@Dag...fijn dat alles goed is en jaaaaa ik weet dan ook wat het wordt hoor...koningsgezinnetje Hier nog steeds een weeëige buik en hongeerrrrr pffff...nog even en dan lekker naar huis
hallo meiden: hier ben ik ook weer eens "schaam schaam" zag dat er al meer meiden zwanger zijn super!! en miran je bent al ver zeg! maar zag bevallingspol. maar miran jij weet toch wat je krijgt?? hier gaat het wel. zitten helaas met djesslyn in het ziekenhuis gedoe. om een lang verhaal kort te maken, djesslyn dr leverwaardes waren niet goed met bloedprikken inmiddels is ze al weer 3 keer geprikt wat echt heel erg zielig is. en ook niet makkelijk gaat bij haar. dus alle 3 de keren is ze ook 2x geprikt omdat het niet lukte. dus dubbel pijn voor mn kleine meisje. leverecho gehad. gelukkig geen afwijking daaraan. verder worden we nu doorgestuurd naar het sophia kinderziekenhuis naar maag lever darm arts die moeten verder onderzoeken waar het vandaan komt en of er een infectie of ontsteking bij dr zit. ergens. voor der voetjes moet ze ook naar een kinderorthopeet om te kijken of ze nog in het gips moet of niet. verder is ze zelf gelukkig erg vrolijk en merk geen pijn klachten aan haar. dat is wel beter, maar die ziekenhuis bezoeken en de bloedwaardes die steeds stijgen maken me erg onzeker. iedereen knuffel. probeer wat vaker bij te lezen hier.
Bubsie... meissie toch!!!... dit is niet leuk voor zo'n klein meisje! Zo jong en dan al ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Hopelijk komt er snel n verlossend antwoord meis en kunnen ze hier iets aan doen. Heel veel sterkte en beterschap met Djesslyn. Ja... ik weet idd t geslacht al. Wij krijgen n zoontje. Dat was OVERDUIDELIJK te zien zei de echoschopiste! hahahaha Ze kon zelfs al de teelballetjes zien op de echo dus dat wordt nog wat! Maar goed... ons gezinnetje wordt rijker met n zoontje. De kids zijn er superblij mee. Ebony heeft t wat tijd gekost... zij wou n zusje! Tja... je kunt nu eenmaal niet kiezen of wel dan! Meiden... ik ga eten koken en even snel naar de winkel!
ohhh bubs, wat erg zeg! Hopelijk kunnen ze in het skz wat voor jullie betekenen. Dat bloedprikken is zoooo zielig. Veel sterkte er mee! Haha, nu niet iedereen stiekem die poll aanpassen he? Nee grapje, we zijn er echt heel blij mee. Had het wel gehoopt maar niet verwacht! Vind nu alleen een naam zo moeilijk. De boerenkool is weer in huis. Zometeen maar eens lekker aan t koken slaan. Stan is niet lekker dus hoop dat hij wat wil eten. Morgen gaan we eerst nog samen naar de kapper. Word de eerste keer voor hem dus ben benieuwd hoe hij het doet. Dan thuis nog lekker rommelen en dan op naar Londen . Als het een beetje mee zit dan zitten we morgen daar in een restaurantje te dineren
Bubsie...das niet niks nee allemaal...maar fijn dat je kleine meisje toch zo vrolijk is en eht verder zo goed doet....komt allemaal goed! Dikke knuffff hier een heeeeel hongerig kipje...was even een foutje met eten dus moeten nog eten pfff maaarrrr bijna
rid, smakelijk!! Er komt geen bal op tv en heb geen zin meer om iets te doen dus ik ga maar even een spelletje spelen op de pc of de playstation. Lang niet meer gedaan dus gun mezelf maar ff de rust.
