[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, eet smakelijk meis en fijne verjaarag vandaag!!

@ Miran, lekker hoor een rustig middagje :D Geniet er maar van!! Kinderen hebben veel door ja, het is niet normaal hoe dwars Wesley is als ik niet goed in m'n vel zit, hij weet het precies haha...

Hij weet ook op een of andere manier precies wanneer ik van de trap naar beneden loop. Want net had ik boven de was gedaan nadat ik 'm op bed had gelegd en nog een beetje lopen rommelen en ik hoorde 'm niet maar toen ik van de trap naar beneden sloop kwam meneer z'n bed weer uit. Grapjas...

Als hij nu zeker weten lekker slaapt ga ik weer ff stofzuigen en dweilen. had vanmogen al gezogen maar meneer had een beschuit op dus kan nog een keer dunnetjes over :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dank je!

Zo ik heb even de foto's voor de cursus vanavond afgedrukt dus ik ben er klaar voor. Ben benieuwd weer.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat een rust weer hier :(

Wij zitten aan een kopje thee met chips haha... Wesley de chipjes en mama de thee! En ondertussen kijkt Wes naar Zappelin.

Ik wilde net een foto van m'n buik maken maar de batterijen waar leeg :( altijd handig!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het is idd rustig...

Wij zijn de klossen op wezen halen en nu ga ik Ebony uit school halen... dan even naar de winkel voor t avondeten en daarna ga ik kleurplaten voor geboorte uitprinten en die doe ik dan met window color inschilderen/kleuren. Is ook wel leuk ipv allemaal slingers. Tuurlijk komen die er ook te hangen maar wil wel n tikkeltje van mezelf erbij hebben! Dus ik ga weer even creatief doen en misschien wil Ebony dat vanavond ook wel mee meehelpen.
    Ze had tegen de juf op school gezegd dat de baby met sinterklaas geboren wordt. De juf begon al te lachen en vroeg: krijg jij dan je broertje in je schoentje???
    hahahahaha dat zou n plezier wezen. Nou t mag nog 3 weekjes blijven zitten en dan mag t wel komen. Nu nog even volhouden!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou... heb vanmorgen niet zulks goed nieuws gekregen.. http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/vpz-assuradeuren-sluit-deuren.134633.lynkx Daar werk ik dus (nog wel) ...

Had het wel verwacht hoor, maar om het dan zo definitief te horen komt toch best wel als een klap in je gezicht.. en dan moet je ook nog gewoon aan het werk alsof er niks loos is, de verzekerden mogen natuurlijk niet de dupe hiervan worden.. maarja.. voor hoelang nog weten we nog niet.. in de loop van volgend jaar ergens..

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat naar zeg:(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queen, dat is echt vervelend zeg :( ik weet er helaas alles van....

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier een druk kippetje dus niks bijgelezen....Rayven is nog steeds neit helemaal lekker, de creche vind haar ook nog anders maar er heerst daar zowel rode hond als waterpokken en rayven heeft nu jeukende vlekken op haar voorhoofd dus ben benieuwd;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh Riedel, dat klinkt veelbelovend :( zal ze wel wat van meekrijgen dan...

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ben er ook bang voor...als ze er maar niet veel last van heeft;)

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    net nieuwe kamer voor stan gekocht. Week 51 word hij geleverd.

QB wat een klote nieuws.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie!
    Ja, tis kloten, maar niks aan te doen. We kunnen integreren met ze, maar dat zou betekenen dat we naar Heerlen moeten.. ammehoela dus..

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... wat rot voor je meis! En nu?... wat ga je nu doen? je gaat niet mee integreren dus ga je dan andere baan zoeken of blijf je thuis zitten? Dat is ook nog n moeilijke keuze lijkt mij!

Riddle... ben je al met Rayven bij de ha geweest nadat je gehoord had dat buurjongetje (geloof ik toch?) rode hond heeft?
    Beterschap met de kleine meis!

All... ben vanavond wat aan t ruimen gegaan met de papieren. Werd er helemaal gestoord van hier bij de computerhoek! Morgen met Chris boodschappen en poetsen hier in huis.
    Is héél hard nodig haahaha

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee Miran niet bij de HA geweest, zag vanochtend de bultjes op haar voorhoofd pas goed en sinds vanavond wat op haar borst en rug maar niet veel en de HA doet er toch niks aan, gaat vanzelf weer weg:D

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    oke... heeft ze er ook geen last van dan?
    Kunnen ze er niks aan doen dan als je rode hond hebt?
    Ik weet wel waterpokken dat dat jeukt en dat je daar dus kalmerende zalf voor hebt maar die van mij hebben nog nooit rode hond gehad dus dat weet ik echt niet!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moggel!

Hier alweer voor 7 uur wakker ondanks dat Wesley gister laat ging slapen en vannacht weer heeft lopen spoken....Mama = MOE!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

gisteren bijna niet geweest hier. Druk bezig geweest met rapporten, vanavond ga ik ze afmaken. Verder surprise geknutseld.

Ik lees vanavond bij. Moet nu naar mijn werk.

Deli: balen van de spooknacht. Wij hadden vannacht een goede nacht gelukkig. wel voor half 7 wakker maar de hele nacht in eigen bed. De nacht ervoor was drama:(

fijne dag!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, werkse meis! Fijn dat het voor jullie deze nacht beter was gelukkig!!!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat een rust weer hier zeg!! Wij zitten het zandkasteel te kijken. Wesley was net behoorlijk humeurig dus had 'm in bed gelegd maar hij ging niet slapen. Gelukkig kwam hij er wel wat vrolijker uit, dus vanmiddag maar slapen weer!

Deel Deze Pagina