[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo Juffie!!!... dat is n prachtige dikke buik!!! Lijkt ie nou net zo groot als de mijne? Hoop dat je t niet verkeerd oppakt.
    Lekker trots op zijn meid!
    Gaat alles goed met de zwangerschap zelf???

Riddle... zielig dat Rayven ziek is maar wel super van je haan's baas dat ie thuis mag blijven morgen! Houdt haar maar lekker binnen en goed laten drinken en vooral laten slapen! Knapt ze t eerste van op. Als ze niet wil eten ook niet aandringen... dat werkt toch niet voor n kleintje!
    Beterschap met de kleine meis!

Riddle... deze dingetjes horen er wel n beetje bij he tegen t einde van de zwangerschap. Over t algemeen gezien mag ik totaal niet klagen met deze zwangerschap. Kleintje schopt nog steeds goed dus ook daar gaat t goed mee.

All... volgens mij gaat ie nu dalen! Chris zei net dat mijn buik nu gaat "hangen". Ik merk t aan de zijkant van mijn buik... die inhammen (bij mijn ribbenkast) worden smaller.
    Heb vandaag ook flink wat pijnscheuten in mijn schaambeen gehad dus denk dat ie aan t zakken is. Maar dat zullen we maandag wel horen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... GEFELICITEERD meid met je 20 weken!!!
    Weer n mijlpaal gehaald hahahaha
    Wanneer krijg je de 20 weken echo?
    Willen jullie t geslacht weten?
    Hoe is het met de "ruzie"? Is t al wat gezakt?

Yo... hoe is het met jullie "ruzie"?
    Alles weer goed?
    Is t uitgepraat?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha miran. Nee vat het neit verkeerd op hoor:D Buikje groeit gewoon goed of jij hebt een bescheiden buikje kan natuurlijk ook;) Ach maakt ook neit uit zolang het kindje maar lekker groeit toch?? ben ook trots op mijn buik hoor.
    Kan trouwens heel goed dat hij aan het indalen is. Kan je flink voelen, met name is je schaamstreek inderdaad.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja het zijn soort van krampen die ik in de schaamstreek en vlakbij liezen voel.
    Idd.. ik kan ook n bescheiden buikje hebben maar voor mijn doen is ie nu wel heel kolossaal. Of ik had bij die andere 3 maar n miniscuul buikje! hahhahaha
    Ook dat kan natuurlijk. Ik weet nog wel dat ik van ons Gyani 7 maanden zwanger was en ik was n trouwpakje (voor mijn eigen.. broek met colbertje) aan t passen. Toen zei de verkoopster: moet jij niet maatje groter nemen? Ik vroeg: hoe ver denk je dan dat ik ben? Zij zei: n maand of 2, 3! Ik zeg: hahahah erg lief maar ben al 7 maanden zwanger en over 2 weken ga ik trouwen. Ow nee dan moet je niet n maatje groter pakken nee! hahahaha
    En ik was net 4 dagen getrouwd en toen beviel ik van mijn zoon.
    Dus mijn buikjes zijn altijd heel bescheiden geweest... dacht alleen nu dat ie flink was! Maar blijkbaar niet hahahaha

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sow mooie buik juffie!
    Miranda hier is alles weer oké, kreeg maandag een sms dat wij voorgoed waren en dat ie kei veel van me houdt. En dat ie niks doet wat ik niet weet.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat is weer kei lief of niet Yo!
    Hoe was trouwens gisteren je afscheidsdagje? Viel t tegen?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja vond ik wel....

Zo spannend Criminal Minds...

Mijn afscheid maandag was fijn...een hoop ouders zijn geweest en veel cadeautjes gehad...maandag begin ik hier....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Gelukkig dat t n fijne afscheid geweest! Leuk zeg al die cadeautjes van die kindjes!
    Erg lief!

Meiden... ik ga slapen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja héél leuk!
    Slaap lekker!
    X

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen iedereen...

