hmm hoor Nathan ook nog Heb het idee dat Nathan overdag soms te veel slaapt. Vandaag bij de gastouder ook 2 uur. Haan had hem gisteren na nog geen anderhalf uur wakker gemaak. Juist omdat hij maandagavond ook al niet wilde slapen.
@ Juffie, grrrrrrrrrr.... Ben al 5 x terug naar boven gegaan. Haan is er niet dus ik moet wel maar bah wat zwaar.... Jullie ook succes haha
@ juffie, dat smste haan net ook maar ik kwil gewoon dat hij luistert. Hij moet gewoon gaan slapen in z'n eigen bed. Ikhoor nu z'n muziekbeer, hopelijk gaat hij dan slapen
daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in. Nathan heeft er ook nog geen zin in hoor. Gilt nog steeds af en toe mama Kan er wel heen gaan maar dan wil hij toch uit bed. Nathan blijft tot nu toe wel altijd in zijn bed liggen. Ookal kan hij er natuurlijk wel uit.
hey meiden Hier ben ik even snel om hallo te zeggen, drukke werkdag gehad en net ook gewerkt nu ff spelletje spelen op de pc en dan naar bed en morgen weer werken dus niks bij gelezen iedereen een dikke knuf en hopelijk tot morgen!
Goedenavond... Buddy... beterschap meis voor jouw en voor Ryan!!!! xxx Deli en Juffie... tja t is wel n beetje de leeftijd en zeker ook wel dat jullie zwanger zijn. Kinderen voelen zoiets toch aan. Mijn dochtertje luistert naar mij ook voor géén meter! Ze zien je veranderen maar ze weten niet goed wat er aan de hand is. Dan krijgen ze ook nog n grotere bed en andere kamer. Zijn toch heel wat veranderingen voor zo'n kleintje! Leuk is idd anders... en snap héél goed dat je dat nu nét niet erbij kan gebruiken. Aanhouder wint dames!!! Suc6 samen. Penr... leuk weer iets van je te horen en tuurlijk heb ik je toegevoegd als vriendje!!! Hier alles goed met mij en de kleine! Elise... fijn om te horen dat de termijnecho goed was en wat leuke banner heb je uitgezocht! Staat goed bij je!!!! Genieten dus meid! Maar uhhh.... dacht dat je al langer zwanger was. Ik zit er tegenwoordig ook zo veel langs met mijn gedachten. Schuif t maar af op de zwangerschap hahahaha Yo... fijn dat t werk je goed bevalt en dat je collega's je zo goed opvangen en steunen. Ook super dat de ouders er zo goed mee omgaan dat er n nieuwe "juf/leidster" is. Alvast gefeliciteerd met Lieke morgen!! All... ga zo lekker naar bed. Heb t al heel de dag koud en misselijk. Zou ik grieperig worden? Nu zo dicht bij de bevalling? Heb er geen zin in hoor! hahaha Ow... ben vanmiddag naar de bevallingspoll aan t zoeken geweest maar kan m toch niet meer gevonden krijgen. Had van Wendy en ik meen van Mink ook al aangepast. Ik moet alleen van Rosa nog erbij zetten volgens mij. En nu kan ik m niet meer vinden. Morgen nog maar eens proberen! Ik ga lekker naar bedje toe meiden. Slaap lekker en tot morgen
Heey goedemorgen kippies, Hoe is het hier? @ Juffie, hoe gaat het nu met je neus? We gaan nu ook kijken voor een groot bed voor Thomas. We hebben nu een matras op de grond neergelegd en het gaat nu een stuk beter. Hij huilt lang zo veel niet meer en roept nu zelfs af en toe. Nathan is dus ook al lekker aan het kletsen. Gezellig is dat he? Wat fijn dat alles bij de vk weer goed was. Ik had nog een vraagje, weet jij wat het percentage was bij Nathan toen ze hebben besloten om een hempje aan te meten?? @ Deli, wat een ondeugend ventje hebben jullie ook zeg, wel knap dat hij het voor elkaar krijgt met zijn slaapzak aan. En Wesley nog een beetje gaan slapen gisteravodn? Bevalt het allemaal een beetje in het nieuwe huis? Zo op de foto's op hyves ziet het er erg mooi uit. