Ja das t verleidelijke met tompoucen he....ik ga vanavond naar een vriendinnetje...hoop dat ze ook wat lekkers heeft...hahaha!
Dank je wel Yootje.. ja dag ik lust ook absoluut geen zuurkool maar haan gelukkig ook niet dat scheelt weer
Goedenavond meiden... Ik ging vanavond weer lekker uitgebreid in bad met mijn dochtertje... doe ik om de anderste avond... vind dat heerlijk nu! Op n gegeven moment kwam papa ook mee in bad en die zag mijn buik en zei: weet je zeker dat er maar 1 in zit? Jeeej... nu valt t zeker goed op dat je echt dikker begint te worden! Dus heb strakkies even n buikfoto gemaakt van mijn buik en zie hier t resultaat...
hey allemaal ook ik heb jullie weer gevonden. ben op vakantie dus kom ff vlug zwaaien zwaaiiiiii. miran je hebt een mooi buikje tot snel allemaal weer kom morgen wel ff tokken als de kleine op bed ligt groetjes van petra
Penr... fijne vakantie toegewenst en heel leuk dat ook jij ons gevonden hebt. Dankje voor t compliment! Dag... was helemaal vergeten te zeggen... SLAAP LEKKER meis! All... ik ga ook afsluiten hier. Ik moet er vroeg uit voor de kids. Was trouwens vanmiddag lekker n uurtje op de bank gaan liggen. Ben nog niet echt moe smiddags maar nu had ik écht n dut gekregen dat ik wel even ging liggen en warempel... viel als n blok in slaap! Ow... en Chris heeft helaas niet die baan als voorman gekregen. Maar hij vind t ook niet erg want hij zegt maar zo: in 5 ploegen werk ik 3 dagen en heb dan 2 dagen vrij dus dat is wel lekker met dadelijk dat kleintje erbij. Nu met onze "grote" kinders is dat wel vervelend want als hun weekend hebben is papa n deel van t weekend of t hele weekend aan t werk. Maar met n baby in huis maakt dat dus niks uit en kan hij lekker veel genieten van onze zoontje! Je ziet wel dat 5 ploegen toch wel zn voordelen heeft he! hhahhahaha
ik probeer steeds tijd te vinden om het verhaal te typen, maar tot nu toe nog niet gehad. Ik ben smorgens om 8.00 naar het ziekenhuis gereden, daar aangekomen moest ik bloedprikken en werd ik klaargemaakt voor de operatie. Infuus werd aangebracht, catheter er in en toen al een telefoontje dat ik naar de OK mocht. Ik was heeeeel erg zenuwachtig en vond het echt heel erg eng Was heel koud en was erg aan het trillen van angst. Bij de OK werd ik heel goed begeleid en dat was super fijn. Toen kreeg ik een ruggenprik, die viel erg mee. Eigenlijk vond ik het infuus prikken vervelender. Dus ik werd al meer ontspannen en dacht, nou laat maar komen. Toen ze begonnen vernam ik eerst niks. Op den duur moesten ze dieper in mijn buik omdat stef met zijn voeten naar beneden lag inplaats van billen. Dat heb ik helaas goed vernomen. Ik had veel pijn en het gevoel alsof al mijn organen uit mijn lichaam werden gehaald. echter Stef lag lastig en was moeilijk eruit te krijgen. Ze hebben echt moet duwen en trekken en ik kon op dat moment niks meer doen dan zuchten, puffen en hopen dat de pijn snel weg zou gaan. De anasestist zag dat ik pijn had, maar ik kon niet meer praten omdat ik al wegzakte. Toen kreeg ik meteen een shot en was ik zo goed als nockout. kan me herinneren dat Stef eventjes bij mij heeft gelegen en toen naar de kinderafdeling moest. Ik ging naar de uitslaapkamer. Daar heb ik geslapen en kreeg ik morfine. Na een uur mocht ik naar boven en kreeg ik Stef meteen bij mij, dat was een mooi moment. Het herstel ging redelijk goed, last van de wond heb ik niet en nu nog niet. Helaas door mijn spanning heb ik wel pijn in mijn lichaam, vooral mijn spieren etc... Het verblijf in het ziekenhuis is prima gegaan. Tuurlijk was ik wel blij dat ik weer naar huis mocht. Ik doe liever 10 keer een gewone bevalling dan ooit nog weer 1 keizersnee. Maar dat is puur omdat ik deel vernomen heb en dat is natuurlijk niet gebruikelijk. Maar goed we hebben een prachtige zoon en daar hebben we het voor gedaan. Achteraf had een normale bevalling nooit gekunt omdat hij met zijn voeten naar beneden lag. dus dit is dan wel beter, want anders was het helemaal een drama geworden. Nou dit was het wel zo'n beetje. Ik vond het heftig, maar ik genoet volop van ons gezinnetje
goedemorgen! Mink: zo heftig zeg. Bah lijkt me echt een nachtmerrie dat je van alles voelt Fijn dat je weinig last van je wond hebt. Geniet van jullie gezinnetje! Miran: prachtige buik. All: mag weer aan het werk. Tot vanmiddag/ vanavond.
