[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oei deli, een mopperig mannetje. Misschien komt zijn goede humeur nog wel voor de dag!

Idd rustig hier. Ben op mijn werk en zowat de hele dag alleen. Dus kan niet alles afwerken omdat ik sommige dingen eerst moet bespreken met mijn baas. Baal ik beetje van. Wil voor het weekend altijd zo veel mogelijk weggewerkt hebben.

Volgende week leuke week voor de boeg!! :D
    Maandag en Woensdag nog de hele dag werken. Donderdag 20 weken echo en vrijdag naar Londen!!! :D :D :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hopelijk krijg je toch nog genoeg gedaan vandaag!! Ja lekker hoor volgende week, eerst kijken naar beeb en dan lekker shoppen!!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jaaaaaaa, hoop dat alles goed is zodat we ook lekker kunnen shoppen en genieten!! Hoop natuurlijk stiekem op een meisje maar als het een jongetje is zou het wel makkelijker zijn. Heb nog zoooooooo veel spulletjes van Stan.

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Deli, dus Wesley vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt? Mss dat hij daarna met het andere is opgestaan. Slaapt Wesley elke middag nog? Hoe ging het naar bed brengen gisteravond?

@ Dag, wel balen idd dat je niet door kan werken, ach nog een paar uurtjes en dan weer lekker weekend!! Voor volgende week dus wilde plannen. Gaaf hoor, naar Londen. Gaan jullie met zijn 2en?
    En dus een nieuwe kamer voor Stan? Gaaf hoor, gaan jullie voor een thema?

@ Juffie, dus je schiet alweer op met de rapporten, wel een goed gevoel lijkt me. maar wat een drukte zo of niet? December is vaak een drukke periode op school volgens mij.....

@ Miranda, beetje last van nesteldrang;). Vannacht een beetje een rustige nacht gehad?

@ QB, wat balen meid, kan me goed voorstellen dat je niet mee gaat met het bedrijf. Dus nu op zoek naar een andere baan? Suc6!!!!
    Wat gaaf dat Jamie zijn eigen naam kan schrijven, het wordt al een grote knul!!

@ Riddle, sterkte met de kleine meid, hopelijk valt het allemaal een beetje mee en knapt ze snel weer op.
    Thomas heeft een poosje terug de 5de of 6de ziekte gehad. Ook ineens heel hoge koorts en na 3 dagen zakte de koorts en kreeg hij rode bultjes op zijn romp. Hier had hij geen last van gelukkig.

@ Yojo, gisteren een leuke verjaardag gehad? En hoe was het op de cursus?

Hier weer een bedrijvig nachtje gehad. Thomas was eerst alweer om half 1 wakker, maar viel toen gelukkig na een knuffel en speen weer in slaap. Om half 4 was hij weer wakker en stond toen bij ons in de slaapkamer. Heb hem nog wel weer terug gelegd, maar toen begon hij te huilen en ik wilde Kayra liever niet wakker, dus hij weer bij ons op bed. Hij sliep snel weer, maar zo onrustig dat ik dus wakker lag. Toen ik rond half 5 net weer in slaap was begon Kayra te huilen. Nog een keer de speen gegeven maar om 5 uur was madam klaar wakker en wilde eten. Dus alweer vanaf half 4 in touw. Gelukkig heeft Thomas nog wel geslapen tot half 8 dus heb nog wel lekker gelegen en gekletst met Kayra:D.
    Kayra slaapt nu alweer 1 1/2 uur en Thomas is met de lego aan het spelen. Moest ff hier gauw spieken;).

