[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Juffie

Het gaat de middagen ook slecht. Hij wil ook dan niet op zijn kamer:(. Hij slaapt nog in een ledikant.We hebben niet echt een logeerkamer meer, maar kan wel eens proberen met een matras op de grond.....
    Het begint idd zwaar te worden:). Thomas slaapt geen enkele nacht door, alleen wel als hij bij ons in bed ligt, begrijp er niets van. Wel is hij dan ook heel onrustig. Dat is eigenlijk dan ook het probleem want daardoor lig ik steeds wakker. Ik zou zo graag willen dat hij in zijn eigen bed slaapt, maar weet niet meer hoe het aan te pakken..... Ach komt vast goed, voor hij 18 is ;)maar deze tijd is wel heftig.

En met jou gaat het allemaal een beetje?

Dikke knuffel

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: wat wij wel eens doen is als Nathan spookt en bij ons wil is Nathan alleen met barry in ons bed en dan vertrek ik dus naar Nathans bed:) omdat Nathan een groot bed heeft kan dat prima. Verder slapen we dan alle 3 het beste. Barry heeft geen lasst van het gedraai van Nathan en Nathan heeft alle ruimte. Verder lig ik helemaal lekker rustig;) Wat we ook wel eens doen is Nathan als hij weer slaapt terug leggen in zijn eigen bed. Soms lukt dat ook wel.

Verder gaat het hier prima hoor. Nathan kletst de oren van je hoofd en leert elke dag nieuwe woorden. Praat ook al af en toe met 3 woordjes achter elkaar. Met mij gaat het ook goed. Wel druk op school nu met rapporten, oudergesprekken en drukte rond sint en kerst. Kan dan weinig hebben en reageer nogal hormonaal:) Je snapt wel wie dan de klos is;)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Liena ooit aan een osteopaat gedacht voor Thomas? Misschien weet hij wel wat Thomas dwars zit....
    Zou je toch niet een keer een nachtje (of twee) de kids wegbrengen zodat jullie een keer goed kunnen slapen? Of je gaat lekker een weekendje weg met haan. Kunnen jullie even bijtanken! Zo te lezen heb je dat nodig.....

De kids hebben uiteindelijk tot half zeven geslapen. Ze lagen om acht uur in bed maar het was natuurlijk eerst keten en daarna elkaar irriteren dus om half tien (!) maar de matrassen over de kamers verdeeld en Joep en ik in het logeerbed... toen sliepen ze binnen vijf minuten!

Ik zal eens kijken of de intocht van Sinterklaas doorgaat want ze geven alleen maar regen aan voor vandaag.....

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: haha die kids:D Maar toch nog wel lekker geslapen dus?;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ging goed!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yootje, gelukkig toch nog lekker kunnen slapen dan!

Liena meisje toch! Ik word al moe als ik het lees. Dus jij mag echt WEL klagen hoor. Als dat oplucht kom je maar 100 x op een dag klagen hier!! Daar zijn we voor. Hier gaat het heel goed. Misselijkheid is bijna helemaal over en voel me best goed. Stan heeft nu een buikgriepje maar dat gaat ook wel weer over.

Ik ga weer er wil er een kleuren en dat heeft nog de nodige begeleiding nodig.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo Nathan ligt in bed dus even laptoptijd:) Was net dus naar de kerk en sprak met een vrouw die ook zwanger is. Ze is gewoon nog helemaal plat (nog dunner dan ik als ik niet zwanger ben;)). Toen ik vroeg hoe ver ze was, bleek ze al 22 weken te zijn:$ Voelde me echt even kollossaal:) Je kan je toch haast niet voorstellen waar dan het kindje zit. Ben wel trots op mijn buikje hoor:D Maar gewoon even in shock over het verschil..

