[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja maar de apotheken zitten wat verder weg en het loopt al niet makkelijk met alle blubber nu...ach is al bijna 11 uur en dan snel gaan

Kerstboom opzetten doe ik as weekend dan is mijn zus er ook en kan die mooi helpne want wij hebben binnen en buiten zoveel dingen !!:D

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dag ik kom zeker vertellen wat de uitslag was!!
    Hoe gaat het met jou? Druk op het werk of valt het nu mee?
    Dus Stan straks naar de psz. Gaaf hoor, maar ook wel raar denk ik of niet? En dan wordt hij groot zeg, naar school!!!!

@ Riddle, is het bij jullie ook zo glad? Gezellige tijd weer he nu al de spullen weer in huis kunnen. Leuk dat je dat samen met je zus gaat doen!! Woont ze een beetje ion de buurt?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!

@ Liena heel veel succes meis! Ben blij te horen dat jullie weer positief zijn, al kan ik me zo goed voorstellen dat de moed je soms in de schoenen zakt!

@ all, goedemorgen!!!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee mijn zus woont een dik uur rijden bij mij vandaan...en jaaaaaa ben net terug van de winkel en het is een ijsbaan hier pff heel vervelend dus ga verder neit meer naar buiten...nou de winkel zei dat ze geen menthol poeder mag omdat ze onder de 2 jaar is en nu heb ik calendulan emulsie maar daar staat op dat het alleen op onbeschadigde huid mag en die apotheker zei weer dat dat niet uitmaakt weet nou niet zo goed wat te doen:(

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ridd, calendulan kan volgens mij geen kwaad. En ik heb zelf ook al eens mentholgel gebruikt voor Stan. Toen ook bij de apotheek gehaald en toen was stan nog maar net 1 jaar oud. Was geen probleem werd toen gezegd. Anders voor de zekerheid nog de apotheek ff bellen.

liena, ja idd wel beetje raar. Hij mag pas per februari maar toch..... vrijdag alweer zijn 2e verjaardag. Zal jij met thomas ook wel hebben dat hij zo snel groot is toch? Nogmaals succes!

Juffie, hoe is het gegaan op Nathan zijn nieuwe kamer?

Ben ff lunchen. Vanochtend goed te werken gehad. Vanmiddag wat minder werk maar ja. Vermaak me toch wel ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, handig die tegenstrijdige berichten :S Kun je je huisarts niet bellen om even te checken?

@ Dag, eetse!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Deli...ja daar had ik ook ineens aan gedacht dus toen straks gedaan en de mentholgel mag ze niet omdat ze open ligt en dat gaat branden dan en de calendulan mag dus wel gewoon gelukkig:D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, gelukkig is het duidelijk :D nu nog hopen dat het snel verholpen is!

Ik heb ook een keer gehad dat de huisarts en apotheek verschillende dingen zeiden met een ab kuurtje, heel handig!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Allereerst...

Liena... héél veel suc6 meis bij de orthopeet en hopelijk n beetje positief nieuws voor jullie. Vind t wel fijn te horen dat je n beetje positiever bent geworden dan vorige week. Tuurlijk is t erg moeilijk om positief opgesteld te blijven als je iedere keer weer tegenslagen krijgt. Vind t echt heel knap hoe je ermee omgaat... heb daar heel veel respect voor gekregen!
    Dikke knuffel meis!

Riddle... waterpokken! Vervelende rotdingen zijn t! Ik had bij Ebony volgens mij ook de mentholgel gebruikt. Dat werkte verkoelend voor zo'n kind. Maar die andere zalf die je nu hebt zal ook wel goed werken hoor... zolang Rayven maar geen last van de jeuk heeft dat scheelt al n hele hoop voor je!
    Beterschap met de kleine meis!

Juffie... dus de kleine man slaapt nu in n grote jongenskamer??? Ben benieuwd hoe dat ie dat vind! Kun jij aan de babykamer gaan beginnen. Lekker he!

Dag... Duplo treinset gekregen?... is goed verwent dus! En jij n strijkijzer?... dat is nooit niet weg! EN t is zeker n goede stap in de goede richting van je schoonvader. Bekijk t positief!

