Liena: zo dat gaat snel zeg. Hoop dat Kayra snel gewend is aan het spreidbroekje! Lastig zeg want nu kan je haar inderdaad niet meer op haar zij draaien.. Ik hoop dat de oefeningen ondertussen al voldoende geholpen hebben zodat het helmpje niet nodig is! All: zwaai! mijn moeder is er want die past morgen op Nathan. Ga de laptop dus even uitzetten, zo ongezellig anders. fijne avond!
Liena.. dat is idd erg snel! Wist niet dat dat zo gebeurd was. Tja n helmpje zal nu ook niet echt goed werken door de ligging of wel. Moeilijk hoor dat je haar nu niet meer in de maxi-cosi kan zetten. Kan ze nog wel in haar kinderwagen! Hele dikke knuffel meis van mij Juffie... fijne avond met je moeder meis! All... ben net op ouderavondgesprek geweest voor Ebony en Gyani! Wat kan n mama dan trots zijn zeg! Ebony doet t hartstikke goed. Ze kan goed omgaan met andere kinderen en met volwassenen. Lezen/schrijven/rekenen gaat allemaal prima! Concentratie is ietsjes minder maar ach... mama moet ook weten wat er allemaal om haar heen gebeurd dus dat heeft ze niet van n vreemde! hahaha Tekenen is ze idem dito mama, die heeft er ook geen kaas van gegeten! Gymen... ze is n echt aapje zei de juffrouw maar dat was ze in de kleuterklas al! Dus alleen maar lof eigenlijk! Toen naar ons Gyani. Ik kreeg zijn rapport onder mijn neus en ja hoor... keurig net rapport! Het laagste cijfer was n 6- voor schrijven methode! Maar voor rekenen staat ie weer n 9- op zijn rapport en de rest zit er dus tussenin. Ik zei dat Gyani naar n school bij ons in de buurt wou maar dat is mavo niveau. Maar had tegen Gyani gezegd: als jij hoger aan kan dan ga jij hoger doen! Tegen de juf zei ik net: als ik zo zijn rapporten zie ieder trimester dan denk ik dat dit n havo niveau wordt. En dan gaat ie gewoon naar t rijks! De juf zei: ik kan niet veel zeggen want hij moet dit jaar nog en volgend schooljaar maar zei ze ik denk dat jij er echt niet ver naast zit. Ons Gyani is n kind dat heel makkelijk leert en ook hoef ik er zelf nooit achteraan te zitten achter zijn huiswerk dus dat is ook al heel wat! Het is n lekker meegaand kind.
Liena, dat is snel gegaan. Kayra zal er ook wel aan moeten wennen denk ik. Misschien gaan de praktische dingen wel makkelijker als ze er aan gewend is. 2 kinders van vriendinnen hebben/hadden er ook 1 en die konder er op een gegeven moment bijna alles mee. Ook kruipen en zo. Succes in ieder geval. Het zal je wel een beetje rauw op je dak gekomen zijn zo. Miran, trots!! Wat goed. Ik ga weer. Ff spelletje doen en dan met haan tv kijken. Morgen begint de schilder al op stan zijn nieuwe kamer en morgen na het eten gaan we even naar de bouwmarkt om laminaat te halen. Dat word dan volgende week gelegd en dan kunnen wat mij betreft de meubels komen.
das zeker snel het broekje maar ja als je er toch aan moet dan maar zo snel mogelijk des te eerder is ze er misschien vanaf, maar dag zei het wel al maar kan zo'n kleintje wel leren kruipen en zo of krijgt ze daar dan toch een beetje een achterstand in?? Nou rayven slaapt gelukkig, hopelijk slaapt ze door ondanks de jeuk want de waterpokken worden alleen nog maar erger pfff
Goede avond kipjes! Hier een kipje vanuit bed, voor het eerst in m'n hele leven vanuit bed met de laptop haan heeft zaterdag ons nieuwe bed neergezet en vanavond de nachtkastjes dus toen die net stonden pakte ik beneden een tasje en vroeg hij wat ga je doen? Toen zag hij me m'n laptop inladen, m'n boek inladen en een lampje pakken ik zei "ik ga lekker even boven in bed chillen" heerlijk! @ Liena, wat gaat dat inderdaad snel zeg!! Nou, beter dan is ze er ook sneller van af. Wat sneu dat ze het eigenlijk helemaal niet uit mag zeg hoe is het gegaan de eerste nacht? En ben jij een beetje bijgekomen, heb je lekker ge-bank-hangt? @ Juffie, fijne avond met moeders! @ Dag, wat super dat het al zo opschiet op Stan z'n kamer, fijn!! @ Riedel, hoe is het nu met Rayven, heeft ze goed geslapen? @ Miran, fijn zeg! Snap dat je trots bent @ all, welterusten!! Ik ben morgen vrij omdat ik bloed moet prikken voor suiker en dan moet ik in 2 uur tijd 2 x prikken dus dan ga ik geen halve dag werken, lekker!!