Kippies mss nog tot strakkies en anders alvast een fijn weekend!!!!
    Zondag komt de hele familie op bezoek. We hadden eigenlijk doopdienst van Kayra, samen met nog een meisje. Maar een goede vriendin van de moeder is haar kindje verloren met 38 weken en nu is ze(begrijpelijk) niet een feeststemming. We hebben de dienst dus uitgesteld. Maar de familie komt evengoed, hadden toch allemaal al vrij!! Heb er helemaal zin in........
    Dikke knuffel Liena

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, jammer dat afgelopen nacht weer hommeles was. Fijn dat je familie dit weekend komt. Probeer dan op een rustig moment even naar bed te gaan en je familie lekker met de kids laten spelen. Heb je geen idee waar het spugen van Kayra aan kan liggen? Of is er gewoon echt geen touw aan vast te knopen?
    Qua kamertje gaan we niet voor een thema. We hebben de meubels gewoon wit en ik wil 1 muur in een leuke kleur. Maak zelf nog wat schilderijtjes voor aan de wand en dat was het wel.
    Hoop na de kerstvakantie alles klaar te hebben :D

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ben ff lunche, tok straks!

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Eet smakelijk alvast.....:D

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zou lekker zijn als alles na de vakantie klaar is idd. En dan kun je de babykamer weer lekker op orde maken:D.

De nacht was idd een beetje jammer, gaat het vannacht vast weer goed:D, dat hoop ik tenminste;).
    Ik heb geen idee waar het spugen van Kayra vandaan komt. De ene dag gaat het heel goed en de andere dag spuugt ze alles weer uit:(.
    Maak me ook wel een beetje druk over haar koppie. Over 3 weken gaan ze een nieuwe meting doen, hoop maar dat het dan al wat beter is. Volgens de berekening is de kans klein dat het zonder helmpje weer beter word, maar de ervaring van de kinderfysio was dat als we heel goed de oefeningen doen het mss toch iets beter wordt, Ik hoop het!!!

Dikke knuffel

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, snap dat je tegen een helmpje opziet maar als ze daardoor wel met een mooi rond bolletje door het leven kan gaan. Meisje van mijn vriendin heeft nu weer een mooi rond koppie. In het begin was het wennen maar op den duur had ze er geen last meer van en hoorde de helm er helemaal bij. Maar ja ik heb makkelijk praten want heb gebrek aan ervaring. Hoop dat het vanacht weer goed gaat met de kids!!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    We zullen zien, als het nodig is dan is het niet anders. Ze heeft er dan idd de rest van haar leven profijt van.
    Ik hoop ook op een goede nacht:D.

En wel fijn zker dat haan weer thuis is? Hoe reageerde Stan dat papa er niet was?
    Nog plannen voor het weekend?

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Tja, liena. Het is fijner als het niet nodig is en de oefeningen helpen! Maar helaas is het nog altijd zo dat wat moet dat moet....
    Stan snapte er niets van dat haan er niet was. Hij heeft meerdere malen het hele huis afgespeurd naar papa. En als we in de avond aan tafel gingen wees hij naar papa's stoel en zei dan steeds, papa zitten papa zitten. Leg dan maar eens uit dat papa na een paar daagjes weer thuis is. Bij thuiskomst was hij door het dolle heen. En mama natuurlijk ook. Vind het fijn dat hij weer lekker thuis is. Jullie al geslaagd voor een bed of nog rustig op zoek nu je toch een matras hebt liggen voor thomas??

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ik weer... Ben even druk geweest met mijn kleine mopperkont... Hij ligt er nu net een uurtje in en mama heeft de was aan gezet, opgehangen en gezogen. Verder ben ik bezig met het bakken van een brood, die gaat zo de oven in. En daarna een cake...... Vanavond meiden avondje dus zal proberen wat lekkers mee te nemen haha...

@ Liena, sjonge meis wat een vermoeide tijd is het toch bij jou :( dat je nog overeind staat is mij een raadsel hoor!! Wat een vervelend bericht van die zwangerschap die niet goed is afgelopen, bah zeg... Geniet maar fijn met je fam. dit weekend en wat dag ook al zei; laat ze lekker maar veel met de kindjes doen zodat je een beetje kan bijtanken :D Heb je wel een beetje tijd voor jezelf zo op een normale dag?

