[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh spannend!!

Rosa zet em op en heel veel sterkte!!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja echt spannend he? Hoop dat ik snel mooi nieuws mag melden:)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... suc6 meid! Zet m op... je kan t!!!
    Hoop voor je dat de kleine snel komt en dat de bevalling soepel en voorspoedig mag verlopen voor je!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    *****buddynieuws!*****
    om ongeveer kwart over drie is ons meisje geboren. 3600 gram en 51 cm haar naam is Sabela Maria. We zijn thuis bevallen. de rest komt later. We maken het goed.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

ROSA en fam; van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet lekker van alles!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, bedankt voor het doorgeven meis!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    graag gedaan!:D

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag??

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Rosa van harte met jullie meisje !!! Geniet ervan!!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal!!!
    Ik laat ff weer iets van me horen hoor! ;)
    Hoe gaat het hier met iedereen?
    Hier alles goed, erg druk nog steeds met alles, lijkt wel of er te weinig uren in een dag zitten soms..

De kids hebben donderdag Sint Maarten gelopen en hebben toch een buit binnengehaald!! Zal nog wel ff foto's plaatsen, ze hadden ook zulke leuke lampionnetjes! We zijn mooi met de auto op pad geweest, moest naar een dorpje 15km verderop naar mijn oma en hier door heel de stad heen woont familie, het was zulks petweer dat we heerlijk de auto hebben gepakt.. ;) We waren pas thuis om half 8.... oops...

We zitten al helemaal klaar voor de intocht straks, gaan lekker op tv kijken, pepernootjes erbij, heurlijk! ;)

Xx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

ROSA en GEZIN: GEFELICITEERD met jullie dochtertje en zusje SABELA MARIA.
    Wat een zeer aparte naam zeg! Betekent die naam iets?

Juffie... bedankt meis door de goede buddy uit te hangen!
    hahaha is ook wel leuk om te doen he!

Deli... hoe is het ermee?

QB... lekker zeg! Heerlijk sint intocht kijken. Ik wou om 12 uur aanrijden naar mijn ouders maar Chris bedacht vanmorgen toch maar de auto te pakken ipv de motor. Nu belde ik hem net op en zou ie eerder naar huis komen om ons dak weer lekvrij te maken en dan zouden wij nog op tijd naar mijn moeder gaan. Kunnen de kids ook lekker op t gemakkie sint intocht kijken... en mama ook!!

Riddle... hoe gaat t met Rayven?

All... wij hebben sinds gisteren... door die storm en veel regen... n lekkage in de keuken!!! We hadden pannetje op de grond staan om de druppeltjes op te vangen! Toch bijna n pan vol gedruppelt vannacht! Dus Chris komt om 12 uur al naar huis (als ie t product klaar heeft iig), dan gaat ie nog even dakje op om te maken, daarna douchen en omkleden. En dan kunnen we aanrijden naar mijn ouders!!! Ben wel blij dat ik zelf niet hoef te rijden zeg!
    Heb wel zin om mn ouders te zien! En de rest van de familie.

Heb goede nachtrust gehad... had gisteren maar n paracetamolletje gepakt tegen de vermoeide benen en weer lekker geslapen! Nu wat zeurende rugpijn MAAR heb ook tot kwart voor 10 in bed gelegen. Ben nog wel kei moe maar goed dat komt wel weer goed! Ik moet rustig aan doen dus lekker veel bankhangen hahahhaa

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Whaha nee die hoeven niet....

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej! Rosa en haan gefeliciteerd met jullie dochter!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Miran...ja rayven gaat een stuk beter nog wel veel hoesten en rochelen maarde koorts is weg en ze eet/drinkt weer bijna als vanouds dus...blij:D

Hier net terug van een grote overdekte rommelmarkt..paar leuke boekjes, 2 spijkerbroeken, 2 truien en een mooie mexx jas gekocht voor rayven..allemaal spot goedkoop en mooi spul rond de 1 a 2 euro..kan je je geen buil aan vallen:D

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    JIppie!! Rosa van harte gefeliciteerd!!!

