Ja dat dan weer wel....maar ben niet zo goed in afscheidnemen.... Tsss komt Joep net naar boven....of ik geen hallo kan zeggen tegen de jongens.... Die zijn al vanaf vanmiddag half drie aan t pokeren dus toen ik net thuis kwam dacht ik ik loop gelijk door naar boven want wilde een film kijken. Had Joep in de schuur gezien toen ik mijn fiets binnen zette.....dus ja dan maakt t niet uit denk ik dan. Ze zijn aan t pokeren met een hoop bier op en daar heb ik geen trek in. Krijg ik gelijk commentaar.....lekker dan.
Nou ja dan zwaai je de volgende keer even en zeg je hallo en heb je dat ook weer netjes gedaan en nee afscheid nemen is nooit leuk maar lekker genieten dan van morgen!!
Deed ik de vorige keer en toen kreeg ik geen hallo terug dus ja....je doet t blijkbaar nooit goed..... Maar goed ik zit lekker boven mijn filmpje te kijken en daar ging het me om.
hey meisjes miran heel erg mooi!!! yojo succes en indd afscheid nemen is nooit leuk!! juffie buddy hoe is het met jou meis. mink leuk om je weer te zien hier!! @all hallo Ik heb de hele avond al last van harde buiken hoop dat het door zet veel liefs rosa
Goede avond dames! Even een korte reactie want ik heb niet alles gelezen. @ Miran, je kamertje is mooi geworden, ik had foto's op hyves gezien! @ Yootje, ohhh fijn... Tis ook altijd wat met die kerels, praat me er niet van. Hier al mot sinds vrijdag avond, gezellig... Gelukkig hebben we een bank die 3,5 meter lang is dus kunnen beide op een eigen eilandje zitten hahaha... Succes met je afscheid. @ Rosa, hopelijk zet het door meis!! Nog eventjes...
Das ideaal zo'n bank! Doe mij die ook! Ik zit nu gezellig boven op mijn bedje en dat bevalt me prima.... Maarre niet te lang mot houden en Deli.....
@ Yootje, hahaha.... Ik wacht met smart op een excuses! Want ik laat me niet verrot schelden! Zal wel een paar dagen duren, is meestal zo Lekker weekje vrij voor mij.... Gelukkig zit jij in ieder geval lekker en niet bij die gezellige kerels
Ow lekker...nee dan zou ik ook gewoon wachten! Idd je laat je niet verrot schelden! Ik blijf gewoon boven zitten en ga straks gewoon slapen als het mijn bedtijd is haha. En morgen weer om zes uur op.....bleh krijg nu al kriebels in mijn buik als ik aan morgen denk....echt niet leuk....
Ik kijk Mama Mia...iedereen zegt altijd dat dat zo'n leuke film is dus ik dacht laat ik die eens lekker gaan kijken!
@ Yootje/Riedel, helaas zijn we beide erg eigenwijs... Maar goed wat ik al zei, hij hoeft me niet zo uit te schelden, maakt niet uit hoe boos je bent. Maar goed, zelfs z'n boosheid was geheel onterecht hahahaha... @ Yootje, niet te druk maken meis!
hahahah mannen! Ik had van de week ook mot met Joep. Ik zat op msn en kwam bij mijn profiel uit en van daaruit bij Joep. Zag ik dat ie met voor mij vreemden vrienden was geworden maar ik zat bij ons mam dus ik smste zo van wie zijn die mensen? Hij zo van welke mensen? Dus ik weer terug nou die mensen die je op msn hebt toegevoegd. Je voegt ze toe dus je zal ze wel kennen. Hij weer geen idee waar je het over hebt. Ik ff niet gereageerd want ik had zoiets van waarom doe je zo moeilijk? Belde hij maar toen zat ik net op de wc dus niet opgenomen en ook niet teruggebeld. Want ja mijn ouders zien me aankomen...beetje steggelen aan de telefoon....Kreeg ik een sms ik vind dit echt niet leuk.... Kom ik om een uur of elf thuis na mijn fotocursus begint ie Er stonden wel een man of 400 in die lijst en ik heb iedereen eruit gegooid..... Ik ben gewoon naar boven gegaan want ja wat is dat nou voor reactie??? Heb ik em de dag erna maar gemaild met mijn verhaal en hoe ik het zag. Maar ja hij heeft zijn mail nog niet gelezen.... Kijk hij mag van mij msnen met wie hij wil hoor maar hij zit nooit op msn als ik thuis ben. En aangezien Barry altijd alles stiekem deed kreeg ik er de kriebels van..... Terwijl ik gewoon zeker weet dat hij zo niet is. Dan baal ik van mezelf maar ik moet het dan wel kwijt. Dus ben benieuwd morgen als hij zijn mail heeft gelezen....
