[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Altijd fijn he zo'n haantjes! Ik had dat met mijn ex ook altijd. Die viel ook op de bank in slaap en ik kon niet slapen als hij beneden lag en ikke boven. Dat heb ik trouwens nog! Dan moet je ook nog eens zwanger zijn én n peuter hebben die s'nachts rondspookt! Ik heb nu ook wel eens ooit dat mijn dochtertje vraagt of ze bij mij mag liggen. Als Chris nachtdienst heeft wil ik nog wel eens over mijn hart strijken MAAR heb daar later die nacht héél veel spijt van!!! Zij is n échte draaikont... beweegt haar hele lichaam alle kanten uit... trekt aan de dekens en ligt ook niet stil. Dan heb ik n arm op mijn gezicht of n voet in mijn buik. En ik moet dan kunnen slapen?!!! Nu blijft ze weer goed in haar eigen bed maar héél soms komt ze t toch vragen. En dan durft Chris ook nog te vragen s'morgens vroeg: heb je lekker geslapen?
    Grrrrrrr. hahahaha

Had vannacht trouwens weer slecht geslapen door de harde buiken. Gisteravond had ik Chris nog gebeld (doe ik altijd als ie nachtdienst heeft en ik ga naar bed) en toen zei ik dat ik in n half uur tijd 3x n harde buik had. Hij zei: kunnen oefenweeën zijn maar kan dus ook t kind zijn die lekker actief is. Toch gaan slapen maar in mijn slaap voelde ik mijn buik gewoon opgeblazen worden als n ballonnetje. Niet dat t lang aan hield hoor! Zomaar opblazen en eigenlijk gelijk weer afzakken. Denk alles bij elkaar zo'n 20 seconden!
    Zal zo nog wel enkele weken doorgaan neem ik aan. EN ik weet als t zover is dan merk je dat vanzelf wel.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, tja ik slaap prima als mijn haan beneden ligt hoor :D maar ongezellig is het wel. Maar we hebben in ons nieuwe huis ook een nieuwe bank, een hoekbank van 3.5 bij 2.5 dus hij kan daar heerlijk op liggen en hij kan altijd al moeilijk naar bed gaan dus nu valt hij gewoon in slaap voor de buis. Maar hij zei nu ook dat hij dat niet meer gaat doen, ben benieuwd.

Hij zei; vanavond ga ik je bewaken tegen Wesley :D hahaha... Ben benieuwd.

Harde buiken hoort er wel een beetje bij rond deze periode natuurlijk maar als je kindje zo druk is voel je soms het verschil gewoon niet. Dat had ik bij Wesley ook! Gewoon rustig aan doen, komt vanzelf goed!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waaaaarrrrrrrr zijn jullie??

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha Deli... ik ben er nog alléén moest ik naar de fysio toe. Daarna lekker spelletje gespeeld op de pc, kids uit school gehaald voor boterhammetje te eten... en nu zijn hun weer lekker naar school en heeft mama weer rust hahaha

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee idd... ik weet ook even niet meer of t harde buiken zijn of puur de kleine die zo druk is. Maar omdat t maar heel even aanhoudt neem ik aan dat t nog niks met weeën te maken heeft. Tuurlijk als ik twijfel neem ik echt wel contact op met de gyn en 9 van de 10x mag ik gelijk komen als ik t niet vertrouw. Het wordt gewoon lekker spannend nu!
    Zat van de week in de auto met de gedachten dat ik nu de eerste ben die moet bevallen!!!!
    hahahaha
    wel erg spannend hoor! Hoe zal de bevalling gaan?... net zo soepeltjes als met die andere 3?... breken mijn vliezen nu zelf of moeten ze dat in zkh weer doen?... hoe ziet mijn kleine ventje eruit?... heeft t wat weg van mama of lijkt t op papa?... wordt t te vroeg geboren of op tijd?... hoe groot of juist hoe klein zal t zijn?... wat is zijn geboortegewicht?...
    Al deze vragen spoken nu door mijn hoofd! Ben niet bang voor de bevalling dus dat scheelt n hele hoop. Weet dat de laatste cm's wegpuffen zeer doet maar dat hoort bij n bevalling vind ik! Hoop alleen dat ik niet uitscheur (hierover maak ik me wel af en toe druk als ik eerlijk ben). Maar daar gaan we maar niet vanuit!