Deli... wat vond Wesley van sinterklaas? Is ie goed verwent?
    Hoe gaat t verders met jouw meis?... kan me voorstellen dat t nu best moeilijk is voor je!
    Dikke knuffel van mij

Iedereen die ik vergeten ben... hoi hoi hoe is het met jullie?

All... wij zijn dus gisteren onverwachts toch naar Helmond gekachelt. Mijn ouders waren me echt superdankbaar dat ik er toch doorheen kwam rijden zodat ze alle kleinkinderen bij elkaar had om sinterklaas te vieren. Ik had in de tussentijd ook mijn ex-schoonouders gebeld dat wij dus toch in Helmond waren en of zij ook de kids nog even wilden zien.... maar wat bleek nou... oma was niet meer de stad ingeweest voor de kadootjes om dat ik toch niet kwam. Dus die zijn met zn tweetjes op stel en sprong toch nog om kadootjes gereden! Zo hebben wij dus eerst sinterklaas gehouden bij mijn ouders... de kids kregen genoeg. Om half 6 kwamen opa en oma de kids ophalen en daar zijn ze echt letterlijk VERWENT! Niet meer normaal en zéker niet meer leuk! Gyani kreeg n mp4 (nieuwste van t nieuwste) dan zal ik over de prijs nog maar zwijgen! Giuliano (8 jaar oud) en Ebony (6 jaar oud) kregen n echte digitale fotocamera om over die prijs ook maar te zwijgen!!! Ik vond t absurd!!! Kan wel begrijpen van mijn ex-schoonvader dat ie de fouten die zijn zoon bij de kinders maakt recht wil trekken MAAR dat hoeft niet op deze manier!!!!
    Opa kan die fouten nog eens niet goedmaken want opa zelf maakt geen fouten! En dan kun je de liefde van n kind nog niet kopen! Chris en ik waren eigenlijk best wel boos!
    Sinterklaas moet leuk blijven en t moet niet zo zijn van: "kijk, ik heb maar 3 kleinkinders en ik kan ze dure kado's geven!!!". De kinderen moeten blij zijn met wat ze krijgen. En zo maak je ze door en doorverwent en wat vragen ze dan nog als ze straks 16 zijn?!!!
    Dus geven wij opa en oma een limiet... duurdere kado's mag gewoon niet meer! Ik kan opa heel goed begrijpen maar ik wil dit niet hebben!

Met de kleine in mijn buik... daar gaat t goed mee. Het zit nog lekker warm binnen en is ook meer beweeglijker dan de laatste dagen door die harde buiken. Heb wel last van mijn rug maar ook dat is minder!

Kerstboom... Chris heeft vanmorgen de dozen met kerstspullen naar beneden gehaald. Hij heeft de kerstboom in elkaar gezet en de lampjes erin gehangen en ik ga strakkies met Ebony de ballen erin hangen en de slingers en snoepgoed!
    Ik had zoiets van vandaag die boom zetten want mocht ik eerder bevallen dan heb ik geen zin meer om die boom te zetten!
    Dus vanavond staat mijn boom opgetuigd!!!!

Meiden.. ik ga even mijn middagdutje doen. Ben nu echt moe en ga er nu ook echt even gebruik van maken. Dit gebeurd me niet vaak maar nu is er niet meer tegen te vechten.
    Ow... mijn zusje had vanmorgen 20 weken echo en ze krijgt 2 meisjes!!!!
    Ik ben helemaal blij voor haar!

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey meisjes

kom even hallo zeggen! probeer even bij te lezen en dan kom ik vanavond even tokken als het allemaal rustig verloopt hier:D

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Miran...dat zijn idd wel erg dure cadeautjes ja pfff..zou ik ook niet willen hoor

@Deli...ja hoop idd dat het helpt allemaal want die pokken zie je bijna verschiijnen nu dus ze zit er midden in...om 1 uur ingesmeerd en in bed gelegd en ze slaapt gelukkig nog steeds..zag wel dat ze er al een boel had kapot gekrabt dus hopen dat ze geen littekend eraan overhoudt...

Weet iemand dat als ze vanaaf in bad gaat of er wel een beetje baby olie in mag? dat moet ik namelijk doen omdat die rare droge uitslag op haar rug nog steeds niet weg is:(

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa, Je zult wel druk zijn meis! Gaat het goed?

