Meiden.... De harde buiken blijven komen en gaan. Doe ik toch niks geks. Ben vanmiddag alleen met Chris naar de karwei geweest voor dakgoten en voor Gyani's surprise weggeweest. Toen ik aan de kassa van de karwei stond werd t me even allemaal teveel. Ik liep al puffend de winkel door (tja als ik loop dan blijven die harde buiken komen en dat loopt nu eenmaal niet lekker) sta ik aan de kassa... wil gaan pinnen en ineens deed ik heel raar. Alles om mij heen was n waas. Ik was er wel maar ook weer niet. Zo in mijn eigen gekeerd. Die kassiére verschoot ervan en vroeg of t wel ging maar zelfs dat kreeg ik niet mee. Chris zei: je gaat nu niet bevallen he want dan moet ik hier de spullen laten staan. Dat vrouwtje had t nog eens niet opgemerkt dat ik zwanger was. Chris zag haar gezichtje en zei: ze heeft last van harde buiken... ze kan nog niet bevallen want ze moet eerst mee de dakgoten op hangen. hahahaha Dat vrouwke kon alleen nog maar uitbrengen: het is zielig! Na n minuutje kwam ik weer bij positieve. Had wel gepint maar wist totaal niet wat t bedrag was... wist ook niet meer of ik de pinpas terug had gestopt en t voordeelpasje. Er zit totaal geen regelmaat in in die harde buiken maar heb ze heel geregeld! Het zullen nu wel oefenweeën zijn. Kleintje beweegt nog steeds met vlagen in mijn buik dus dat is alleen maar goed! Ga lekker ff op de bank zitten en strakkies lappie mee naar boven en dan heerlijk laptoppen in mijn bed. Over n halfuurtje duik ik mijn bedje in. Chris heeft nachtdienst dus lekker op tijd naar bed!!!!
Miran, tjee dat klinkt niet echt fijn. Vroeg onder de wol vanavond!! Liena, meis toch. Nu ook nog eens ziek. Misschien is het inderdaad wat om na te vragen wat elise zegt over die neusamandel??? Dikke knuffel! Juffie, hoe is je wandeling naar je werk gegaan? Brr met deze kou! Brengt je haan Nathan dan naar de gastouder? Heb eindelijk te horen gekregen dat stan vanaf februari zeker op de maandag en donderdag naar de psz mag. Hij kon wel al eerder maar dan niet op onze voorkeursdagen. Zijn toekomstige kamertje is eindelijk leeg. Nu kan er opgeknapt worden, jippie. Zaterdag helpt mijn vader me met wat makkelijke klusjes zoals behang en vloerbedekking verwijderen. Nu ga ik bankhangen en dan lekker naar bed.
Heey kippies, Hier nog even snel een berichtje uit NH. Soms vraag ik me af wat ik verkeerd doe. Vandaag moesten we met Kayra naar het ziekenhuis om foto's te maken van haar heupjes. En je raad het vast niet? Het zal ook eens meezitten. Maar met de echo bleek dat ze in beide heupjes een afwijking heeft en moesten we ook nog voor een foto. Vrijdag krijgen we de uitslag. Willen jullie AUB veren dat het niet nodig is dat ze straks ook nog een spreidbroekje hoeft?? Zit er even doorheen, ben bang dat ze straks met een helmpje op en een spreidbroekje aan. Ben op het moment erg verdrietig. Ach, mss hoeft beide straks wel niet. Hoop het zo!!!! Sorry voor mijn ego-berichtje, kom volgende keer weer uitgebreid reageren . Diike knuffel Liena
Och Liena toch knuffel voor jou meis!! Zal je nog even een smsje sturen, valt ook niet mee al die zorgen over je kleine schat...
Ohhh liena, ik ga heel hard voor je veren!! Hopelijk is het allemaal niet nodig. Ik begrijp dat je er even doorheen zit. Kom hier nu aub zo veel "klagen" als je wil. Want het is geen klagen en je moet het ergens kwijt!!! Ik zou graag willen dat ik meer voor je kon betekenen dat alleen wat woordjes hier neer zetten. Als ik dichterbij zou wonen kwam ik je werk uit handen nemen!! Maar hou vol! Na regen komt altijd zonneschijn!