Hier n hartstikke goede nachtrust achter de rug! Heb de wekker van Chris om half 5 gehoord en ben verders als n blok in slaap gevallen. Zelf de wekker om kwart over 7 af laten lopen maar moest noodgedwongen mijn eigen om half 8 uit bed gooien anders had ik er nu nog in gelegen. Lag gisteren toch om half 11 te bed!
    Dadelijk met mijn schoonmoeder naar de markt nog ff n stofje halen voor dekbedje in de wiegje! Die heb ik nog niet!
    Chris belde net al van t werk op of dat wij 10 december niks op de kalender hadden staan want van t werk uit gaan ze n hapje eten en wat drinken omdat ze dit jaar goed gedraaid hebben en dus n goede omzet gemaakt hebben. Dit is alleen voor de werknemers. Hij zei: ben uitgenodigd om mee te gaan naar stripteasebar! Ik zeg: dat laat ik niet toe! hahahaha nee hoor, t is zomaar wat eten en drinken. Tuurlijk hou ik hem niet tegen... hij moet gewoon n keer gaan maar ik zei zet er wel bij onder voorbehoud want ik weet natuurlijk niet hoe ik er dan voorsta! Hij zei: als de kleine de dag van tevoren geboren is dan ga ik niet! En ook niet als jij die dag aan t bevallen bent of bezig bent.
    Maar hij heeft zijn eigen dus wel opgegeven. Dit is de allereerste keer dat hij ALLEEN iets doet met t werk uit!!!! Ik zeg: ik hou je echt niet tegen hoor! Is toch leuk om n keer met collega's wat te doen. Zo leer je elkaar ook n beetje buiten de dienst kennen. We hebben wel uitstapjes van t werk uit maar je zit of loopt dan toch meestal met de vaste kliek.

All.. hoe is het met jullie????
    Iemand nog iets van Rosa vernomen? Ben heel benieuwd hoe t met haar is!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    he Meiden

Even een snel berichtje van mijn werk af...

Met rayven ging het echt niet goed gisteren en vannacht, steeds hoesten dus ook steeds wakker ondanks hoestdranken, ook maar 3,5 uur geslapen :$ zit hier dus met branderige ogen, ze wil idd bijna niks eten maar drinken wel gelukkig maar ondanks de zetpillen had ze vannacht toch een temp. van 39.6...best hoog dus...als ze dat vandaag nog heb misschien even naar ha voor de zekerheid want ben niet gewend dat ze dat zo lang heeft en er ook zoveel last van heeft...

Mooie buik Juffie!!!

Sorry ben de rest kwijt, ik ga weer snel verder werken en kom straks nog wel even

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... zielig hoor voor Rayven maar dit kan ze best wel n paar dagen hebben. Ook kan n klein kindje maximaal 43 graden koorts hebben. Wij mogen niet hoger dan 40 graden komen geloof ik maar n babytje kan gerust tot 43 graden koorts hebben maar ook niet hoger!!! Ons Ebony had toen ze 1 jaar was n paar dagen 41 graden koorts en ook die was gewoon goed verkouden!
    Als jij t niet vertrouwd sowieso langs de ha gaan!!! Een moeder kent haar kind t beste! Maar ik wil je alleen wat proberen gerust te stellen.
    Beterschap met de kleine meid!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goodmorning!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, beterschap met je meisie!!

Rosa, hoe is het met jou??

Juffie, mooie buikfoto!!

Miran, doe je rustig aan!

Yojo, fijn dat je een 'leuk' afscheid hebt gehad.

Vandaag avonddienst, orgen 1 dagje vrij....

Gisterenavond vast 1 traphekje opgehangen, nog 2 te gaan....

xxx

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank jullie wel...

Nou haan heeft de ha even gebeld maar omdat ze ook zo benauwd is wil hij haar morgenochtend toch even zien...nou ja kan geen kwaad ieder geval;)

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Komt helemaal goed met haar Riddle.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Buddy... tuurlijk doe ik rustig aan. Net naar de postbank geweest om dingen te regelen en naar de bristol want gyani had nog geen winterjas en handschoenen! Maar even snel geregeld!

Nu lekker thuis en dadelijk lekker de bank op.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Riddle heeft ze geen RS? Dat heerst namelijk op t kdv waar ik eerst werkte...(hmmz dat klinkt gek....)

Ik ben net op mijn nieuwe werk geweest en heb de sleutel, de codes en mijn rooster. Wel een relaxed rooster vind ik zelf.
    Heb er zin in!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... nu ben ik toch geen leek in kinderziektes maar waar staat RS voor?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    RS is een verkoudheidsvirus. Op zich niks om je zorgen over te maken het is alleen wat heftiger als een "normale" verkoudheid. En voor kleine kinderen is het wat "gevaarlijker" omdat die sneller vatbaar zijn voor een longontsteking....

RSV-infectie

Deel Deze Pagina