Heey goedemorgen kippetjes @ Miranda, ondanks dat je dan pijn hebt is het wel fijn dat je nu niet meer hoeft te werken of niet? Kan me voorstellen dat dat geen pretje is wanneer je pijn hebt. Hoe gaat de rest van de zwangerschap? Wat is er uit de groei-echo gekomen? Heb dat niet meegekregen. Het begint voor jou ook lekker op te schieten. Wat trouwens een mooi buikje, mag je trots op zijn!!!! @ Mink, meis wat een verhaal. Van een ks moet je idd langer bijkomen.En wat naar dat je toch nog vanalles voelde. Nu lekker de tijd nemen om weer op de been te komen en genieten van je kleine man. Ik vond het achteraf ook idd fijner om 'normaal"te bevallen, ik zou het idd liever weer op deze manier doen. Dikke knuffel meis!!! @ Juffie, bij jou gaat het ook al weer snel zeg, al 21 weken. Heb je ook het gevoel dat het nu zoveel sneller gaat dan toen met Nathan? Voel je je verder goed? Gisteren een lange dag gehad zeg, hopelijk vandaag lekker op tijd klaar!! Hoe gaat het met Nathan? begrijpt hij al een beetje dat hij een brusje krijgt? @ Penr, fijne vakantie meid, geniet ervan!!! @ Dagdromer, wat vervelend dat ze je auto hebben opengemaakt. Heb je nog wat van de politie gehoord? Hoe gaat het verder met je? Ben je deze zwangerschap ook weer zo misselijk? Hoe gaat het met Stan? Ik had nog even een vraagje over de koemelkallergie bij Stan. Merkte je bij hem meteen een verschil toen hij geen koemelk meer kreeg @ Riddle, wat jammer van je neg. test. Blijft dus nog even spannend en anders op naar de volgende ronde. Ik veer voor je!!!! Verder alles goed? Met de kleine meid ook? @ Deli, meis wat een heftige periode heb je gehad en zit je nog in, maar wat ben je ongelooflijk sterk. Hoop dat je vanaf nu weer een beetje kan gaan genieten van de dingen, al zal het gemis er altijd zijn natuurlijk. Dikke knuffel. Hoe gaat het verder met de zwangerschap? En met het huis? Schiet het al een beetje op? En nog heel erg bedankt voor je sms-jes. Goede Buddy hoor. @ Linnie, wat heerlijk dat de nachten met Liv weer zo goed gaan!! Ben jaloers op je!!! Maar fijn dat ze het weer zo goed oppakt, geeft ook weer een stukje rust he? @ Yojo, ben je inmiddels begonnen met je nieuwe baan? Is het wel nog steeds in de kinderopvang of ban je wat anders gaan doen? En had je vriendin wat lekkers bij de koffie? Hier gaat het allemaal weer iets beter al zijn we er nog niet. Kayra begint eindelijk te groeien en daar ben ik erg blij mee. Ze is nu 4740 gram. Ze spuugt nog steeds wel, maar het wordt wel beter. Verder is het een heerlijk vrolijk meisje. Ze begint nu iets beter te slapen. ´s Nachts wordt ze meestal 1 of 2 keer wakker, maar neemt dan genoegen met de speen. ´s Ochtends slaapt ze vaak ook nog 1 1/2 uur. ´s Middags wisseld het erg. Met Thomas moeten we volgende week naar de KNO/arts voor zijn oren. Daarnaast lopen we ook bij de kinderarts. Thomas had ineens de laatste weken last van heel veel slijm in zijn ontlasting en klaagt ook dagelijks over buikpijn. Na 2 keer bij de ha te zijn geweest heeft hij ons toch maar doorgestuurd. Het staat nu op kweek. 28 oktober moeten we terug komen voor de uitslag. Ben erg benieuwd. Verder gaat het slapen ´s middags eindelijk goed. Hij slaapt nu ong 1 1/2 uur. De nachten zijn helaas nog steeds drama. Hij huilt erg vaak en ligt alle nachten nog tussen ons in en houdt ons vervolgens wakker. Hij is zo ontzettend onrustig en ook in zijn slaap grijpt hij vaak in zijn buik. Daarom vind ik het ook zo lastig om hem op zijn eigen kamertje te laten. Weet niet goed hoe dit aan te pakken. Ben inmiddels zelf erg moe. De nachten zijn kort, gemiddeld zo´n 5 uur en dan vaak ook nog gebroken. Ook de middag even bijtanken zit er niet in daar Thomas niet zo lang slaapt en Kayra vaak dan wakker is. Ach er komt vast snel verbetering in. Ik kan verder heerlijk genieten van de kids, ik hoef me niet te vervelen haha. Nou meiden ik zal maar weer eens stoppen, weer genoeg `geklaagt. Tok snel Dikke knuffel Liena
