Zijn ze aan t staken dan? Ja.. ik zal zeker dat gehobbel en geschop gaan missen in mijn buik. Het idee alleen al vind ik al onprettig! Gisteren kwam Chris thuis van t werk en de kleine (t is net of dat ie t wist) gooide zijn kontje omhoog... ik had me toch n bult staan op mijn buik. Ik zeg tegen Chris: kijk... hij hoort dat jij thuis bent! Geweldig!!! En dan zie je Chris ook genietend kijken. Ik zelf denk ook dat mijn buik nu aan t zakken is maar ik weet niet of t lijkt of dat dit ook daadwerkelijk is! Ik heb nu n klein voetballetje ingeslikt... niet meer zo'n heel grote hhahaha Ik ga aan mijn eten beginnen want moet over n halfuur/ 3 kwartier aan tafel zitten. Gyani moet om 6 uur op t voetbalveld staan.
@ Miran, succes met kokkerellen en eet smakelijk straks! Ze zijn niet aan het staken maar er is WEER storing. Als het einde van deze week echt zo slecht weer wordt als men voorspelt dan blijft hij maar mooi thuis werken, vind dat maar niks aan de andere kant van het land en niet weten of je thuis komt, bah!
Nee dat is ook niet niks! Hoef niet veel te kokkerellen hoor... wij eten wortelstamp! Lekker met spekblokjes erdoorheen en rookworst! Daar is het nu wel t weer voor! Kom vanavond nog wel even langs wippen! doei
Nou, haanlief zou uit het werk een paar boodschapjes doen voor het eten, ik heb geen geld bij me dus moet maar wachten tot hij thuis is. En Wesley heeft een potje nog staan gelukkig.
Hey! Ik wil ook wel iemands buddy zijn hoor! Liena K3 was erg leuk! Lieke vond het super Thijs wat minder die ging liever een keer naar Nick en Simon zei die...en toen moest ik heel erg mijn mond houden want als verrassing voor Kerst heb ik kaartjes voor Nick en Simon voor hem.... Ik zal de poll eens even bekijken....
BEVALLINGSPOLL DEEL 3 Miranda uitgerekent op: 31 december 2010 Haanlief Chris denkt: kippetje op 28 december Miranda zelf denkt: haantje op 27 december Jolanda denkt: kippetje op 23 december Delilah denkt: haantje op 10 december Melanina denkt: Haantje op 1 januari 2011 Mink denkt: haantje op 16 december Wendy denkt: kippetje op 7 januari Juffie denkt: haantje op 25 december Linda denkt: haantje op 2 januari (hihi, stiekem aangepast) Pooh denkt: haantje op 29 december QueenBee denkt: kippetje op 28 december Dagdromer denkt: haantjeop 26 december rosa denkt: haantje op 4 januari Juffie uitgerekent op: 20 februari 2011 Miranda denkt: haantje op 14 februari (valentijnsdag!!!) Delilah denkt: kippetje op 24 februari Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari Jolanda denkt: haantje op 23 februari Dagdromer uitgerekent op: 14 april 2011 Dagdromer denkt: kippetje op 12 april Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony) Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama) Jolanda denkt: haantje op 20 april Deli uitgerekent op: 28 maart 2011 Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag) Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn eigen verjaardag) Dagdromer denkt:kippetje op 01 april Jolanda denkt: kippetje op 19 maart (mijn verjaardag!) Elise uitgerekent op: Buddy's gezocht: Miranda: Pooh81 Juffie: Dagdromer: Deli: Miranda Elise:
BEVALLINGSPOLL DEEL 3 Miranda uitgerekend op: 31 december 2010 Haanlief Chris denkt: kippetje op 28 december Miranda zelf denkt: haantje op 27 december Jolanda denkt: kippetje op 23 december Delilah denkt: haantje op 10 december Melanina denkt: Haantje op 1 januari 2011 Mink denkt: haantje op 16 december Wendy denkt: kippetje op 7 januari Juffie denkt: haantje op 25 december Linda denkt: haantje op 2 januari (hihi, stiekem aangepast) Pooh denkt: haantje op 29 december QueenBee denkt: kippetje op 28 december Dagdromer denkt: haantjeop 26 december rosa denkt: haantje op 4 januari Juffie uitgerekend op: 20 februari 2011 Juffie denkt: geen idee op 25 februari Miranda denkt: haantje op 14 februari (valentijnsdag!!!) Delilah denkt: kippetje op 24 februari Dagdromer denkt: kippetje op 19 februari Jolanda denkt: haantje op 23 februari Dagdromer uitgerekend op: 14 april 2011 Dagdromer denkt: kippetje op 12 april Miranda denkt: kippetje op 15 april (verjaardag van Ebony) Delilah denkt: haantje op 13 april (verjaardag van mijn mama) Jolanda denkt: haantje op 20 april Juffie denkt: kippetje op 11 april Deli uitgerekend op: 28 maart 2011 Delilah denkt: kippetje op 5 april (mijn eigen verjaardag) Miranda denkt: kippetje op 20 maart (mijn eigen verjaardag) Dagdromer denkt:kippetje op 01 april Jolanda denkt: kippetje op 19 maart (mijn verjaardag!) Juffie denkt: kippetje op 26 maart Elise uitgerekend op: Buddy's gezocht: Miranda: Pooh81 Juffie: Yojo Dagdromer: Deli: Miranda Elise: Zo heb de poll ook even ingevuld. Yojo zag je aanbod staan. Wil jij mijn buddy zijn??
meiden ik laat het hier even bij. ben weer zo ontzettend moe dat ik gewoon geen puf heb om te reageren..
