@Liena...ach meis wat vervelend dat is dan geen nieuws wat je graag hoort...zou er ook doorheen zitten hoor maar uiteindelijk wel voor haar eigen bestwil...is het na zo'n spreidbroek dan wel helemaal in orde? geen ervaring mee namelijk @Miran...feli met je 36 weken...je bent er bijna meid! @Rosa...mooi verhaal en fijn dat het toch zo snel ging allemaal Hier echt een prut dag gehad...ging om kwart over 7 de deur uit om Rayven weg te brengen en kwam om tien uur pas op mijn werkpfff sneeuw is best leuk maar niet in combinatie met het OV en dan plaats verhuizing op mijn werk en 's middags een bespreking over de stand van zaken met het werk dus helemaal niks kunnen doen vandaag en kon morgen lekker met iemand meerijden kan dat weer niet nu dus ookbalen en koppijn nu dus lekkere baalavond houden was ook pas kwart over 6 thuis dus heb em wel ff gehad vandaag...zoooo dat is eruit hahha
Hoi kippies, Riddle: wat een baaldag! Snel naar bed dan is ie voorbij... Rosa: wat fijn dat de bevalling zo snel ging! was Rosalina gewoon thuis? Liena: balen van de uitslag, het zit jullie niet mee! Wel supergoed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en hebt aangedrongen op een verwijzing bij het cb. Dikke knuffel! Miran: gefeliciteerd met je 36 weken! nog 1 weekje en dan mag ie komen! @auto: haan kreeg hem gisteravond na een paar keer proberen aan de praat en heeft een rondje gereden. Niks mis mee zegt hij, maar toch durf ik er niet in te rijden voordat ie goed nagekeken is. Waarschijnlijk komt het omdat ik zo weinig in de auto rij en dan alleen maar kleine stukjes. Haan is er nu mee op pad, startte net gewoon in 1x. Maar ik rij morgen toch nog lekker met mijn collega mee. En de tranen zaten mij ook hoog hoor, met zoveel pech! Vandaag gewerkt, naar het huis van Sinterklaas geweest. De kids genoten en het was erg leuk. Terug op school met alle klassen pannenkoeken gegeten; erg gezellig! Vind mijn werk altijd extra leuk deze tijd van het jaar. Ga nu bankhangen!
Riddle... wat n dag heb jij gehad zeg! Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Blijf rustig... dit weer in onmacht meis! Mijn zoontje was vandaag ipv 9 uur om kwart voor 10 pas op school! Jammer dan.. hij is veilig en wel op school aangekomen en ook weer terug thuis. Dat telt!!!! Elise... dat zal je altijd zien. Ik heb dat ook... krijg ik iets niet voor elkaar of aan de praat of t lukt me gewoonweg niet en ik vraag t aan Chris dan is er ineens niks aan de hand. Ik weet niet wat wij vrouwen doen maar wat zo'n dingen betreft hebben mannen t toch meer in die fingers zitten hahaahha Komt goed meis! Liena... is t n beetje gezakt meis? Hoop dat je t iets zonniger in kan zien alhoewel ik er ook erg tegenop zou zien hoor! Ik zou er ook niet blij mee zijn. Maar t is écht beter voor Kyara. Dikke knuffel meis! All... hier is nog niks veranderd in huis. Heb nog steeds last (en soms veel last) van harde buiken en onderin mijn rug. Nu al 4 dagen! Lig ook al 3 dagen s'avonds om kwart over 9 in bed. Nu lig ik ook in bed met mn lappie. Weet met mijn eigen geen raad. Heb vanavond de traktaties nog afgemaakt... morgen de snoepjes erin doen en dan als de kleine geboren is hoeft er alleen nog maar de naam en geboortedatum op. Gyani is vanavond bezig geweest met de geboortekaartjes en ik vind t super mooi worden!!! Ben maar wat trots op hem! Dus eigenlijk is alles nu aan kant... moet alleen nog n keer door de babykamer heen poetsen/stofzuigen en dweilen en de beddengoed van de kids en ons wassen en dan is t aan