Elise, inderdaad wat een ochtend. Ik zou in huilen uitgebarsten zijn. Ben op het moment best labiel, haha. Heb nu al last van nesteldrang. Ik wil alles af en geregeld hebben. Arm haantje
Deli... ik ben er idd klaar voor ja voor die bevalling. Chris zei gisteren ook al tegen zijn moeder dat ik de 40 weken niet uitloop. Ben nu bezig met de traktaties voor de kids uit te delen op school. Heb ze al geknipt... vanavond worden ze tot doosjes gevouwen en morgen de snoepjes erin en klaar zijn ze! Dan moet Gyani alleen nog maar de kaarten maken en dan is ie daar ook helemaal klaar mee! Heb ik alles klaar voor de geboorte. Heb zelfs al postzegels op de enveloppe gedaan zodat Chris alleen de kaart er nog maar in hoef te stoppen en op de post hoeft te gooien. Waar geen postzegel op zit kunnen de kids gewoon even in de brievenbussen hier op t dorp gooien. Alles is aan kant!!!!
hoi meiden, Ben weer thuis. Nathan zo zo wel gebracht worden door opa. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Elise: pff had ook echt in huilen uitgebarsten zeg bij zoveel pech. Fijn dat je het hartje gehoord hebt. miran: lekker hoor dat alles klaar is voor de komst de kleine. Nu alleen nog wachten
@ miran, spannend nu he. de laatste loodjes! ben benieuwd or wanneer de kleine zich aanbied. maar nog ff niet he. nog ff blijven zitten en dan als het 37 weken is geweest mag het komen. ben je trouwens inmiddels al met verlof. of werk je al langer niet meer. (sorry poosje niet geweest)
haan is onverwachts toch thuis vanavond dus ik ga lekker bankhangen. Morgen is mijn pap jarig dus waarschijnlijk tot vrijdag!
hey meiden jeetje wat een narigheid lees ik allemaal, harde buiken en wegtrekkers, kapotte auto's, zieke kindjes bah allemaal en dan ook nog zoooo koud, vanochtend bij de bushalte vond Rayven het ook echt niet leuk meer zo zielig maar ja is even neiet anders...rayven heeft gelukkig wel heerlijk geslapen 1 keer wakker om 9 uur en verdre knock out Iedereen een heeeele dikke en warme knuffel!!
Bubsie... ben al vanaf 29 september thuis. Mijn rug deed zo zeer dat ik niet meer lang kon autorijden. Het was iedere keer mijn heiligbeentje. Dat is ook goed dat ie zeer doet want die maakt ruimte zodat de baby beter kan baren ofzoiets! Iig ben ik dus al 2 maanden thuis... dus heb lekker alles rustig aan kunnen doen. Maar nu met die buiken vind ik t niks niet meer. Wordt helemaal gek van mijn eigen en irriteer me aan ieder dingetje. Kinderen die verstoppertje spelen in huis maar waardoor ik geirriteerd raak! Schoenen op de bank/ terug praten/ bijdehand gedrag vertonen/ chris die spelletje speelt en waarvan t geluid hard staat enz enz! Ik ben mijn eigen zo kitsbeu he! Alleen al voor mijn gedrag nu zou ik willen dat de kleine nu al geboren werd. Dag... lekker hoor bij haantje op de bank hangen! All... ik ga ook nog even bij Chris zitten... die heeft n warme mok thee gemaakt voor mij. Dadelijk moet ik alweer gaan werken en kan ik lekker mijn bedje in! Bij mij is t nog niks niet beter... wordt ook niet erger maar blijft zo gestaag doorgaan! Kom misschien strakkies wel via laptop vanuit mijn bedje!!!
Goedemorgen allemaal... Hier is het heerlijk aan t sneeuwen!!! Wou eigenlijk de kids met de slee naar school brengen maar denk dat ik dat beter aan Chris kan overlaten! Ze zijn nu heerlijk buiten sneeuwballen aan t gooien met zn drietjes! Hier n rusteloze nacht... wel kunnnen slapen maar ook veel last van rug en buik gehad. Vanmorgen om n uur of 4/half 5 dacht ik even dat t begonnen was. Om n uur of 7 kwam Chris naar bed en toen voelde ik datzelfde weer! De kleine is nu volop in beweging dus die vind t niks om met dit weer eruit te komen denk ik zo! Vandaag 36 weekjes zwanger!!!! Nog 1 weekje en dan MAG ie komen!
