[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi allemaal.

beterschap met jullie mannetjes.
    juffie je moet zeker aan jezelf en de kinderen denken hoop dat het nu weer rustiger is.

vandaag nog niks van miran gehoord??
    ze zou toch niet echt aan het bevallen zijn he ???

nou kom straks nog wel even kijken ga ff in bad en dan me mannetje ophalen bij oma.

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Deli: oh bah, dat is niet leuk, arme Wesley! Spugen heerst hier heel erg; het gaat echt als een lopend vuurtje op mijn werk... Beterschap met hem!
    Dag: jij ook beterschap met je kleine man!
    Juffie: oei, dat klinkt heftig. Bij mij op werk gebeurt dat regelmatig, maar wij hebben wel de middelen om ze rustig te krijgen en op een gewone basisschool is dat natuurlijk heel anders. En dan ben je ook nog zwanger en voel je je extra kwetsbaar. Goed dat je ervoor hebt gekozen om hem op te laten halen, ik hoop dat zijn ouders niet al te moeilijk deden...
    Miran: en, al bevallen?:D Kan me voorstellen dat je flink ongeduldig aan het worden bent hoor!
    Linnie: gebroken nachten zijn ook supervermoeiend. Ik veer dat deze periode weer snel over gaat!

Hier een ondeugend jongetje; hij is echt zijn grenzen aan het testen. Af en toe vind ik het wel moeilijk om consequent te blijven, want eigenlijk moet ik heel erg lachen om die glimoogjes van hem:). Net had ik hem op bed gelegd, maar hij wilde niet slapen en lag een feestje te bouwen in zijn bed. Dus ik stampte boos naar zijn kamer en hoor ik hem tegen zijn knuffels zeggen "ssst, daar is mamma" en vervolgend doet hij net of hij slaapt als ik de deur open doe... Probeer dan je gezicht maar eens strak te houden...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Vroeg me ook al af waar miranda is!

Elise: In het sbo komt dit vast veel meer voor maar dan sta je waarschijnlijk niet alleen voor de groep of wel? Ik heb gelukkig met deze ouders goede afspraken en 1 van de afspraken is dus als het niet gaat, dan bel ik op. Doen ze ook niet moeilijk over, ik geef werk mee en dat maakt hij dan thuis. Hopenlijk morgen weer een rustigere dag;)

All: zou net de kerstboom nog even neerzetten maar kan de ballen nergens vinden:) Zal wel ergens hoog weggezet zijn door mijn haan dus dan wordt het dit weekend denk ik.
    Vanavond naar de vk. Nu nog even niets doen en dan komt haan zo thuis met Nathan:)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja Elise moest ook wel erg lachen om de streken van je ondeugende mannetje:D

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie wat een ochtend! Hopelijk morgen beter!

Miran waar ben je?

Elise, moet ook wel lachen bij je verhaal. Ik begrijp je volkomen. Ik kan soms ook niet boos worden terwijl ik het echt wel moet! Ze krijgen nu echt een eigen willetje. Vind deze leeftijd soms best pittig maar ook een leuke uitdaging!

Liena hoe gaat het tot nu toe met het spreidbroekje aan? Afgelopen nacht wel aan kunnen hebben?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi meiden...

Nee ben niet bevallen... was t maar zo hahaha.
    Vannacht was t n spooknacht hier in huis!
    Ebony werd wakker door n nachtmerrie... Giuliano kwam ook al de kamer op dat ie niet meer kon slapen en dus heb ik hem zijn ds maar meegegeven en even laten ds-sen. Ik zelf werd om 5 uur wakker van n enge droom...
    Er was n babytje van 14 daagjes oud vermoord en wij liepen dus mee in n stille tocht dat werd "vergezeld" met t witte licht van Marco Borsato! Ik heb dat beeld van dat meisje nog steeds op mijn netvlies staan zooooo echt leek t wel!
    Ik kon de slaap ook niet makkelijk meer vatten naderhand.
    Nu is er bij ons op t dorp pas n vrouwke bevallen van n dood kindje dus misschien leg ik zo die link wel!
    Maar prettig was t niet.
    Verders heb ik nog steeds last van rugpijn en sinds vanmorgen rare soms ietwat pijnlijke steken in en rondom mijn schaambotje.
    Misschien de kleine aan t indalen???
    Voel me ook met vlagen in mijn eigen gekeerd dan werk ik op de automatische piloot verder. Vanavond maar weer lekker op tijd naar mijn bedje toe net als gisteren.

