Ow wou nog even mijn buikfoto's laten zien... Deze is zaterdagavond gemaakt door Chris... Deze is zondagmorgen gemaakt door Ebony...
Ik vind t leuke van de winter als t buiten zo koud is en binnen heerlijk behaaglijk! Dadelijk weer de kerstboom/kerstlichtjes/versieringen/ warme chocomel met slagroom. oooow lekker die sfeer is zo heerlijk he! En dan die gure dagen terwijl wij t binnen zo heerlijk hebben. S'avonds vroeg donker. Spelletjes spelen met de kids. Op tijd naar bed (kan dan al best om n uur of 8 in bed liggen hoor). Echt super dagen! Maar ben altijd weer heel blij als de zomer weer gaat aanbreken. Winter en zomer zijn mijn ideaalste tijden!
Is ook heerlijk ik hoop alleen dat Rayven de kerstboom straks laat staan en de ballen erin laat hangen Mooie buik heb je trouwens hoor!!
Riddle... hahahah dankje! Vind mijn buik nu wel kolossaal. Heb net even n halfuurtje gelegen maar had t beter niet kunnen doen. Verrek van de koud en de kleine ligt op mijn maag te trappelen. Krijg steeds maagzuur naar boven. Ga kids van school halen!
miranda: mooie buik zeg! En bah vies he dat maagzuur. Ik heb er ook geregeld last van. Alleen gelukkig niet als ik wil slapen. Rid: hier ging het vorig jaar prima met de kerstboom. Nathan keek er amper naar om. Toen liep hij ook al bijna en kroop natuurlijk de hele kamer rond. Ben benieuwd hoe het nu gaat. All: wij hebben eind november een feestje van haans baas. Nu begon haan vanavond er over dat Nathan dan misschien wel kan logeren. Zie er nu al tegen op Had de tranen al in mijn ogen staan toen hij het voorstelde Aan de andere kant is het wel zo handig een keer. Maar vind het gewoon zo moeilijk. Verder vandaag en gisteren geregeld harde buiken. Morgen eerst maar eens urine inleveren want moet ook vaak plassen. Als hte geen blaasontsteking is denk ik dat ik toch de vk maar even bel.
Heb nog steeds niet alles terug gelezen. Ben nu nogal moe dus ga zometeen alleen nog maar bankhangen. Zag wel mooie buikfoto's van miran! Prachtig. Juffie, rustig aan hoor! Harde buiken kunnen ook een teken zijn dat je teveel doet. Goed dat je even je urine laat checken. En ik begrijp goed dat je het moeilijk vind om Nathan uit logeren te doen. Stan gaat ook maar zeldzaam uit logeren maar het is ook wel een keer lekker. De eerste paar keren nog niet zo want dan slaap je niet zo goed (tenminste ik toen niet) maar dat word beter! En vaak vinden opa's en oma's het heel leuk als de kids komen logeren. Hoe is het met de rest? Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Ik sluit weer af want ik ga lekker tv kijken.
Juffie... dat is idd erg vroeg voor harde buiken MAAR zou zomaar kunnen. Kan misschien ook t draaien van de kleine zijn. Dat had ik tenminste. Elke keer als die kleine draait krijg ik n grote bal in mijn buik hahahaha Rid... wat is antagel voor iets? Is dat vloeibaar of zijn dat zuigtabletjes of gewone tabletten? Ik doe nou als ik maagzuur krijg n pepermuntje pakken dat werkt ook erg goed... maar had t vanmiddag zo erg t deed zelfs pijn. Misschien ken je wel t gevoel dat er iets vastzit in de slokdarm?... nou dat gevoel en dan dat de kleine tegen je maag aantrapt en dus zuur omhoog komt. Het deed n klein beetje pijn aan mijn slokdarm maar gelukkig was t snel daarna over! Vinden jullie mijn buik mooi???? Ik vind m te kolossaal. Ben dat absoluut niet gewent van die andere 3!!!! Ga even de middelste te bed leggen... is al n kwartier/20 minuutjes over tijd! hahahha Ow Juffie... nog niks van Rosa gehoord???? Ben erg benieuwd of t doorgezet heeft!