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

Liena... zwaar zwaar zwaar! Jeetje meis.. ik kan niet echt met tips op de proppen komen. Heb t nog nooit zo meegemaakt als jij. Maar je zou idd de osteopaat kunnen proberen of eens n goed gesprek met CB of kinderarts of dokter! Dit houden jullie écht niet lang meer vol!!!
    En klagen... dat mag je hier idd ALTIJD!!! Als t lekker je hartje lucht moet je dat zéker doen meis! Ook jij moet ergens je stoom af kunnen blazen!
    Er zal toch wel iemand zijn die jullie hier mee goede tips kan helpen en die dé oplossing voor je heeft zodat jullie aan jullie nachtrust komen. Daar wordt iedereen beter van en jij kan meer verdragen dan!

Over de bevalling en de oppas regelen... ik heb er met mn schoonmoeder over gehad en kan haar altijd bellen al is het midden in de nacht! Géén probleem. ALLEEN (en dat stuitte me héél erg tegen mijn borst)... zij wil NIET als ik overdag (s'morgens bijv of onder schooltijd) bevallen ben de kinders uit school halen en gelijk naar t ziekenhuis brengen. Zij vind dat niet nodig want s'avonds na 18.00 uur is t babytje ook nog n babytje! Ik vind dat de kinders VOORRNG hebben op de rest van de familie! Hun moeten eerst de kans krijgen om hun broertje te bewonderen voordat de rest hem te zien krijgen. Maar zij wil daar dus niet aan mee werken! Nu heb ik gisteren mijn moeder gesproken en die wil dat eventueel wel doen MITS dat ze op dat moment meteen kan komen (mijn moeder werkt en mijn vader komt dan om 14.00 uur pas thuis en dan moeten ze ook nog eens 1,5 uur rijden). Dus heb er gisteren met Chris in de auto over gehad en mijn gevoelens even uitgespouwt en die vond dat ik wel n punt had. Hij gaat dan de kids uit school halen als ik nét bevallen ben! Hij vind ook dat de kids voorrang hebben op de rest van de familie!
    Dit viel me eigenlijk wel tegen van mijn schoonmoeder. Voor de rest is ze n kei fijne vrouw maar op zo'n momenten kan ik haar ik weet niet wat aandoen! Dit is wat ik wens gelijk na de bevalling!

Sinterklaaskadootjes... leuk dat de kids er lekker mee kunnen spelen en dat ze de kadootjes geweldig vonden! Bij ons komt sinterklaas pas zaterdag a.s. aan dus tot die tijd nog geen schoentje hahahaha

All... gisteren naar verjaardag geweest van mijn moeder. Was wel gezellig maar s'avonds in de verkeerde bank gezeten en ontieglijke last gekregen van rug en buik! Dus daarna nog even op n stoel gezeten. Wij gingen om 23.00 uur pas weg bij mijn ouders terwijl de planning eigenlijk 21.00/21.30 uur was. hahahaha. Onderweg problemen met de auto gekregen. Hij wou niet meer overspringen van benzine naar gas. Dus wéér naar de zijkant van de weg en opnieuw inlezen! Na lang puzzelen was t gelukt! 01.00 uur waren we thuis.
    Nu is t weer goed met de auto!
    Maar lekkage aan t dak gehad vrijdagavond... chris zn motor is ver kapot! Het gaat hier heel lekker in huis!!!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Liena...idd erg zwaar maar durf geen advies te geven maar iid misschien eens een osteopaat...baadt het niet dan schaadt het niet..