@ Miran, ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt als ze zulke duren cadeau’s krijgen. Heb je het er wel over gehad met je ex-schoonouders? Of zeg je voor de volgende keer gewoon dit is het bedrag en niet meer uitgeven? Onze sint was wel leuk hoor, we hebben er niet zo heel veel aan gedaan. Bij m’n broer kwam sinterklaas maar Wesley vond er niet zo veel aan haha… We hadden afgesproken 3 cadeautjes te doen, 2 had m’n haan al gekocht de afg. weken omdat hij het zelf heel leuk vond voor Wesley. Ik heb het bewaard voor sinterklaas want haan wilde het meteen geven maar dat vond ik zo jammer dan had je nu WEER wat moeten halen. Hij heeft nu een tractor met aanhanger gekregen waar hij zelf op kan rijden. Deze was wel behoorlijk aan de prijs maar hij is helemaal gek van tractors, graafmachines etc. dus ik weet zeker dat hij daar heel veel plezier van heeft als het weer beter is. En hij had een hijskraan gekregen die je met afstandsbediening kunt besturen en m’n schoonouders hadden voor Sinterklaas 15 euro gegeven en hiervan heb ik een pyjama gekocht voor ‘m en een rugtas van Cars nog ingepakt bij de andere 2 cadeautjes. Fijn dat verder alles goed gaat!! Slaap lekker!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... helaas kan ik je hierop geen antwoord geven meis!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, geen idee?? Ik zou gewoon een klein beetje doen denk ik!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... punt 1 vind ik t gewoonweg niet nodig die dure kado's. De kinderen moeten kunnen waarderen met wat ze krijgen.
    Punt 2 is t ook nog eens zo dat mijn oudste zoon ALTIJD t meest wordt geteld! Zal voorbeelden noemen... oma heeft voor hem wel n spaarrekening en voor die andere 2 niet!... kadootjes van hem zijn altijd duurder en groter dan die andere 2... telefoontjes zijn meestal alleen aan de oudste gericht... de oudste heeft overal inspraak op en die andere niet! Dit gebeurd ook door de "vader" (biologische vader bedoel ik hiermee). Mijn ex belde pas op of dat in deze maand ons Gyani niet een weekendje mocht blijven logeren. Hij noemde die andere 2 niet eens op!!!!
    Ik word hier helemaal niet goed van! Heb t al verschillende keren aangekaart maar toch blijven ze dit doen en dat steekt mij! Gyani staat altijd in tel! Giuliano en Ebony krijgen dit zometeen ook door en dan zit ik ermee! Ik maak geen verschil... ze zijn bij mij alle 4 hetzelfde (zometeen alle 5)... ze krijgen allemaal evenveel en even dure kadootjes! Niet de een meer als de ander. Kijk... kan wel eens zijn dat de een n paar euro lager zit dan de ander maar dat trek ik dan de volgende keer weer recht! Nu hadden Gyani en Didier met sinterklaas 20 euro gekregen en de 2 jongste voor 25 euro maar met kerst krijgen die weer net iets meer dan die andere 2 en dan is het weer recht getrokken MAAR n verschil van maar liefs 40 euro!!!!! Dat slaat nergens op!
    Dit doet me zeer en ik heb t al eens gezegd maar t komt maar niet door bij hun. Ik weet ook niet wat ik hiermee aan moet!

hahahaha wou even tukkie doen maar helaas gaat al niet meer door! Even wat drinken en eten zodat ik wakker blijf hahahaha