meiden Hier een heeeel druk kippie vanaf haar werk even hallo zeggen hoor! heftig verhaal Mink maar het is achter de rug gelukkig he? Hier nog steeds geen bloed Tok vanavaond denk ik
Goedemorgen all.... Liena... Ik moest net écht naar t ziekenhuis om dat rotprikkastje weer op te halen om morgen mijn suikerwaarde bij te houden. Ik heb er spijt van gehad maar kan slechts blijven vragen aan andere om voor mij te rijden. Dus even door de zure appel heen gebeten. De rest van de zwangerschap mag ik in principe niet klagen. Doordat ik teveel vruchtwater aan maak hebben ze op suiker getest en hij was idd vrij hoog vandaar dat ik nu aan n "dieet" zit. Morgen weer n hele dag prikken en dan zullen we volgende week dinsdag de uitslag wel horen. Wat als t niet goed is hoe we nu verder moeten. Uit de groei-echo van rotterdam is gekomen dat t kind ver onder de maat zou zitten máár als ik dan weer "mijn" ziekenhuis moet geloven zit ons manneke maar 20 gram onder t gemiddelde. Nu krijg ik 27 oktober nog n uitgebreide echo in rotterdam en dan zullen we wel weer horen en zien. Ik kan me daar écht niet druk om maken... t kindje heeft geen afwijkingen en dat is t aller voornaamste vind ik! Het begint bij mij zeker op te schieten. Ga nu naar de 29 weken toe morgen en dan gaan we aftellen he?!!! Ik ben ook zéker trots op mijn buik. Chris dacht toen ik 4 a 5 maanden was "jeetje, als dit zwanger zijn is bij jouw!" Maar nu zegt ie "wow... jouw buik gaat nu wel erg hard!" Hij vind t ook heerlijk zo! De kleine trappelt goed dus zal wel goed met hem gaan. Zielig hoor van Thomas! Ben erg benieuwd wat er uit die kweek komt. Knap van je dat je t volhoudt zeg met zo'n gebroken nachten als die jij hebt. En Kayra die s'nachts haar eigen nog laat horen en dan ook nog eens n Thomas die niet lekker in zijn velletje zit door de pijn die hij heeft! Echt knap!!! Hoop dat er gauw verbetering in komt bij Thomas. Dikke knuffel voor je ventje! Let jij ook wel op je eigen dat je toch voldoende rust krijgt meis... ook dat hebben mama's nodig he!!!
Mink... wat n bevalling zeg. Nou zoals ik jouw verhaal hoor zou ik toch ook gaan voor n gewone bevalling. Maar als t niet anders kan zou ik ook wel moeten. Het is n zeer pijnlijke bevalling geweest maar "gelukkig" knap je al wat op en kan je toch heerlijk van je gezinnetje genieten. Ben je ook al uit bed of nog niet? Je zult nu ook niet veel mogen he? Niet autorijden/ niet tillen e.d. hoe doe je dat dan meis? Dikke knuffel en geniet van je kinders! Rid... nog geen bloed?... dat is goed toch! Probeer t nog n weekje aan te kijken en als je dan nog niet ongi bent geworden kun je altijd nog testen. Ik heb met deze zwangerschap gewacht met testen totdat ik (ik geloof) 12 dagen overtijd was. Ik durfde niet meer te testen. Ik blijf veren voor je meis!!! Juffie... hopelijk n rustig dagje voor je! Ben je vanmiddag ook lekker vrij of moeten jullie toch tot n bepaalde tijd op school blijven? Doe rustig aan! All... heb al 2 nachten achter elkaar dat mijn buik zo onrustig is. het voelt zo raar in mijn buik. Overdag totaal geen last van en s'nachts is het aan t spoken. Het is niet ons frutseltje die onrustig is maar echt mijn buik. Nu zit ik ook achter de pc en voel al tot 2x toe mijn buik zo opblazen. Kan zijn dat de kleine aan t draaien is natuurlijk. Vind t nog te vroeg voor harde buiken! Ach... zal wel niks zijn. Ga ff spelletje doen... kids komen over anderhalf uur al weer thuis!
