Goedemorgen all... Iedereen n superfijn sinterklaasfeest toegewenst. Ik heb voor mijn eigen besloten om lekker thuis te blijven en er met de kids en Chris n gezellige dag van te maken! Gewoon vanmiddag lekker spelletjes spelen... avondeten, dan op bezoek bij schoonouders en in de tussentijd is sinterklaas hier geweest hahahaha Vanavond tv kijken en de kids lekker laten spelen. Heb mijn ouders en ex-schoonouders al ingelicht dat sinterklaas dit jaar de kadootjes maar aan de kerstman door moet geven. Bij ons sneeuwt t nu ook zn best dus heb geen zin om er doorheen te rijden! Fijne witte dagen allemaal en kom wel weer tokken
Miranda gelijk heb je Wij zijn er net wel op uit geweest Zoey in de doek lekker ff naar de winkels koud was het niet alleen vind Zoey de sneeuw nog wat raar haha steeds als ze een vlokje in dr mond kreeg ging ze kokhalsen om vervolgens weer haar mond open te doen voor het volgdende vlokje Gelukkig geen last gehad van een kinderwagen die ik door de sneeuw moest ploegen en mevrouwtje zat heerlijk warm en nog zonder jas aan ook in de doek en onder mijn 2 jassen haha. Maar we hebben alles in huis vanaaf naar me schoonzus en aanhang daar de sint feliciteren Morgen bij mijn zusje en fam de sint nogmaals feliciteren . Ik had er geen zin in maar door die sneeuw juist heeeeel veeel zin in hahaha de winter is echt in het land en zo hoort het. Al mag het na de kerst gelijk weer over zijn
Hoi kippies, hier ligt ook een dik pak sneeuw; het heeft de hele ochtend keihard gesneeuwd. Nu is het gestopt, dus als Luca straks wakker is gaan we er even op uit in de witte wereld! Fijn weekend allemaal en veel plezier met de Sint voor degenen die het vieren!
Zo hier ook een flink pak gevallen vandaag, haan heeft vanochtend de winterbanden op de auto laten zetten...rijd toch een stuk beter hoor! daarna even naar het overdekte winkelcentrum, hartstikke druk natuurlijk maar ondanks dat ze bijna niet meer te verkrijgen waren hebben we toch een mooie slee gevonden nog niet uitgeprobeerd want het stopte hier te laat met sneeuwen dus morgen als de visite er is gaan we even lekker sleetje rijden
Nou Ryan vind de sneeuw helemaal niks.... Gaat hard huilen als ik hem in de sneeuw zet, wil dan niet lopen. Dus helaas geen 'leuke/gezellige/lachende' Ryan op de foto in de sneeuw. Misschien volgend jaar beter. Wij doen ook niks met sinterklaas, ryan heeft het toch allemaal niet zo door dus volgend jaar komt de sint bij ons. Vanmorgen begrafenis... een oude vriend van Haantje (35 jaar was hij pas) Was een erg hefig emotioneel dagje dus. Gelukkig kon Ryan even naar opa zodat wij er heen konden. Verder wel alles terug gelezen maar niet echt opgeslagen, sorry! Voor iedereen die wel sinterklaas viert, een hele fijne dag/avond morgen! En de rest een fijn weekend natuurlijk! xxx
Mogguh allemaal Nou weet niet of het sleetje rijden wordt vandaag want alles is papperig door de dooi en regen Hier slapen haan en Rayven nog steeds dus nog geen cadeautjes gedaan haha ga ze zo maar eens even wakker maken denk ik
Goedemorgen... Wij gaan toch maar even naar Helmond toe. Het heeft flink gedooid en mijn zusje kon niet eerder dan 12 uur naar mijn moeder toe dus mijn moeder kon niet deze kant op komen. Nu gaan wij toch maar die kant op. Harde buiken zijn al n flink stuk gezakt dus dat scheelt wel weer. We gaan over n uurtje rijden. Mijn moeder is helemaal blij dat ze toch even sinterklaas kan vieren daar.
heel veel plezier miranda! hier gaat het ook snel met de sneeuw. het zonnetje schijnt en het is ruim boven nul. Vanmorgen eindelijk Nathans nieuwe kamer af gemaakt. Hij ligt nu in zijn nieuwe kamertje te slapen. Er mist nu alleen nog 1 lade onder het bed maar had geen zin om daarop te wachten. Nu kan ik de babykamer weer helemaal gaan inrichten. kleine kleertjes erin enz.. Verder hier geen Sinterklaas meer. Gisteren heeft nathan alles gehad. Hij heeft een duplo treinbaan gehad en dat is tot nu toe een groot succes. fijne middag allemaal!