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was!! @ Miranda, en een beetje geslapen vannacht? Begint wel spannend te worden allemaal he? Nog 6 weekjes toch? Wel lekker dat de groei van jullie mannetje goed lijkt!! Geniet nog even van het gerommel in je buik. En idd kids hebben snel in de gaten dat je dingen niet zo makkelijk meer kan als je zwanger bent. Hoe klein ze ook zijn!!! Als Thomas heel ondeugend was en ik wilde hem een standje geven kroop hij snel onder de tafel, want daar kon ik niet bij . @ Pooh, Beterschap bij jullie... @ Yojo, kan me voorstellen dat je helemaal kapot was, lange dagen en natuurlijk heel veel nieuwe indrukken. Maar wel gaaf dat het zo goed bevalt!!! @ Riddle, zijn jullie weer opgeknapt? @ Elise, wat fijn dat de echo goed was, en idd mooie banner Voel je je verder goed? Leuk dat je er weer bent Thomas snurkt niet, maar nog wel onrustig in de nachten. Al heeft hij vannacht voor het eerst de hele nacht inzijn eigen bed geslapen. Moest wel 4 keer naar hem toe, dus ik ben wel moe, maar ben zo blij dat hij op zijn eigen kamer heeft geslapen!!!!!! Hoe gaat het nu met Luca, lekker ondeugend?? @ Penr, wat heerlijk dat Dylano zo lang slaapt, kunnen mijn kids een voorbeeld aan nemen. Hoe gaat het verder bij jullie? @ Dagdromer, wat heerlijk dat je haan weer thuis is!!! En Stan dus nieuwe schoenen? Gaat het verder allemaal een beetje? Je zit dus ook al bijna weer op de helft. Gaat snel zeg? Vind je het deze keer ook sneller gaan als toen met Stan? @ Wendy en Mink, meiden hoe gaat het bij jullie? Ook druk met de kleintjes? Hier gaat het heeeeeel langzaam wat beter. Thomas heeft vannacht voor het eerst een hele nacht op zijn kamer geslapen, en dat na 13 maanden!!!!! Moest er nog wel 4 keer uit dus ben heel moe, maar ben wel blij. Met Kayra gaat het met ups en downs. Ze spuugt soms bijna niet om dat de volgende dag weer helemaal goed te maken. Gisteren is de kinderfysio geweest omdat het hoofdje van Kayra scheef groeit, ws heeft ze door de reflux een voorkeurshouding. Gisteren is een meting gedaan en kwam uit om 111 procent. Volgens de fysio kan dit niet zonder helmpje corrigeren. We moeten nu allerlei oefeningen doen en over 3 weken volgt een nieuwe meting. Ik hoop zo dat het meevalt!!! We w88 het af. Ik zal nu ff met de kids bezig gaan. Kayra heeft lekker zitten poepen. Kom straks nog wel ff tokken Dikke knuffel Liena
Goedemorgen... Liena... heb zeker wel goed geslapen nu. Chris had zijn laatste nachtdienst en ik heb gewoon zitten ds-sen totdat ik moe was. Om kwart over 11 ben ik gaan slapen terwijl ik de afgelopen dagen pas om half 1 ging slapen. Viel ook als n blok in slaap. Gelukkig voel ik niet zo heel veel van dat gerommel s'nachts... zo af en toe n nachtje heb ik er last van maar dat maakt t overdag wel weer goed! Fijn dat t eindelijk 1xtje is gelukt met Thomas dat ie op zijn eigen kamertje blijft. Hopelijk is dit t begin van jouw goede nachtrust! Meis... je hebt t zoooooo nodig. Ik ga heel hard veren dat Kayra t niet nodig heeft dat helmpje maar misschien is t maar van korte duur meis! Nathan had t toch ook niet zo heel lang op... n klein halfjaartje toch?! Tuurlijk staat t niet helemaal mooi en heb je t liever niet maar als t beter is voor t kleintje. En wie weet slaapt ze daardoor beter. Hoop voor je dat t meevalt allemaal! Dikke knuffel meis!!!! All... heb volgens mij n bijholte ontsteking. Mijn oog en linkerwang... net onder mijn linkeroog... doet zeer. Ook mijn kaak doet daar zeer. Als ik daar zachtjes duw doet dat dus pijn. Maar ja... als dat zo is kunnen ze daar nog niks aan doen he! Gewoon paracetamol innemen en lekker dadelijk terug op bed kruipen. Kids naar school en mama naar bed! Hoe is het met jullie????
Goeiemorgen! Vandaag is Thijs jarig dus vandaag de hele dag in Someren. Vanavond ook nog fotografiecursus dus laat thuis en morgen on zeven uur weer beginnen. Liena goed om te horen dat het een klein beetje beter gaat! Deli en Juffie zijn de mannen nog gaan slapen?
Yo... oeps sorry dacht dat je gisteren zei dat Lieke jarig was vandaag. Nou gefeliciteerd met Thijs dan! hahahaha Tja.. wordt n lange dag dan vandaag en morgen. Maar goed dan heb je zaterdag en zondag weer om bij te komen. En maandag niet zo heel vroeg beginnen dus! Veel plezier vandaag!
Hi girls! Lees trouw mee hoor, maar gewoon ff geen tijd om te reageren.. Sorry! Wil wel laten weten dat ik aan jullie denk! Kom snel weer tokken! xx
Ehm zaterdag ga ik op excursie naar Maastricht...naar de World Press Foto en zondag ga ik met Thijs, Lieke en ons Karin naar K3....dus echt bijkomen zit er niet in....