Miranda, bedankt voor je lieve berichtje. Krijg gewoon tranen in mijn ogen. Het valt idd niet mee, maar een kus of een lach van die kleinen daar wordt ik zo gelukkig van. Ze zijn zo ontzettend lief!!!! Zie er alleen zelf niet uit , schrik soms van mezelf. Dikke wallen onder mijn ogen. Maar goed hoop dat er snel verandering in komt.... Bij jou is het dus ook allemaal wel een beetje spannend. Wat een gedoe dat je je suiker nu steeds moet prikken. Hebben ze een idee hoe het kan dat de kleine wat onder de maat is? Had je dat bij je andere zwangerschappen ook? Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is dat je zelf je werk nu even niet kan doen, maar het is voor het goede doel he? Kun je nu alvast een beetje tot rust komen. Hoe gaat het met de babykamer? Hebben de andere kids ook nog een beetje zin in hun kleine brusje? Doe jij ook rustig aan? Dikke knuffel
Liena... t doet voor n moeder al snel goed als zoontje of dochtertje of allebei lekker kunnen lachen en leuk/lief kunnen spelen. Dan ben je als moeder je eigen zorgen zo vergeten. Ik weet er alles van meis. Heb ook moeilijke periodes meegemaakt toen mijn jongste zoontje baby was. Dat mijn ongeboren zoontje aan de kleine kant is kan gewoon niet anders... papa was met de geboorte amper 3 pond, mama was maar net 4 pond met de geboorte, mama is nog niet groot hahaha, Gyani (de oudste) was met de geboorte maar nét 3 pond en Giuliano was nog nét geen 4 pond met de geboorte. Dus denk dat t gewoon met mijn bouw te maken heeft. Maar dat is iets waar ik me absoluut niet druk om maak!!!! Vind t wel leuk moet ik zeggen... Gyani had op zijn 1e verjaardag kledingmaatje 68 aan! Dat is toch heerlijk!... lekker lang genieten van je kind!!! Hoe t met de babykamer gaat?... we hebben sinds gisteren n scheidingswand in onze slaapkamer staan. Dus t kinderkamertje is qua bouw/formaat klaar! Chris zorgt in de herfst vakantie dat ie t plafond doet schilderen en mijn ouders komen na hun vakantie ieder weekend hiernaartoe om te schilderen. Dan hoeft er alleen nog maar laminaat gelegd te worden en dan is t n kwestie van inrichten! Heb er wel zin in hoor. Gelukkig loop ik nog rond en niet net als bij ons Ebony plat blijven liggen. Dat scheelt ook al n hoop. En of dat ze er zin in hebben die 3 koters van mij! Gyani wil helemaal alleen geboortekaartjes maken voor zijn/Giuliano's en Ebony's klasgenootjes. Hij heeft ook al n idee en doet dat zelf met de computer. Hij is daar heel handig in en ik laat er extra maken voor de kinders zelf incl. de baby en voor opa's en oma's en natuurlijk ook voor mama! Dan wil ie ook ipv beschuit met muisjes wil ie andere dingen maken voor uit te delen op school. Zal ik n andere keertje opzoeken want die staat op mijn laptop! Gyani is er dus zo op zijn manier mee bezig! Giuliano vind t helemaal geweldig dat ie n broertje krijgt want hij zegt maar zo: ik was de enige die zei dat t n jongetje werd en ik heb gelijk!!!! Hij is maar wat blij. Als de babykamer ingericht moet worden dan helpt Giuliano mij daarbij! Ebony... ach, die gaat om de anderste avond met mij mee in bad en kust dan steeds mijn hele buik af! Ook zeept ze mijn buik in! Als ik op t schoolplein sta te wachten en ze komt naar buiten toe rent ze eerst op mijn buik af en knuffelt heel mijn buik! Dat is pas genieten!!!! Dat vind ik écht n wonder! Hoe lief en betrokken dat de kinders zijn met mijn zwangerschap! Helemaal geweldig!!!!! Ikke en rustig aan doen... hahaha ik zal wel moeten meis. Heb gisteren 2 wasjes weggevouwen en gestofzuigt en meer niet... nou n pijn in mijn rug en stuitje gisteravond!!! Ik weet gewoon dat ik niet meer kan en dus neemt Chris in zijn vrije dagen veel dingen over! Ik moet wel rustig aan doen hahahahaa
Ik ga denk ik vrijdag nog een testje doen Miran.... Even een stomme vraag...heeft een van jullie wel eens aan je baarmoedermond gevoeld voordat je ongi. zou moeten worden? Ik weet dat tijdens je ongi. je bmm omhoog gaat maar die van mij is nu heel laag ???