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    kom ook weer ff om een hoekje spieken!
    Miran: weet uit ervaring dat die harde buiken je flink onzeker kunnen maken. 3 in een half uur had ik heeeeel vaak en vaak wel meer en dan nog veel eerder in de zwangerschap. Tegen mij zei de vk dat ik gewoon een heel gevoelige baarmoeder heb en aangezien Luca ook zo'n ontzettende draaikont was had ik heel veel harde buiken. Kan me voorstellen dat het heel spannend is nu het allemaal dichterbij komt; vind het zo gaaf voor jullie dat na al het verdriet jullie wens nu vervuld gaat worden!
    Deli: haha, ik moest erg lachen om Wesley zijn streken, vooral die opmerking tegen je haan! Dus Wesley was aan de wandel vannacht? Luca ligt nog in zijn ledikant en maakt gelukkig nog geen aanstalten om eruit te klimmen. Hij ligt trouwens wel onder een dekbedje; hij had echt een hekel aan dekentjes en dit vindt hij heerlijk! Ik ben trouwens ook verkouden en veel wakker 's nachts; af en toe snap ik niet dat ik nog kan functioneren met zo weinig slaap...
    Liena: meisje wat heftig bij jullie allemaal zeg! Even een vraagje: snurkt Thomas? (ik herken het onrustige slapen namelijk helemaal).
    Juffie: hoe gaat het met jou? Red je de combi fulltime werken/drukke dreumes en zwanger zijn nog een beetje? Nog even en dan zijn onze mannetjes alweer 2 jaar!
    Dag: is je haan alweer thuis? Moest nog aan je denken toen mijn haan F1 zat te kijken van het weekend. En is Stan alweer beter? Zal je altijd zien; wordt ie ziek als je er alleen voor staat!
    Riddle: Luca is ook vaak even wakker rond een uur of zes (gaat gelukkig ook weer slapen erna), geen idee hoe dat komt...

Hier gaat alles goed. Heb morgen de termijnecho en begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, spannend!!! Luca is erg verkouden, maar gelukkig heeft hij er geen last van; hij kletst de oren van mijn hoofd af met als favoriete onderwerp Bob de Bouwer. overal op straat ziet hij "bouwers" en dat vindt hij helemaal geweldig. Net lekker samen op de fiets naar de stad geweest; het is heerlijk weer! Ik ben nog steeds misselijk, ben verkouden en slaap erg slecht. Maar probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken; dat helpt. Ik laat jullie weten hoe het was morgen en als alles goed was, dan neem ik eindelijk een banner (beloofd Deli;)!).

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    eilise hoi!!! morgen dus de termijnecho! Spannend hoor maar ik vind het een leuke echo omdat het dan al echt een kindje is. Veel succes en komt vast wel goed. Dus luca kan al lekker kletsen? Hier komen er wel veel woordjes uit maar niet altijd even duidelijk en niet meer dan 1 woordje tegelijk. En fan van bob de bouwer dus....hier is dora helemaal hip. Dacht dat het meer voor meisjes zou aanspreken maar hij vind het geweldig.

Haantje is weer thuis. Vanochtend thuisgekomen. Hij had super mooie schoentjes bij voor Stan. Wist niet dat ecco ook kinderschoentjes had??? Hij heeft het goed naar zijn zin gehad en ligt nu even op bed. Ik ga stan uit bed halen en weer wat in huis doen.

Deli, sorry meis maar heb van alles te doen en vanochtend moest ik natuurlijk even tijd aan haan besteden :D.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Deli: Lief dan je haan vannacht je wel gaat beschermen tegen je boevige zoon:D

Dag: fijn dat je haan weer thuis is. Wat zul jij lekker slapen;)

Elise: spannend hoor morgen termijnecho. Hier gaat alles goed hoor. Inderdaad nog even en dan zijn onze mannetjes alweer 2. Gaat hard he? Is Luca ook zo;n ondeugende dreumes?

Miran: hoort er inderdaad bij nu hoor die harde buiken. Zolang het geen pijn doet en ze niet regelmatig komen is er neit zo veel aan de hand. (vertelde de vk mij tenminste vorige week;))

All: vanavond vergaderen:( Bah geen zin in maar ja hoort er bij he?

