@ Riedel; TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting en dan uploaden. Resize is website/email. Dan krijg je een linkje die je kan kopieren om de foto te plaatsen. @ All, ga even reageren.
@ Pooh meis, ik las je www op hyves knuffel voor jou! @ Miran, lekker druk met de was lees ik heb je al gebadderd? @ Liena, gelijk heb je, dat je het broekje hebt uigedaan!! Ze moet er ook wel even aan wennen natuurlijk. Lijkt me zo zielig @ Dag, wat balen zeg van de schilder @ all, ben het alweer kwijt Oh nee, juffie... @ Juffie, veel plezier in bed, gtst is denk ik we lafgelopen dus slaap lekker!
Juffie... hier nog n kippie die vroeg naar bed gaat hahaha Ik heb niks als buikpijn en last van mijn rug. Heb net Chris gebeld dat t eten op de aanrecht staat en dat ik in mijn bed lig. Heb vandaag alleen maar n paar wassen weggedraaid en ons bed samen met gyani opgemaakt! Ik neem zometeen toch mijn laptop en mijn zoontje's ds mee naar bed en dan ga ik vroeg slapen. Chris zou t niet laat maken dus ben benieuwd! All... voor Ebony gaat t nu te lang duren. Ik zei haar dat t hooguit nog 5 weken kan duren. Ze sprak de baby in mijn buik t volgende toe: lief klein broertje, ik wil dat je morgen geboren wordt, ik ben nieuwsgierig naar je! Telkens toen ze dat zei ging mijn buik bewegen. Was heel apart... net alsof die kleine daarop reageerde!
Mijn haantje is op onze slaapkamer bezig met het leggen van electra, dat heeft hij verlegd in de inbouwkast en nu moet er een kabel over de plint achter ons bed komen zodat we allebei genoeg kunnen aansluiten. Dus ik ben maar boven gaan liggen op bed met m'n laptopje en m'n boek erbij wat een straf... Kan ik 'm gezelschap houden haha... Vandaag verder druk geweest in huis, lekker gepoetst en opgeruimd. Nu zit er 1 was in de droger en er ligt een was droog maar dat is een giga bult, die werk ik morgen wel weg. Nu geen zin meer in.
@ Miran, die kleine zal z'n zus wel gehoord hebben!! Of hij ook gaat luisteren en er aan komt is een tweede ben benieuwd! Ga maar lekker op tijd je bedje in meis!
hahahaha Yootje, zo kun je het ook zeggen Meiden, ik ga douchen. Misschien nog tok zo en anders tok morgen en allemaal vroeg op stok, lekker slapen
Deli... ik heb idd gebadderd met mijn dochtertje en meteen daarna kwamen mijn 2 zoons in bad. Zo zijn we alle4 fris en schoon... haren gewassen. Ikke niet want mijn haren komen ze morgen verven en dat kan beter met vetter haar dan heb je niet zo'n last van dat jeuk op je kop. En daarna worden ze gelijk gewassen dus is dat dan ook weer gebeurd. De thuiskapster zei tegen mij: wat doe jij met je haar? Ik zeg: ik weet niet... of laten groeien of toch weer kort! Ik ben zo wispelturig op t moment. Toen zei ze: gooi er wel n kleurtje in want je komt snel op heel veel foto's te staan en daar blijf je naar kijken naar die foto's dus als jij je dan terug ziet zonder dat je haar goed zit denk je bij jezelf: jeetje had ik er niet wat aan kunnen doen?! Zij heeft t zelf meegemaakt... ze vond haar eigen net smurfin lijken. Dus morgen toch maar een verfje erin en zij mag n leuk kapsel bij mij verzinnen. Dus kapsel wordt nog surprise!!! Probeer morgen wel n foto te maken en hier te plaatsen! Ik ga met zoonlief gelijk mee naar bed. Trusten allemaal!!!