@ Dag, hahaha.... Dat zo'n smurfje papa dan mist he :D kan me voorstellen dat jullie beide weer blij waren toen hij thuis kwam.

Toen ik zo las hoe Stan reageerde bedacht ik me hoe zwaar het zou zijn als je partner zou overlijden, die kindjes begrijpen er niks van :( maar niet meer aan denken zulke vreselijke dingen....

Zo, hopen dat Wes nog even blijft tukken, ik zit net klaar met eeen kop thee!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ja deli, daar heb ik in die week ook wel eens bij stilgestaan. Moet er niet aan denken!!!

liena, had helemaal over het verhaal heen gelezen van het uitstellen van de doop. Wat een akelig nieuws. Logisch dat ze het nu even uit willen stellen. Bah!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja stom he dat je daar aan denkt.... Gelukkig is dat niet het geval voor jullie!!

Wij moeten daar nu op letten als we zeggen dat papa of mama even weg gaat omdat we tegen Wesley hebben gezegd dat oma weg is. Nu zegt hij altijd "oma is weg he" en laatst zei haan dat mama even weg ging en toen was hij heel overstuur geworden. Weet niet of hij echt zover dacht ivm oma maar toch...

Nou, wij hebben 2 afrekeningen binnen van ons vorige tijdelijke huis en we krijgen gelukkig wat geld terug... Niet veel maar toch. Voor de Nuon moesten we voor 2 maanden terug 900 euro bijbetalen op het tijdelijke adres terwijl we echt niet snappen hoe dat kan. Het bleek dat wij in iets langer dan een half jaar net zoveel stroom hebben verbruikt wat een groot gezin in 1 jaar tijd nog geen eens verbruikt.

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo allemaal.

heb wel bijgelezen maar ff geen tijd om te reageren.
    ben druk aan de poets ga nu maar weer verder. nou tot van de week maar weer ga nu vanavond de nacht weer in en druk weekend voor de boeg dus zal jullie volgende week wel weer ergens tokken.
    prettig weekend allemaal.

doeiiiiiiiii

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Penr, fijn weekend meis!!

@ all, mijn kleine duveltje is wakker dus ben niet zo snel meer met reageren haha

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, heb een buikfoto op m'n hyves gezet... Ik ben weg, vanavond gourmetten met m'n vriendinnen. Tok later!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier ook een druk kipje...tok later wel weer ff mee!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Liena... beetje nesteldrang????... t is hier al in volle glorie begonnen denk ik! Vanmiddag de boodschappen binnen gehaald en daarna moest Chris t dak nog vast kitten. Daarna moest ie van mij boven de ramen zemen! Dat deed ie ook zonder pardon. Toen had ie t hoekje onder de aanrecht (wat altijd als rommelhoek aanziet) onder handen genomen dus dat is ook weer aan kant en ik heb heel de huiskamer onder handen genomen. Dat is nu weer fris en schoon!!!! Morgen de badkamer en zondag de keukenkastjes van buiten en binnen!
    De chauffeur van Giuliano zei: daar moet je nog niet aan beginnen want meestal is dat juist n voorteken!
    hahhahaha
    Maar de moeder van Gyani's vriendje zei precies hetzelfde dus we zullen wel zien. Kan nog niet want morgen komen mijn ouders hier naartoe om sinterklaas hier op t dorp binnen te halen. Is wel makkelijk dan heb ik iig oppas voor de jongens hahahaha
    Nee het is de tijd nog niet MAAR ben blij dat ik nog niet de rest gedaan heb want nu verrek ik van de rugpijn dus strakkies maar ff paracetamol innemen misschien dat t dan wat zakt!

Ik ga even naar mijn eten kijken die staat op.
    Kom vanavond uitgebreid tokken!

Smakelijk eten allemaal en uuhhhhh...

Deli... veel plezier vanavond en smakelijk eten meis!!!!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Even een snel hallootje!
    Druk druk druk....

Deel Deze Pagina