BEVALLINGSPOLL DEEL 3 Miranda uitgerekent op: 31 december 2010 Haanlief Chris denkt: kippetje op 28 december Miranda zelf denkt: haantje op 27 december Jolanda denkt: kippetje op 30 december Delilah denkt: haantje op 10 december Melanina denkt: Haantje op 1 januari 2011 Mink denkt: haantje op 16 december Wendy denkt: kippetje op 7 januari Juffie denkt: haantje op 25 december Linda denkt: haantje op 2 januari (hihi, stiekem aangepast) Pooh denkt: haantje op 29 december QueenBee denkt: kippetje op 28 december Dagdromer denkt: haantjeop 26 december rosa denkt: haantje op 4 januari Juffie uitgerekent op: 20 februari 2011 Miranda denkt: haantje op 14 februari (valentijnsdag!!!) Delilah denkt: kippetje op 24 februari Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari Dagdromer uitgerekent op: 14 april 2011 Dagdromer denkt: kippetje op 12 april Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony) Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama) Deli uitgerekent op: 28 maart 2011 Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag) Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn eigen verjaardag) Dagdromer denkt:kippetje op 01 april Elise uitgerekent op: Buddy's gezocht: Miranda: Pooh81 Juffie: Dagdromer: Deli: Miranda Elise:
Deli... heb even mijn naam bij jouw gezet als jouw buddy! Pooh... gelukkig de nachtdiensten zijn dus weer achter de rug?!!! Hopelijk snel beter worden dan. En nee... én ziek én dan ook nog eens ongi erbij dat is n zeer slechte combinatie. Ben blij dat ik er tijdelijk vanaf geweest ben! Maar goed... dat gaat binnenkort toch ook weer komen! Blêgh zie DAAR nu al tegenop!!! Klopt jouw mobielnummer nog die ik van jouw heb? Is niet in de tussentijd veranderd? Houdt die maar goed bij de hand de komende weken... weet niet wanneer ik je sms maar zal wel snel genoeg zijn denk ik zo!
BEVALLINGSPOLL DEEL 3 Miranda uitgerekent op: 31 december 2010 Haanlief Chris denkt: kippetje op 28 december Miranda zelf denkt: haantje op 27 december Jolanda denkt: kippetje op 30 december Delilah denkt: haantje op 10 december Melanina denkt: Haantje op 1 januari 2011 Mink denkt: haantje op 16 december Wendy denkt: kippetje op 7 januari Juffie denkt: haantje op 25 december Linda denkt: haantje op 2 januari (hihi, stiekem aangepast) Pooh denkt: haantje op 29 december QueenBee denkt: kippetje op 28 december Dagdromer denkt: haantjeop 26 december rosa denkt: haantje op 4 januari Juffie uitgerekent op: 20 februari 2011 Miranda denkt: haantje op 14 februari (valentijnsdag!!!) Delilah denkt: kippetje op 24 februari Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari Pooh denkt: kippetje op 21 februari Dagdromer uitgerekent op: 14 april 2011 Dagdromer denkt: kippetje op 12 april Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony) Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama) Pooh denkt: haantje op 14 april Deli uitgerekent op: 28 maart 2011 Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag) Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn eigen verjaardag) Dagdromer denkt:kippetje op 01 april Pooh denkt: haantje op 31 maart Elise uitgerekent op:
Hoi kippetjes, Miran: lief dat je mij al op de poll hebt gezet, maar ik wacht nog even met invullen tot ik 12 weken ben. Ben nu eenmaal een onzeker kippetje... Deli: hier kan Luca dan wel niet zijn bed uit, maar inslapen is hier ook een drama. Ook wij zijn regelmatig anderhalf uur in de weer voordat meneertje eindelijk slaapt. Hij huilt niet, maar ligt maar te draaien en te doen... Dacht eerst dat hij overdag te lang sliep, maar als ik hem korter laat slapen is hij alleen maar chagerijnig en heeft 's avonds net zoveel moeite met inslapen. Vind het af en toe ook behoorlijk frustrerend, omdat hij idd zijn slaap wel nodig heeft! En 's nachts gaat hier ook onrustig helaas... Dag: heerlijk er even uit met je haan. Ben jaloers; wil ook wel naar Londen! Het zal wel heelmaal in de kerstsfeer zijn; romantisch! Liena: super dat je hulp gaat krijgen. Vind het al knap hoe je het volhoudt hoor! eigenlijk heb je gewoon je familie nodig, maar die woont zover weg dat dat geen optie is. Toen Luca zo slecht sliep kwam mijn moeder me vaak helpen en ik vond het ook heerlijk om even mijn hart uit te storten bij haar, moet er niet aan denken dat ze ver weg zou wonen! Dikke knuffel meis! Hier dus nogal slaapperikelen. Hij is ook ziek geweest en heeft een humeur om op te schieten... Heb me voorgenomen om even een heel vast ritme te hanteren en dan hoop ik dat hij snel weer in gewone doen is... Verder ben ik nog steeds heel erg misselijk. Gisteravond hebben we gegourmet en ik ben nu dus naar boven gevlucht en heb beneden alles open staan om de lucht eruit te krijgen, want ik blijf kokhalzen...
