[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank je Juffie... dat is erg lief!
    Had t eerlijk gezegd al bijna opgegeven gehad na die mk. Maar dat ben ik voor n groot deel al weer vergeten behalve die curretage die blijft bij. Ach... dadelijk heb ik iets heel moois in mijn armen.
    Bij jouw duurt t ook niet heel erg lang meer!!! Je zit al bijna op week 30!!!
    Wat gaat dat idd snel zeg... maar voor je eigen gaat t niet echt snel!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Deli Dikke knuffel voor jou!!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: inderdaad morgen alweer 28 weken. Begint het derde trimester alweer. Begint nu op te schieten.

Na het eten gaat mijn haan Nathan wegbrengen om te logeren. Bah kan al gaan huilen als ik er aan denk:) Maar goed hopenlijk leuk feestje vanavond en dan morgenochtend uislapen. Ga ook maar niet mee wegbrengen want hou het dan helemaal niet droog vrees ik, wat ben ik ook een muts:)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden even een snelle hallo van deze kant na een drukke dag...vanochtend sint feest op haantje zijn werk rayven vond het gelukkig allemaal niet eng:Dwas erg leuk en daarna kwam mijn paps op visite en nu ff uitpuffen...ennnn ben ongi geworden vandaag dus weer precies 37 dagen;)

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wel fijn dat het weer precies 37 dagen is...alleen jammer dat het 37 dagen is....Hahah kromme zin...Ik bedoel fijn dat het regelmatig is maar vervelend dat het zo lang duurt...

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahha ik snapte hem en ja opzich wel maar ik weet niet of ik er vanuit kan gaan dat het zo blijft omdat ik eerst nooit zo'n lange cylcus had ben ik toch altijd bang dat ie ineens korter is en dat tempen wacht ik toch maar even mee...gewoon de klusperiode uitbreiden:D

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wil niet zeggen dat het zo blijft nee. Gemiddeld zeggen ze dat je 3 maanden tot een half jaar "kan" ontpillen dus wie weet heb je snel genoeg weer je oude cyclus!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kom ff snel slaap lekker zeggen

Kom morgen weer tokken... moet wat werk vanuit laptop morgen verrichten...
    De laatste voorbereidingen voor de traktaties als ik dadelijk bevallen ben. Kan maar klaar zijn. Hoef strakkies alleen de naam en de geboortedatum er nog maar op!

Dus tok morgen!!!

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Miran: fijn dat je zo goed geslapen hebt! En het gaat echt spannend worden voor jou nu!
    Juffie: hier ook een leeg huis... Wij hadden gisteravond ook een feestje en Luca is ook logeren. Luca heeft wel vaker gelogeerd, maar toch blijf ik het moeilijk vinden. Hij is bij mijn ouders en vindt het daar helemaal geweldig (wil nooit mee naar huis) en hij was dan ook helemaal blij dat hij bij opa en oma ging slapen (droeg zelf zijn tas naar de deur). Maar toen we gisteravond thuis kwamen was het zo stil in huis... En nu dat lege kamertje, bah! Ga hem zo snel ophalen! Was jullie feestje wel leuk? Dat van ons was erg geslaagd!
    Riddle: balen van je lange cyclus! En leuk dat Rayven het Sintfeest zo leuk vond!
    Yoyo: hoe gaat het? Al helemaal je draai gevonden op je nieuwe werk?
    Deli: dikke knuffel voor jou meis!

Hier was gisteren een kraammarkt in het ziekenhuis waar Luca geboren is. Ben er samen met mijn moeder heen geweest en je kon ook een echo laten maken. De echoscopiste is de moeder van een vriendin van mij, dus ik kreeg een extra uitgebreide:D. Was helemaal super; op van alles ingezoomd en het zag er heel goed uit. ben helemaal blij en mijn moeder vond het ook geweldig om alvast even naar haar nieuwe kleinkind te spieken! We konden zelfs al zien dat het maagje en de blaas gevuld waren, dus het drinkt en plast al goed. Zo bijzonder!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej kippies!!

Ben echt niet veel meer hier te vinden de laatste tijd.. solly.. maar vergeet jullie niet hoor!

Yo, leuk zeg zo'n fotoclubje! Ik wil ook eens hier in de buurt kijken, maar voor zover ik weet zijn dat alleen clubjes met oudere mensen..

Deli, dikke knuffel meis! Doe je rustig aan?

Miran, hoe gaat het nu met je kaak nu die ellendige kies eruit is?