Ik ben heel benieuwd. Hoop zo voor haar dat t doorgezet heeft en dat ze nu ligt te genieten van de kleine. Of misschien is ze nu nog bezig met de bevalling en zit t er bijna op voor haar! Hoop t zo!!!! Rosa... als je idd bezig bent met de bevalling: heel veel suc6 meis!!!! Wij denken aan je en uhhhh je weet t he... je kan t!!!!!
hey meisjes hier wil het echt niet doorzetten denk dat ik morgen toch even de vk bel omdat ik toch wel met zeer regelmaat harde buiken heb. @all sorry voor het niet persoonlijk reageren. even snel dan miran hele mooie buik. juffie rosalina is ook nog nooit uit logeren geweest 12-11 gaat ze voor het eerst naar opa en oma er is namelijk 13-11 sinterklaas in hoorn en daar gaan ze heen vind het nu al moeilijk. oja en als ik moet bevallen gaat ze waarschijnlijk ook uit logeren als het savonds is dan. kus rosa
Rosa... zou je voor de zekerheid vanavond niet even bellen. Zo kan je de nacht toch niet ingaan! Dan raak je helemaal uitgeput meis! Laat ze even weten dat je met regelmaat harde buiken hebt dan zijn hun op de hoogte en jij bent gerustgesteld (of juist niet!) Lekker hoor dat Rosalina even naar opa en oma gaan. Komt in Hoorn de sinterklaas van de tv aan??? of is dat n andere? Ik vind van de tv altijd zo geweldig mooi he.. zou er ook wel n keer naartoe willen maar dat is zo ver weg! Meid... ik hoop dat t snel voor je door mag zetten zodat je jullie kleintje snel mag bewonderen! Suc6 meis!!!!
Meiden... ik ga afsluiten hier... ga lekker ff bankhangen en op tijd naar bed. Ben verschrikkelijk moe! Tok morgen!!!
Miran...Antagel is een soort pepermunt drankje (dus niet vies) die kan je bij elke apotheek halen...er staat een duur bij dat je het mag gebruiken maar diverse verloskundige hebben gezegd dat ik het onbeperkt mag gebruiken, 1 dopje per dag en nergens last van en ik had het zo erg dat ik af en toe tegen overgeven aanzat!! Rosa..idd misschien toch maar even bellen hoor meid... @Juffie...kerstboom...eng hoor, Rayven trekt alles los en rukt overal aan..kan zelfs geen glazen laten staan want alles gaat kapot maar ja haan wil het dus op zijn risico Meiden fijne avond!!
Goedemorgen, pff vanancht 5 x eruit om te plassen Zo naar mijn werk. Haan is lekker thuis met Nathan dus die liggen nog lekker in bed Rosa: hoop dat het snel doorzet hoor! Rid: Nathan luistert op zich best goed dan. Aan de drinkglazen op tafel zit hij nooit (ja alleen als hij een slokje drinken wil, en dan mag het) Het komt hier dus vast wel goed met de kerstboom. En anders een paar keer consequent waarschuwen en straf (is bij ons op de trap) en denk dat het dan wel goed meot gaan. Verder hebben we veel onbreekbare ballen dus dat scheelt weer fijne dag! xxx
op de trap helpt wel maar helaas niet voor dingen als de glazen van tafel trekken krijg dat er maar niet uit...nou ja we zien wel Nu naar het CB ben benieuwd weer
Zoooo weer terug...alles oke, ze zit zowel met lengte als gewicht boven gemiddeld maar alles staat in verhouding tot elkaar dus gewoon een grote meid...ook haar ontwikkeling loopt helemaal perfect en kreeg een hoop complimenten dat het zo'n mooi meisje is en we de jongens straks flink aan de deur gaan krijgen...ben ik ook bang voor
Alles gelezen maar weet het niet allemaal meer..... SORRY!!! Vanmorgen met Ryan tot 10.30 uur geslapen, heerlijk!! Zometeen stukje fietsen, even lekker in de buiten lucht. xxx
Hallo, ik kon vanochtend niet op zp komen. Nu even de was aan het vouwen. Haan vertrekt vanavond voor een week naar het buitenland. Zie er erg tegenop. Maar ja, voor ik het weet is het weer voorbij. Hoop ik tenminste. Vanochten bij de vk geweest. Alles was goed! Mijn baarmoeder is erg goed gegroeid. Vandaar dat mijn buikje nu ook een groeispurt gemaakt heeft. Mensen vragen steeds of het er geen 2 zijn. Tot nu toe 2 kg aangekomen (vorige keer al 6 of zo). Ben blij dat dat nu niet zo hard gaat.