Hier geen tijd. Heb een ziek jongetje en hij heeft mama nu heel graag in de buurt. Had vanavond eigenlijk plannen maar die ga ik afzeggen.

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Beterschap met de kleine dag..ik weet hoe het is:(

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Rosa en gezinsleden gefeli met dit nieuwe lieve gezinslid erbij nog meer liefde in een liefdevol huis.

Hier alles goed Zoey is al een weekje verkouden en nu weet ik ook waarom ze krijgt haar 1ste tandje :)

Riddle leuk hoor zoveel leuke kleren voor weinig geld :)
    Ik heb pas 3 dozen gekregen van me zusje die had alles nog bewaard van me nichtje nou tot maatje 80 hoef ik niks meer te halen.
    Ga dr wel ondanks dat ze een vaatwasser heeft gekregen voor dr huisje nog wel een H&M cadeaucard geven.

Miranda lekker rustig aan blijven doen dus

Juffie ty voor de buddy nieuws

Yootje en nog gelukt met de verf??

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja we zijn al aan t schilderen Melanina....dus t begin is er!

Zo Thijs en Lieke blijven hier logeren vandaag. Erg gezellig....en ze mogen hun schoen zetten dus helemaal spannend....

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Yojo: gezellig logeetjes! Veel plezier. Nathan mag vandaag ook zijn schoen zetten :D Hij snapt er nog niet zo veel van maar het cadeautje zal hij morgen vast wel snappen;)

Dag: beterschap!

Melanina: het eerste tandje. Sterkte ermee.

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippies,

Hoe gaat het hier met iedereen?

Rosa, gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje. Hoop dat het allemaal een beetje goed is gegaan en jullie nu lekker kunnen genieten. Wat een leuke naam heeft ze!!!!

@ Juffie, wat grappig, Nathan dus al de schoen zetten. Leuke tijd zitten we weer in he? Hoe gaat het verder met jullie kereltje? Is hij al druk aan het kletsen? Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal een beetje? Wat een mooi buikje weer zeg!!! Lekker van genieten!!! Hoe vind Nathan het?

@ Miranda, wat een spannende periode heb je al zeg, steeds met die harde buiken. Hoop dat de kleine nog gewoon ff blijft zitten, dat is toch het beste he? Wat hebben jullie een mooie kinderkamer gemaakt. Handig zo'n haan die zo handig is he???
    Ik las ergens dat je benieuwd was hoe ik het had geregeld met mijn ouders toen de bevalling begon vanwege de afstand??? Ik lag toen de bevalling begon al in het ziekenhuis en mijn moeder was er dus al;). Maar we hadden het zo geregeld dat wanneer de bevalling zou beginnen ik hen direct zou bellen en dan zouden ze onze kant meteen opkomen. Maar mocht het sneller gaan dan gepland dan hadden we mensen achter de hand die dan bij ons zouden komen en mijn ouders opvangen.......

@ Deli, fijn dat alles goed was met de 20-weken echo. Ik hoop voor je dat de volgende 20 weken wat rustiger verlopen en je nog van je zwangerschap kan genieten. Hoe bevalt het in jullie nieuwe huisje? Kun je er je draai een beetje vinden?

@ Riddle, hoe is het nu met jullie kleine meid? Wat sneu dat ze zo ziek is(geweest). Wel fijn dat je haan vrijdag thuis kon blijven. Ze vinden het dan toch het lekkerst wanneer papa of mama in de buurt is he? Beterschap met haar.En jij inmiddels weer op het wachtbankje??

@ QB, leuk weer eens van je te horen. Je hebt dus zo te lezen te weinig uren in de dag:D. Met de kids alles goed? Bevalt het Jamie nog een beetje op school?

@ Melanina, suc6 met jullie meissie, hoop dat het eerste tandje er snel doorkomt. Is wel sneu he dat ze daar zo'n last van hebben. Gaat het verder goed met haar? Ik las dat je mams de oppas af en toe heeft? Vind ze het er leuk?