Mijn haren zijn weer geknipt en geverfd. Weet zelf niet wat ik ervan moet vinden... vind me nu net n ontplofte lampenkap hahha maar goed iedereen vind t me heel erg mooi staan. Chris zelf vind t ook erg goed staan dus tja... denk dat ik er aan moet wennen. Gyani zelf vond mijn haarkleur wel mooi maar t geknipte vond ie ook niks!
    Ach... ik lig er in t kraambed strakkies weer netjes bij hahhaha
    Sta weer netjes op de foto's, alsof je er tijdens of net na je bevalling zo jofel uit ziet hahhaha

Deli... dan heb jij n leuke nacht achter de rug meis met Wesley! Zielig hoor als ze hun eigen niet lekker voelen. Beterschap met de kleine man!

Elise... wat n drakenstreken zeg van Luca! Maar het is gewoon heel moeilijk om in zo'n situaties je lach te houden. Heb ik hier ook hoor... inwendig ben je boos maar door de opmerkingen van zo'n kind moet je haast wel lachen.
    Maar dat is menselijk meis! Wij hebben dat eens gehad met de leraar van Giuliano. Giuliano had alle wc-tjes op slot gedraaid aan de binnenkant en eronderuit gekropen. Daarna is ie naar de congierge gegaan omdat meneertje heel erg moest plassen maar de deurtjes waren op slot! Dus de congierge moeite doen om die deurtjes open te krijgen. De leraar had dus al in de gaten dat Giuliano erachter zat en zei later tegen ons: ik moest op dat moment heel consequent zijn maar stiekem begon ik heel hard te lachen! Ons Giuliano heeft n hele speciale kijk en blik in zijn ogen waarmee hij iedereen in kan pakken. Dat werkt nog steeds!!! Zo aandoenlijk van die kinders! Het zijn geen echte kwade streken en ze bedoelen er ook niks kwaads mee. Zolang Luca dan maar in zijn bedje blijft liggen is dat toch niet zo erg?! Hij valt van eigens toch in slaap... tenminste neem ik aan!
    Sterkte met jullie kwajongetje!

Juffie... suc6 bij de vk!
    Trouwens goed geregeld op school dat als er iets mis is dat je dan gelijk de ouders belt!
    Jammer dat je de ballen niet kon vinden en dus pas t weekend de kerstboom kan zetten. Ik ben blij dat ie al staat heb er ook wel veel ellende voor op mijn nek gehaald. Ik was er stik mee klaar naderhand! Maar goed... hij staat!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo eens kijken of het lukt..zoja Dank je Queen!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ieder geval een link van hoe haar rug eruit ziet...maar moet zeggen dat het nog erger is :(...ook een slechte nacht achter de rug, ben tot 2 uur vannacht met haar opgeweest en maar gillen en doen zo zielig..toen haan nog een paar keer eruit geweest en hij was vandaag met haar thuis hij heeft ook homeopatische pilletjes van vsm gehaald om te proberen of ze dan beter slaapt want zo gaat ze het niet volhouden...en ze had nu ook weer of nog steeds eigenlijk 39.7 koorts terwijl dat volgens mij helemaal niet normaal is bij de waterpokken:(

heb verder een super drukke dag op het werk gehad want morgen ben ik thuis bij rayven maar goed

verder alles wel bij gelezen en lees veel over zieke en onrustige kindjes...iedereen een dikke knuf

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... Rayven zit wel héél erg onder zeg!!!! VERSCHRIKKELIJK... wat zielig zeg! Gelukkig hebben die van mij er nooit zoveel last van gehad!
    Kan me nu wel voorstellen ja dat ze niet kan slapen van de jeuk... vind je t gek met al die bultjes?!!!
    Héél veel beterschap met haar!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: ah wat zielig zeg! Kan me voorstellen dat ze door die bultjes niet kan slapen:( Beterschap!

