[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @londen, we gaan vrijdag laat in de middag met het vliegtuig. Vanaf eindhoven naar londen. Heb er zin in!! Als het donderdag tenminste goed is!!!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, mijn kippetje op 1 april?! Da's zielig :D grapje zeker haha... Ben benieuwd! Bijna de echo meis!!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, wat heerlijk dat je hulp krijgt. Het is echt nodig! En wat de rest al zegt echt respect voor je positiviteit. Ik zou knettergek geworden zijn. Als er iets heilig is bij mij is het mijn nachtrust. Zonder slaap kan geen enkel mens functioneren. Wel fijn dat Thomas het al beter doet in zijn grote bed (matras).

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mooie datum toch?? Ja bijna echo! Vind het echt heel spannend. Nu kunnen ze pas echt zeggen of het in orde is wat ze toen gezien hebben. Met Stan hadden we ook 1 dag voor vertrek naar zomervakantie de 20 weken echo en die was toen in eerste instantie niet goed. Daar hadden ze zijn vsd al op gezien. Nu hebben we 1 dag voor vertrek naar londen de echo. Hoop dat dat geen slect teken is :).

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ik kan me heel goed voorstellen dat je het extra spannend vindt. Maar ik geloof niet dat het een slecht voorteken is dat jullie nu weer weg gaan! Komt vast goed meis! Ik hoop dat het supersnel donderdag is!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... bedoel je dat ik jouw buddy mag zijn?? Op zich vind ik de datum die Dag voor jouw voorspelt ook wel erg leuk en grappig! Ach... als alles maar erop en eraan zit en verders alles gezond is dan maakt t niet uit op wat voor dag t geboren wordt of wel?
    Klinkt zo cliché maar t is gewoon zo. Ik ben allang blij dat t niet de afwijkingen van Giuliano heeft. Niet dat Giuliano minder is dan die andere 2... absoluut niet!... maar daar heb je toch veel meer zorg voor nodig. En continu ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Voor kind niet leuk maar zeker voor de ouders niet leuk. En ons ongeboren klein manneke heeft die afwijkingen niet zover ze konden zien. Dat was al n pak van mijn hart moet ik eerlijk zeggen.

Dag... nee hoor dit is vast en zeker n goed teken dat je dit nu 1 dag voor vertrek naar London krijgt te horen. Kun je n klein feestje bouwen met zn tweetjes daar in London!
    Meis... blijf positief. Komt wel goed schatje! *tekst gejat van LindaS*

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Komt wel goed schatje ;)

Vanavond gaan we lekker uit eten met een stel vrienden. Opa (schoonvader) komt in huis. Gelijk generale repetitie voor ons weekend londen. Dan gaat Stan 2 nachten naar mijn ouders en 1 nachtje in komt mijn schoonvader met Stan in ons huis. Daar heeft hij alles bij de hand en kan hij hopelijk leuke dingen doen met hem.

@Deli, Hebben jullie al namen en nagedacht over geboortekaartjes? Ik weet wel dat ik daar bij Stan zo vroeg mee was maar nu moeten we nog aan een nieuwe kamer beginnen. Nog tijd zat hoop ik dan maar.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    thanx miran, we waren tegelijk aan het posten en ik had ook die kreet al gejat ;). Op dat moment had ik jouw bericht nog niet gelezen. Ook toevallig!

Opperhanen zijn hier nu naar afspraken vandaar dat ik nu ff kan kletsen. Maak er meteen misbruik van :D

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... wij hebben onze babykamer net pas helemaal klaar! En ik heb ook nog tijd over (GELUKKIG!!!)
    Over de naam waren we t al snel eens... Chris had geen keuze want ik gaf hem 2 namen waar ie uit kon kiezen hahahaha.
    Geboortekaartje... daar ben ik achteraf gezien té snel mee geweest want had t achteraf gezien leuker gevonden als mijn zoontje die gemaakt zou hebben. Maar goed.... hij maakt alsnog geboortekaartjes voor de klasgenootjes. En ik laat er een paar extra afdrukken voor opa's en oma's en voor de kinders en mij.
    Dat is wel zo leuk!!!
    Maar ik had t idee dat ik t al snel moest regelen omdat ik rond de feestdagen uitgerekent ben. En was bang dat ik dan om zou komen in t werk en dus niet meer zou halen!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, tuurlijk is dat het belangrijkste! De datum maakt me niets uit! We zullen het wel zien :D en ja, als je wilt ben je m'n buddy meis! Heb er toch echt een nodig ;)

@ Dag, komt vast goed met oppassen op je mannetje! Gezellig, leuke dingen doen deze week en dan is de week zo om!

