[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ooow oke! Ik zie zoveel afkortingen voorbij komen dat ik ooit bij mezelf denk: waar hebben ze t in hemelsnaam over? hahahaha
    Ben ik nu weer op de hoogte! Dankje.
    Relaxed rooster... wat is bij jouw relaxed?
    Heb je wel vrije dagen ertussen of werk je fulltime?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja dacht zet er ff een linkje bij...

Mijn rooster wordt:
    Maandag 9-19
    Dinsdag 8.30-17.30
    Woensdag 7-17
    Donderdag vrij
    Vrijdag roulerend zodat niet elke vrijdag dezelfde de pineut is met de late dienst.

Dus ik vind dit best wel relaxed. Op maandag niet vroeg beginnen vind ik heerlijk!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zijn wel lange dagen of lijkt dat maar zo? Ik weet dus niet of dit zo standaard is op t kdv!
    Ziet er wel rustig uit moet ik zeggen.

All... ga ff middagdutje doen, ben er nu echt aan toe!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zijn lange dagen met een uur pauze dus zo'n negen werkuren op een dag....maar goed dat had ik bij Korein ook. Komt goed!

Rust ze!

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey meiden

hoe is het hier?
    ridlle als je het niet vertouwd indd de dokter bellen vind het altijd zo zielig al sdie kleintjes ziek zijn.

yojo ik heb het niet echt terug gelezen maar hoe was je afscheid en ben je al begonnen op je nieuwe plek?

pooh hoe is het met jou tijd niet gezien en je kleine man?

juffie bij jou ziet het ook op he mooie buik kom je dit keer minder aan? ik ben nu net 7 kilo gegroeid bij rosalina waren het natuurlijk 30 kilo het verbaast me echt.

miran hoe is het verder met jou en je kleine uk!!

deli al weer 20 weken jeetje wat gaat het hard waneer je 20 weken echo?

hier op het rommelen gaat het redelijk mogen weer naar de vk ben benieuwd.voel me op dit moment wat grieperig misschien een voorteken hoop ik.

nou meisjes tot snel!!

veel liefs rosa

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Rosa!

Mijn afscheid was afgelopen maandag en was erg leuk. Een hoop ouders die even zijn komen binnenlopen met een cadeautje. Erg leuk dus.
    Vandaag heb ik mijn rooster opgehaald en maandag ga ik beginnen.
    Heb er heel veel zin in!

hoe gaat het met jou????

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... met mij gaat t op zich goed. Mijn buik "rommelt/krampt" wat maar zijn geen weeën neem ik aan want dat voel je wel. Maandag mag ik weer naar de gyn en dan zullen we t wel horen.
    Hoop voor jouw dat de vk wat kan proberen morgen! Zullen ze nog wel niet doen omdat je nog geen 40 weken bent. Ik denk dat ze tegen week 42 pas stappen gaan ondernemen. je zal écht toch even moeten wachten denk ik.
    Hoop voor je dat t wel doorzet en dat dit idd n voorteken is!

Liena... jij hebt je ouders toch ook ver weg wonen? Hoe heb jij dat gedaan met oppas voor Thomas toen jij merkte dat de bevalling ging beginnen? Ik weet ff niet hoe ik dat moet gaan aanpakken en ik zou er nou toch écht wel iets voor moeten regelen nu! Maar t vervelende is dat je niet weet wanneer t begint he!

Iemand anders misschien tips? Toen ik in Helmond woonde belde ik gewoon mijn moeder uit bed en die stonden gelijk op de stoep!
    Nu moeten ze zelf eerst nog even 1,5 uur rijden voordat ze überhaubt bij mij kunnen zijn. Mijn schoonvader hoort de telefoon s'nachts niet want die heeft dan geen gehoorapparaatje in. Mijn schoonmoeder slaapt door t geluid van de telefoon heen. Mijn schoonzusjes werken en ik weet dus niet in wat voor dienst ze dan staan! Nou dan heb ik eigenlijk verders niet veel meer over qua familie!
    Moet toch eens kijken of ik iets kan regelen! En hoe!!!!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden....

Miran...dat wordt een lastige dan he?

@Rosa..benieuwd wat de vk er morgen van vindt

Hier nog steeds een heeeel ziek kind, bleek dat ze vanmorgen bij haan al opstond met 40.1 en ondanks de zetpillen zakt het niet lager dan rond de 39 graden...ze wil nagenoeg niks eten en drinken dus dat vind ik niet zo fijn..ze is voor haar doen ook enorm lusteloos en grauw in haar gedrag...Yootje..het is dus geen RSV virus want ze is buiten het hoesten en rochelen niet heel verkouden en bij dat virus hoort ook geen koorst en dat heeft ze wel...maar heel lief van je dat je met me meedenkt...maak me ook geen grote zorgen maar weet wel dat et niet lekker gaat want eerst wou ze nog wel eten en drinken en de koorts gaat alleen maar omhoog...we zullen zien wat de arts zegt morgen:(

Idereen fijne avond alvast!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Even een teken van leven hier :D

Rid; Beterschap meis!

