[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    dat is beter ja...ben net terug van buiten Rayven dik ingepakt even nieuwe sloffen en extra paar handschoenen voor haar gehaald en begon net licht te sneeuwen dus op tijd binnen..ze ligt nu even lekker in bed;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@ Melanina, volgens mij ben je jarig he?! Gefeliciteerd!

@ all, heb even gescrolled over de berichtjes maar niet alles opgeslagen hoor, sorry!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
  4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hoi allemaal, wij zijn weer thuis.
    We hebben het heerlijk gehad!!! Daar was het ook koud maar wel al helemaal in kerstsfeer. Bijna niets geshopt!!! Alleen een engelse bus voor stan en verder niets!! Vond de kleertjes afschuwelijk en erg duur. Vandeweek nog maar naar prenatal ;)
    Ik heb verder niet terug gelezen. We hebben veel gedaan en gezien dus mijn rug en bekken zijn helemaal op. Ik heb net een wasje aangezet, stan op bed gelegd en nu ga ik een lekker warm bad nemen. Vanavond komt zwarte piet bij mijn ouders en gaan we lekker gourmetten :D GEZELLIG!!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dag niet alleen gezellig maar ook erg lekker hahah

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Geniet maar van je bad! Ik weet wel dat wij voor 3 jaar terug een keer zijn gegaan en toen was alles ook schreeuwend deur. Voor een simpel armbandje met een naam van 4 letters betaalde ik omgerekend geloof ik tussen de 20 en 30 euro!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bleh, het sneeuwt hier... Ga sowieso vroeger naar huis, ben beneiuwd hoe het gaat in het verkeer. Zo'n eerste dag sneeuw levert altijd vertraging op.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mel....zie nu pas dat je jarig bent! Van harte gefeliciteerd!!

Deli, tja goedkoop was het niet maar ja. We hebben het heerlijk gehad en dat is het belangrijkste. Waarschijnlijk gaan we voorlopig toch niet meer weg.

Ik ga even een tekening maken met mijn kleine vent. Kan hij die straks aan zwarte piet geven.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

even snel een berichtje om hallo te zeggen. Heb vanavond oudergesprekken. Morgenavond weer en dan woensdagavond vergadering:( Zal blij zijn als deze week voorbij is, wordt een heftig weekje vrees ik.. Nou ja dan nog maar 2 weken en dan is het kerstvakantie!

Ga zo even eten en dan moet ik om kwart over 6 weer op school zijn. Misschien tot vanavond!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Melanina... gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!

Dag... fijn dat je weer terug thuis bent. Leek mij ook niks kleertjes uit Engeland. Heb je wel genoten van Engeland zelf?
    Heb je nog iets "beroemds" gezien?

Juffie... drukke avonden dus net voor de sint!
    Hopelijk kom je ze goed door meis!

Deli... sneeuwen doet t hier nog niet! Het nevelt wat maar geen echte vlokken! De wegen zijn nu wel wit maar t is echt maar n dun laagje!

All... heb sinds gisteravond flinke rugpijn en steeds harde buiken. Zit nog steeds geen regelmaat in maar t is wel heel vervelend... vooral met lopen is dat erg irritant. De rugpijn is wel pijnlijk. Gisteravond kon ik mijn draai niet eens vinden op de bank. Dus ben snel naar bed gegaan maar ook daar deed alles me zeer!
    VAnochtend begon t gedonder weer opnieuw en dat heeft ook weer de hele dag aangehouden. Nu heb ik er nog last van maar zoals ik al zei: er zit géén regelmaat in!!!

Ben nu lekker actief bezig voor de traktaties als de baby strakkies geboren is. Tussendoor merk ik dat de harde buiken op en af gaan. Maar als je bezig bent heb je dat niet zo in de gaten!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mel, gefeliciteerd.
    Dag, lekker gehad. Even met zn tweetjes er tussen uit?
    Miran, het is uitzonderlijk dat Ryan Overdag slaapt dus ik was er vrijdag wel ff blijft mee.
    Nachten zitten er gelukkig weer op. Net vergadering gehad Pfff . Nu bankhangen.
    Jullie, klinkt erg druk. Maar ook wel gezellig die feestdagen.
    Zo me bedje op zoeken. XXX

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippies.

