Nee hoor Dag ga zo zeker het weekend niet in...zelfs haar benen beginnen al behoorlijk wat bulten te vertonen terwijl dat het enige was wat nog vrij was....ze heeft om 11 uur nog even 3 kwartier geslapen, niet veel maar rust is rust nu even...al betwijfel ik of mijn arts wat gaat doen hoor behalve zeggen dat ze het moet uitzieken, hij doet nooit wat eigenlijk...:x
rid, kan je niet naar een andere of hebben jullie er maar 1. Bij ons zitten 3 huisartsen in 1 praktijk. Als ik het met een niet eens ben mag ik naar een andere.
Pff Miran je maakt t wel steeds spannend zeg! Ik ben moe...slaap al dagen slecht...van die fijne dromen allemaal....zit er dan helemaal in. Van de week droomde ik over apen....ik had net een aap uit de slaapkamer gehaald en me weer helemaal in t dekbed gerold want stel je voor dat die aap terug kwam....draaide Joep zich om in zijn slaap....viel ik van schrik uit bed.... Tja en dat dan elke nacht van die dromen....das best vermoeiend hoor dat slapen... Kan er gelukkig wel om lachen om die stomme dromen maar toch... Vandaag dan ook lekker in uitgeslapen, net de stad in geweest voor wat laatste inkopen voor de surprise op t werk morgen en vast een kleinigheidje voor Joep voor Kerst. Nu even de bruidsreportage afmaken en dan nog in huis verder....bleh..... Hoe gaat ie verder met jullie en de zieke kindjes??
@ Rid, ik vind het ook raar dat je vandaag niet terecht kan ze ziet er zo zielig uit met al die plekken. Ben het met dag eens, als je het niet eens bent met je ha zou ik mooi nog ergens anders heen gaan! @ Yootje, klinkt gezellig bij jou op de slaapkamer @ Miran, doe je rustig aan meis!! Zo, ik heb hier net een paar wassen weggevouwen en nu hangt er nog eea te drogen van al het gespuug. M'n haan had gister gewassen maar die had alle natte was op een rek gegooid waar droge was hing dus was bijna weer teurg bij af haha
Riddle... als ik jouw was zou ik vanavond als de ha-praktijk gesloten is gewoon de HAP bellen. Dit is echt niet goed meis. Die koorts hoort niet bij de waterpokken. Misschien is t n combinatie van griep en de pokken maar dan nog moet de ha even kijken en zéker naar die kleintjes!!! Ik zou ook echt terug bellen en laat hem maar komen kijken naar t kind. Beterschap meis! Yo... leuk zeg die apen in je dromen en al helemaal als je dan daarna ook nog eens uit bed donderd hahahaha moest er om lachen!!! Ja.. ik weet t spannend te houden he! Voor mijn eigen is t net zo spannend als voor jullie... ook ik weet niet of t al zo ver is ja of nee. Deli... Ik doe rustig aan. Zit nu ook lekker met n bakkie thee achter de laptop. Chris heeft provosories n trapleuning gemaakt. Onze trappengat wordt er nl volgend jaar uitgeslagen en onze trap komt ergens anders in huis te staan maar dan n wenteltrap (geloof ik)... nu konden wij ons eigen nergens aan vast houden maar met n babytje moet dat wel natuurlijk. Dus mijn schoonmoeder is al weken tegen Chris bezig dat ie eens onderhand n trapleuning moet maken. Maar die krengen zijn stervensduur... vandaar nu maar gewoon n mooi afgewerkte balk die fungeert als trapleuning hahahaha Ach... dat krijg je als je midden in n verbouwing zit. Ik zit er niet mee hoor! Tussendoor strek ik mijn rug omdat ie dus zeer doet en zodadelijk maar n klein wandelingetje naar school maken. Bubsie... ja ik doe rustig aan. Meiden... kom zo weer reageren, heb ff bezoek
Ja ben nu toevallig bezig een andere ha te bellen een vrouw waar ik graag terecht wil en zag op hun site dat zij plek heeft dus hoop dat dat nog zo is! Rayven ligt nu weer even lekker te slapen das goed voor haar
@ yo: hihihihihi wat een dromen en dan nog uit bed vallen sorry moest er ff om lachen @ all ben weer tante geworden van een neefje jesse. heftige bevalling geweest kleine had hersenschudding van de vacuumpomp (waar ze met 2 man aan stonden te trekken). zielig or ben je dr net heb je gelijk n hersenschudding. hij is dinsdag middag geboren.
yo, wat een dromen! Haha een hele belevenis dat slapen van jou. rid, nog een plekje kunnen vinden bij een ha? Hoop het wel voor je. En anders ben ik heel benieuwd wat je eigen arts er van zegt. Ik vind het raar hoor. Voor volwassenen doen ze hier ook wel eens moeilijk over de simpelste dingen maar bij kindjes nemen ze geen risico en mag je altijd snel komen.
Jeej! Bruidsreportage is af! Kan alleen de foto's pas volgende week vrijdag op halen....de fotograaf heeft een storing in zijn machine.....en aangezien ik nog steeds de fotograaf gebruik waar ik altijd heen ging is die ook in Someren en ja daar kan ik volgende week pas weer heen....balen maar goed het langste werk is klaar! Hoef alleen nog te plakken en dat is zo gebeurd!
Nee nog geen andere ha, we bellen morgen een ander die ons ook vriendelijk lijkt maar gaan morgen nog wel gewoon naar onze eiegn arts...want ze eet bijna niks heeft helemaal geen zin, de blazen drogen wel in nu dat is fijn maar desondanks heeft ze nog steeds minstens een temp. van 39.5 en dat vind ik wel raar dan....dus dan wil ik toch zeker weten dat er niks anders is maar dat zal wel weer niet bij hem..
Op je strepen gaan staan Rid! Het gaat wel om je kindje! Sow ik heb me net in m'n vinger gesneden....flinke jaap...dacht dat ie weer dicht was ging ik net even de senseo helemaal schoonmaken....denk ik wat zijn dat toch voor vlekken?? Was ie weer open en alles dus onder t bloed gedruppeld....kon ik em weer helemaal schoon gaan maken..... Dus nu toch maar even langer een pleistertje erop houden. Zo vanavond gaan we eindelijk weer eens samen bankhangen! Das lang geleden...Joep is elke avond aan het schuren en schilderen en ik ben met de foto's bezig geweest.... Maar het is wel heel erg mooi geworden boven! Ben helemaal trots op mijn manneke!
Tja en dan hebben jullie wel weer eer van jullie werk Yootje! ja op je strepen staan vind ik ook maar ik MOET werken morgen, kon eigenlijk vandaag al niet thuis blijven dus mijn schoonouders gaan dus zal mijn schoonmama even instrueren dat ze iedergeval wel even doordramt maar ja als er niks is is het prima maar dan moet wel die koorts weg gaan! Maar dat kan ik wel aan haar overlaten denk ik.
Ow jawel meestal krijgen oma's net wat meer voor elkaar...dat merk ik bij mijn zus tenminste wel. Bijna weekend!!
hahah ja volgens mij ook Nog leuke plannen voor het weekend? Wij zouden zaterdag naar een kerstmarkt gaan maar het blijft voor nu even onder voorbehoud natuurlijk ennnn vanaf morgen weer netjes om de dag aan de klus...zouden eigenlijk vanaaf beginnen maar we zijn allebei zo moe na de afgelopen paar nachten
Whoehoe weer aan de klus! Veel plezier ! Ehm morgenavond heb ik surprise vanuit het werk en daarna lekker stappen. Zaterdag heb ik een zussenavondje en zondag denk ik een pyjamadagje....