kant. Wie heeft sinterklaaskadootjes allang in huis???... ik ben zo met mijn eigen bezig geweest dat ik daar helemaal geen puf en zin in had. Nu moet ik morgen of zaterdag nog om de kadootjes. Weet echt niet wat ik moet halen. Voor Ebony ben ik al klaar maar voor de jongens moet ik alles nog halen. Gelukkig doen wij maar voor 25 euro per kind. Met de kerst wordt t meer maar ze krijgen nu al zo veel! Ik vind t zo wel even genoeg. Er komt ook nog vuurwerk met oud en nieuw en met kerst eten met beide ouders en dan ook weer kadootjes onder de boom. Dus t wordt al gek genoeg hier in huis. Weet ook niet wat ik moet halen voor die mannen. Zaterdag moet ik eigenlijk naar mijn zusje toe want die was vandaag jarig. Maar heb afgebeld... met die sneeuw rij ik sowieso niet en daarbij nu met die harde buiken zie ik t al helemaal niet meer zitten. Maar mijn moeder wou gelijk sinterklaas doen als ik in Helmond zou zijn dus ook zij baalt nu en vraagt mij hoe we dit nu doen. Nou dan doen we t gewoon later he! Het is even niet anders!!! Kan er nu ook niks aan doen. Ik ga zo niet anderhalf uur rijden voor wat kadootjes. Genoeg gezeurt... morgenvroeg weet ik niet of ik tijd heb want komt sinterklaas op school en ouders zijn ook uitgenodigd dus wil ik zeker wel gaan kijken. Daarna moet ik om half 3 bij de gyn zijn en als ik daar van terug kom kom ik vertellen hoe en wat de gyn over die harde buiken te zeggen heeft. Tok morgen! Fijne avond allemaal
Morguhhh! Liena, meis toch. Ik begrijp je frustratie. De dochter van mijn vriendin had ook een helmpje en een spreidbroek en toen kwamen ze er ook nog achter dat het meiske een lui oog had. Gelukkig krijgt ze pas over een tijdje een pleister op haar oog anders was het plaatje helemaal compleet. Mijn vriendin had ook het gevoel dat ze iets niet goed gedaan had maar er is echt niets aan te doen! Tuurlijk doe je als moeder niets verkeerd!!! Inmiddels is ze haar helm en broekje kwijt en is het een prachtig en vrolijk meisje. Hou dat voor ogen!! En "klagen" mag je hier altijd. En niet excuseren voor je "ego" berichtjes want als er iemand hier niet ego is dan ben jij het wel! Hele dikke knuffel voor jullie!!! Miran, rustig aan hoor. Klinkt als een druk weekend voor de boeg! Geniet van de sint viering op school. Elise, tja dat zal je altijd zien! Heb zelf ook al een keer zoiets meegemaakt. Bij die mannen of als hij in de garage staat is er ineens niets meer aan de hand, grrrrrrrr . Rid, wat een dag! Hoop dat je inmiddels weer lekker bijgekomen bent. Knap hoor dat je je zo goed gehouden hebt! @all, gisteren bij prenatal geweest. Ik heb een nieuwe jas en muts voor Stan. Niet zo mooi maar wel heeeeel lekker warm. En natuurlijk kon ik ook niet van de kleine kleertjes afblijven. Heb nu 2 truitjes en 1 broekje maat 50 gekocht. Hoop alleen dat ik daar goed aan gedaan heb. Stan kon daar vrijwel meteen niet meer in. Denk dat ik toch maar 1 ga ruilen voor mt 56. Verder gisteren verjaardag van mijn vader gevierd. Gaat moeizaam want dat is een dag anders dan anders en dan is mijn vader heel chaotisch. Op zo'n dag kan je heel goed merken dat de alzheimer verder vordert en dat doet me toch wel pijn. Verder hebben de kindjes wel echt genoten. Stan heeft lekker met zijn neefjes gespeeld en flink gesnoept van koek en taart. Ach, het was feest! Morgen behang afsteken van de muren en de oude vloerbedekking er uit. Dan kan de electricien nog een keer komen en dan muren texen of behangen, schilderen en vloer er in. Dan mogen wat mij betreft de meubeltjes komen.