Heb t ff niet allemaal terug gelezen...heb het zo druk in mijn hoofd...terwijl ik helemaal niet te druk ben. Maar goed.... Liena dikke knuff voor jou meis! Las je www op hyves.... Ik ga nu maar eens een eindje rijden....moet een trouwalbum ophalen en vanavond naar curus....bleh!
hoi meiden (schaam) sorry dat ik even niet ben geweest maar erg in het ritme komen en al die kraambezoek.en ook nog flink ziek geweest had een hele flinke borstontsteking en moest aan de ab had hele hoge koorts bah maar gaat nu weer goed. nou hier mijn bevalling verhaal het begon 's middags wat te rommelen met voorweeen maar niet erg regelmatig ze kwamen de ene keer regelmatig en zo weer een flinke tijd er tussen. ik ben dus met me haantje nog even naar de stad geweest om wat laatste dingetjes te halen. 'savonds werden ze wat heviger maar nog niet echt dat het door wilde zetten maar ik vond het allemaal wel te doen de vk was al een keer langs geweest en die zou om 23 uur weer terug komen rond 22.00 werden de weeen wat krachtiger en regelmatiger. om 23.00 had ik ongeveer 3 cm opschieters dacht ik nog,ik dacht dat wordt een hele lange nacht. de vk zou om 3.00 weer terug komen omdat ik met mijn dochtertje ook een lange aanloop had en op het eind ging het supper snel. de weeen kwamen veel regelmatiger en kreeg ook rug weeen dus mijn haantje mocht aan het werk met massage. ik heb veel in de douche door gebracht daar kon ik de beste weeen opvangen rond half drie dacht ik de weeen zijn zo heftig zal ik bellen maar nee ik had zoiets van even wachten ze komt om drie uur. om kwart voor drie lag ik op bed en ik had zoiets van ik moet opstaan en toen kreeg ik flinke persweeen haantje de vk gebeld die was hier om drie uur. bij het toucheren bleek dus dat de kleine meis een sterrekijker was en ik moest op mijn re zij blijven liggen hel vond ik dat. maar het had zijn vruchten afgeworpen en ze was gedraaid en ik mocht persen binnen 4 min was ze er en ik mocht haar zelf aanpakken toen ze geboren werd vond ik heel bijzonder. 3.19 was ze er. ik heb het wederom als heel mooi ervaren dat ik dit thuis mocht doen. zo een heel verhaal. ik kom binnen kort weer even flink mee tokken. ik hoop dat het goed met iedereen gaat. op mijn hyves staan foto's voor de liefhebber. Demelsa Profiel - hyves.nl
Rosa, wat een verhaal. kan me voorstellen dat je het fijn vond om thuis te zijn. Miran, komt goed meid, en wat betreft wanneer.... daar hebben we niks over te zeggen. Het is nu wel erg koud idd maar als hij er klaar voor is dan houd je het niet tegen.... Komt goed meid, neem je rust nu nog ff!! Zo dik aankleden en met Ryan ff de sneeuw in haha. Ga proberen ook wat foto's te maken hihi
Hier even snel een reactie van mij. Konden vandaag al bellen voor de uitslag. Helaas geen goed nieuws. Kayra heeft dysplasie in beide heupjes. En dan te bedenken dat ik haast geen verwijzing kon krijgen van de arts van het Cb omdat het te ver af is in de familie:x. Ben blij dat ik doorgezeurd heb. Moeten het eerst even een plekje geven en nu maar hopen dat het helmpje niet hoeft Sorry voor mijn egoberichtje, maar zit er even doorheen Dikke knuffel Liena
Pooh... het is niet koud buiten maar wel lekker zo in die sneeuw! De kids zullen vandaag niet snel naar binnen komen denk ik zo! Ik laat Chris strakkies de slee mee naar school trekken dan kunnen ze met de slee mee terug! Veel plezier en zie de foto's graag tegemoet!
Meis toch... Tuurlijk is het niet mooi n spreidbroekje en al helemaal niet als t ook nog n helmpje zou moeten... snap dat je erdoorheen zit ook nog eens die gebroken nachten erbij maakt jouw niet echt blij. Hoop dat ik je n lichtpuntje kan geven... t is maar van korte duur meis en je dochtertje heeft er veel baat bij!! Tuurlijk zie je er tegenop omdat je nu mooie foto's kunt maken en dan ligt ze daar met zo'n spreidbroekje aan op de foto. Nee ik denk dat iedere mama dat wel heeft en deze gedachte helemaal met je deelt! Dikke knuffel meis en misschien schrale woorden maar t komt allemaal wel goed schatje!
Hey meiden, verwaarloos jullie een beetje maar zo druk deze week. Vanavond eindelijk lekker een avondje thuis! Maria: wat fijn zeg een mooie thuis bevalling! Daar teken ik voor. Liena: ach meis wat naar zeg Kan je alleen maar een dikke knuffel geven en met je mee hopen dat het helmpje in iedergeval niet hoeft. miran: gefeliciteerd met de 36 weken!!
Juffie... dank je meis! Ik ben maar wat trots op mijn 36 weken! Morgen naar de gyn... ben heel benieuwd wat hij vind van die harde buiken en lage rugpijn. De buschauffeur van Giuliano/de buurvrouw/mn schoonzusje kijken me allemaal raar aan als ik weer eens n harde buik heb. Mijn schoonzusje zei: wat doe jij allemaal moeilijk... wat is er? Toen ik zei dat t harde buiken waren zei ze... je moet ook rustig aan doen he! Maar ik doe helemaal NIKS! Het hoort er gewoon bij! Vind t wel fijn... is n teken dat t kind nog lekker actief is in mijn buik. Ondanks dat ik hem nu n stuk minder voel is dit wel n teken van hem!