Rid... ik heb t idd wel eens geprobeerd maar snapte er niks van. Dus helaas kan ik je niet helpen hiermee. Ik geloof dat LindaS er meer verstand van had. Weet ik ook niet zeker he! Ik geloof dat ie bij mij ook hoog zat als ik ongi moest worden. Ik veer heel hard voor je meis.
Was ik toenstraks stiekem op mijn werk aan het reageren. Logt de accountant in op mijn pc. Ikke balen want dus betrapt en mijn verhaal kwijt. Gelukkig niet erg maar begin nu maar even opnieuw. Liena, Wat een narigheid met Thomas zijn buik en de gebroken nachten. Is er niet iemand die overdag even de kids mee kan nemen zodat jij even lekker naar bed kunt?? Je hebt echt rust nodig. Gelukkig maken de mooie dingen inderdaad ook veel goed. Dikke knuffel!! Wat de kma van Stan betreft........toen ik overschakelde naar andere voeding heeft het nog wel een weekje geduurt voordat ik verschil merkte omdat de km nog uit het lichaam moest verdwijnen. Daarnaast kreeg hij toen ook meteen de losec voor de reflux die ook zijn werk gingen doen. Hij is nooit helemaal opgehouden met spugen maar het was in ieder geval niet meer zoals in horrorfilms. Ik moest hem langer dan andere kindjes recht houden na een voeding en deed overal jbpm doorheen. Maar ja, ik gaf toen wel al fv ipv bv. Denk dat bij stan het spugen ook meer door de reflux als door de kma kwam. Maar toen ik overschakelde op de km vrije voeding werd zijn ontlasting, huid en humeur met de dag beter. Het spugen verdween pas echt toen hij vast voedsel ging eten. Merk je bij Kayra nog niet veel verschil? Ik hoop echt van harte dat er betere tijden voor jullie aan gaan komen!! Zodat je optimaal kan genieten van je mooie kinders! Rid, bmm weet ik niet zo goed. Misschien iemand anders. Penr, tok snel!! Fijne vakantie! Miran, mooi buikie! Mag je indedaad trots op zijn! Ik ga vanmiddag helemaal NIKS doen!! Ben gisteren en vandaag al de hele dag zo beroerd dat de rest me gestolen kan worden. Dan maar even een vies huis!! Morgenvroeg naar de vk. Hoop eigenlijk dat ze nog tips hebben. Ben het kotsen zoooooo beu!! Krijg ook steeds een bloedneus tijdens het overgeven. Sorry voor de smakelijke details.
hoi allemaal, Miran: harde buiken kan al wel hoor. Heb er nu ook al last van. Met name als ik wat te druk ben geweest. Liena: pff wat heftig allemaal bij jullie zeg Ik hoop echt dat er snel wat meer rust bij jullie komt. En inderdaad want Miranda zegt: ook af en toe even jezelf rust geven hoor. Misschien eens de kindjes uit logeren?? (Kan Nathan nu nog geen nacht missen hoor dus, als je dat neit zit zitten snap ik je ook) Dikke knuffel in ieder geval. Dag: oh bah zeg dat spugen mag inderdaad wel eens stoppen nu. Heb je nog geen medicijnen? Rid: joehoe nog geen bloed dus. Spannend! All: hier alles prima. Haan is vanavond weer weg dus zo even lekker douchen met Nathan. kom vanavond misschien ook nog wel even kijken.
@ Mink pfff heftig zeg! Geniet maar goed van je gezinnetje! @ Liena 15 november begin ik. Het is op een kdv hier om de hoek. Ook op een babygroep. Dus alleen een andere werkgever verder veranderd er niet heel veel.