Goedemorgen kippies. @ Dag, het ging allemaal idd heel snel en we hebben ook maar weinig uitleg gehad verder. We zijn al met al 10 minuten binnen geweest. Dus Stan al bijna jarig, en groot feest? Gaaf dat ze vandaag de kamer van Stan gaan schilderen. Is dat alvast gebeurt!! @ Riddle, hoe is het nu met jullie kleine meid? Begint de jeuk al wat te zakken? Hoe het nu gaat met de ontwikkeling weet ik eigenlijk niet. Heb niet echt de tijd gehad om dit allemaal te vragen. @ Deli, zo lekker hoor met de laptop in bed, is het net weer voor. Suc6 vandaag met prikken, en je hebt gelijk dat je vrij hebt genomen!! Geniet er van. De eerste nacht was geen suc6. Kayra slaapt altijd op haar zij en nu kon ze de slaap niet te pakken krijgen en was heel verdrietig. Na 3 uur vanalles geprobeert te hebben heb ik haar het broekje uitgedaan. Ik wist het ook even niet meer. Vandaag na het badderen maar weer aandoen en hopen dat ze er snel aan went. @ Miranda, ik de kinderwagen past ze ook bijna niet. Was op internet aan het zoeken gegaan en je kan de boel ophogen met kussens of zo? Zal eens op onderzoek gaan en anders bel ik het cb gewoon. Mss hebben zij een advies. Hoe is het afgelopen nacht gegaan bij jou? Heb je een beetje kunnen slapen? @ Juffie, het is idd lastig allemaal. Ik wilde eerst vandaag bellen, maar de fysio komt morgen weer. Ik weet dus niet of het al genoeg geholpen heeft. Wat ik wel zie is dat ze nu werkelijk bijna alles weer naar rechts doet. We zullen zien. En gisteren een gezellige avond gehad?? Wat leuk dat je mams op komt passen!! Werk ze vandaag.. Nou kippies ik ben er eerst even weer vandoor. Zal eens even een broodje maken voor Thomas Tok snel, Dikke knuffel Liena
@ liena, ach meis toch een spreidbroekje. snap dat je het uit hebt gedaan vanacht. hopelijk gaat het vannacht wel goed. ze zeggen dat het een paar dagen is en dat ze het dan gewend zijn. ga dit misschien ook nog meemaken. maar dan 2 beentjes weet alleen niet of ze daar ook een broekje vanmaken misschien. dikke knuffel voor jullie, hopelijk wend het snel bij dr en kan ze lekker slapen.
Mogguh Meiden Nou hier een toch wat onrustige nacht achter de rug, veel last van jeuk dus vannacht alles nog in staan smeren en vanmorgen om 7 uur was ze wakker dat is echt extreem vroeg voor haar doen! @Liena...wat bedoel je met de ontwikkeling? die van waterpokken? Ja daarmee gaat het nog slecht, er komen nog steeds hopen meer bij niet normaal, ook haar armen, benen, gezicht, hoofdhuid en zelfs haar schaamstreek zitten onder grote blaasjes...erg veel last van en de creche zegt ze mag gewoon komen want ze is niet besmettelijk meer maar op internet staat dat ze dat is tot 6 dagen na de uitbraak en ze ze heeft er zo'n last van dat we haar maar lekker thuis houden wat de creche ook zegt.. @Deli....lekker he vanuit bed lekker je ding doen
Goedemorguh.. Deli... dit is dan weer t goede nieuws over de kids. hahaha Gyani had trouwens gisteren ook wel door dat t niet eerlijk was van opa en oma dat hij zo'n duur kado had gekregen en dat t verschil zo groot was. Ik heb hem ook duidelijk uitgelegd dat hij er niks aan kan doen en dat t voor hem natuurlijk wel erg leuk is! Hij vond zelf ook wel dat hij bij mij ook zo erg kon doorzeuren en dat vond ie soms ook wel vervelend. Gisteren hoefde ik maar iets te vragen aan hem en hij vloog voor me. Hij merkte gisteren ook wel dat mama een echte k*tdag had. Ik kon wel in huilen uitbarsten. Zag t echt niet meer zitten. Dat is dan wel weer heel aandoenlijk dat ie mij dan weer op alle mogelijke manieren probeert te helpen. Tuurlijk kan je dan alleen maar trots zijn! Maar dat ben ik op ze allemaal!! Ze hebben allemaal iets waar ze goed in zijn en waar ze in uitblinken