Thanks meiden voor jullie lieve reacties. We proberen positief te blijven en w88 nu eerst de uitslagen af. Wel lastig, maar mss valt het wel mee en dan maken we ons zorgen om niets @ Dagdromer, lief hoor dat je hier anders zou komen helpen. Wat leuk dat Stan straks naar de psz kan. Wij willen Thomas daar straks ook voor opgeven. Denk dat hij dat erg leuk zal vinden. Jullie mannetje wordt zaterdag toch alweer 2?? @ Miranda, meis wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik. Hoop voor je dat de kleine zich met 37 weken meteen meldt. Kunnen jullie dan lekker genieten!!! Dikke knuffel meis! @ Juffie, gisteren goed aangekomen op school? Kan me voorstellen dat je met dit weer niet zo snel op de fiets stapt. Lukt het verder allemaal een beetje? @ Deli, bedankt voor je sms-je, zo lief. Hoe is het bij jullie dan? De dozen al een beetje uitgepakt? Kun je het zelf allemaal een beetje aan? @ Pooh, heerlijk zeg zo lekker wandelen, daar is het nu echt weer voor. Ik zag op je hyves dat Ryan het erg lekker vind in de sneeuw? Vind Ryan het leuk op het KDV? Werk ze vandaag. @ Riddle, hoe is het afgelopen nacht gegaan? Rayven een beetje geslapen? Hoop dat ze snel weer de oude is!! En hoe is het met jou? Kan me voorstellen dat je energie een keer opraakt. Hoor ook regelmatig van mensen dat ik het wel heel druk moet hebben. @ Elise, en lekker wezen shoppen gisteren of was Luca te laat wakker? Heerlijk dat Luca nog even naar buiten wilde. En wat kun je dan zelf ook genieten he? Heerlijk hoor!!! Hoe gaat het verder, geen last van de bekende kwaaltjes? @ Yojo, deze week wat rustiger? Op het werk ook lekker druk of niet? Begin je een beetje je draai te vinden? De kids zijn ook wel lekker druk of niet? Vieren jullie daar ook sinterklaas? Hier gaat het redelijk. Alleen erge hoofdpijn en nog steeds moe. Thomas nog steeds niet fit, zit nu lekker tv te kijken. Wilde dat eigenlijk nooit, maar als je niet lekker bent is spelen ook niet zo natuurlijk. Kayra is lekker aan het spelen in de box. Vanmiddag komt haan weer lekker vroeg naar huis. Ze kunnen door het weer niet zoveel doen nu(wegenbouw). Meiden allemaal een fijne dag en mss kom ik nog wel ff token vanmorgen.... Dikke knuffel Liena
Goedemorgen, Liena: Ik hoop echt dat een spreidbroekje niet nodig is hoor! Helmpje is dan niet zo erg weet ik uit ervaring maar ook dat heb je toch liever niet! Meis jij doet niets verkeerd hoor! All: hier ook een ziek mannetje. Gisteren de hele dag al koorts en snip verkouden. Vannacht ook wakker en heeft hij bij haan in bed geslapen. Ik in het logeerbed want kan al zo slecht slapen. De kleine in mijn buik is gewoon zo druk, kan er gewoon niet van slapen Verder zere rug/ buik enz. dus draaien, draaien draaien. Zal nu even verder aankleden. Haan is Nathan nu naar opa en oma brengen want met koorts mag hij niet naar de gastouder. Morgen komt mijn moeder een dagje oppassen. tot vanmiddag! xxx
Goedemorgen, Juffie beterschap! Vervelend dat je niet kan slapen. Ik bof maar dat ik weer de placenta aan de voorzijde heb liggen. Dan voel je niet zo veel. Liena, Ik vind het echt knap dat je zo positief probeert te blijven. En fijn dat je haan nu lekker vroeg thuis is. Probeer je echt af en toe gewoon alleen van huis te gaan? Al is het maar voor een boodschapje of een blokje om. Stan is 10 december jarig. Dus vrijdag over 1 week. We zijn al druk bezig met kadootjes en zijn feestje. We houden het wel klein maar moet toch het een en ander in huis halen.
goedemorgen Mir hoe is het nu met je??? Juffie beterschap met je mannetje Hier een heerlijke nacht gehad wat heb ik geslapen zeg wel tussen door de kleine gevoed maar goed dat is al helemaal ingeburgerd . We werden om half 8 wakker wat een zaligheid. Nu zit de kleine aan een stukje liga te sabbelen. Ik denk dat het vandaag een binnen blijf dagje word zo koud Op de planning was wegstrijken en vriezer ontdooien
@ liena: begrijp heel goed hoe jeje voelt. hier hetzelfde gehad. sterkte meis. en hopelijk is het niet nodig voor je lieverd. snap dat je er ff doorheen zit, kan er over meepraten. dikke knuffel voor jou!