fijne avond

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja gisteravond wilde Nathan niet slapen. Was klaar wakker. Ben toen maar even met hem in ons bed gaan liggen maar meneer was nog steeds aan het stuiteren;) WIlde hij me dus in het donker een knuffel geven. Kopstoot tegen mijn neus:( Flink bloeden en doet nu nog pijn. Gelukkig niet blauw;) Maakt mijn haan ook nog eens de opmerking: '' volgens mij staat hij scheef". Ik had al tranen in mijn ogen staan maar toen was het echt janken natuurlijk:) Maar goed. Nathan heeft vannacht bij haan in bed geslapen en ik in Nathans bed. Vannacht allemaal maar weer in ons eigen bed;)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... dankje meis! Ik ben ook blij dat wij nog rijk mogen worden door zo'n kleine ukkie!
    Kan niet wachten. Ik had met die andere 3 zwangerschappen ook al vanaf week 29/30 harde buiken... maar dat is alweer ZOOOOOOOOOLANG geleden hahaha
    Ik kan niet zeggen dat ik t me nog allemaal kan herinneren. Grotedeels weet ik alles nog van die zwangerschappen maar of t oefenweeën of harde buiken zijn... nee dat kan ik me niet meer herinneren. Weet dat t n rotgevoel is. Soms doet mijn buik idd zeer maar dan voel ik aan mijn buik en zit er n mega bobbel op mijn buik dus mijn kleine ventje gooit dan even zijn kontje in de lucht!
    Ja wij hebben nare tijd gehad voordat ik écht zwanger raakte maar de vreugde die ik nu heb overheerst dat gelukkig heel erg op t moment! Tuurlijk denk ik nog wel terug aan mijn curretage maar ik krijg nu binnenkort n klein wondertje en dat maakt t n beetje makkelijker! Als ik nu helemaal niet meer zwanger geraakt zou zijn dan was t verdriet veel groter geweest toch!
    En uhhhh.... als ik Chris laatst hoor praten... zou er best nog wel n kans bestaan dat wij binnen nu en 3 jaar nog n keer zwanger raken. Hij zei zoiets tegen mijn moeder. Dus ik zeg niet: NOOIT geen meer!
    hahahaha

Ben heel benieuwd naar je echo morgen en zeker naar hoe ver je dan al bent want dat weten wij nog niet of wel?! Heb je dat al verteld gehad en heb ik erover heen gelezen?
    Suc6 morgen meis!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... sommige harde buiken doen echt wel zeer. Ik sta dan ook helemaal gestrekt.. of zit dan helemaal gestrekt van de pijn zodat die buik sneller rustig wordt. Zo gauw als ik ga liggen dan komen de buiken ook flink opzetten.
    Ach... t zijn nog maar n paar weken toch! Ik mag niet klagen wat deze zwangerschap betreft. Heb wel last van mijn rug maar met mijn dochtertje lag ik allang verplicht plat op bed en nu loop ik nog steeds rond. Ben t ook nog niet beu. Wél heb ik dat ik me nu verschrikkelijk ga irriteren aan bepaalde dingen. Mijn huishouden ziet er niet uit en dat wil ik ook op orde hebben. Mijn buurvrouw heeft al aangeboden om mij te helpen! Vanmiddag zei ze: je geeft maar n gil he!
    Chris helpt mij van de week ook als ie uit de nachtdienst komt. Hij moet van mij onze bubbel- hydrobad uit de badkamer zetten en even onder zeil buiten onder n afdak. Wij hebben nl nu dat grote bubbel/hydrobad in de badkamer staan + n gewoon normaal bad + n douchecabine + n wastafel en ook nog wc, droger en wasmachine! Zo kan ik er niet echt goed bij. Voor nu gaat dat wel maar als de baby er dadelijk is en die moet beneden in badje gedaan worden zal ik toch echt wel GOEDE ruimte moeten hebben. Dus nu wordt er weer n tafel in gemaakt tussen t bad en de wc en daarop kan ik dan aankleedkussen en badje zetten zodat ik de baby daar kan verzorgen. Heerlijk makkelijk en alles bij de hand!
    Dus mijn nesteldrang is wel al begonnen.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorrrrrgen!!!

@ Miran, ja dat is allemaal wel spannend he! Je weet niet hoe het gaat lopen zo’n bevalling… We moeten het maar over ons heen laten komen allemaal!

@ Elise, fijn om van je te horen! Lastig he, dat slaapgebrek! Wel fijn dat jou mannetje nog geen moeite doet om z’n bed uit te klimmen haha… De termijn echo, spannend! Hoe is het gegaan? Waar blijft je banner? :D Leuk he, die mannetjes hoe ze helemaal op gaan in die "bouwlui". Wesley ook! En dat komt mooi uit in ons nieuwbouw huis, haha… In de omgeving ziet hij niks anders! En nu zijn ze de aankomende weken nog bezig met het aanleggen van onze straat dus dat is nu 1 grote zandbak waar graafmachines rijden etc. Hij kan daar zo van genieten!