ruzie is altijd vervelend deli Maar groot gelijk dat je je niet laat uitschelden! Yojo: snap het helemaal hoor dat je de kriebels hebt voor morgen.
ach joh geeft niets toch. Herken het helemaal. Als ik ergens tegen op zie slaap ik altijd super slecht
@ Yootje, ik kan me voorstellen dat je dan wat wantrouwend bent! Maar hij kan toch gewoon antwoord geven?! Hebben jullie het er dan heelmaal niet over en doen gewoon normaal verder? Hier slaat het allemaal nergens op. Gewoon miscommunicatie dat heelmaal uit de hand liep. Ik zou vrijdag naar de intratuin gaan met m'n vriendinnen, dit had ik overlegd met m'n haan want die gaat bijna elke vrijdag naar een vriend en hij zei dat hij niks had afgesproken. Dus ik afgesproken om te gaan. Zegt hij in de loop van de week dat hij toch naar z'n vriend gaat. Ik zeg prima maar hou je er rekening mee dat ik wel naar de intratuin ben. Ja maar zo laat ben je dan toch niet thuis... Nou nee, de winkel sluit om 9 uur maar misschien nog even ergens koffie drinken ofzo? Het zal geen 11 uur worden nee. Nou koffie drinken moesten we dan maar bij ons thuis doen. Belt hij vrijdag om half 10 op waar ik blijf, dus ik zeg we zijn onderweg naar huis. Hij helemaal boos en terwijl ik nog aan het praten was gooit hij de hoorn erop toen zag ik dat hij ook al had ge-sms't maar die had ik niet gehoord. Nou toen ik thuis kwam deed hij raar en ik zei dat hij niet maar zo moet ophangen als ik aan het praten ben. Zegt hij 'we hebben het er niet over" en deed heel geirriteerd... Tsssskkkkk... En dat waar m'n vriendinnen bij stonden dus hij sjeesde het huis uit en ik riep geirriteerd sarcastisch naar 'm "fijne avond he" Nou de volgende dag kreeg ik de volle lading over me heen. Zal alle scheldwoorden maar niet herhalen maar ik was egoistisch om zolaat thuis te komen terwijl hij ook weg wilde. En dat ik bewust niet reageerde op z'n sms en ik zou alleen even met m'n schoonzus naar de intratuin voor een bloemenpot, weet ik wat allemaal.... Nou, hij heeft er zelf een heel verhaal van gemaakt. Snap er niks van. Maar hij heeft mij beperkt die avond door ook af te spreken terwijl hij wist dat ik al weg ging en ik ben meteen naar huis gekomen zonder nog koffie te drinken ergens dus hij moet niet zeiken. En al helemaal niet schelden, grrr...
Deli: vervelend allemaal zeg Hopenlijk kunnen jullie de ruzie snel weer bijleggen. Zo naar ruzie. Ga de laptop uitzetten meiden. Haan heeft nog wat lekkers neergezet dus ga even samen met hem bank hangen en dan vroeg naar bed. Tot morgen xxx
@ Juffie, ik hou er ook niet van durf alleen nergens over te beginnen want dan krijg ik weer de volle laag, heb ik geen zin meer in! Fijne avond meis, geniet er lekker van saampjes!