@ Liena, graag gedaan hoor! Vind het zo sneu voor jou, zo druk met je gebroken nachten en dan al die zorgen erbij ik denk aan jullie en hoop dat het allemaal meevalt! Hier gaat het wel hoor. Dozen uitpakken begint nu te komen. @ Juffie, ook al een ziek mannetje het is er ook wel weer voor he! Heb je nu wel een beetje redelijk geslapen dan? Lekker zo'n druk beebje he maar niet als je er van wakker ligt. @ All, hoe is het?
bubs, heb gestemd! Deli, hooooiiiiii Elise, hoe gaat het met jou en je misselijkheid? Word het al iets minder? Mink, meis hoe gaat het met jou en de kids? Lukt het allemaal een beetje? Linnie, druk druk? Jullie hebben je huis toch te koop? Wil het nu een beetje lukken met de huizenmarkt? Miran, ik heb nog steeds niets van je vernomen. Je beeb moet toch nog ff blijven zitten meis!
Hoi kippies, bubsie: ik heb gestemd hoor! Liena: meis je doet echt niks verkeerd! Dochtertje van mijn vriendin heeft een spreidbroek gehad en rent nu heerlijk rond, maar kan me voorstellen dat je het liever niet hebt natuurlijk! Ik duim voor je! Juffie: Nathan ook al verkouden. Haan is met Luca maandag bij de huisarts geweest omdat hij maar verkouden en ziek blijft, maar het blijkt heel gewoon te zijn bij kindjes van deze leeftijd die naar het kdv gaan. Dus daar zijn wij mamma's lekker mee...! Miran: hoe is het? Dag: leuk dat Stan naar de psz kan; vindt hij vast leuk met al die andere kindjes! Melanina: strijk en ontdooi ze! Hier een hoop gestress achter de rug. Ik moest eind van de ochtend naar de verloskundige en wilde daarvoor nog even de stad in om snowboots voor Luca te kopen. Zitten we in de auto, start ie niet! Hij start wel, maar slaat gelijk weer af, grrr! Ik riep een tijd geleden al dat de accu slecht begint te worden en haan maar steeds niet luisteren en het wegwimpelen en nu sta ik dus... En dan zie ik allemaal auto's rijden die stukken ouder dan we mijne zijn en die doen het dus wel gewoon en dan baal ik zo!!! Maar goed, ik weer naar binnen en gekeken hoe laat de bus kwam. Die kon ik nog halen, maar toen ik de buggy uit de auto haalde, stond Luca ineens achter me en sloeg ik hem dus met de buggy tegen zijn hoofd... Brullen natuurlijk en dat bleef hij doen. Toen kreeg ik de voetenzak er niet in en die heb je dus echt wel nodig met dit weer. Uiteindelijk met een brullend kind naar de bushalte gehold en de bus gemist. Gelukkig wilde mijn vriendin me wel even heen en weer brengen. Maar zij heeft geen autostoeltje, dus mijn vader opgetrommeld (was thuis aan het werk) om op Luca te passen. (ik heb een ingewikkeld autostoeltje en zou niet weten hoe ik die eruit kan halen) Gelukkig was bij de vk alles goed en konden we het hartje horen! Vrijdagavond komt mijn broertje mijn auto halen en kijkt er van het weekend naar. ik hoop maar dat het de accu is, want als het net als vorig jaar een storing in het motormanagement is moet hij aan de computer en dat kan mijn broertje niet doen en dat gaat een hoop geld kosten... De aankomende 2 dagen heb ik geregeld dat ik met een collega mee kan rijden. Pfff, wat een gedoe! Ga maar op internet naar een andere auto zoeken, ben hem zat, haha!
Hey Dag, vanochtend voor het eerst niet overgegeven!!! Hopen maar dat het doorzet; heb nu ook geen last van misselijkheid. Bij Luca duurde het tot 16 weken, dus zou wel boffen zijn als het nu al weg is. Hoe gaat het met jou? Omhels je de toiletpot nog veel?