Elise, gefeliciteerd. fijn dat alles goed is! Mooie banner!! Juffie, fijn dat met de kleine alles goed is! Miran, goed drinken, veel fruiteten en genoeg slapen!!! Het heerst ook hoor, griep.... gelukkig is je haantje weer klaar met de nacht, kun je 's nachts lekker weer tegen hem aankruipen. slaapt soms ook lekkerder haha Yojo, Gefeliciteerd met Thijs!! Lange dag dus vandaag en morgen weer vroeg op... succes! Druk weekend voor de boeg las ik, maar ziet er wel erg leuk uit!! Vandaag heb ik avonddienst, voel me nog niet helemaal 100% dus hoop dat het een beetje gaat. Weekend heb ik nachtdienst.... Ryan nog wel erg snotterig maar verder gaat het goed. Fijne dag dames, ga nog ff een bakkie zetten. xxx
Pooh... hoop niet dat t de griep is hoor. Kan ik er nu niet bij hebben. Wil niet ziek zijn of net zijn geweest als ik aan n bevalling moet gaan beginnen. Dan heb je al geen energie bijna en dan zou je ook nog n zware klus moeten gaan doen hahahaha nee nee gewoon fit blijven is t beste! Gelukkig ben jij iig al iets aan de betere hand. Als t vanavond niet gaat zou ik de nachtdienst sowieso thuis blijven. De mensen hebben toch niks aan n ziek personeelslid! Even goed uitzieken he meis! xxx Yo... dat is wel erg leuk naar K3. Is dat de K3 show? Wij hebben gisteren geboekt voor de musical van Alice in wonderland met K3. Daar gaan wij in april naar toe. Krijgt Ebony van papa en mama voor haar verjaardag! Ik ga samen met Ebony's vriendinnetje en diens moeder. Maken we n leuk dagje van. Die musical komt pas 30 juli in Nederland maar wij gaan naar Antwerpen. Van te voren stadten en na de musical wat eten. Ebony zal toch wel verwent worden want dan ziet ze weer dingen van K3 en jeetje wat kunnen die organisatoren er stiekem erg veel op verdienen. Wat dat kost!!!!! Maar goed... t kind heeft de dag van haar leven! En papa?... die ziet t al helemaal voor zich. Die gaat heerlijk met de mannen naar de stad. Hij zei: wat zal ik bekijks krijgen van de vrouwen!!! 'N man met 2 jongens van 11 en 8 en dan n babytje op de arm! hahahahaha hij geniet nu al! Ach... als ie er maar van geniet. Vind ik fijner en leuker dan dat ze er niks mee doen toch?!! Laat me weten hoe die show van K3 was want ik ben m aan t zoeken voor Ebony op internet maar kan m niet gevonden krijgen. Wou er ook heen gaan maar toen ik ontdekte dat ik dan al bijna uitgerekent zou zijn heb ik t maar afgeblazen. Maar misschien kan ik m dan wel op dvdtje branden voor Ebony!
Goedemorgen dames!!! Nou ik heb Wes gister 7 x terug in bed moeten leggen, of 6 of 8? Ben de tel kwijt geraakt... Maar hij heeft verder wel goed geslapen tot vanmorgen 07.30 uur. Mama was om 6 uur al wakker en lag te hoesten en te doen dus voor mij was het alsnog vroeg dag. @ Juffie hoe is het met jou gegaan? @ Miran, dat heb ik ook gehad de laatste weken, holtes helemaal verstopt zou toch even langs de ha gaan dan. @ Yootje, veel plezier! @ pooh, ook al niet fit sterkte met je avonddienst en nachtdiensten dit weekend meis! Poeh, dat lijkt me zwaar @ Lin, gezellig dat je leest, nog gezelliger als je straks meekletst @ Liena, jaaaaaaaa eindelijk een nachtje in z'n eigen bedje meis!! Wat heb ik veel respect voor jou. Hopelijk valt het met je meisje allemaal mee!! Het zou fijn zijn als jullie binnenkort heerlijk een wat rustigere tijd in gaan!!
Deli... lekker mijn gemakkie houden. Ik weet niet waar ik last van heb maar in huis is niks meer veilig voor mij. Ik pluis iedere minuut van de dag onze voorraadkast uit op zoek naar iets lekkers... kan ik verdorie toch niks gevonden krijgen!!! GRRRRRRRRRR en ik doe nog zelf de boodschappen ook nog dus kan niet even iemand anders de schuld geven hahahha Vanmiddag even om de klossen rijden. De kids zo uit school halen en om kwart voor 1 weer naar school brengen. Gyani heeft vanmiddag technieklessen. Dan gaan ze naar Voortgezet Onderwijs om lekker te knutselen n hele middag! Hij komt pas om half 5 thuis. Hij had er onwijs veel zin in. Mama dus lekker rustig aan vanmiddag! Balen zeg dat je 7x naar hem toe moest... maar goed aanhouder wint en wie weet moet je dit n week lang doen en dat ie t dan pas gaat snappen! Maar probeer t vol te houden meis! Misschien wordt jij nu ook wel ziekjes! Ach... wat wil je met dit weer?!!!
Ja Miranda dat is een show van K3. Dus de kids zullen zich prima vermaken. Ze komen in Eindhoven dit weekend. Dus voor mij weekendje Someren. Ook gezellig! We gaan nu met z'n allen lekker broodjes eten voor Thijs zijn verjaardag. Erg gezellig!