Miran: ben toch benieuwd wanneer jij gaat bevallen hoor. Kan toch niet heel lang meer duren zou je denken met al dat gerommel bij je. Aan de andere kant hoeft dat niets te zeggen natuurlijk en blijft hij misschien nog wel een paar weekjes in je buikje!

All: net bij de vk geweest. alles was prima. IJzer alleen wat aan de lage kant dus maar even floradix kopen. Verder bovendruk nogal hoog maar was ook nogal gestrest na vandaag en toen was mijn haan oook nog eens laat thuis dus haasten om op tijd te zijn. Kleine doet het prima en buikje groeit gelukkig helemaal goed. Nu even lekker tv kijken en dan (voor de verandering;)) maar weer eens op tijd naar bed.

fijne avond!

xxx

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ach rid wat een pukkels!! Flink smeren! Ik begrijp wel dat jullie gebroken nachten hebben. Jeuk is verschrikkelijk erg. Hoop dat ze snel weg gaan die rotbultjes!

Juffie, fijn zeg! Dat alles oke was. Ik moet deze week weer voor mijn suiker en mijn hb gaan prikken. Ben benieuwd. Volgende keer is in 2011 dat ik op controle moet.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... Chris en ik denken idd zelf nog voor de kerst maar goed... kan evengoed zijn dat ik week 41/42 nog zo loop! Wie zal t zeggen! Voor mijn gevoel enzo mag t morgen al! Ik begin t zo n beetje beu te worden.... niet zo zeer t zwanger zijn, dat absoluut niet maar meer t chagrijnig zijn. Ik til overal zo zwaar aan op t moment. De katten doen in mijn ogen alles verkeerd... Ebony kan zo "raar" uit de hoek komen op t moment... mijn schoonmoeder kan dingen zeggen (en geloof me, ze bedoeld t echt niet verkeerd) die me op t moment heel verkeerd vallen. Het zijn gewoon mijn hormonen die nu n loopje met me gaan nemen en daar baal ik zo van!!! Dus wat dát betreft heb ik t wel gehad! Maar over de rest van de zwangerschap heb ik niks te klagen. Dat van rugpijn wisten we vanaf begin af aan al want ik heb die vergroeiing in mijn ruggewervel. Vind t nog knap dat ik rondloop!
    hahahaha
    Dus mij hoor je verders niet klagen!
    Het gerommel hoort er nu eenmaal bij!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier even een slapeloos hallo...pfff heb de halve nacht wakker gelegen van het gesnurk van haan en om 20 geleden werd Rayven wakker nog steeds 40 graden koorts, heb haar getroost, luier verschoond van boven tot onder ingesmeerd en weer weg gelegd en ik wacht nu even tot ik zeker weet dat ze weer slaapt....*gaap* hopelijk nu lekker doorslapen:(

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

@ Riddle, meid dikke knuffel. Ik weet hoe vervelend het is, al die gebroken nachten en dan mag ik nog blij zijn dat de kids niet ziek zijn.
    Tjonge wat heeft Rayven de waterpokken flink te pakken zeg. Had even gekeken. Las dit op een site met symptomen:

Wanneer ernstige ziekteverschijnselen en/of hoge koorts ontstaan, is het raadzaam de huisarts te consulteren. In uitzonderlijke gevallen kan het nodig zijn om antivirale medicijnen of immuunglobulinen toe te dienen.
    Mss toch handig om de huisarts even te bellen???? Want dit is voor geen van jullie vol te houden. Nogmaals dikke knuffel......