Hier even snel een reactie van mij.

@ Miranda, de laatste loodjes meid. Hoop voor je dat je vannacht weer beter hebt geslapen.

@ Juffie, klinkt idd als een heftige week, helemaal nu je zwanger bent natuurlijk. Maar nog 2 weken dus en dan lekker genieten van je vakantie. Had je al een gesprek gehad met je baas?
    Wat fijn dat het logeren met Nathan zo goed is gegaan. Hebben jullie ook een beetje uit kunnen slapen of was je toch nog vroeg wakker?

@ Dag, wat lekker dat je het zo leuk hebt gehad, even heerlijk genieten samen. Had Stan het ook leuk gehad? Hoe heb je het gisteravond gehad? Vond Stan de zwarte Piet wat?

@ Deli, hoe is de terugreis gisteren gegaan? Stond je ook in de file of was je net op tijd thuis?

@ Melanina, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Ben je goed verwend? Hoe is het met jullie kleine meid? Gave foto's heb je op je hyves van haar zeg;).

Meiden de rest weet ik even niet meer.
    Hier op het moment nog steeds niet super.
    Afgelopen nacht weer een nacht opgezeten met Thomas. Ik had gehoopt dat de buisjes zoudenhelpen, maar hij is nu dus weer ziek. Snipverkouden, keelpijn en erg last van .... jawel zijn oren:(. Hij was steeds zo ontzettend verdrietig:(.Heb nu zelf ook de griep, dus beetje balen allemaal. Alleen Haan en Kayra hebben(nog) nergens last van:D. Hoop dat de bv genoeg is dat Kayra het niet krijgt.
    Thomas is nu trouwens weer aardig te spreken. Maar dat is altijd met hem, overdag merk je niet zo heel veel aan hem, alleen dat hij verkouden is;). Nou kippies, hoop snel weer hier te tokken en dan te kunnen melden dat we weer beter zijn:D.

Nou kippies tok snel..........
    Dikke knuffel Liena

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Liena: Beterschap zeg voor jullie! Heb zondagochtend 'uitgeslapen' tot kwart over 8 ofzo. Ach vond ik al heerlijk. Ik zou het jullie echt aanraden meis. Zag er enorm tegen op maar het is zo goed gegaan. nathan is thuis ook nog wel eens wakker 's nachts maar bij de buren dus helemaal niet.

all: ga zo werken. Ga maar lopend want op de fiets durf ik nu met de sneeuw niet:( Haan moet met de auto weg dus zit niets anders op. Gelukkig is het niet super ver, maar wel vervelend. Verder vandaag gesprek met mijn invaller en directeur.

fijne dag allemaal!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Pooh... lekker he dat de nachten weer achter de rug zijn.
    Genieten weer van je kleine ventje!

Liena... ben vannacht weer verschillende keren wakker geweest. Sta iedere keer met n harde buik op en dat is heel vervelend maar vrijdag mag ik naar de gyn dus ben benieuwd wat die te vertellen hebben. Donderdag a.s. zit ik alweer op week 36 dus kind MOET nog zéker 1 weekje blijven zitten en dan mag ie wel komen van mij. hahahaha

Juffie... lopen is idd vervelend. Kijk je wel uit met dit weer!
    Je ligt met dit weer zo op de grond als je niet uitkijkt!

All... ben n aantal keren wakker geweest vannacht voor de toilet maar ik moet dan opstaan met n mega harde buik... tja dat vind ik wel moeilijk om dan uit bed te komen rollen hahaha. Rugpijn is tot nog toe (ff afkloppen op tafel) niet aanwezig. De harde buiken wel. De kleine was gisteren heel de dag stil en gisteravond toen Chris mijn buik vasthield begon ie te trappelen. Nu net was ie ook even aan t trappelen maar dat duurde geen 2 minuutjes. Ach... t kleintje heeft ook bijna geen ruimte meer daarbinnen. Vrijdag naar de gyn en eens kijken hoe we ervoor staan!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ben even druk op m'n werk dus zal niet mee kletsen denk ik...