Juffie, jippie Nathan in zijn nieuwe kamer!! En een duplo trein. Die heeft Stan ook gekregen van papa maar dan een tijdje geleden. Die is hier ook helemaal hip! Miran, veel plezier. Sleetje rijden, jammer maar ook hier gaat het niet meer lukken. Alles is nat van de dooi en weinig sneeuw meer te zien. Stan slaapt nu en als hij wakker is dan is piet langs geweest. Hebben wat kleine kadootjes zoals een rugzakje voor op de psz en kleine dingetjes van duplo. Vanochtend heeft hij van opa een dierentuin gehad en mama is verwend met een superdeluxe strijkijzer!!! Vind het ergens wel vreemd omdat schoonvader en ik niet echt koek en ei zijn. Gaat gelukkig wel steeds beter dus probeer het maar te zien al verzoeningskado of zoiets. Niet dat dat nou met kadootjes moet maar ben wel blij met mijn strijkijzer . Vanavond gaan we nog lekker met vrienden eten bij het eetcafe van mijn broer. Is altijd genieten voor hem want dan krijgt hij "fietjes met naise" (frietjes met mayonaise) haha! Iedereen nog een hele fijne zondag!
zo he he alle visite is weg en Rayven is verwend met een keukentrolly met allemaal attributen en een theeset dus die wou alleen nog maar drinken uit haar nieuwe theekopjes...alleen wil die nu voor geen meter slapen natuurlijk al tig keer naar boven om haar weer neer te leggen ennnnn vanmiddag op haar buik 2 blaasjes ontdekt en toen straks gekeken en ja hoor ...waterpokken:x...hele buik zit al onder een hoop op haar rug en beginnende plekken op haar benen pfff en maar krabben dus morgen even langs de drogist voor iets tegen de jeuk en maar hopen dat ze naar de creche mag woensdag want p internet staat dat na de eerste blaasjes (vandaag dus) ze nog max. 6 dagen besmettelijk is....balen
goede morgen allemaal kom ff vlug gedag zeggen ga nu slapen want heb nacht gehad ik tok later wel weer doeiiiiiiii
Mogguh Meiden Nou hier een vrij slechte nacht achter de rug, rayven heeft erg veel last van jeuk...even tot 11 uur wachten tot de winkel open is en dan snel wa halen, haar rug en buik zitten nu helemaal onder de grote blaasjes en zelfs een paar op haar hoofd...bah...dus niet naar de creche woensdag
Heey kippies Hoe gaat het hier met iedereen? Allemaal lekker verwend met sinterklaascadeautjes? Hier vandaag een spannend dagje. Vanmiddag moeten we met Kayra naar de orthopeet. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Nog bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!! Dat doet een kippie goed. Moet zeggen dat de ergste schok wel over is. We moeten er weer het beste van maken en ook hier komen we wel weer overheen. Er blijft ons helaas niet zoveel bespaard, maar er zijn ergere dingen. @ Penr. Wat vervelend dat jullie mannetje blijft spugen. Hebben ze een idee waar het van komt? @ Dag, ook goedemorgen. Weer lekker aan het werk? Wat lief van je schoonvader dat je een strijkijzer hebt gekregen!!! Mss idd en stap in de goede richting......... Nou ik moet er helaas alweer vandoor. Kayra huilt, en ze moet eigenlijk slapen. Zal eens bij haar kijken. Wanneer zetten jullie eigenlijk de kerstboom??? ik wilde hem eigenlijk vandaag al doen, maar ga eerst even ramen enzo wassen. Hen altijd het gevoel dat eerst alles schoon moet. Beetje rare tik Tok later Dikke knuffel Liena
Riddle, wat vervelend nou. Beterschap met jullie kleine meissie. Is er bij jullie niet een apotheek in de buurt. Deze zijn toch al eerder open??
Liena, heeeeeel veel succes vandaag. Kom je ons de uitslag vertellen? Rid, beterschap voor je meisje. En inderdaad zsm een middeltje voor de jeuk halen.