@ Juffie, wat lekker dat het bij de vk allemaal goed was. Op naar de volgende controle. Het begint op te schieten he?
    Wat vervelend dat je zo'n stress had op je werk. Suc6 vandaag, hopen dat het nu beter gaat.

@ Dag, beterschap met je kleine ventje. Hopelijk knapt hij voor zijn verjaardag morgen weer helemaal op. Hoe gaat het verder met jou?
    Jammer dat ze niet konden beginnen met schilderen. Valt dan wel tegen he, maar jet griepvirus gaat flink rond....... Al een idee wanneer ze nu komen?
    De nachten heeft ze het broekje nog niet aan, lees verder onderaan;).

@ Deli, hoe gaat het nu met je mannetje? Hoop dat ook hij snel weer beter is.... En hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal nog een beetje?

@ Miranda, van mij mag je kleine ook wel komen:D, ben ook wel nieuwsgierig. En dat van die hormonen herken ik wel:), daar wordt je soms best niet goed van he? Feller reageren enzo....
    En de kids dus ook al helemaal zenuwachtig? Voor hun duurt het ook lang allemaal natuurlijk.....

@ Linnie, ook beterschap met jullie kleine meid. Hoop dat je ook snel weer kan genieten van je welverdiende nachtrust!!! Dikke knuffel.

@ Elise, Luca kan dus ook lekker ondeugend zijn;). Ogen voor en achter zou soms best makkelijk zijn he haha. Wat fijn dat het het weekend zo goed was gegaan. Daar kun je dan best van genieten he? Hoe gaat het nu met jou? Is het een beetje vol te houden met de zwangerschap??

Hier ook weer een moe kippie. Kayra vind het nog steeds nodig om heel vroeg wakker te worden en lag vannacht al om 4.15 uur te kletsen. En tot nu toe heeft ze nog niet weer geslapen;). Mss strakkies;).
    Gisteren is de fysio geweest voor een nieuwe meting van haar hoofdje. Morgen krijgen we ws de uitslag. Ben erg benieuwd.
    Verder nog even met haar gehad over het spreidbroekje. En dat ik een beetje een vervelend gevoel had aan het ziekenhuisbezoek.En dan vooral omdat we binnen 10 minuten weer buiten stonden......
    Dit kon ze zich goed voorstellen. Volgens haar hebben we veel te weinig info gekregen. Ook vond ze het een beetje gek dat Kayra meteen zo'n hard plastic broekje heeft gekregen. Ook dat ze tot haar 1ste verjaardag 24 uur dat broekje aanmoet is volgens haar niet zoals het normaal gaat. Meestal wordt naar aanleiding van de foto's een nieuw plan getrokken. De fysio had Kayra het broekje ook nog even aangedaan, zij zei dat het net is of het broekje te klein is:( en ze er daarom mss ook wel niet zo goed aan kan wennen.Weet nu niet zo goed wat te doen. Eigenlijk zou ik voor een second opinion naar het MCA willen, maar weet niet goed hoe dit aan te pakken.
    Wat zouden jullie doen???

Nou meiden allemaal weer een heel fijne dag en tok snel
    Dikke knuffel Liena

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, groot gelijk dat je een second opinion wil. Normaal gesproken bel je dan je huisarts en geeft aan dat je een second opinion wil. Hij geeft je dan een verwijzing naar het ziekenhuis van je keuze. En als ze het afwimpelen voet bij stuk houden! Je hebt RECHT op een second opinion volgens de wet!! Ik heb het met mijn enkel gehad. Als ik toen ja en amen had gezegd had ik er nog mee gelopen. Inmiddels is dat bij een anders ziekehuis binnen no-time opgelost. Ik weet inderdaad van mijn vriendin dat zij regelmatig foto en echo moesten maken om duur van het dragen van de broek te bepalen. Dat was steeds een termijn van 3 maanden geloof ik en niet ineens tot de eerste verjaardag.