Elise, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt!! En vanochtend al niet overgegeven, heerlijk. Hier gaat het goed! Ben niet meer misselijk maar soms overvalt het me nog met opstaan. Ligt dan vaak aan mezelf want ik weet dat ik eerst rustig moet ontbijten en dan pas iets moet ondernemen. Maar ja,ongeduldig type ben ik dus dat wil ik nog wel eens overslaan.
Goedemiddag... Liena... meis, ik ga heel hard veren dat t allemaal niet nodig is zoals dat helmpje en dat spreidbroekje! En JIJ hebt niks verkeerds gedaan... t ligt niet aan jouw!!!! Klagen mag je hier altijd... en wanneer "klaag" jij nou eigenlijk?!!... je bent altijd zooo positief naar andere toe dat je nu ook eens mag "klagen" hoor! Dikke knuffel meis en precies zoals Dag al zei: na regen komt zonneschijn! Houdt moed meis!!! Trouwens Liena... beterschap meis! Juffie... beterschap met de kleine man! Deli... hoi hoi hoe is het met jouw? Dag... ben er weer! Met die harde buiken dat is nog steeds hetzelfde liedje. De rugpijn is constant en niet in vlagen. Die harde buiken is komen en gaan maar nog steeds geen regelmaat! All... Ach... vrijdag naar de gyn en dan zal ik t doorgeven! Het is voor de kleine veelste koud om nu naar buiten te komen! Moet maar lekker nog minimaal 1 weekje blijven zitten. Chris en ik hebben er n hard hoofd in dat ik de 40 weken uitloop maar goed zou net zo goed kunnen dat ik met 41 weken nog zo loop hahahaha We kunnen niks anders dan wachten. Ben wel verschrikkelijk moe en wil alles steeds opgeruimd hebben. Ben ook héél snel geirriteerd aan alles en iedereen! Maandag zelfs aan Chris!!! Hij had met mij afgesproken om wat boodschappen in huis te halen (dakgoten/printerinkt/printpapier enz enz) dus ikke mijn eigen helemaal op ingesteld... belt zijn broer of Chris mee kan helpen aan auto sleutelen... tuurlijk zei Chris ik kom er zo aan! Nou... ik had t niet meer en zei tegen hem "pak jij maar lekker de motor dan rij ik zelf wel om de boodschappen!!!". Ja maar t is koud op de motor en ik ben maar n halfuurtje weg zei hij. Ik zeg: jij had met mij afgesproken. Had je maar later met je broer moeten afspreken. Nu kun je de motor pakken!!! Hij vroeg op zielige maar sarcastische manier: laat je me in deze kou met de motor gaan ja? Ik zeg: heb geen medelijden met je... jij komt je afspraak met mij niet na dan maar zo!!! hahhaha Ik irriteer me ook aan hele kleine dingetjes op t moment! De kids of de katten of Chris of mijn schoonmoeder! Het is me allemaal teveel op t moment! Lig al 2 dagen vroeg op bed! Maandag half 10 en gisteren kwart over 9. Vanavond lig ik er weer vroeg in. Ben moe en zit mijn eigen in de weg. De buschauffeur denkt dat t niet heel lang meer duurt. Ze zei net nog: jij loopt niet nog 1 week rond zo! Ben benieuwd... zelf zit ik nu te denken tussen sinterklaas en kerst in! Durf a.s. zaterdag niet naar Helmond naar mijn zusje d'r verjaardag en ook niet sinterklaas bij mijn ouders te vieren. Heb teveel last. Misschien zegt de gyn vrijdag wel dat t niks is maar misschien zegt ie wel iets anders.
miran, zeg niet dat het te koud is om naar buiten te komen. Stan is geboren op de ochtend dat het 10 graden vroor. Maar het is beter als hij nog even blijft zitten!
@ Miran, ik hoop dat het nog even mag duren maar wie weet is het straks wel kouder Zo te horen ben je wel klaar voor de bevalling, qua humeur dan hahaha Ach ja, hoort er bij toch dat je minder kan hebben @ Elise, wat een ochtend L Hopelijk valt het mee met je auto! @ Dag, hooooooooooooooooooi
Dag... van mij mag ie wel komen maar pas echt als ik 37 weken zwanger ben en t liefst niet eerder. Met 37 weken zijn ze pas écht "klaar". Maar goed... kind komt wanneer hij/zij zelf de tijd ervoor vind! Wordt wel erg spannend nu!