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, tja het moet niet zo zijn dat er 1 voorgetrokken wordt natuurlijk! Wij deden altijd met kerst cadeaus met ons gezin en dan lette we niet precies op de bedragen maar meestal 1 groot cadeau en dan van alles kleine dingen. Als je maar weet dat het ong. op het zelfde uit komt is het goed! Als er een paar euro verschil in zit geeft het toch niet, als ze er maar blij mee zijn! Maar idd, zulke grote verschillen zijn niet leuk meer :( lastig hoor!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... t lullige hiervan is dat ik ga denken dat Gyani t meestgeliefde kleinkind is omdat hij zijn biologische papa als zijn papa blijft zien en die 2 jongere waren té klein daarvoor en die noemen Chris papa! Dit is in mijn ogen de enige reden! Ik kan me niet voorstellen waarom iemand zo'n verschil kan maken tussen broertjes en zusje! Nu weten de jongste t nog niet maar er komt n tijd dat ze er weet van gaan krijgen!
    Zal ik nog 1 voorbeeldje noemen... Gyani had voor zijn verjaardag centjes bij elkaar gespaard voor n laptop te kopen!... Giuliano wil dat ook natuurlijk! Opa vind op t werk n laptop en je kunt t al raden... wie krijgt die laptop?... juist, Gyani!!!
    Giuliano moet dus gewoon van zijn centjes ZÉLF n laptop gaan kopen. Ik heb niet zo veel centjes dat ik zeg: ach... kom maar op jongen hier heb jij ook n laptop!
    Ik heb er nog 2 meer rondlopen!
    Gyani wordt alles in zijn schoot geworpen! Hij hoeft in principe maar te knippen met zijn vingers en krijgt bij opa en oma alles wat ie hebben wil! Ik vind dit zo onfair tegenover die andere 2!
    Vaak heb ik t er met Chris over en zeer zeker met mijn moeder!... die vind dus dat ik gelijk heb en die zegt ook dat zij dat verschil dus ook ziet. Jammer vind ik t gewoon want ze zijn alle drie evenveel en evenlief!
    Ik vroeg van de week aan Gyani wat hij voor sinterklaas wou... komt ie aanzetten met: ik wil n mobieltje! Kind van 10 jaar oud!!!!! wat moet hij met n mobieltje?!! Hij woont met zijn kont tegen de school aan... is altijd buiten aan t spelen en op tijd binnen... spreekt op school af met wie hij gaat spelen en wat ze gaan doen. Ik zeg: geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
    Als jij strakjes van de lage school afgaat en naar Bergen op Zoom moet fietsen dan vind ik t wat anders... dan moet je me kunnen bellen ALS er ook daadwerkelijk iets op doet maar om nu n mobieltje te geven en dan alleen maar zodat ik je na kan bellen van: gyani, kom je nu naar huis want t is etenstijd. Ik zeg: nee dat doe ik dus echt niet!
    Nou dat viel bij hem dus verkeerd. En dat krijg ik hier dus door doordat opa en oma hem geven wat ie vraagt!
    Vind t erg jammer dat t zo moet!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als hun perse dure cadeau's willen geven kun je aangeven dat je dat onnodig vindt maar als ze ze allemaal evenveel geven is het nog geen giga ramp maar ze moeten ze wel allemaal gelijk behandelen!

Ik zou daar wel een keer over praten met ze! Misschien hebben ze het helemaal niet door! Ik vind het heel storend dat jij iets verbied en hun het wel geven, dat hoort gewoon niet! Daar zou ik het zeker over hebben want daarmee kun je kindjes echt "verpesten" natuurlijk! Dan ben jij straks de boeman en halen ze alles bij opa en oma!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    sorry meiden, toch druk op mijn werk. nu snel boodschappen doen als ik hier klaar ben en eten koken. Om half 6 staat er weer een collega op de stoep om naar het schilderwerk te komen kijken.
    Kom vanaaf nog wel

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippies hier nog even snel een reactie van mij. We zijn bij de orthopeet geweest en Kayra heeft dus nu al een spreidbroekje aan:(.Het ging allemaal wel heel snel:$.
    Ze zal het broekje in ieder geval tot 1 jaar aan moeten hebben en dan 24 uur per dag. Alleen als ze in bad moet dan mag ie uit. Dat word dus 3 keer per dag een uur;).Daarna kan het mss afgebouwd worden.Over 2 maanden moeten we terug komen en wordt er een foto gemaakt met het spreidbroekje aan.
    Hoe kan ik nu nog voorkomen dat ze geen helmpje op hoeft, want nu kan e niet meer op haar linkerzij liggen. Morgen de fysio maar even bellen en vragen wat ik er dan npg aan kan doen. Verder kom je dan ineens wat problemen tegen. Komen we uit het ziekenhuis en willen haar in de maxi-cosi doen, past ze er niet meer in:(. Zal eens kijken hoe we dat op kunnen lossen, er zijn natuurlijk meer kinderen die vervoerd moeten worden....;).
    Nou kippies, dat was het even voor nu, ga snel even koken en dan eten. Vanaaf helemaal niets meer, alleen lekker bankhangen.

Dikke knuffel Liena

Deel Deze Pagina