Juffie... t belangrijkste is gedaan toch!! de bevallingspoll invullen hhahaha. Kruip lekker onder de wol dadelijk en neem n goede nachtrust! Hier net wii party gedaan met de kids en mama heeft voor de 1e keer gewonnen!!! JEEEEEEJ Nu zijn de 2 jongens aan t tennissen! Mama gaat zo lekker bankhangen! Neem vandaag gewoon n rustdag! Yo... leuk dat Lieke k3 leuk vond. Hopelijk vind Ebony k3 in april ook weer n super verrassing! Thijs zal met kerst wel n super verrassing te wachten staan hahaha Hoe oud is hij eigenlijk? Nick en Simon?.. vind hij dat leuk! Ik dacht dat dat meer was voor wat oudere kinderen en met name meisjes! Maar goed kan natuurlijk altijd! Ik weet niet zo goed wat voor muziek ze hebben want nederlands talig ligt mij niet zo! Dus mijn interesse is daarin ver te zoeken!
Juffie leuk buddy's! Kan je nog een keer je nummer pb-en dat ik zeker het goede heb? Miranda Thijs is 7 geworden en hij vindt Nick en Simon al jaren leuk. Zingt ook alle cd's van voor tot achter mee. Zijn drumleraar laat hem ook steeds op nummers die hij kent zijn drumoefeningen doen. En ook van die muziek laat hij Thijs de noten leren. Heel gaaf. Zo lekker een avondje niks! Vorige week was elke avond wat en het weekend was ook erg vol...deze week niks 's avonds! Maar van het weekend wel weer druk maar goed allemaal leuke dingen!
Yo... wel erg leuk voor t ventje toch! Als ie dat leuk vind waarom niet! Ik zelf hou wel van muziek maar niet om er nu zo mee bezig te zijn. Mijn kids zijn ook absoluut niet muzikaal. Ebony kan wel goed meedansen en zeker zingen met k3! Trouwens ze hoeft maar n liedje 1x te horen en ze kan t de volgende keer zo meezingen. Chris en ik staan ooit met stomheid geslagen naar haar te kijken en te luisteren. Die is daar echt wel in thuis maar dat heeft ze dan ook absoluut niet van haar moeder!!! hahahaha Moet je zeker de kinders aanmoedigen als ze dat zelf ook willen. Kunnen ze t nog ver schoppen. Ik ga bankhangen. Kijken wat er op tv is en dan lekker lui liggen. Ben helemaal gaar! Was net met Ebony en Giuliano in bad geweest en wie lag er weer weg te dommelen in bad?... ja juist mama!!! Dus nu maar lekker liggen onder n deken en kijken of ik n hele film kan volgen hahahha Tok morgen!
goedemorgen, Het was heir vanmorgen veel te vroeg Half 6 vond Nathan dat hij al genoeg geslapen had. Gelukkig lag ik om kwart voor 9 in bed dus dat scheelt weer Fijne dag allemaal! xxx
Hey Meiden Hier ook een vroege ochtend...erg onrustige bacht voor Rayven terwijl ze er laat inlag gisteren maar jaaaa...enne getest en weer negatief helaas dus toch weer een lange cyclus Wat Rayven heeft weet ik ook niet op de creche heerst er waterpokken en rod/e hond en zij had eerst allemaal rode jeukende vlekjes op haar voorhoofd maar die trokken weer weg en nu staat ze er weer mee op hele voorhoofd zit onder...raar hoor
Goedemorgen dames!! @ Juffie/Riedel; vervelend van jullie vroege ochtend/korte nacht! Sterkte vandaag! @ Riedel, wat vaag zeg met die plekjes?! Ik zou even langs de ha gaan! @ all, morning kipjes!!
Ja ik kijk het nog wel even aan, mijn ha doet er toch zelden wat mee, krijg altijd te horen dat het vanzelf over gaat, als het zich uitbreidt ga ik wel even langs...
@ Riedel, ja maar dan weet je wellicht wel wat het is. Misschien doet hij niks ermee maar kan hij wel zeggen of het rode hond is oid.
hey meiden, ik was gisteren plotseling weg zonder me af te melden. Kreeg onverwachts toch nog allerlei taken op mijn werk. Daarna snel gaan racen om eerst thuis te douchen, boodschap doen, Stan ophalen en toen schoonvader uitleggen waar alles ligt. Daarna zijn we heerlijk uit eten gegaan. Echt genoten. Was ouderwets gezellig. Korte nachten, balen! Vandaag kunnen jullie hopelijk bijtanken. Rid, jammer van je test!! Ik ben ook wel benieuwd wat het voor vlekjes zijn. Als je het niet vertrouwd toch gewoon naar de ha gaan hoor. Beter een keer te vaak dan te weinig. Ik ruik er hier eentje dus ik ben er weer vantussen.
@ Riedel, je moet het zelf weten natuurlijk. Ik zou het wel even willen laten checken iig. @ Dag, fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad gister! De week schiet al op Bleh, ik heb geen zin joh! Wil lekker naar huis maar moet nog eventjes... Mag eigenlijk helemaal niet klagen, nog maar 2 uurtjes dus dat stelt weinig voor natuurlijk.