en dat moet je voor ogen houden toch?!!! Lekker hoor.... met laptop naar bed. Even lekker chillen. Ik doe dat met de ds van de kids. Dan speel ik t spelletje Braintraining! Iedere avond zomaar n paar keer achter elkaar. Kom je van tot rust. Liena... meis, kan me helemaal voorstellen hoor dat je bij Kayra haar spreidbroekje uitgedaan hebt (zou ik ook gedaan hebben)... misschien kun je t proberen vandaag met de kortere slaapjes proberen. Als ze dit wel kan en dan toch ook de nachten proberen maar als dat nog niet gaat zou ik die gewoon s'nachts uitdoen en eerst maar eens overdag aanlaten. Snap je het nog? Ben t zo moeilijk volgens mij aan t typen dat ik er zelf niet eens meer iets van snap hahhaha Met mij gaat t snachts eigenlijk wel goed. Ik slaap steevast. Wel om 3 uur even naar de wc maar val als n blok terug in slaap. Gisteren had ik t echt even gehad. Was de kerstboom aan t zetten samen met Ebony (tuurlijk gaat dat niet werken want die hangt alle ballen op 1 plek). Ik werd steeds chagrijniger. Op n gegeven moment moest ik de banken en de tafels gaan verzetten om de box en n kastje te verplaatsen. Ebony hielp echt lief mee. De box staat naar mijn zin maar t kastje staat me in de pad. Had ook de neiging om dat ding naar buiten te gooien! Daarna moest ik ook nog alles opruimen. Grrrrrrrrrrrr. Eten maken en dan na t eten op 10 minutengesprek bij de 2 kids. Nou dat ging er bij mij al niet meer in! Ik zag t echt niet meer zitten en t liefst had ik n keer flink geschreeuwd en in huilen uitgebarsten. Op school zeiden ze: t zijn de laatste loodjes bij je he? Ik zeg: zo gauw als t donderdag 37 weken is mag t donderdagavond al geboren zijn!!!! Ik was t gisteren ECHT ECHT ECHT beu! Nu gaat t weer goed... nieuwe dag en vandaag heb ik mijn eigen voorgenomen om niks te doen. Maar goed... heb inmiddels alweer 2 wassen gedaan en moet nog ons bed verschonen en die van ons Giuliano. Ons bed moet vandaag écht op klossen en mijn matrasbeschermer moet eronder. Nou Chris is nog thuis en die kan mooi die klossen doen. Het bed opmaken vraag ik wel aan Gyani of dat die mij kan helpen. Dus rustig aan vandaag hahahaha Riddle... altijd zielig als je moedeloos toe moet kijken als je kindje ziek is. Je kan er verders niks aan doen als proberen door zalfjes de jeuk weg te krijgen. Meer kun je gewoon niet! Beterschap met Rayven meis! All... zit nu lekker rustig achter de pc met n bakkie thee... even lekker niksen!!!! Energie opbouwen voor straks. De kerstboom staat en dat was t belangrijkste!
Thanks Miran en nee meer kun je ook niet doen dus gewoon smeren en troosten...gaat vanzelf weer over... Jij ook kalm aan met alles hoor!
Liena, dat is snel gegaan maar wel gek dat je binnen 10 min weer buiten stond en weinig uitleg gehad hebt. Misschien idd verstandig om met de fysio ff te overleggen Dikke knuffel voor jou! Ryan heeft nu al vanaf het weekend tussen de 38 en 39 koorts, beetje hangerig en erg snotterig. 's nachts ook veel wakker pfff Morgen weer naar kdv, zal ie ook niet van opknappen met al die kids daar.... Ik heb weer veel pijn in me bekken en vooraal me rechter heup/bil, trekt door naar me hele been. Gisteren middag toch maar weer even naar de HA geweest (de vervanger) en nu denkt hij aan een hernia.... pfff Moet naar de neuroloog, 21 dec kan ik terecht. Wat betreft werk raad hij me aan tot ik bij de neuroloog ben geweest niet te tillen/sjouwen/trekken/bedden opmaken/ lang staan. Is erg handig dus met een kleintje en mijn werk als verpleegkundige pfff Heb er de balen van!! Heb op me werk doorgegeven dat ik gewoon kom werken maar niet ga tillen. Van thuis zitten wordt ik ook gek en die kleine tillen is ook errg pittig zeker nu hij niet zo lekker is..