Hier ook een slechte nacht achter de rug...van 2 tot kwart voor 5 wakker geweest, sinds rayven zo ziek is geweest is ze een paar uur per nacht klaar wakker...dus mama slaapt dan ook niet pffff...ze is zo en zo nog niet de oude, begint nu rode vlekjes te krijgen en de buurjongen heeft rode hond dus ben benieuwd en oevrdag is ze veel sneller moe als eerst en rustiger dus is nog niet de oude

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle.. zou ook 5e of 6e kinderziekte kunnen zijn meid. Misschien morgen toch maar even de ha bellen om te vragen of dat ze rode hond kan hebben of zoals ik zei die kinderziektes. Maar als t goed is kan de rode hond niet meer omdat ze daar tegen ingeent is!
    Als je niet vertrouwd sowieso even bellen!!!!
    Beterschap meis

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jahoor rode hond kan wel, buurjongen heeft het ook en die is 2 mnd. ouder en ook ingeent...ach wat het ook ze doen er toch niks aan behalve uitzieken....zo net anderhalf uur een lang een volledig hysterische rayven gehad, ik snap niet wat er aan de hand is maar ze was zo over haar toeren dat ze helemaal aan het hyperventileren was...zo zielig als je niet weet wat er is...nu ligt ze kapot in bed:(

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: wat zielig zeg:( Hoop dat ze snel weer opknapt. Zo zielig als ze zo huilen en je kunt niets voor ze doen.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rid, veel beterschap!! Dat ze maar snel weer beter word!

juffie, jouw buikje is ook gewoon al mooi. Ik had vrijdag een feestje en daar kreeg ik van verschillende mensen de opmerking: " zo jij hoeft niet zo lang meer of wel? " . Toen ik zei dat ik nog niet op de helft was viel hun mond open van verbazing. " Of het er dan geen 2 zijn???? " was de vraag die daarop volgde.
    Ik word daar zo moe van. Ik kan er ook niets aan doen. Volgends de vk is mijn baarmoeder heel hard gegroeid maar dat is alleen maar fijn. Beebje heeft veel ruimte en dan ga ik straks niet meer zo heel hard zegt ze. Dus ik laat ze maar kletsen.

Ik ga er weer een even in bed leggen. Hij ligt er vanaf half 8 in maar is alleen maar aan het zingen en dansen in bed. Hij is gelukkig al een stuk opgeknapt. Brood heeft hij vandaag goed gegeten en is er ook ingebleven. Warm eten wil hij nog niet maar ja, dat komt wel weer. De koorts is niet meer hoog. Alleen nog wat verhoging. Hoop dat ik het ergste alweer gehad heb :D

NOG 2 NACHTJES EN DAN IS HAANTJE WEER THUIS!!! WAT ZULLEN WE BLIJ ZIJN ALS HIJ ER IS!!!!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... dacht dat dat niet kon. Is me ooit gezegd nl. Sorry hiervoor! Hoop dat ze snel aan de betere hand raakt!

Dag... dat zijn idd geen punten scoren zoals ze die vragen stellen hahaha. Laat ze maar kletsen meid. Heb jij al n buikfoto? Ben ook nieuwsgierig naar die buik van je!

All... heb vanavond mijn ziekenhuistas klaar gezet. Weet niet waardoor t komt, misschien n voorgevoel of gewoon alles klaar willen hebben zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Wat de reden is weet ik gewoon niet!
    Vanavond iets geks meegemaakt... wij hebben n 4-jarige kater in huis. Het beestje wil nooit gekroeld of geaait worden MITS ie zelf op je af komt lopen. Nu zit ik rustig op de bank samen met mn zoontje te ds-en en wat komt die kater doen bij mij?.... hij kruipt bovenop mijn schoot en ligt hier nu nog!!!! Hij ligt er al 2,5 uur. Het is geen stilzitter/ligger maar wat t beestje nu bezielt weten we niet. Misschien omdat ik zwanger ben ofzo! Wel erg lief hoor!!!! Dit is ook voor t eerst dat hij bij iemand op schoot kruipt. Meestal boven op de slaapkamer in de vensterbanken.

Morgen naar de gyn. Ben erg benieuwd wat zijn gewichtje nu is. En hoe we er nu voor staan met hem.
    Heb net nogmaals met Chris over t feit gehad dat IK WIL dat de kids als eerste kennis maken met hun broertje VOORDAT de rest van de familie het kleintje zien. Chris zei: maak jij je eigen hier nu eens niet druk om. Dat komt echt wel goed. Ik zeg: maar dat is mijn wens!!!! Ik heb t iig met hem besproken en hij weet nu hoe ik erover denk. Misschien ook even met de gyn overleggen morgen!