All, knuffels voor jullie!

---

We hebben gister met onze fotografie de hele dag op een kinderfair gestaan in een kinderopvang hier bij ons in de stad. Het was niet heel druk, maar we hebben geen tel stil gezeten! Leuke foto's gemaakt, foto's verkocht, en veel genetwerkt! Altijd handig! Zoals het nu lijkt hebben we ook wat opdrachten binnengehaald, maar daar worden we nog over gebeld. Leukleuk dus!

Verder heb ik hier 2 zieke kindjes thuis.. Britt heeft sinds donderdag (hele nacht liggen huilen, we hebben toen nog geen 2u slaap gehad...) middenoorontsteking en het lijkt erop dat Jamie dat nu ook heeft... gisteravond heeft hij de hele avond liggen huilen van oorpijn en nu heeft hij koorts.. we hebben een verjaardag vanmiddag van het dochtertje van vrienden, maar ik denk niet dat we er allemaal heen gaan..

Fijne zondag allemaal!

Xx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Elise: wow wat leuk zeg zo even een extra echo! Fijn dat het er helemaal goed uitzag. Ook alweer bijna over de 12 weken grens zie ik! Hier was het feestje wel gezellig hoor. Was alleen een feestje van haans werk dus kende bijna niemand. Verder was ik om half 12 echt helemaal op en dat terwijl ik tussen de middag ook al geslapen had. Toen dus maar naar huis gegaan en lekker uitgeslapen vanmorgen:D Straks Nathan halen. We mochten niet voor 11 uur komen;)

QB: beterschap met de zieke kindjes!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heerlijk uitgeslapen dus Juffie! Lekker op zijn tijd he? ;)

Dankje voor de beterschapswensen!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

@Queen...ahhh dat lijkt me zo zielig en pijnlijk!!...sterkte voor jullie allemaal...

Hier alles ok, redelijk geslapen af en toe wakker door Rayven maar ik denk dat ze alles nog een beetje moest verwerken van gisteren hahah

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Juffie... heerlijk zo n keer lekker uitslapen. Dat kan iedereen wel gebruiken toch?!! En zeker als je ook nog eens zwanger erbij bent! Straks weer lekker jullie menneke ophalen en dan helemaal plat knuffelen hahaha

QB... au middenoorontsteking doet vreselijk zeer!!! Zielig hoor! En dan ook nog bij 2 kindjes?... nou dan zit jij geen moment stil. Ik merkte bij Giuliano (en trouwens bij mezelf ook) als t kind wat meer zittend slaapt dat t dan beter gaat. Zo gauw als je hoofd plat ligt gaat dat erg zeer doen maar als je er n flinke kussen onder legt zodat t hoofdje zeg maar staat dan hebben ze er niet zo veel last van. Kleine tip misschien en misschien heb je er wat aan.
    Beterschap met je kotertjes!
    Ik had trouwens gezien van die kinderfair (zo heette dat toch?)... leek me idd wel leuk om te komen maar ik had geen vervoer!
    Heb je foto's op je hyves daar van of nog niet?
    Leuk weer nieuwe opdrachten!!!... t gaat dus erg goed! Houden zo!
    Met mijn kies gaat t nu erg goed... heb gisteren alleen voor de nacht maar n paracetamolletje gepakt en verders de hele dag niet. Nu heb ik er ook geen last van. Ik moet zo nog eten misschien dat ik dan nog last heb van de spierpijn in mijn kaak maar dat is dan ook alles.

Elise... ja ook bij mij wordt t nu spannend! Heb t gevoel dat t nu niet heel lang meer gaat duren... maar goed kan eveneens stiekem toch tegenvallen en dat ik week 41 nog moet doorlopen hahaha Het komt wanneer t komt en t kind er zelf aan toe is!
    Kan alleen niet wachten! Oooow ben zo ongeduldig!!!
    hahahaha

All... heb net mijn keukenaanrecht grondig onder handen genomen. De magnetron uit gedaan/keukenkastjes uitgedaan.
    Huiskamer gestofzuigd. Alles weer netjes opgeruimd. De kids naar boven gestuurd om de slaapkamers op te ruimen.
    Merkte vanmorgen toen ik in bed lag dat ik weer lage rugpijn had en n keiharde buik die niet wou indalen.
    Nu heb ik nog die rugpijn met vlagen en ook harde buiken. Ben n beetje misselijk maar heb nog niets gegeten of gedronken. Zo maar lekker n mok thee voor mijn eigen zetten. En eerst wat boterhammetjes eten.