@ Dag, je hoeft geen sorry te zeggen, whahaha…. Je bent mij of zp niks verplicht ;) maar wat fijn dat je haan thuis is, heerlijk!! Snap dat je dan even wat anders aan je hoofd hebt! Lief dat hij schoenen heeft meegenomen en fijn dat hij het naar z’n zin heeft gehad! Nu op naar Londen meis! Hoe heb je geslapen afg. nacht? Helemaal vastgeplakt aan haanlief? :D

@ Juffie, haha… Sorry hoor! Jij ook al zo’n boefje dus! Handig van je haan, zo’n opmerking haha… Hoe is het nu met je neus? En hoe hebben jullie geslapen? Wel handig al die bedden in ieder geval ;)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Deli... idd we laten t maar over ons heen komen! Ik zie wel hoe de bevalling verloopt. Je kan dan toch niks doen dan op je af laten komen. Het gaat er nog altijd makkelijker erin dan eruit he! hahahaha
    Ach... als t eenmaal achter de rug is en je hebt er n prachtig wondertje voor terug dan ben je de ellende zo vergeten!

Ik ga ff boodschappen halen en dan zal ik straks de bevallingspoll er weer eens bij halen.
    Elise moet er nl ook op he! En Dag nog volgens mij.

Elise... hoe was t bij de termijn echo????

Dag... lekker weer tegen manlief aan kunnen kruipen?

Juffie... geen blauwe of dikke neus?

xxx

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo... Ben weer geinstalleerd op m'n werk... Was wel te laat vanmorgen :( Wesley had goed geslapen vannacht, ik hoorde 'm alleen 2 x mopperen in z'n slaap dus ik dacht vanmorgen blijf nog lekker even liggen..... Stout!

En toen kwam iemand van de bouw wat aan onze deur doen dus stond Wesley daar met z'n neus op en was er niet bij weg te slaan...

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi, hier lekker geslapen! We lagen er al om 21.00 uur in. En meteen gaan slapen hoor! Haan had natuurlijk een nacht overgeslagen met reizen en ik ben niet zo fit. Vanochtend weer eens een date met de pot gehad :(.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat klinkt gezellig :( Ben je nu ziekjes op je werk dan?

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... dat is niet lekker! Hopelijk was t ochtendziek.
    Wel lekker hoor met dit koude weer vroeg in bed.

Deli... haahaha mopperen in zijn slaap. Hier doen ze dat ook wel eens hoor. Dan hebben ze t overdag zooooo druk gehad dat ze dat s'nachts verwerken!

Zo heb lekker de pan met erwtensoep opstaan. Hij staat nu al zo'n kleine 2 uur op.
    Heb gisteren n vriendin van me n mailtje gestuurd over de nieuwe musical van K3 "Alice in wonderland". Die komt 30 juli in Nederland maar hij draait al vanaf april in Antwerpen. Nu heeft zij vanmorgen de kaartjes besteld voor 23 april in Antwerpen. Gaan wij vantevoren daar lekker even stadten... dan naar de musical en daarna lekker wat eten met de 2 meiden!
    Heb er nu al zin in. Krijgt ze als verjaardagskadootje! Ebony is nl 15 april jarig dus dan krijgt ze haar kadootje maar wat later hahhaha
    Vind ze vast en zeker helemaal geweldig!!!
    En ik ben er n dagje tussenuit dus dan is Chris alleen met de 3 of 4 jongens!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, dat klinkt goed! Gezellig hoor!! Sjonge, 15 april... Dan ben ik ook alweer bevallen, gek idee hoor!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja he Deli... moest er nu net ook aan denken toen ik t terug las. Dan is mijn kleine frutseltje ook al weer 3/4 maandjes oud.
    Maar dat is weer lekker n dagje aandacht voor mijn meissie!

Wanneer was jij ook al weer uitgerekend dan?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Deli en Miran: hihi neus is gelukkig niet blauw of dik geworden. Doet nog wel pijn en als ik mijn neus snuit bloed het nog steeds iets;) Ach gaat wel weer over. Vannacht heeft Nathan in iedergeval heerlijk in zjin eigen bedje geslapen. Wel om 21.15 even overstuur wakker omdat hij eng gedroomd had denk ik en 's nachts hoorde ik hem ook 2 x mopperen maar gewoon zelf weer verder geslapen. Heb alleen zelf behoorlijk tijdje wakker gelegen;)

Miran: leuke plannen zeg!

Dag: bah spugen:(

Elise: ben heel benieuwd hoe de echo was.

All: ik ga hier nog even 2 uurtjes wat doen. Net al heel mijn klas verbouwd. Een aantal kids had steeds ruzie dus hoop dat dit beter gaat. Eigenlijk misschien wel niet zo verstandig met al die tafels slepen maar ben soms gewoon eigenwijs:D
    Vanavond mag ik weer naar de vk. Ben benieuwd wat die zegt. Kleine is lekker actief dus dat zal wel goed zitten.

Kom af en toe wel even spieken hier hoor.

Deel Deze Pagina