hey meiden, hier een balend kippie. De schilder die zou komen is ziek. Nu liggen al mijn plannen in duigen . Stan is ook nog eens niet lekker dus heb vandaag een mindere dag. Trouwens wel bij de vk geweest en alles is helemaal prima dus dat dan weer wel
Balen Dag... kan me voorstellen dat je iets in je kop haalt wat je allemaal zou willen doen en t gaat niet door! Dat kan frustrerend werken meis! Sterkte vandaag! All... heb sinds zondag n kleine meis die ook erg verkouden is en haar eigen "niet lekker" voelt. hahahaha je moet ze eens uit de klas zien komen rennen dan merk je niet dat ze ziek is. Maar goed.... lekker insmeren met luuf, paracetamolletje, thijmsiroop geven en kind kan er weer tegen! En op tijd naar bedje toe! Meiden... ga nog even de was in de kasten leggen, dan weer n wasje wegvouwen, weer 1tje de droger in en dan ons beddengoed uitwassen. Chris heeft trouwens vanmorgen mee t bed op klossen gezet dus dat is ook al klaar! Heb sinds 12 uur vanmiddag n menstruatie- achtige buikpijn... en weer last onderin in mijn rug... vanavond maar n lekker warm bad nemen en vroeg naar bedje toe! denk ik hahahaha
Hoi kippies, heb wel bijgelezen, maar niet alles onthouden... Een kleine greep uit wat is blijven hangen... Riddle: balen die waterpokken! Luca heeft in februari helemaal onder gezeten en dat was een ramp. Vooral 's nachts; dan ging het broeien in zijn slaapzak en kreeg hij verschrikkelijke jeuk. Ik kreeg toen het advies om hem in een koel badje te doen. En ook om zemelen toe te voegen aan het badwater; dat schijnt de jeuk te verlichten. Maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd. Badolie mag gewoon, althans; dat heb ik wel gewoon gedaan toen. Sterkte! Miran: wat een verhaal over de opa en oma. Luca kreeg van mijn schoonfamilie achterlijk veel en grote kado's vorig jaar met Kerst. we hebben toen gezegd dat we dat dit jaar echt niet meer willen; hij was helemaal overrompeld en ik wil niet dat hij het als normaal gaat beschouwen. En kleinkinderen voortrekken kan natuurlijk helemaal niet! Melanina: bedankt voor je felicitatie! Deli: heerlijk een nieuw bed; slaap je er lekker in? Liena: balen van het spreidbroekje. op een gegeven moment zal ze er echt aan wennen. Toen mijn vriendin mocht afbouwen bij haar dochtertje, kon ze niet slapen zonder spreidbroek; dan is het weer de andere kant op! Juffie: leuk, nieuw kamertje voor Nathan! luca krijgt hier ook een nieuwe kamer; we zijn volop ideeën aan het opdoen. Dag: ik kan er ook nooit zo goed tegen als mijn dag anders loopt als ik in mijn hoofd had... Pooh: beterschap met Ryan! Wij zijn eergisteren en gisteren in Duitsland geweest. met mijn ouders daar in een hotel geslapen en gisteren naar de kerstmarkt geweest. was erg leuk en Luca deed het super. was voor het eerst dat we met hem in een hotel gingen slapen, dus best spannend, maar hij vond het geweldig. Vooral het uit eten gaan was favoriet; hij pakt iedereen in! Dus hier een geslaagd Sintweekend gehad!
Thanks Elise...ja die calendulan zalf helpt wel maar niet lang maar ja tis even niet anders... klinkt inderdaad als een gezellig weeekend! leuk man.
Elise... gyani zelf merkt ook dat hij meer krijgt dan die andere 2. Hij vind t niet leuk voor zijn broertje en zusje maar goed... daar kan t ventje zelf natuurlijk niks aan doen! Ik heb t al verschillende keren laten vallen dat ik er niet van hou maar blijkbaar denkt oma dat ze de liefde van n kind kan kopen! Erg verdrietig natuurlijk. Dat deed ze al bij mijn ex en zijn zusje. Toen wou ze ook hun liefde kopen door ze overal mee heen te nemen of door ze continu dingen te geven. Fijn dat t weekend zo goed was gegaan met Luca in n hotel en uit eten. Hier hoef ik dat niet te doen met die kids hahahaha Leuk hoor... ff n weekendje weg! Riddle... hoop dat Rayven snel van die waterpokken af is!
hey meiden Nou rayven ligt lekker op bed dik ingesmeerd en wel want het lijkt wel alsof ze steeds meer last krijgt, haan schrok zich dood toen hij haar rug zag...zal zo eens kijken of ik er een foto op kan krijgen van haa rug..kan iemand het makkelijk uitleggen?
zwaaai!!! Meiden ben weer bekaf dus ga zo met een kopje thee boven in bed GTST kijken en dan denk ik vroeg slapen. Tot morgen.
Riddle... op deze site: TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting kun je je foto opzoeken en uploaden. Dan moet je wat met IMG begint kopieëren en hier in de tekstvak plakken. Hoop dat t duidelijk is meis!