Wij hebben wel een meisjesnaam, die hadden we bij Wesley ook. Nog geen jongensnaam :( konden we bij Wesley het al bijna niet eens worden, nu weer niet! Kamertje is gewoon de kamer van Wesley en kaartjes daar ben ik nog niet mee bezig geweest nee... Bij een 2e is het toch allemaal net wat relaxeder haha...

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ze zeggen wel eens "2 zielen, 1 gedachte" hahahaha dat zijn wij!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Deli... TUURLIJK wil ik je buddy zijn... KEI LEUK!!! :D
    Oei... nog geen jongensnaam?... ze zeggen dan altijd dat t dan juist n jongen gaat worden. Wij konden niet eens worden over de meisjesnaam. Jongensnaam was ook wel moeilijk hoor maar toevallig zag ik deze naam bij mijn moeder in de straat staan en dacht: heey die kan ik op 2 manieren schrijven... tja 1 van die 2 namen moet t m worden. Dus heb ik die keuze aan Chris gelaten! Heeft hij ook nog t idee gehad dat ie zeggenschap had in naam keuze:D:D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Inderdaad een stuk relaxter! Maar merk wel dat mijn nesteldrang nu al begint! Ben veel aan het weggooien en opruimen. Ik zou het liefste het kamertje van Stan klaar hebben als de nieuwe meubels komen maar dat zal wel niet gaan lukken........ Gelukkig heb ik 2 weekjes kerstvakantie en kan ik dan mooi een beetje freubelen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... kun je niet wat nesteldrang aan mij geven dan???? Ik heb t zo hard nodig!!! Dacht dat dat vrijdag begonnen was maar t is alleen bij de vrijdag gebleven hahahaa
    Moest eigenlijk nog de badkamer helemaal uitdoen/ de keuken moest n GROTE BEURT hebben/ de bovenverdieping moet nodig onder handen genomen worden en nu kan ik alweer aan de huiskamer beginnen (heb ik vrijdag pas gedaan!!!)
    Ik word hier af en toe helemaal gek... je poetst maar waarvoor????.
    Ik zei net nog tegen Chris: Jij wou samen met mij nieuwe meubels kopen???... nou mooi niet!... dat gebeurt pas als de jongste uit huis is. Zo heb je verdorie heel je huis gepoetst en zo plakt t weer overal!!!!

Meiden... ga even naar de dokter.
    Kom daarna weer tokken

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Zo, ben weer terug van de dokter! Moest er om 10 voor 2 zijn en normaal loopt ie altijd uit... nu was ie dus lekker op tijd!!!
    Ach... hij zit bij ons om de hoek dus dat scheelt. Kleine 100 meter lopen.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha, we zullen zien wat het gaat worden. Jongensnaam vinden we ook vast wel :D

Nesteldrang..... Heb ik altijd wel enigsinds hahaha... Maar nu onze straat nog niet is aangelegd is het steeds een grote zand zooi in huis waar ik m'n handen al vol aan heb en daarbij staat de hele zolder nog vol met dozen die uitgepakt moeten worden. Ben nog niet begonnen :(

Haantje gaat deze week een inbouwkast maken op onze slaapkamer, die ligt al klaar dus als die staat dan kunnen de tijdelijke stellingen waar onze kleren nu in liggen naar de zolder en kan hij in de voorraadkast in de woonkamer beginnen met schappen maken en dan kun je tenminste wat wegruimen. Kan nu wel dozen uitpakken maar kan er nergens mee naar toe.