Goedemorgen.... Dag... zo zo, jij hebt anders ook n druk weekend voor de boeg hahaha. Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag! Heerlijk he dat shoppen voor de kleinste. Ik moet zeggen dat ik zelf qua kleertjes maar 1 pakje heb gekocht van snoopy! De rest heb ik gekregen en krijg dadelijk met de kraamtijd nog zoveel! In de kleertjes zit ie tot maat 62 goed hoor! Ja... ik doe rustig aan. Vandaag naar ziekenhuis en daarna boodschappen. Morgenvroeg wil ik de laatste kadootjes binnen halen. Dan maar lekker spelletjes spelen met de kids of zoiets. Na t eten heerlijk koffie drinken bij Chris zn ouders.... en dan doe ik net of sinterklaas geweest is in de tussentijd dat wij bij oma zaten. Dus als we terug komen is t kadootjes uitpakken (zijn ze zo mee klaar) en dan lekker laten spelen. Zondag n heerlijke rustdag. Gewoon lekker niksen. Maandagmorgen de kerstboom samen met Chris zetten/de box alvast beneden zetten/de klossen onder t bed zetten/bedden verschonen en mijn matrasbeschermer op mijn bed leggen. Dan ben ik er helemaal klaar voor! Oooow ik voel me net n klein kind die op sinterklaaskadootje zit te wachten. hahahaa Net zei er ook al n vrouwke op t dorp: miranda, je hebt er ook zolang op moeten wachten toch! Mijn vriendin vertelde me eergisteren t volgende... Ze zei: ik wil je nu geen schrik aanjagen maar n vrouwke bij ons op school is bevallen van n dood kindje. Ze voelde de kleine al n paar dagen niet meer. Ik zeg: die van mij voel ik nog wel maar t is minder nu want t is ook groter en dus minder beweegruimte maar die harde buiken enzo zijn allemaal goede tekens dus mij jaag je geen schrik aan! Ik ben erg positief en alles is helemaal in orde! Vanmiddag gaat Ebony weer mee naar haar broertje kijken! Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Gyani heeft trouwens al geboortekaartje n deel gemaakt. Vind m zelf erg mooi. Zal eens kijken of ik dat kaartje hier kan plaatsen! All... goedemorgen, hoe is het met jullie?????
Het lukt niet... krijg t geboortekaartje niet hier neergezet. Zal straks aan Chris vragen hoe dat moet.
Goedemorgen!! @ Liena, meis toch het valt ook niet mee allemaal... Dikke knuffel voor jou!! Het is vast een tegenvaller maar ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en dat alles wat nodig is snel achter de rug is voor jullie kleine meis! En wat dag ook al zei; lekker van je af kletsen hier hoor, dat is geen klagen en zeker niet ego!!!! @ Dag, meis dat lijkt me ook moeilijk om je vader zo achteruit te zien gaan dat zal ook niet meevallen.... Hebben jullie wel een leuke verjaardag gehad verder? Leuk he die kleine kleertjes!! Als ik die zie kan ik me niet voorstellen dat dat past hahaha.... @ Miran, wij hebben wel al wat cadeautjes in huis. Morgen moet ik nog 1 ding halen en dan vind ik het ook wel mooi geweest Wij vieren het morgen avond bij m'n broer, ben bneieuwd hoe Wes reageert op Sint en z'n pieten haha... @ all, goedemorgen!!
@sint, wij hebben wat kleine kadootjes. Bij mijn ouders hebben we het afgelopen maandag al gevierd. Zondag vieren we het gewoon thuis met wat lekkers en de pakjes. Ook moeten we nog langs mijn schoonvader want die had ook wat geregeld. @deli, ja je kent het verhaal he? Alleen is mijn vader lichamelijk nog hartstikke gezond maar geestelijk ziek. Hij heeft gelukkig nog veel goede dagen hoor! Maar er gaan veel dingen mis en dan reageerd hij soms heel vervelend. Vooral naar mijn moeder toe. Hoe gingen jullie om met het idee dat het wel eens de laatste kerst, de laatste verjaardag etc. zou kunnen zijn? Mijn vader zal niet snel overlijden door deze ziekte maar op een gegeven ogenblik is zijn persoonlijkheid wel verdwenen en is je vader dus eigenlijk wel weg. Heb het met oma al meegemaakt en dat ging toen ineens heel snel. Hoop maar dat de medicijnen nog lang werken en hij nog helder blijft. En wat betreft die kleertjes....ben gewoon echt bang dat ze gewoon niet passen. Ik ga toch voor de zekerheid nog maar ruilen. Ik had nu van Esprit dingetjes in de uitverkoop gevonden. Was herfstcollectie denk ik maar wij zitten dan weer in het voorjaar dus zou moeten kunnen dacht ik zo. @miran, ben heel benieuwd wat de gyn. te zeggen heeft vanmiddag.
@ Dag; ik ben me er altijd wel bewust van geweest dat het wel eens de laatste "keer" kan zijn maar niet zo overdreven. Mijn moeder is lang ziek geweest maar heel lang merkte je niet veel aan haar en ging het naar omstandigheden erg goed dus dan vergeet je ook wel weer snel dat ze ziek is. Het laatste jaar was ik me er wel meer van bewust en op het laatst ging ze zo hard achteruit dat je daar van schrok gewoon. Maar toch zelfs toen we wisten dat ze uitbehandeld was had ik nog de hoop dat ze dit kindje geboren zou zien worden bijv. Je wilt het gewoon niet aannemen. Dus wat kun je doen? Genieten, positief blijven en proberen te genieten van alle goede momenten. Ik denk dat het geen waar je bang voor bent toch altijd onverwacht komt Wij hebben ook niet bijzonder gek gedaan met sint hoor. We doen 3 cadeautjes, Haanlief had al een grote tractor met aanhanger gekocht laatst waar Wesley op kan en een hijskraan en ik zei zet maar weg voor Sinterklaas, hij wilde het het liefst meteen geven.
