[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey allemaal,

hier ook nog druk:( rapporten zijn af, Jeeej! Nu mijn Sinterklaassurprise nog. Verder bergen was om op te ruimen enz.. Morgenmiddag krijgen we logees. Vrienden met 2 kids. heel gezellig natuurlijk maar dan wil ik het huis wel een beetje netjes hebben..

Liena: nog wel even op jou reageren. Heb het even nagekeken en Nathan had toen we met fysio enz begonnen een afplatting van 109%. Na alleen fysio werd dit veel minder maar werd zijn hoofdje in plaats van scheef plat. Deze afplatting kon alleen met helm verholpen worden (of in iedergeval dat zei de fysio en daar gingen wij van uit). als je de preciese metingen wil hebben hoor ik het wel dan stuur ik die even naar je door! Hier ook best moeite gehad met dat Nathan een helmpje moest maar uiteindelijk ging het zo makkelijk allemaal. Wij hebben dus absoluut geen spijt van de helm en bij een tweede zou ik het zo weer doen. Liever niet natuurlijk, maar als eht zou moeten;)

Fijne avond allemaal!

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Juffie,

Bedankt dat je het even na hebt gekeken. Ik zou, als het geen probleem is de andere ook nog wel willen weten. Kayra heeft 3 weken terug voor het eerst fysio gehad en na die 3 weken heeft ze een meting gedaan. Deze kwam op 111%. Op 8 december zal ze een nieuwe meting doen. Volgens de curves die zij had kon het ook alleen met helmpje veranderen, maar haar ervaring was dat het af en toe ook alleen met strikt aan de oefeningen houden beter kan worden.
    Moet wel zeggen dat het heel lastig is, want haar voorkeurshouding is wel heel sterk. Ze draait ook op haar linkerzij haar hoofd gewoon omhoog, of begint heel hard te huilen:(.
    Jullie hebben er dus geen spijt van? Vonden jullie het eerst ook zo moeilijk? We hebben wel zoiets, als het voor haar beter is dan doen we het wel, maar we w88 eerst de komende 2/3 weken even af.

Fijn weekend en veel plezier morgen..
    Dikke knuffel Liena

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: heb je via hyves even een pb gestuurd. Via deze site was te veel tekst.

All: goedemorgen. Vandaag flink wat in huis doen en ook nog wat boodschappen. Haan is aan het werk dus mag alles met hulp van Nathan doen;)
    fijne dag!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Was al vroeg wakker dankzij mijn lieve kleine meis die al om kwart over 6 vroeg of ze naar beneden mocht om tv te kijken!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrr kun je uitslapen denk je en dan zal er weer eens eentje vroeg wakker zijn bah bah.
    Uiteindelijk ben ik om kwart over 8 maar opgestaan want moest met Gyani naar voetbalveld voor foto's te maken. Een voetbalvriendje en diens vader (trainer) gaan per december verhuizen naar Zwitserland dus moeten er foto's gemaakt worden voor afscheidskadootjes! Nou hebben ze me toch iets leuks bedacht!... ze hebben van iedere speler en trainer en leider n foto gemaakt en dan ook nog n groepsfoto... daar laten ze n stok speelkaarten van maken. En voor de trainer laten ze n mousepad maken. Ik heb wel gevraagd of dat als je niet meer speelkaarten besteld of je dan korting krijgt... want dat lijkt mij ook wel n erg leuk kadootje voor Gyani voor de kerst! Heeft ie zijn eigen voetbalclubje in n stok kaarten zitten! Wel grappig toch?!
    En zo heel duur was dat niet zeiden ze!

Dadelijk de badkamer uitdoen maar eerst ff bijkomen van de drukke nacht. Heb vannacht gedroomd dat ik aan t bevallen was! Ik had t er maar druk mee hahahaha

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: dat is inderdaad een leuk cadeautje zeg!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie.. en t was geloof ik maar iets van n paar euro!
    Daar kun je niet voor sukkelen toch? Zo hebben de kinderen altijd n herinnering aan hun cluppie!
    Ze zijn afgelopen jaar ook kampioen geworden dus dat blijft n leuk aandenken!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat is inderdaad niet duur dan!

Ga even boodschappen doen. Heb al het hele huis gestofzuigt en flink wat gesopt. Moest even pauze nemen;) maar nu maar weer even verder..

tot later!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!
    Ben vandaag met de club van de fotocursus naar Maastricht geweest naar de World Press Photo...jeetje wat een foto's zitten daartussen zeg...
    Daarna Maastricht in om foto's te maken. Erg leuk om te doen.
    Wel erg vermoeiend zo'n dag...dus vanavond maar gezellig met Paps en Mams op de bankhangen.
    Morgen naar K3 met de kids!

Fijne avond allemaal!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

Hier net terug van een hele dag op bezoek bij opa, Rayven meteen in bed gelegd die was kapot en wij nu lekker op de bank pfff

fijne avond allemaal!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thuis zitten is geen optie.. dan moeten we verhuizen denk ik.. zou wel kunnen, wordt dan aanpassen enzo, maar ik zou het zelf ook niet kunnen.. dus op zoek naar wat anders. Wil nog ff afwachten wat ze ons te bieden had qua financieel en sociaal plan, anders ga ik de meute voor en hoop op tijd ander werk te vinden..

