t droog en niet koud. Gisteren waaide t goed hard maar dat doet t vandaag ook niet. Zonde dat je ziek bent maar wel lekker dat opa en oma Rayven meenemen... kan jij lekker in je bedje duiken en uitzieken. Vooral veel slapen dat werkt t beste. Ik ga lopen anders kom ik nog te laat ook nog!
Goeiemorgen! Nog net.... Heb lekker uitgeslapen nog wat tv gekeken en nu lekker gedouched.... Moet eigenlijk de stad in om nog een cadeautje te kopen voor mijn collega's maar het regent....maar het moet...heb maandag afscheid...dus denk dat ik zo maar even te voet ga met mijn pluutje.... Hoe is het met jullie??
Goedmiddag Yo... het is niet koud maar die regen vind ik zo vies he. Geef mij maar n goede herfstdag met flinke wind dan deze vieze baggerweer. Jij winkelen met dit weer?... ach in de winkel zelf is t droog dus dat scheelt weer. Weet je al wat je gaat halen of niet? Vind je t niet eng dat je na zoveel jaar uit Eindhoven weggaat en dan bij n ander kdv opnieuw gaat beginnen? Ik vind dat altijd de eerste week is zo eng/onbekend! Al... ben vanmorgen bij de fysio geweest. Zij vroeg of ik nog veel last had. Ik zeg: op t moment heb ik veel last van mijn bovenbenen. Ze voelen zo oververmoeid aan waardoor ik mijn slaap niet kan vatten. Ze zei: dat komt uit je onderrug. Ik vroeg of dat dus idd van mijn scoliose afkwam. Ja zei ze dat heeft daar wel mee te maken. Dus zij heeft mij gemasseerd op die plek waar mijn scoliose zit en ik voelde idd dé pijn die ik voel als ik loop of als ik in mijn bed lig. Als je t zo gaat bekijken komt t daar van af. Ik vroeg wat ik daar aan kon doen zodat ik toch mijn nachtrust kon krijgen. Ze zei: n warme kersenpit kussen in je rug s'avonds voor je gaat slapen dat wil de pijn ook nog wel eens verzachten. Dus dat gaan we nu maar proberen en anders weet ik t ook niet meer! Daarna met Chris boodschappen gaan halen en maar gelijk alvast de eerste voedingspak van nutrilon in huis gehaald. Zolang ik onder mijn wekelijkse bedrag van 100 euries zit sla ik nu alvast wat dingetjes in.... zoals: muisjes (haal ik iedere week 1 pakje)/ voeding/ bij de kruitvat pampertjes van eigen merk. Scheelt dadelijk toch in de kosten als je nu wat in voren haalt!
Slim boodschappen doen!! goed zo haha...ik vond zelf die pampers van Kruidvat echt niet fijn heel stug en zo, heb van de week eigen merk luiers van de Etos gehaald en die vind ik heel goed!!
lees iets over luiers. Hier juist altijd kruidvat luiers. nooit geen problemen mee. Ach gewoon uitproberen. Heb weekend trouwens! Ga zo lekker naar huis. tot vanavond!
Nee Juffie had er ook geen problemen mee maar vond het stuk wat tussen de benen gaat zo stug dus nu over naar de Etos...heb altijd pampers gebruikt maar die zijn zo duur mits ze in de aanbieding zijn, en op de creche gebruiken ze huggy's en daar kan ze niet tegen,,,allemaal open wonden en irritatie dus geven we hun ook onze eigen luiers...en toen ze klein was onze eigen voeding omdat hun andere gebruiken maar je betaald wel gewoon de volle pond
Riddle... ikzelf vond en vind kruitvat gewoon erg prettig en voordelig. Heb ook eens van ander winkel eigen merk geprobeerd maar vond dat ze toen te snel doorlekken. Gelukkig heeft ook iedereen hier weer n eigen mening over. Maar precies wat je zegt... ik vind de pampers ook te duur!!! Zal ze ook niet aanschaffen hier in huis. Nu zijn de luiertjes van kruitvat in de aanbieding dus die haal ik.. 2 + 1 gratis... scheelt me toch weer 7.49 euries. En op de verpakking staat "gaat maar 1 week mee" hahahaha vooral met de 7 a 8 voedingen. Dan gaat t erg hard ja! Mijn schoonmoeder vertelde trouwens laatst dat haar kinderen gelijk doorsliepen. De vk had tegen haar gezegd dat ze ze s'nachts gewoon moest laten huilen. Dat heeft de eerste 3 nachten geduurt en sindsdien sliepen ze allemaal door. Ik zeg: daar doe ik dus niet aan mee! Een kind heeft nu eenmaal de voedingen nodig als ze nog zo klein zijn. Die van mij sliepen met de 3 maanden door! Dat vind ik nog erg netjes!!! Die van mijn vriendin is augustus 2 geworden en wordt nóg iedere nacht wakker omdat ie dan n fles melk wil! Dat is ook zwaar. Juffie... fijn he weekend. Een beetje langer in bed blijven liggen en eventjes niet alles zo volgens regeltjes leven. Ik vind dat je doordeweeks geleefd wordt... door je werk enzo. S'weekends kan je tenminste doen waar je zin in hebt! All... ga mijn eten klaar maken... heb vandaag maar 2 kids in huis. Alleen mijn jongens zijn maar thuis want ons Ebonytje is uit logeren bij mijn vriendin. Dus morgenvroeg kan ik uitslapen hahahaha (althans als we niet al te vroeg op t voetbalveld moeten zijn)