Hij heeft vorige week alles gemaakt met z'n broer samen bij m'n broer op de zaak en het staat nu in huis dus ze gaan morgen beginnen.... Blij toe!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, dat is idd snel!

deli, fijn dat het dan klaar is. Heb nog niet DE nesteldrang maar krijg wel de kriebels. Die kamer moet af en dan zien we wel weer :).
    Ik vind ook dat het snel klaar moet zijn omdat er binnenkort toch al genoeg voor stan veranderd. Dan wil ik dit vast achter de rug hebben. Binnenkort ook naar de psz, zijn verjaardag, de feestdagen, en een broertje of zusje er bij. Als ik in die periode ook nog eens een nieuwe kamer voor hem heb met een vreemd groot bed vind ik het teveel ineens.

Mensen beginnen ook al te vragen wanneer ik met t potje begin. Daar begin ik pas aan als hij het zelf aangeeft en als ik zeker weet dat ik ook door kan zetten. Ben bang dat als ik anders al een heel eind ben hij terug valt als zijn brusje er is.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat zal n hoop schelen Deli! Tja als je geen opbergruimte hebt houdt t al snel op he!
    Ik heb ruimte zat maar mag niet overal alles neerstouwen van Chris. We hebben n zolder MAAR er mag niks anders op als kerstspullen en wat speelgoed... gewoon n kistje lego en ik heb er n grote doos duplo boven gegooid en van little people heb ik er neergezet. Verders mag er niks staan. Kan in principe dansen op de zolder... zo leeg is ie!
    De zolder van de garage idem dito! In de garage zelf mag alleen zijn motor staan en zijn gereedschap!!! De fietsen van de kids moeten buiten op de plaats blijven staan want owee als die omvallen tegen de motor! hahahaha eigenlijk belachelijk voor woorden maar heb zoiets van "laat m maar!"
    Maar verders in huis wel genoeg opbergruimte hoor! Nu gaan we in onze nieuwe gang n grote kast maken van 2.70 bij 3 meter! Nou... als daar niet alle jassen/winterdassen en mutsen/schoenen/motorkleren enzo in passen dan weet ik t ook niet meer! Ook houden we 1 kast dan over voor bezoek dat die de jassen ook eens n keer op kunnen hangen hahhaha
    nu moeten ze zoeken voor n plekje op de kapstok! Erg he?!!

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lang niet geweest, nachtdiensten gehad pfff en tussendoor geen tijd/puf voor wat anders. Voel me nog steeds niet optimaal blijft een beetje kwakkelen.... Ook nog ongi geworden, werkt ook niet mee.!!

Miran/Deli, Toen ik zwanger was wisten we ook vrij snel een meisjes naam maar een jongensnaam.... echt heel moeilijk. Uiteindelijk hadden we 2 jongensnamen en hebben daar pas een definitieve keus over gemaakt toen ik al ver zwanger was. Ryan paste bij ons gevoel over de kleine in mijn buik.
    Misschien toch een voorteken Deli haha.

Net uit me bed, nachtdiensten weer voorbij. Morgen naar Body Worlds met een paar collega's, heb er zin in.
    Woensdag dagje thuis relaxen met Ryan en donderdag weer dagdienst, en dan vrijdag de nacht weer in voor het weekend pfff

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... je hebt gelijk hoor! Gyani was 3,5 jaar oud toen ie begon aan zindelijkheid. Hij was gelukkig wel gelijk dag en nacht zindelijk. Giuliano is t nu nog niet (oke... bij hem is t n iets ander verhaal) en die is 8 jaar oud. Ebony was met haar 2 jaar al dag en nacht zindelijk. Dit is zoooo verschillend per kind. Ik zou pas in de zomer ermee beginnen meid... als t mooi weer is en alle veranderingen n beetje achter de rug zijn. Zwembadje buiten op zetten en laat dat kind lekker in zn blote kontje rondlopen... potje buiten. Zo deed ik die training bij ons Giuliano. Ons Ebony werd binnen 1 week zo hartstikke zindelijk terwijl die training voor Giuliano bedoeld was hahahaha
    Het komt wel meis. Het moet niet alles in 1x willen. Kan ook niet!
    Net wat je zegt... t krijgt al zo veel veranderingen te verwerken!

Deel Deze Pagina