hey allemaal, sorry ben jullie een beetje erg aan het verwaarloze, maar tis hier ook zo drukke maand veel verjaardagen en dan nog sint en kerst erbij pffffff. en dylano spuugt ook weer en nog steeds doet het ziekenhuis niks. wordt vandaag terug gebeldt of ik naar rotterdam mag want in breda worden we maar van het kastje naar de muur gestuurd. sorry voor me ego bericht hoop dat ik volgende week weer wat meer kan tokken. miran succes bij de gyn 36 weken al wat gaat de tijd toch snel zeg. nou doeiiiiii groetjes van Petra
Wow wat een sneeuw vandaag zeg. Er ligt hier bijna 10 cm Wel weer mooi plaatje hoor maar een beetje vervelend dat ik nog lopend naar huis moest na een drukke dag werken. Maar goed nu lekker weekend en haan is pizza halen. had echt geen puf meer om te koken. Nathan is lekker met zijn nieuwe speelgoed aan het spelen. Sint was ook nog bij de gastouder geweest Fijne avond allemaal. Probeer vanavond nog wel even langs te komen
Allemaal... Ben bij de gyn geweest. Kleine is nog niet ingedaald maar daar maakte zij haar eigen niet druk om. Wel als t mijn 1e kindje geweest zou zijn maar aangezien dit de 4e is is t niet erg meer. De rugpijn en harde buiken zijn idd voorweeën... MAAR t kindje moet nog minimaal 1 weekje blijven zitten vond ze! Dan mag t meteen mee naar huis zei ze tegen Ebony! Bloeddruk was goed en met de kleine was ook alles goed. Het lag met t hoofdje naar beneden en kon zijn hoofdje nog steeds bewegen dus t lag niet vast! Het heeft nog genoeg ruimte in mijn buik dus t gaat allemaal goed. Zij zei wel: t is n kleintje en met de 40 weken schat ik t net onder de 3 kilo! Dat is al heel wat anders dan dat die andere de kleine tegen de 3,5 kilo schatte met de 40 weken. We zullen zien... ligt aan t weer morgen anders denk ik dat we toch naar Helmond rijden en zomaar eventjes blijven. We zullen t morgen zien! Nu moet je gewoon met de dag bekijken. Mijn vader en moeder hebben t er ook niet op maar we moesten t morgen maar eens goed bekijken zeiden ze!
miran: fijn dat het allemaal weer goed was bij de gyn. En die gyn heeft helemaal gelijk hoor. Nog 1 weekje moet hij blijven zitten.
Hallo meiden @Miran...fijn dat alles goed was bij de gyn en idd morgen gewoon zien hoe het gaat en als het je neit lekker zit niet doen.... @Juffi...hier ook wel veel sneeuw maar allemaal van gisteren nog, vandaag is er gelukkig niks bij gevallen.. @penr...ben je al gebeld of je naar een ander ziekenhuis mag?? @Dag...lijkt me idd moeilijk om te zien dus gewoon heerlijk genieten van alle gezellige momenten samen! helemaal met deze dagen... @Liena...helemaal eens met Deli...we zijn er hier om naar je te luisteren (lezen) hoor...kan me voorstellen dat dit niet was hoe je het voor je had gezien maar het is maar tijdelijk gelukkig Sint...wij vieren het eigenlijk niet omdat Rayven er toch nog weinig weet van heeft maar morgenavond zetten we wel de schoen en even liedjes zingen en zondag komt mijn vader, zijn vriendin en mijn zus die hebben ook een kleinigheidje en dan is het wel ff mooi...ook op haantje zijn werk en de creche al sint gevierd en dan straks kerst nog waar we grote cadeautjes voor haar hebben...volgend jaar gaan we echt over op het vieren van Sinterklaas iedereen een fijne avond, morgen gelukkig de winterbanden op de auto!! Dikke knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken!
Mir ze kijken ook hoe het met de kleine is natuurlijk toen ik beviel was er een vrouwtje met 36 weken bevallen en die mocht ook gelijk mee en zoey mocht ook met 36 weken mee naar huis Maar goed hoe langer het blijft zitten hoe beter natuurlijk OOK weer niet te lang natuurlijk hahaha Nou ga weer verder met uitzending gemist kijken en zoey voeden Die is een beetje van slag van het sint bezoek op het kdv Ze heeft wel bijna de ilusie bij de kinderen ontnomen door zijn baard er bijna af te trekken Heerlijk boefje is het dus nu al