Ik ga zo naar bedje toe als mijn katertje mij op laat staan hahaha

Trusten allemaal

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal!!!!

Heb goede nachtrust gehad. Wel paracetamol ingenomen voor t slapen gaan MAAR nergens last van gehad! De kleine voelde wij gisteren supergoed. Ik kon hem gewoon "onder" zijn voetje kietelen hahahaha
    Superleuk!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Zit op m'n werk, heb nog niets bijgelezen hoor...

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Zooo hier een heel redelijke nacht achter de rug, alleen om half 6 vanmorgen was ze 2x even wakker dus ,met haar tutje na wat drinken weer terug gelegd en heeft ze lekker tot kwart over 9 geslapen pff werd weer een keer tijd...maar ja ze lag gisteren ook al om 6 uur in bed:D

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhh!

Gelukkig hebben er weer een aantal lekker geslapen dus! Fijn hoor. Nog 1 nachtje en dan is haantje er weer :D Slaap ik ook weer lekker.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, lekker hoor! Fijn dat ze weer opknapt en beter slaapt!!

@ Dag, kan me voorstellen dat je niet prettig slaapt zonder je haanlief :( nog even meis!

Hier slaap ik de laatste tijd ook minder :( Wesley heeft sinds een week besloten dat het om 6 uur tijd is om de nieuwe dag te beginnen. Nou, dat waren we niet gewend. Hij was meestal tussen 7 en 8 wakker en vaker tegen 8 uur... Misschien komt het door de wintertijd? Wie zal het zeggen...

Nu probeerde hij altijd al wel 's avonds z'n bed nog uit te komen maar dan legde we 'm 3/4 keer terug en dan ging hij wel slapen... Nu heeft hij sinds het weekend z'n kamer wat meer ingericht en speelgoed erop staan dus dat maakte het weer wat spannender voor 'm :D Maar ook dat ging eigenlijk wel goed na een keer of 4/5 terug leggen ging hij wel slapen.

Zo ook gister avond gedaan. En mijn haan ging nog een aantal keren op de trap kijken of z'n lamp uit was en dat ging prima. Beneden hebben we de babyfoon op z'n hardst staan dus we dachten dat het helemaal goed ging :D Totdat mijn haan om 23.15 even naar boven moest en naar beneden kwam en met een grote grijns zei "ga eens boven kijken".

Dus ik naar boven, lamp aan op wesley's kamer, deur open, geen Wesley... Lag hij als koning te rijk in ons bed :D heerlijk met slaapzakje aan, onder ons dekbed, hoofdje op m'n kussen, hahaha... En wij hebben er beneden niks van gehoord!! We hebben ons rot gelachen maar vinden het toch wel link dat hij zo sluipt dat je 'm gewoon niet hoort. We hebben alles boven wel veilig voor 'm maar je weet maar nooit... Misschien toch maar een babyfoon aanschaffen met camera erin?! Dondersteen!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej! Ja man.. veel te doen met te weinig tijd.. Het gaat super met de kids! Jamie vindt school geweldig en Britt wil elke dag naar de 'kleine peuterschool', haha! Trouwens, Jamie heeft zaterdag voor het eerst zijn naam zelf geschreven! Staat een foto op mijn Hyves! ;)

~~~

Ben ondertussen aan het opruimen, heb gister 2 kasten opgeruimd, 2 vuilniszakken vol troep foetsie, heurlijk! :D

Moet zo nog ff een fotoshoot afmaken, en een flyer maken voor onszelf ter promotie.. we staan de 27e op een kinderfair foto's te maken en te verkopen, leukleuk!

Dikke liefs!

Deel Deze Pagina