Dag... nee hoor heb hem niet aangepast gehad maar dat heb ik alvast goed dan! hahahahaha Nu ook nog dat andere goed hebben en ik heb n keer de poll gewonnen! Bubs... zielig dat bloed prikken. Ik ken t nog van ons Giuliano. En daarbij lukt t niet in zijn armpjes want die aders zijn heel moeilijk te vinden dus moet iedere keer in de vinger! Dat was ook zo zielig want hij had zo'n kleine vingertjes en vaak dat t niet lukte om dan genoeg bloed te krijgen. Hoop dat t bij Djesslyn sneller en beter gaat. Maar over Sophia Kinderziekenhuis ben ik dik tevreden hoor!!! Ons Giuliano loopt daar ook nog steeds onder behandeling en daar blijft ie tot zijn 18e sowieso onder behandeling! Super ziekenhuis! Rid... nu snap ik waarom jij n hongerig kippetje bent als jij zo laat eet! hahaha Smakelijk meid All... hier n moe kippetje met nog steeds lage rugpijn ÉN n dikke vette ontstoken verstandskies! Had gisteren al de tandarts gebeld voor n afspraak en die kan pas op zn vroegst 6 december. Dus tot die tijd moet ik t nog uitzingen. Mijn wang en oor sloeg net rood uit en was flink warm dus hij is echt ontstoken. Morgen maar even afwachten en anders bellen of dat ik niet sneller tussendoor kan komen of dat ie n soort antibiotica voor me heeft. Dit is niks zo!!! Dat kan ik er nu niet bij hebben!
Hier dacht ik bonje met de buren en derek oglivi te kunnen kijken maar helaas manlief heeft weer een of andere actiefilm opstaan waar ik geen bal aan vind! Dus ik zit nu ook achter de pc!! EN dat geeft mij ook weer de gelegenheid om over n klein uurtje in bed te liggen hahahaha Heerlijk n keer vroeg in bed!
Even snel: @ dag, super meis dat het allemaal goed was met jullie beebje!! Lekker genieten nu samen in Londen, heel veel plezier!
@Miran...als je echt last van die ontsteking hebt kan je altijd tussendoor hoor, 's avonds hebben ze altijd wel een spoednummer op het antwoordapparaat staan desnoods... En nee normaal eet ik niet zo laat hoor hahaha
Riddle... Ik zal hem morgenvroeg eens even bellen misschien dat ie zegt dat ik meteen langs kan komen. hahahaha nee snap ook wel dat je niet altijd zo laat eet maar vond t wel leuk. En aangezien ik "snel reageren" intoets heb ik niet die icoontjes! Dus kon er niet n knipoogje bij zetten!
yootje, vind ik ook nix aan Kruip nu van verveling maar mijn bed in. Miran, oei auw een ontstoken kies. Ik zou morgen even bellen ja!
Dag... t werkt niet samen nee met n op t laatst lopende zwangerschap! Die ontstoken kies wordt je nog vermoeiender van! Meiden... ik ga ook naar bedje toe. Chris moet morgen om 5 uur al aanrijden naar t werk dus ik weet dat ie lekker op tijd mee gaat slapen! Trusten xxx
Dag... zie nu pas... GEFELICITEERD met je 20 weken. Ik wist wel van die echo maar niet op de dag nauwkeurig. Sorry... late reactie
Goedemorgen ladies... Hier n kippetje die weer eens niet uit bed kon vanmorgen. Moest er om kwart over 7 uit en kwam er pas om 5 over half 8 uit! Ben opgestaan met rommelende buik en last van kies. Heb net fysiotherapie afgebeld en had al geprobeerd de tandarts te bellen maar helaas die is nog niet op de praktijk dus die bel ik zo wel even. Had vannacht en gisteravond flink last van. Ff kids naar school brengen!! Tok zo
Hi Meiden, ja zo idd aar even bellen Miran dat is ook niks zo... Hier nog steeds geen ongi. maar wel kramperig gevoel dus zal wel eraan zitten te komen, alhoewel ik ook aan de diarree zit dus kan ook daarvan komen