Rosa, spannend.... Miran, oh druk druk druk pfff Nu even tijd om bij te lezen. vanavond met vriendinnetjes bijkletsen, ook al weer veeeel te lang geleden. Fijn dat alles goed was buddy!! Handig alvast inkopen doen. En idd je hoeft echt geen pampers te kopen, erg duur! Wij hadden ook van kruidvat maar vond ze net als Rid niet lekker sluiten om de liezen. Nu luiers van Lidl, goedkoop en erg goed vinden wij. Als de pampers in de aanbiedingen zijn neem ik die wel eens mee. Nu ff eten koken en daarna Ryan in bad. Zelf ook ff douche etc en gezellig ff een avondje weg. xxx
zo even met de beentjes omhoog. Toen ik thuis was eerst lasagne gemaakt en toen de boel gedweild hier. Nathan en haan komen zo thuis dus kunnen we lekker eten. Miran: Kindjes hebben de eerste weken/ maanden inderdaad gewoon voeding nodig 's nacht hoor! Echt zielig om ze dan gewoon maar te laten huilen. Nathan sliep met een maand of 4 door volgens mij. Of in iedergeval had geen voeding meer nodig, doorslapen doet hij nu nog steeds niet elke nacht Vannacht ook wakker. Drinken, drinken roepen. Dronk een halve beker leeg en ging toen weer lekker slapen Pooh: veel plezier met je vriendinnetjes! Gezellig hoor,.
mir: zoe vind het helemaal fantastisch. Stef krijgt veel kusjes hihihih Doorslapen: zoe sliep met 7 weken door, maar gewoon uit haar zelf. Ik denk dat Stef er wat langer over gaat doen, maar we zien het wel. Meneer wil om de 3 uur een voeding. All; Ik heb een vervanger voor mijn bedrijf en helaas werkt het niet echt goed tussen haar en de opdrachtgever. Van beide kanten is er ruis en ik baal hier erg van. Heb het gevoel dat alles tussen je vingers door glijd en je er niks aan kan doen grrrr :x Ik heb aangegeven dat ik een afspraak wil maken met de opdrachtgever. Leuk he een eigen bedrijf. af en toe grrr. Maar goed we zien het wel... nu ga ik bankhangen
@Pooh...wat kost zo'n pak bij de Lidl dan? @Mink...das idd niet leuk nee..hoop dat je er wat aan kan doen!
All... sorry heb gelezen maar ben te moe en "heb nergens zin in" humeur dat ik nu niet ga reageren. Ga zo lekker bankhangen en kijken wat de avond mij brengt. Tok morgenmiddag
Miranda het beginnen hier in tilburg vind ik nog niet zo erg...maar het afscheid in eindhoven....dat vind ik pas eng.....
mink: wat vervelend zeg Dat zijn niet de dingen waar jij je nu druk om moet maken maar wel heel begrijpelijk want het is toch je eigen bedrijf! Fijne avond allemaal. Nog even tv kijken en dan op tijd naar bed. tot morgen.
Mink... wat voor soort eigen bedrijf heb je? Was er wel goed teamverband tussen vervanger en opdrachtgever toen jij met verlof ging? Dit is echt balen zeg! Jij hoort nog op die roze wolk te zitten en niet je eigen druk maken. Maar ook je eigen bedrijf is n kindje van je he! Heel begrijpelijk maar t is wel zonde voor jouw! Ik ga slapen!
Goedemorgen Juffie en Yo! heb in de ochtend niet veel tijd... ga zo naar voetbalveld en als ik terug kom dan zit er bezoek binnen. Collega van Chris en zijn vrouw komen de laatste scrapdiertjes voor onze dierentuin brengen. Dus dat wordt gelijk opplakken en vanmiddag foto's maken.
Leuk miran! Wij krijgen vanmiddag ook visite. Blijven ook eten. Wil eigenlijk voorstellen lekker te gaan wokken ofzo. Vrienden hebben nogal een rottijd achter de rug dus leek me wel leuk ze trakteren op een lekker etentje. Heb net de halve woonkamer gedweild. heb me nu naar de bank gedweild en wacht met laptop op schoot tot het droog is en ik de andere kant kan doen