Rosa; Gaat het al bijna beginnen?! Spannend!

Yootje; Spannend, een nieuwe job!

Miran; Hoe voel je je? Nog steeds niet op en top?

Deli; 20 weken alweer! Wat gaat de tijd toch hard!

Dag; Hoe voel jij je? Geniet je op en top van je zwangerschap?

Juffie; Mooie buik!

Pooh; Hihi, lang leve de traphekjes! :) Gelukkig wonen wij gelijkvloers ;)

Mink; Hoe gaat het met de twee kleine koters? Is het zwaarder met 2 kleintjes?

Liena; Hoe gaat het bij jullie? Slaapt Thomas al beter? En hoe is het met zijn buisjes? En met de andere kleine meid, spuugt ze al minder?

Heb ik iedereen gehad?! Anders dikke knuffel!

Hier ook een ziek kind.. Zit me een beetje zorgen te maken.. Liv was net heel stilletjes en kroop telkens bij me en viel dan telkens in slaap.. Niks voor onze druktemaker.. Ze was ook heel warm, maar heb haar niet getempt.. STOM! In bad ook heel rustig en viel ook direct bij de fles in slaap! En nu zit ik me zorgen te maken of het allemaal wel goed is.. Hmmmzz! Haantje zei al dat ik af en toe maar moet gaan kijken, maar ben er niet helemaal gerust op.. Stom he?!

Nou, ik ga nog ff lekker op Marktplaats speuren! Zin in!

xxx

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap met al die zieke kindjes!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi allemaal!

Hier vanavond Sint maarten gehad. School was ook open dus net even een uurtje op school gezeten. Haan was thuis dus die kon hier de kids een snoepje geven:)

Rid en linda: beterschap met jullie kindjes!

Rosa: ben ook benieuwd wat de vk zegt. Echt balen dat het maar blijft rommelen zeg. Mag nu wel doorzetten hoor!

Yojo: wel lange dagen inderdaad maar wel lekker donderdag vrij!

fijne avond

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rid en Lin, beterschap met jullie kindjes! Het heerst nu echt heel erg. Mijn neefjes hebben het ook al gehad en Stan begint nu met diarree en minder eetlust.

Linnie, ik ken het dromerige en rustige. Mijn neefje (2.5 jaar) heeft 4 dagen geen woord gezegd en alleen maar in bed gelegen. Er heerst echt flinke buikgriep! Hoop natuurlijk dat het jullie bespaart blijft.

Miran, rustig aan hoor. Die buik van jou blijft maar rommelen.

Rosa, hoop toch dat de vk iets voor je kan betekenen.

Yootje, lijkt me best een mooi rooster toch? Hoop voor je dat je het daar naar je zin gaat krijgen!!!! Maar dat komt vast wel goed.
    @all, ben de rest alweer vergeten. Vandaag zowat de hele dag bij mijn paps en mams geweest. De dierenarts kwam voor de jaarlijkse controle van mijn paardjes en die heb ik van de wei naar stal gehaald met dit weer. Brrrrrr wat een regen en wind hier zeg! En dan is haan er ook niet om me te "beschermen" ;)
    Morgen en overmorgen slaap ik bij mijn ouders omdat ik feestje heb. Kan ik Stan daar mooi zelf op bed leggen en 's ochtends ook uit bed halen. Dan merkt hij ook niet dat ik weg ben geweest.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, wat leuk sint maarten. Dat is hier in de buurt helemaal niet.

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Juffie; Leuk! Sint Maarten! Hier leeft dat ook niet zo helaas... Hoe voel je je?

Dag; Oh oh, Liv is al 5 dagen aan de diarree... Hmmm! Ben gisteren ook maar thuis gebleven, vond het zo sneu om haar naar het kdv te brengen.. We shall see! Hopen dat Stan het ook niet krijgt! Good luck!

Yootje; Maandag beginnen, spannend hoor! Heb je al minder hoofdpijn?

Ga ff snel bij Liv spieken! :)

xxx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja echt leuk hoor. Alleen rotweer maar toch zo;n 40 kids gehad ofzo denk ik.

Lekker zeg bij je ouders slapen. Goed gepland zo..

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linnie ik ben zo goed als hoofdpijnvrij!!! Jeej!

Ja ik ben blij met mijn rooster. En héél veel zin om te beginnen.