@ Dagdromer, beterschap met je kleine man. Heeft hij de griep ook? Wat nou vervelend dat je haan weg is van de week. Kan me voorstellen dat je hem mist. Suc6 de komende dagen!! Hoe gaat het verder met jou dan? Begint de misselijkheid af te zakken?

@ Linda,hoe is het met Liv? Las dat ze al 5 dagen diarree had? Is het nu al weer wat beter met haar? En hoe is het met jou?

@ Yojo, en hebben de kids een beetje geslapen? Waren ze nu ok extra vroeg wakker of viel dat mee. Ik was dat vroeger nl wel altijd:D
    En dus lekker aan het verven? Krijgt het plekje ook voor jou wat eigens he? hen ik hier toen met haan ook gedaan. Nu zijn we 4 jaar verder en willen eigenlijk wel al weer wat anders;).
    Hoe gaat het met het foto's maken? Doe je dat nog steeds?

@ Pooh, bij jullie dus ook echt tijd voor traphekjes? Hoe gaat het met jullie ventje? Wordt alweer een heel manneke of niet? Ook al lekker aan het kletsen?

@ Mink, hoe gaat het bij jou? lukt het allemaal een beetje met de 2 kids? Hoe gaat het nu met je vervanger en opdrachtgever? Heb je het allemaal een beetje in goede banen kunnen leiden??

Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders Sorry:)

Hier gaat het allemaal nog steeds erg moeizaam. Thomas wil nu helemaal niet meer op zijn eigen kamer slapen. Hij is helemaal in paniek als ik hem naar zijn bed breng. In ons bed gaat hij gewoon liggen en na een poosje slaapt hij. Weet echt niet wat we hier aan kunnen doen. Zijn al op pad geweest voor een nieuw bed, maar kunnen nog niet echt slagen. Wat voor bed hebben jullie voor de kids gekocht? Verder is hij de nachten nog steeds heel onrustig. En bijna elke ochtend is hij om 5.45 wakker:$. Hoop dat hij snel weer eens in zijn ritme komt!!!!!!!
    Met het spugen van Kayra wordt het wel iets beter gelukkig. Ze kan het nog steeds wel, maar ze groeit nu wel gelukkig. Maar ook zij helaas heel vroeg wakker. 's Avonds krijgt ze rond 22.15 uur de laatste voeding. Eerst de borst en daarna nog flesvoeding! En 's ochtend om 5.15 uur ligt ze te kraaien in bed. Ze is dan klaarwakker en huilt ook niet, maar heeft al lol voor 10.
    Mag niet klagen natuurlijk, maar ben zooooooo moe. Ik ben steeds heel erg duizelig en heb vaak hoofdpijn. Zit er wat dat betreft zo langzaamaan wel doorheen. Zou zo graag eens 8/9 uur willen tukken;).
    Nou weer genoeg geklaagt:), maar het lucht wel op:D.

Kippies, allemaal nog een fijn weekend en tok snel......
    Dikke knuffel Liena

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Liena: pff wat moet dat zwaar zijn zeg:( Tips heb ik eigenlijk niet. Kan er niet eens iemand bij jullie langskomen van het CB ofzo? Op 1 of andere manier moet het ritme onderbroken worden lijkt mij. Hoe gaat het ;s midddags eigenlijk? Dan geen last met slapen op zijn kamertje? En hij heeft nu een ledikantje nog? Wat gebeurt er als je hem in een eenpersoonsbed legt? Hebben jullie misschien een logeerkamer omdat eens te proberen.. Zo maar wat dingen die in mijn opkomen. Betekent trouwens neit dat Nathan altijd doorslaapt hoor;)

all: Nathan was helemaal blij met de trekker die in zijn schoen zat. Staat nu lekker te spelen:D Zo ons maar eens douchen en aankleden en dan gaan we naar de kerk.

Fijne dag allemaal. Kom vast nog wel even langs.

xxx

Deel Deze Pagina