Kom strakkies weer voorbij vliegen

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thnx Rid!

Miran, dankje voor de tip! Jamie slaapt nu ook al een half uur, gewoon op de bank tussen ons in.. de laiverd. Maar idd, toen hij ging liggen gister deed het hem meer pijn. Hij had nu ook een kussen, anders bijna nooit.. en Britt is er volgens mij weer overheen, daar merken we niks meer van dat ze pijn zou hebben.

Ja de kinderfair! Het was niet erg druk, niet veel mensen en een kraampje of 15, maar toch erg geslaagd! ;) We hebben wel wat foto's, zal die gauw ff op mijn hyves plaatsen. Opdrachtjes lopen lekker door zo! ;)

Gelukkig gaat het met je kies nu stukken beter. Moet nog altijd de kaakchirurg bellen voor 2 verstandskiezen die eruit moeten.. heb er geen last van hoor, maar voor ik last kan krijgen moeten ze er wel uit.. maar durf gewoonweg niet... :$

Xx

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... Geen dank meid voor die tip... ik weet als geen ander hoe zeer dat doet! Ik had er vroeger ook heel veel last van en zelfs 2 jaar geleden had ik t ook weer. Zo gauw als je je hoofd dan plat legt dan is de pijn niet te houden. Kan je je voorstellen bij kleine kindjes?!!... en die kunnen t ook nog niet zo goed aangeven als wij! Fijn dat Jamie nu lekker ligt te slapen! Hopelijk gaat t berg opwaarts nu!

Ik zou als ik jouw was toch maar de kaakchirurg bellen. Ik begon er last van te krijgen en dat moet ik niet hebben net voor n bevalling!!! Dus was maar wat blij dat ik eigenlijk gelijk kon komen. Nu dat ie eruit is moet ik zeggen dat ik heel opgelucht ben. Tuurlijk heb je nog n soort van spierpijn... hij heeft ook niet hard moeten duwen en trekken om m eruit te krijgen en tja... dat merk je de dagen nadat de verdoving is uitgewerkt! En dat zal wel n paar dagen aanhouden maar kan alles eten en mond goed open en dicht doen dus komt helemaal goed!
    Als je er last van hebt dan ga je echt wel!!!
    Geloof me maar!
    Maar voor de pijn hoef je t niet te laten meis. Op zich voel je er niks van. Mijn buuf die had de pech er n flinke ontsteking naderhand achteraan te krijgen tja en die heb ik dus niet gehad.... ik ben alleen maar blij dat ik t snel heb kunnen laten doen!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoe is het hier??

QB: zielig zeg voor de kids:( Hopenlijk knappen ze snel weer op!

Het logeren was prima gegaan. Nathan heeft geslapen van 19.15 to 7.45.. Gisteravond mocht hij schoen zetten en vanmorgen een mooie puzzel in zijn schoen gezet. Echt zo lief! Ben echt blij dat het zo goed gegaan is. Vanmiddag zijn we lekker wezen zwemmen. In de auto terug heeft hij heel even geslapen dus dat wordt straks op tijd naar bed;)

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Ook hier een mannetje wat het goed heeft gedaan met logeren. geslapen van 20:30-9:00, maar hij is wel snipverkouden. Middagslaap doen lukte niet, dus hij is er lekker vroeg in gegaan. Wilde ook niet eten vanavond; ik denk een combi van vermoeidheid en verkoudheid. Maar pap gegeven voordat hij naar bed ging en dat ging er wel in. Ik hoop dat hij een beetje slaapt ondanks de verkoudheid want ik moet morgen werken... Getsie, geen zin in! Ik had een dag geruild met mijn collega, dus deze week 3 dagen ipv 2...

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

brrrr wat is het koud en wordt nog veel kouder bah!! Zo zielig moet ik woensdag ochtend bij de bushalte staan met die kleine met die kou...nou ja goed inpakken maar...straks even snel naar de winkel maar alles is pas om 1 uur open irritant hoor

verder alles ok hier...half 9 eruit dus dat was prima:D

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    brrr zeker koud vandaag wij blijven ook lekker binnen
    gisteren verjaardag visite gehad dus vandaag heerlijk niksen op me b-day ja de troep opruimen
    Morgen gaat zoey naar oma dus met de auto
    donderdag gaat ze met me mee maar gelukkig lekker warm tegen mama aan

Deel Deze Pagina