Yootje en Deli... t is nog niet mijn bedoeling om vannacht al te bevallen. Lig nu wel lekker in mijn schoon bedje met mijn lappie. Net voordat ik in dat superhoge bed kroop nog even matrasbeschermer erop gelegd maar als ik nu wil verzitten dan verschuift mijn hoeslaken. Vervelend maar oke moet er wat voor over hebben. Had vanmorgen ongi gevoel... heel de dag niks meer gemerkt, wel rugpijn gehad heel de dag... nu weer ongi gevoel. Hoop niet dat je gelijk krijgt Yo en dat de kleine vannacht al komt. Ik hoop eerlijk gezegd wel voor de kerst. Was hem al stiekem in aan t fluisteren dat ie binnen nu en 2 weken geboren moet worden hahaha. Niemand die t weet... de kleine komt toch pas als hij vind dat t tijd is om te komen! Geduld wordt nu erg op de proef gesteld. Dacht dat ik wel geduldig was maar wat dit betreft ben ik zo ongeduldig als t maar zijn kan!!!!
Hoop wel voor je dat ie voor Kerst komt hoor...maar vannacht mag ie nog even blijven zitten...volgende week!
Yo... ben t helemaal met je eens. Vannacht nog niet maar wel donderdag a.s. hahahaha Zou t wel leuk vinden als ie er al is voor de kerst begint. En ook niet net van te voren maar gewoon n weekje voor de kerst ofzo. Dan is de kraamtijd bijna voorbij... lekker feestvieren met t gezinnetje... mijn ouders en schoonouders die komen eten... met oud en nieuw heerlijk met t gezinnetje thuis door brengen. Kijk er nu al naar uit. Meiden... ik ga echt afsluiten hier nu en dan lekker onderuit gezakt liggen ds-sen. Mijn buik doet echt zeer nu en heb t idee dat ik alweer moet plassen! Fijne avond en tok morgen!
goede morgen allemaal kom ff gedag zeggen en dan ga ik slapen. heb nacht gehad. en miran al bevallen of vindt de kleine het toch nog te koud hier buiten hahaha. nou tok vanmiddag of vanavond wel weer doeiiiiiii
Ha meiden! Even snel een teken van leven vanuit hier! Ben zo op.. Liv is al een week aan het spoken 's nachts en het breekt me nu echt op! Het ging juist zo goed... Denk dat het een combinatie is van een sprong, tandjes en een of ander virus wat heerst bij ons (ze heeft allemaal blaasjes in haar mond en bij haar oogje).. Ik ben op! Maar genoeg geklaag! Hoe is het met jullie? Zal later even komen tokken! Tok snel lieverds! xx
Goedemorgen dames! @ Penr, slaap lekker! @ Miran, hoe was je nacht?! @ Lin, wat vervelend dat je meisje ziekjes is en spookt kan me voorstellen dat je daar moe van wordt... Hopelijk is het snel over! Hoe gaat het verder met jou? @ all, hoi! Bleh, gister lag ik heerlijk in m'n bedje en net nadat ik m'n laptop weg legde om te gaan slapen hoorde we Wes een beetje mopperen. Dus ik erheen en voelde dat hij kleddernat was, had hij gespogen. Echt alles zat onder!! Dus m'n haantje had hem uitgegkleed en schoongemaakt en ik had z'n bed verschoond. Toen lag hij heel lief in ons bed een beetje op te warmen en had praatjes. Dus wij 'm weer terug in z'n bed gelegd en na een klein half uurtje, weer gespogen. Nou, toen even meegenomen naar ons bed, spoog hij weer dus ik ons bed weer verschoond en 'm even bij me gelegd maar hij bleef aan de gang! Heb zelf amper geslapen en gister avond al een was gedraaid en vanmorgen weer de bedden afgehaald en in de was gedaan want hij had zo'n beetje alles (2 x bij hem en 2 x bij ons) ondergespogen! Nu is hij thuis bij haantje en was wel vrolijk, wilde niet echt eten maar wel drinken... Wat dat nou weer is?!
deli, hier ook al een ziek ventje. Ben wel gaan werken maar ga hem zo ophalen. linnie, knuffel meis!! @all, ben nogal druk vandaag. Misschien tot vanvond.
beterschap voor de zieke jongetjes!!! All: vanmorgen een heftige ochtend. heb een jongen laten ophalen, ging helemaal door het lint. Kon er niets mee. Zo vervelend, maar moet om de kinderen en mezelf denken Nu even flink wat doen en dan hopelijk een beetje op tijd naar huis.