[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, ben ff weer foetsie hoor! Jamie is om 12u vrij van school, dus ga hem ff ophalen! Tok zo!

Xx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... t gaat wel hoor. Heb wel hele erge last van rug en stuitje wat dus uitstraling geeft naar mijn bovenbenen maar als dat alles is dan kan ik er nog mee door gaan he?!! Heb verder nergens last van. Ook kan ik zeggen dat ik nog genoeg energie heb... kan me nog herinneren dat ik bij de andere zwangerschappen vanaf de 6e maand weer smiddags te bed kroop maar dat heb ik nog niet echt gehad. Toevallig eergisteren dat ik n uurtje heb geslapen.
    De babykamer wordt nu onder handen genomen. Chris zei: dan is t maar klaar want anders heb jij echt geen rust!
    hahahaha lief he! En dan daarbij zo duur hoeft t niet te zijn. En als alles ingericht is kan ik zien wat ik nog moet hebben!
    Heb er echt zin in!!!!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, tok later!

@ Riedel, ohhh meis kan me voorstellen dat je niet zo goed durft :( moeilijk hoor... Ik zou me gek testen geloof ik. Maar misschien ook niet.

@ Miran, fijn dat je iig energie hebt dat is wel fijn! En ook fijn dat jullie met de babykamer gaan beginnen, leuk toch! Ben zeer benieuwd!

Wesley zit hier fijn te spelen met flinke rode wangen... Ik had de verwarming ook een beetje hoog gezet haha... Mama voelde het ook! Ik probeerde z'n speelgoed wat te sorteren maar als hij alles ziet wil hij ineens met alles spelen.

Ben d'r blij mee want hij zat de laatste tijd alleen maar filmpjes te kijken. "het zandkasteel" daar is hij gek op! Maar zie 'm liever zo spelen!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pff Rayven heeft zoveel energie dat ik blij ben als ze eens 2 minuten stil op de bank zit of zo maar ja straks als ze alleen maar tv wil kijken zal ik wel weer anders piepen:D

Ja ben gewoon heel bang dat ik zo'n achterlijk lange cyclus heb nu...we zullen zien of ik me kan inhouden morgen ;)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, Wesley zit niet stil achter de tv helaas... Hij kijkt op de pc en en zet het dan weer uit en weer aan en dan zit hij weer met de lamp te klooien en dan hobbelt ie weer weg. En als ik 'm dan uit deed moest ie weer aan, bla, bla, bla... Hij is dan alsnog heel onrustig en nu haalt hij al z'n speelgoed overhoop, dat zie ik liever ;)

Hahaha, ben benieuwd of je je kan inhouden morgen ;) Ik zou het niet kunnen!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riedel... ik zou me ook niet in kunnen houden hoor!
    Hoe was je cylcussen voordat je van Rayven zwanger raakte? Was ie toen ongeveer hetzelfde iedere maand? Dan moet dat nu ook zo zijn.
    Ik blijf veren meis!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ahhh!! Fysio!! Ken het helaas.. helemaal niet lekker als je daar ligt.. zit met mijn rug en mijn linkerschouder.. zat dinsdag en gister helemaal vast.. heb elke week 1x fysio, heb alleen maandag afgebeld vanwege migraine.. Hoop dat je er gauw klaar mee bent!

Zag de foto's van jullie nieuwe huisje op Hyves, ziet er al goed uit zeg! En idd, een dagje de handen vrij is wel eens lekker hoor! Neem het er van morgen!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hihi.. Toen met Jamie was ik 16 (!) dagen overtijd voor ik pas ging testen.. was er stellig van overtuigd dat ik ongi zou worden, het voelde immers netzo.. ;)

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Miran,

Ik heb altijd aan de pil gezeten maar toen ik stopte voor Rayven zeg maar toen was het ik geloof keurig 29 dagen meteen.....

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ik zal foto's maken hoe t nu is en dan bij iedere verandering maak ik foto's dat is altijd leuk om terug te zien!
    Ik heb er echt zin in... wil eigenlijk zelf al gaan beginnen met schilderen hahaha maar denk niet dat t verstandig is!
    En daarbij Chris komt om 15.00 uur thuis van werk en de bouwmarkt en dan heeft ie weer 2 dagen weekend dus er kan in die 2 dagen veel werk verzet zijn.
    Misschien dat t schilderwerk dan wel klaar is zaterdag! Hij is iig begonnen en dat is al héél wat hahahaha
    Energie genoeg... ik ga dadelijk de gordijntjes/dekbedovertrekjes en t doek voor t hemeltje strijken en dan gelijk netjes wegleggen. Dan is dat ook al klaar!
    oooooow ik kan niet wachten zeg!!!!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Whahaa!! OMG!! Houdt Britt net haar pistoletje tegen haar oor als een telefoon, zegt ze; 'broodje opeten? vooruit!' :D Grapjurk!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riedel... dat is netjes toch. 29 dagen!!!
    Nu maar even nog afwachten.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Miran heeft er zin in! :D

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha leuk he Miran...babykamertje doen...vond ik ook leuk!

Ja 29 is netjes maar ga er niet van uit dat dat nu ook automatisch ongeveer hetzelfde aantal dagen is dan...

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... ikke wel. Ik heb er echt zin in om de laatste maandjes nog te genieten van die kleine frutseltje in mijn buik... dan de bevalling... dan de kraamtijd en dan heerlijk genieten van ons kind!
    En de babykamer klaar maken is ook kei leuk om te doen!
    Gewoon de kleertjes weer uitwassen enzo. Al dat kleine spul
    is toch gewoon kei lief!

Liena... wat n ontzettend lief berichtje trouwens op onze babysite! Echt superlief!!!!! En bedankt voor de nieuwe vriendjes!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo allemaal!! Vanochtend bij de vk op controle geweest. De uitslag van de combinatietest was super!! 1:4300 dus dat is geweldig! Ik krijg wel een medische indicatie voor de 20 weken echo maar dat is meer omdat Stan een hartruis had.
    Verder weinig terug gelezen. Mijn moeder was mee naar de vk geweest en daarna zijn we de stad in gegaan. Nieuwe pyjama en wat shirts gekocht voor Stan en wat kadootjes voor mijn neefje die volgende week 1 word. Nu ga ik lekker even een dutje doen. Ben er moe van :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, leuk he babykamertje maken :D Vond ik ook bij Wes, alleen vind ik het nu moeilijk... Zal toch wel weer net zoiets worden als bij Wes.

@ Riedel, ik zou in eerste instantie wel uitgaan van dezelfde cyclus. Ik ben altijd voor mezelf daar van uit gegaan.

@ Dag, slaap lekker meis! Fijn dat het goed was bij de vk!

@ QB, leuk he deze leeftijd... Ik hoor mezelf ook vaak terug in Wesley :D

Wesley zegt nu vooral "echt niet mama" en van de week zocht ik iets in de kast en stond hij naast me "moet 'k ff helpen, mama" hahaha soms weet je niet wat je hoort!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rid, ik weet nog dat mijn bmm wat gekanteld was, heb je daar al naar gevoeld?? Qua hoogte kan ik mij niets meer herinneren.. Is al zo lang geleden!! Morgen gewoon nog een testje doen! :) Succes, ik veer voor je!

xx

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli, wil je trouwens weten wat het gaat worden of blijft het weer een geheimpje?

Ik denk dat jullie een meisje krijgen! :D

x

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Linnie...volgens mij is ie idd wel wat gekanteld maar ja kan ook wishfull thinking zijn hahah we zullen het wel merken :)

Deel Deze Pagina