Rid, wat liena ook al zegt. Zou toch even de ha bellen omdat jij ook zegt dat koorts niet bij waterpokken hoort.

Hier gaat het allemaal goed. Vandaag aan het werk zodat ik morgen met Stan zijn verjaardag lekker thuis kan zijn. Er is vandaag een andere schilder begonnen :D Toch wel handig dat ik bij een schildersbedrijf werk. Kan nogal wat regelen ook qua kosten :D Tot nu toe alleen nog maar leeggeruimd en kaal gemaakt. Nu begint het mooi maken. Ben helemaal blij!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @All..hier een heeeeel moe kipje loop als een zombie rond en Rayven loopt alleen maar te jengelen:(

@Liena...idd meteen je HA bellen en een door verwijzing vragen want een te klein spreidbroekje lijkt mij geen goed doen hoor!

Ik heb zelf dus ook net de HA gebeld want ze stond net alweer op met 39.6 koorts en heb voor morgen een afspraak omt och even na te kijken, vandaag kon helaas niet...dan moeten mijn schoonouders maar even met haar gaan want vind dit niet oke zo!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ Riedel, wat een foto zeg van jullie meisje :( echt heel zielig. Jammer dat je niet eerder bji de ha terecht kan zeg!! Hopelijk is ze er snel van af.

@ Liena, ik zou ook een SO vragen. Kan geen kwaad toch. Je kunt het maar beter weten als het niet goed zit, knuffel voor jou.

@ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :D

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, zeker handig dat je de schilders voor het uitzoeken hebt :D jou mannetje morgen alweer jarig, wat vliegt de tijd zeg!! Niet normaal!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen/middag...

Even niet in staat om op iedereen te reageren. SORRY!!
    Ging net samen met Chris naar de opticien en had al wat last van rug maar nu moest ik echt even lopen in de winkel omdat mijn rug zo'n zeer deed. Chris zei: aan je gezicht te zien gaat t niet goed! Je gaat nu toch niet hier bevallen?!! Ach er zitten hier 3 vrouwen die wel weten hoe t moet hahahaha
    Nee mijn rug doet gewoon pijn. Dus aangedrongen om t snel af te ronden bij de opticien want wou eigenlijk ook nog langs boerenbond voor strooizout (het is me hier toch n schaatsbaan!! ) en naar de multimate voor trapleuning en zo'n lichtslang voor in de volliére. Maar Chris zei: we rijden lekker naar huis. Thuis lekker n bakkie thee gekregen. Zet mijn lappie aan maar nu heb ik dus met vlagen die terugkerende rugpijn. Chris vroeg net of t rugweeën waren. Ik zeg: zal wel niet. Weet t ook echt niet want voel niet t verschil tussen mijn gewone rugklachten en de rugweeën. Kindje was vanmorgen erg druk en actief en nu ook weer dus denk niet dat t eraan zit te komen! Voelde vanmorgen continu zijn hoofdje bewegen tussen mijn bekken. Dat was n raar gevoel. Niks als soorten grote bubbels!
    Vandaag 37 weken dus OFFICIEEL mag ie nu komen van mij!!!!
    Maar zul je zien loop ik hier met week 41 nog mee rond hahahaha

Meiden... ga boterhammetjes smeren voor de kids dan ben ik weer even in beweging!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, wil niks zeggen dat hij zo aktief is. Ik voelde Stan zelfs tijdens de bevalling alle kanten op gaan. Trek je wel snel genoeg aan de bel als je vermoed dat het wel weeen zijn. Kan ooit snel gaan als je al meerdere kindjes hebt gehad. In ieder geval succes met de rugpijn!

rid, echt jammer dat je niet eerder kan. Anders gewoon nogmaals bellen of naar de hapost als je het niet vertrouwd. In ieder geval niet zo het weekend in! Arme jullie!

Deel Deze Pagina