Beterschap allemaal met de zieken!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier geen diarree bij rayven...daarom juist anders weet ik wel dat het een buikgriep virus kan zijn maar ja de ha zal toch wel zeggen gewoon uitzieken...

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Hier n héél vroeg kippetje. Gisteravond zat ik bij mijn vriendin op de verjaardag en ineens zomaar uit t niets n reeks harde buiken die kwamen en gingen. Lage rugpijn erbij. Chris vroeg: ga je bevallen jah? Ik zeg: dat is nog niet mijn bedoeling hoor, zal wel n draaiend kind zijn. Wij naar huis gegaan, mijn huispak aangetrokken en ben op de bank gaan liggen. Chris heeft de kids te bed gelegd. Mijn buik is heel de avond bezig geweest. Om kwart over 11 naar bed gegaan maar kon de slaap niet vatten. Tegen half 1 ben ik in slaap gevallen tot n uur of 3/half 4 toen moest ik plassen. Weer moeite met terug in slaap vallen. Om half 5 werd ik wakker van Chris zn wekker. Ben weer mee opgestaan en moest weer naar de wc. Ben maar beneden blijven zitten totdat ie weg moest. Nu lig ik met laptop in bed. Wil wel slapen maar kan niet.... mijn buik doet zo gek! Kan t niet echt anders omschrijven als krampachtig gevoel/steeds hard en dan zakt t weer af en misselijk. Lijkt wel alsof je buikgriep krijgt/hebt... zo'n gevoel. "Gelukkig" voel ik de kleine continu bewegen dus dat is een goed teken. Misschien heb ik gisteren iets gegeten wat verkeerd gevallen is in mijn buik. Het kleintje is echt ongelooflijk druk in mijn buik. Mijn hele buik gaat op en neer. Strakjes toch maar ff bellen voor de zekerheid. Nu nog maar ff proberen te slapen!!!! Hoop dat ik me nu ongerust maak om niks!

Riddle... hoe laat moeten jullie bij de ha zijn? Als zij niet meer eet en ook niet meer drinkt moet je zeker oppassen. Ik wil je niet bang maken maar mijn oudste die had ook hele hoge koorts... at niet meer en op n gegeven moment dronk ie ook niet meer. In ziekenhuis foto's laten maken en toen werd ie opgenomen... meneer had de pneumokokken. Ik wil niet zeggen dat Rayven dit heeft maar wil alleen maar zeggen dat t nu toch wel uitkijken is als ze ook niet meer willen drinken want dát moeten ze blijven doen anders drogen ze dus uit! Heel veel beterschap en uhh... laat ons weten hoe t was bij de dokter!

Ik ga nog proberen wat te slapen. Kom strakkies nog wel langs. Wil jullie wel even laten weten dat ik denk dat t geen weeën zijn. Misschien indaling of voor/oefenweeën. Als dit zo doorgaat is hij er nog voor sinterklaas hahaha. Maar dat zal wel niet!

Slaap lekker!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    He Miran...hopelijk slaap je nu even lekker wat...ja das niet fijn en best op deze manier, een harde buik is niet zo schokkend maar in deze maten:(

Rayven moet om 09.10 bij d HA zijn...ze gaf gisteren zelf om 6 uur aan dat ze naar bed wou...ze is vannacht wel weer vaak wakker geweest maar gelukkig wel 2 keer toen even iets gedronken, bij lange na niet genoeg want over de hele dag heeft ze net 1 tuitfles op....we zullen zien, ben blij dat ze na gekeken wordt want gisteren kwam haan mij halen en dan ligt ze echt als een dooie uit haar ogen te staren en reageert heel lamlendig...ach ja wat wil je met hoge koorts...denk niet dat er wat uitkomt hoor..

Nou meiden ik kom zo nog wel langs...heb geen zin om te werken vandaag:D

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... heb wat geslapen van 6 tot half 8. Werd wakker van de wekker. Ga denk zo terug te bed. ben helemaal op.
    Ik liep net terug van school naar huis en weer zo'n harde buik. Nu is het weer heel rustig in mijn buik... de kleine is ook niet beweeglijk nu. Wel zeurderig gevoel in mijn onderrug maar kan ook van mijn rug afkomen. Heb de afspraken voor vandaag afgezegd. Ben nu was weg aan t vouwen op mijn ooitje dooitje! Ik merk wel dat ik héél kort in de kar ben vandaag en dus hélemaal niks kan hebben!!! Ben kei chagrijnig en irriteer me aan van alles. Misschien door de slechte onderbroken nacht.

Betreft: Rayven... er zal best wel iets aan uit komen bij de dokter. Misschien n virusje van t een of ander.
    Laat je t ons weten als jij t gehoord hebt van Rayven?
    Ben heel nieuwsgierig en denk aan je!

All... goedemorgen!

Deel Deze Pagina