Elise... snap dat je nog wil wachten met die poll. Wist niet hoe ver je was maar ik wist wel dat je zwanger was dus zet ik jouw er wel bij als jij er aan toe bent oke! Jammer dat je nog steeds erg misselijk bent maar dat neemt nu snel genoeg af als t goed is! Nog maar n paar weken meid!
Liena, jou wou ik nog ff een berichtje sturen!! En vooral een hele dikke knuffel geven! Je mag trots zijn op jezelf hoe je het allemaal doet!! En het is goed om hulp in te schakelen, daar is vooral lef en moed voor nodig en vind het heel stoer van je! Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen, ben benieuwd hoe je gesprek verloopt! xxx
Elise, vervelend van de misselijkheid. hopelijk snel over. Slaapperikelen.... pff alom bekend probleem helaas voor velen van ons. Vast ritme en consequent zijn en volhouden..... maar dan nog doen ze niet altijd wat wij willen haha Het in slaap komen gaat bij Ryan nu eigenlijk wel goed. Maar 's nachts wordt hij dan nog wel vaak wakker en met een aai over z'n bol slaapt ie dan weer snel tot ergens in de nacht en dan maakt het niet uit wat we doen hij wil eruit en bij ons/mij liggen. Dan pakt ie me ook stevig vast en valt ie zo in slaap tussen ons in... Blijft lastig allemaal vind ik.
Meiden, bakkie is op. ik ga ff douche en een stuk lopen met de hond, even goed wakker worden hihi Misschien kom ik vanavond nog ff tokken. xxx
Pooh... nee zie niet tegen de bevalling op MAAR wel de dingen eromheen! Bijv... ik wil persé hebben dat de kids hun broertje als eerste zien voordat de rest van de familie met hun neus er boven hangen! Ons Giuliano zit ergens anders op school en dat is 40 minuten (op en neer) rijden. Mijn ouders wonen in Helmond en die wil ik eigenlijk ook snel genoeg erbij hebben. Maar in ziekenhuis in Bergen op Zoom mogen de opa's en oma's pas 2 uur!!! na de bevalling hun kleinkind zien en dat wil ik niet. Tenminste niet als alles gewoon goed verlopen is natuurlijk! Dat zijn dingetjes die me dwars zitten. Chris zegt dat ik mijn eigen DAAR niet druk om moet maken want DAT regelt hij wel. Maar toch zit me dat niet lekker! Over de bevalling zelf zie ik t allemaal wel hoor. Ik vond alleen die laatste centimeters altijd zo pijnlijk... maar goed... ben nu wat ouder en heb t al 3x meegemaakt... misschien valt t me nu wel mee. We zullen zien. Maar tot dusver wil ik absoluut geen pijnbestrijding. De rest laat ik maar op me af komen hoor! Gelukkig kampt mijn zusje met t zelfde probleem als ikke. Ook zij wil binnen 10 minuten na haar bevalling haar andere 3 kids om haar heen hebben ook MITS dat alles gewoon goed gegaan is en dat er niks aan de hand is met de babytjes! Ik ben hier gelukkig niet de enige in. Toen die van mij kleiner waren maakte dat niet zoveel uit want die besefte dat nog niet maar nu beseffen ze t zo goed dat dit gewoon n REGEL is voor mij! DIT MOET GEWOON ZO OP MIJN MANIER GAAN!!! Ik heb t hier gelukkig met Chris vaker over. Hij weet hoe ik t wil hebben en zal er ook alles aan doen om dat voor mij voor elkaar te krijgen. Al moet ie meteen na de bevalling gaan rijden om de kinders te gaan halen maar dat zal ie doen!!! Dit is wel iets wat mij op t moment heel erg bezig houdt! Dit wil ik wel tot in de puntjes geregeld hebben. Voordat ik aan de bevalling begin wil ik er zeker van zijn dat t ook zo gebeurt! Is dit stom dat ik zo denk en dat ik t zo wil?