@ Liena, beterschap meis :(

@ Dag, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!

@ Juffie, sterkte met alle drukke dagen voor jou! Nog even en dan lekker vakantie!

@ Miran, rustig aan meis! Nog ff...

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Liena...dat is niet leuk nee....veel sterkte meid en als niks helpt gewoon weer aan de bel trekken hoor!

@Juffie..succes met de wandel door de sneeuw..

@Miran...sterkte met je harde buiken meis nog heel even!:D

Hier een moe kipje...Rayven was weer erg onrustig vannacht en overdag heb ik mijn handen vol aan haar...doet alles wat ze niet mag en steeds huilen om haar zin door te drammen pfff vind het maar zwaar soms hoor, ben blij dat ik morgen kan gaan werkn:)...ze heeft wel nog steeds erg last van de plekken op haar rug, de roodheid is weg maar we moeten het vet houden en ze heeft wat tegen de jeuk maar weet niet of het nou echt helpt moet steeds haar rug krabben en huilen als ik stop en haar nek en schouders liggen helemaal open van het krabben bah:(

17. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Juffie: die 2 weken kerstvakantie zijn altijd erg lekker, maar ervoor is het altijd razend druk... Bij mij op werk is het deze week nog rustig, maar dan begint het circus... Succes met je gesprek vandaag!
    Miran: je verhaal klinkt zo herkenbaar; het lood zakt me alweer een beetje in mijn schoenen bij het lezen ervan (weet dat dat me ook te wachten staat, al die harde buiken). Nog even meis, dan mag jullie ventje komen!
    Liena: arme Thomas! Heel erg balen dat de buisjes niet helpen. Hebben ze niet voorgesteld om ook zijn neusamandel te verwijderen? Ik schrijf mee in een topic met slecht slapende kindjes en bij de een na de ander wordt de neusamandal verwijderd en gaat het daarna een stuk beter. Logisch dat jij ook ziek wordt; je weerstand keldert enorm van veel te weinig slaap. Is je haan op het moment wel veel thuis om je te helpen?
    Deli: nog goed thuisgekomen gisteren? Ik moest door een dikke laag sneeuw en de provinciale weg was niks aan gedaan; alle auto's moesten stapvoets rijden. Ik was blij dat ik met de auto van haan was; die heeft een grote auto met winterbanden, mijn auto is een stuk kleiner en heeft geen winterbanden en daar voel ik me toch altijd minder veilig in dan. Maar de auto was af en toe aan het piepen als waarschuwing dat het glad was, dus ik was blij dat ik thuis was!

Hier wilde Luca gisteravond nog persé naar buiten, dus we hebben samen hand in hand een rondje door de sneeuw gelopen, zo schattig die kleine voetstapjes naast mijn grote!
    Net de hele ochtend op pad geweest: huisarts, AH, mijn oma, vriendin. En nu weer lekker thuis. Vanmiddag gaan we nog even shoppen als Luca niet te laat wakker is...

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Arme Rayven Riddle! en ook arme jij, want kindjes die niet lekker zijn, zijn niet makkelijk! En vooral als je 's nachts dan ook nog in de weer bent kan je minder hebben. Ik herken het helemaal hoor; dikke knuffel voor jullie!

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rid, beterschap met je kleine meid!

Liena, een hele dikke kuffel voor jou!! Hopelijk knappen jullie snel op. Het weer is er ook naar voor de verkoudheidjes etc.

Vanmorgen met Ryan een flink stuk gewandeld, onderweg gelijk boodschapjes gedaan. Vanmiddag flink stuk met de hond gelopen en ryan in de wandelwagen. Nu weer lekker warm binnen.

Morgen moet ik werken, Ryan naar kdv.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena beterschap!

Goeieavond allemaal!!

Deel Deze Pagina