Zit er toch meer mee dan ik in 1e instantie gedacht had.. ik wilde immers toch al weg.. maar had zoiets van 'ah, kan nog wel ff, heb geen haast'.. maar nu moet ik wel..

Moet ook zeggen dat het werken me gister zwaar, erg zwaar viel.. motivatie is nu helemaal weg. Ik wil wel gewoon werken, maar kreeg niks uit mijn handen.. we hebben er de hele dag met elkaar over gepraat, namen langere pauzes, en wij zijn al om kwart voor 5 naar huis gegaan, terwijl ik om half 6 vrij was.. ben dan ook erg benieuwd hoe het de komende periode gaat.. productiveit zal wel achteruit gaan..

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Yoo, klinkt leuk zeg! Zit je dan bij een fotoclub ofzo?

@all, fijne zaterdagavond verder!

Dikke liefs!
    Xx

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Dames...
    @queen,, das niet leuk nee...ik zat in ongeveer dezelfde situatie maar kon intern solliciteren op een baan die wel daar bleef...

Hier alles verder ok, niet veel te melden haha

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijne zondag allemaal! Nu ff relaxen.....straks naar een feestje.
    Tok morgen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Middag...

Qb... balen dat de motivatie weg is natuurlijk maar wel begrijpelijk toch! Ik zou dan ook geen zin meer hebben als ik niet meer wist waar ik aan toe zou zijn. Ik zou als ik jouw was alvast rondneuzen naar leuk werk en misschien gewoon wat gaan solliciteren. Wie weet loop je tegen n leuke job aan!
    Sterkte meis!

Riddle... lekker rustig dus bij jullie in huis?.. omdat je niks te melden hebt hahahaha
    Hier ook hoor! Kids zijn buiten spelen en Chris is werken. Ikzelf wou n hoop doen vandaag maar schuif t toch maar uit naar morgen denk ik zo!

All... op mijn planning stond vandaag de keukenkastjes uitpoetsen maar heb er even geen zin in. Gisteren n veelste drukke dag gehad maar wel errug leuk!!! Mijn ouders waren hier gisteren. We hebben sinterklaas binnen gehaald en daarna naar t toneelspel van sinterklaas en de zwarte pieten geweest met de 2 jongste kids. Oma heeft genoten. Daarna thuis lekker gegeten, opa en oma met de kids op de wii spelletjes gespeeld. Ebony had veel last van haar buik en is om 21.00 uur op de bank in slaap gevallen. De jongens hebben nog met ons gekaart! Om 01.00 uur gingen mijn ouders naar huis. Chris en ik hebben nog opgezeten tot 02.00 uur en toen hield ik t niet meer uit. Alles deed zeer... mijn rug... mijn benen... mijn buik! Dus ben toen naar bed gegaan. Chris had aardig wat pilsjes met mijn vader op (stuk of 8 op de hele avond... dus valt wel mee!) en kreeg s'avonds ineens zomaar uit t niets zin in klussen hahahaha nou daar zei ik dus geen nee tegen MAAR mijn buik zat in de weg zei hij dus ineens was de zin weg!!! Balen natuurlijk maar goed... we zijn als n blok in slaap gevallen! Ik werd vanmorgen om half 11 pas wakker. De kids hadden schoentje gezet en ik had ze niet eens gehoord. Zo rustig waren ze met zn drietjes!
    Nu ga ik ff n bakkie thee drinken bij de buuf!
    Moet ff bij mauwen.

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier een lekker dagje gehad, wat wasjes gedraaid en opgeruimd, gestofzuigd en lekker gewandeld in het bos dus niks mis mee:D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    daar is zondag toch voor Rid??

Ik ben beetje moe. heel druk weekend gehad en dat voel ik nu. Zo lekker heel vroeg naar bed.

fijne avond!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... heb vandaag ook wasjes weggedraaid. Gordijntjes op de babykamer opgehangen. Daar moet ik nog poetsen/stofzuigen en dweilen en dan is het weer aan kant! En ben bij de buurvrouw op de thee geweest.
    Verders n rustige dag gehad!!!

Meiden... ik ga nou SO YOU THINK YOU CAN DANCE kijken
    Prettige avond!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Hier n beroerd kippetje. Chris kwam gisteren thuis en zette de frietpan nog even aan. Hij vroeg of ik ook iets wou hebben. Ik zeg: uhhh ja doe maar 1 dingetje. Nou SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD!!! Ben er nu zooooo beroerd van zeg! Ik zit nu maar aan n lekker kopje thee en misschien kruip ik dadelijk wel terug te bed. Steeds boer ik die snack van gisteravond op.

Hoe is het met jullie???
    Het is hier zo rustig geweest in t weekend... was iedereen sinterklaas binnen halen of zo!

Diegene die moeten werken... werkse!
    Diegene die vrij zijn... fijne dag toegewenst!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    QB sterkte meis!
    Enne ik zit bij een cursus fotografie idd. Kei leuk!

Zo ik ga na een heel gezellig weekend er weer hard tegen aan!
    Fijne dag allemaal!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morgen!!

Yo, werkse!

Deel Deze Pagina