@ Miran, wij hebben een ruime zolder van meer dan 50M2 maar doordat we zo op het laatste moment zijn verhuisd is die helemaal volgestouwd. Maar daar komt wel verandering in straks. Dan gaat alles netjes in kisten op stellages en er komt een werkkamer voor haanlief en dan blijft er ruimte zat over voor?? Weten we nog niet, haha... De nok is ook 4 meter hoog dus we kunnen er nog een vliering op doen evt. Maar dat zijn allemaal dingen voor de toekomst. In de woonkamer hebben we een voorraadkast maar ook daar staat nu alles in dozen. Als haantje daar de schappen heeft gemaakt kun je een beetje installeren. Maar ik moet zeggen dat het me allemaal wel zwaar valt hoor... Je hebt gewoon te weinig tijd voor alles. Wel fijn dat jullie de jassen straks kwijt kunnen haha... Ook dit is iets waar wij nog over zitten te denken, zetten we een staande kapstok in de gang of maken we iets waar we ze op een hanger kunnen hangen... @ Pooh, meis wat een drukte met je nachtdiensten! En ja, die namen blijft lastig vind ik... Ze moeten het er maar mee doen hun hele leventje! @ Dag, gelijk heb je! Wij zijn ook totaal nog niet bezig met potjes of op de wc plassen/poepen. Wesley heeft daar totaal geen zin in dus ik doe er geen moeite voor hoor! Komt vanzelf wel. Ik vind het nu wel moeilijk want Wesley wil graag altijd kijken als ik naar de wc ga maar dan wil hij overal aan zitten, bijv. aan de playborstel :S dan zeg ik niet doen da's vies. Dat is eigenlijk allemaal niet zo goed natuurlijk dan denkt hij dat de wc vies is en wil hij er helemaal niet op straks.....
Deli... ook die van mij gingen met mij mee naar de wc. Ze zijn dan toch nieuwsgierig wat je aan t doen bent. Is op zich ook al n heel goed teken hoor! Zo leren ze dat dat dus in die pot moet en niet in de broek hahhaha Tuurlijk voel je je even bekeken als zij erbij staan... had ik iig wel! Ze moeten natuurlijk wel van de wc borstel afblijven maar laat ze maar meegaan hoor... daar leren ze ook van!
stan komt ook mee kijken. En roept steeds lachend mama poep haha! Hij vind het ook leuk om door te trekken.
Hahahaha, ja Wesley kijkt ook heel vreemd als ik m'n billen afveeg hahaha.... Maar hij pakt wel papier en trekt door. Ach, gewoon meteen leren de handjes samen te wassen na een toiletbezoek weten ze dat ook!
zo is dat, weten ze dat ook meteen. Wast wesley ook zo graag handjes? Stan heeft er een heel ritueel voor
@ Dag, ja Wesley is gek op water. Als hij z'n handjes mag wassen duikt hij het liefst helemaal in de wasbak dus eigenlijk laat ik 'm vaker met schoonmaakdoekjes z'n handjes wassen. Wat is Stan z'n ritueel dan?
hahahaha zo kun je t spelenderwijs leren. Leuk he? dadelijk begint dat voor mij allemaal op nieuw! Ik sprak toevallig net n vrouw in de supermarkt en die heeft n nakomertje. Haar jongste is nu 7 maanden en die daar boven komt is 10 jaar oud. Ze zei: jij begint ook weer opnieuw?! Ik zeg: ja. Ja zei ze ik merk dat ik er nu veel meer tijd voor heb. Nou bij mij gaat t gewoon om t feit dat ik n kind van Chris wou en daarbij ik wou n keer n zwangerschap meemaken zonder al dat gestress erom heen! All... Ebony is kei ongeduldig op dit moment! Ze stond net bijna stampvoetend op school dat ze wou dat de baby vandaag geboren werd!!! Ze is echt nieuwsgierig hoe dat de kleine eruit ziet. Ik zeg dat is mama ook meis maar laat t babytje nog zéker 2 weekjes zitten! Dan mag t van mij ook wel komen hoor! Niet dat ik t beu ben maar ook ik ben erg nieuwsgierig!
Deli... hahahaha maar op zo'n momenten ben ik ook nog maar n kind hoor want ook ik ben erg ongeduldig hahahahahaha Oooow wat verschrikkelijk... ik ben zooooo nieuwsgierig hoe dat t eruit ziet... de handjes/vingertjes/voetjes/teentjes/gezichtje/hoofdje noem t maar op. Ik wil hem zo graag ruiken en tegen me aan leggen. Het is nog niet geboren en ik hou al zoooooo veel van hem he! Ik heb heel de zwangerschap genoten van dit klein manneke... we hebben samen (klinkt misschien gek zoals ik t schrijf) gelachen en genoten van elkaar. Elke keer als ik rustig op de bank alleen tv lag te kijken (chris werken en de kids op bed) en ik zag dan mijn buik op en neer bewegen of n voetje over mijn buikwand gaan... oooow dat was zo lief en leuk. Lachen dat ik dan deed. En ook vooral genieten! Zomaar in mn eentje... niemand om me heen... hij en ikke! Heerlijk!!!! Aan de ene kant wil ik hier nog n hele lange tijd van genieten en aan de andere kant wil ik die "mysterie gast" ook wel leren kennen!
@ Miran, ja dat herken ik wel. Ik lag gister ook weer te genieten van dat gehobbel in m'n buik en dan dnek ik wat ga je dat straks missen. Maar ja, we zijn ook nieuwsgierig natuurlijk Fijn dat je zo kunt genieten iig! Grrrrrrrrrrr... Weer gezeur met de treinen heb haanlief vrijdag al op moeten halen voor Utrecht omdat het daar vast liep en nu rijdt er tussen Utrecht en nog en plaats weer geen trein... Moet hij er weer omheen...