hey schatten, Ik zal me even opnieuw voorstellen. Ikk ben Mink hahaha Sorry dat ik zolang niet ben geweest. Hopelijk gaat het met iedereen oke. Ik heb niet alles terug gelezen. Helaas gaat alles hier niet zo goed. Daarom ben ik er ook niet zoveel . Stef heeft wat opstart problemen gehad. Blijkt allergie te hebben voor melk en reflux. Dus de eerste tijd veel huilen. Ik heb daarbij erg moeite gehad met de keizersnee, maar dat is nu wel over. Mijn lichaam gaat beetje bij beetje weer normaal doen en ben weer aan het menstrueren. Afgelopen week had Stef 40 graden koorts en hebben we een nacht in het ziekenhuis geslapen. Hij heeft de griep te pakken. Nu nog steeds veel pijn in zijn buikje en hij huilt nog steeds veel. Echt zo zielig om te zien dat hij buikpijn blijft houden. Maandag afspraak maken bij de osteopaat en hopelijk helpt dat. Zoe is ook ziek geweest, maar is weer beter. Al met al heftig en ik merk dat ik gewoon zo moe ben. Liena ik snap wat je doorgaat. Het is gewoon heftig met 2 kleintjes en weken geen nacht doorslapen. Maar het komt allemaal goed. Hopelijk slaapt Stef snel door en kan ik weer bijkomen van alles. Mir: ik zie dat je kindje nog lekker in je buik zit. Heerlijk nog van genieten en probeer te rusten. Pooh: mag je dan nog wel werken als je een hernia hebt?? Doe maar rustig aan hoor... juffie: het is precies zoals je zegt, je hebt nathan er ook nog lopen en dan ga je idd sneller door. Probeer ook goed je rust te pakken. all: ik ga nu lekker naar bedje en hopellijk tot snel
Heey goedemorgen kippies. @ Mink, wat fijn om weer van je te horen!!! Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen!!!!!!!!! Meid, ik weet precies wat je doormaakt, heftig allemaal. Heel dikke knuffel!!! Wat ontzettend vervelend dat jullie mannetje het zo moeilijk heeft. Wij zijn met Kayra en Thomas ook bij de ostheopaat geweest en hebben er heel veel aan gehad. Wij zijn in Dalen geweest)bij jullie in de buurt, omdat we hoorden dat daar een goede zit, die het ook heel leuk doet met baby's. Kayra heeft er zeker baat bij gehad. Als je wat meer info wil laat je het maar even weten. Hoop dat jullie snel je draai kunnen vinden en jullie mannetje opknapt!!. Het is moeilijk als je zelf ook nog eens vermoeid bent en het is dan lastig om hulp te vragen he? Nogmaals dikke knuffel!!!!!!! Hoe vind Zoë het met haar kleine broertje? @ Miranda, meid vervelend he die hormonen, maar het is voor het goede doel. Ik weet nog dat ik aan het eind ook vaak onredelijk wasen erg kon mopperen op Thomas. Je wordt moe en dan zijn de kids ook nog eens dwars. Meid het komt goed en zij vergeten het ook snel weer hoor. Dikke knuffel.. @ Riddle, idd een mooi kerstcadeau, nu hopen dat het ook zo blijft. Wat fijn om te lezen dat jullie meissie weer opknapt. Ze heeft het idd erg heftig gehad, hoop idd dat ze niet teveel littekens overhoud. En weer aan de klus komende periode?? Ga alvast voor je veren. @ Juffie, wat fijn dat je je nog zo goed voelt. Je doet idd langer door. Er is nu 's avonds ook nog meer te doen he? Ik kan me wel voorstellen dat je aan het aftellen bent naar de vakantie en je verlof!! Geniet er lekker van strakkies!! En Kayra is idd goed vooruitgegaan, nu hopen dat het zo blijft!!! @ Pooh, lukte het werken een beetje vannacht? Het is idd te hopen dat je geen hernia hebt want dat is niet fijn!!! Sterkte!! @ Dagdromer, en heeft Stan een beetje genoten van zijn 2de verjaardag? Nu weer lekker bijkomen!! Is de schilder een beetje opgeschoten van de week? Liggen jullie weer een beetje op schema? Hier een redelijke nacht gehad. Vandaag nog even de laatste sint-inkopen doen en dan morgen nog verlaat sint vieren bij opa en oma. Allemaal een heel fijn weekend en tok snel!! Dikke knuffel Liena
goedemorgen Mink: fijn wat van je te horen. Wat naar zeg al die zorgen rond Stef Bij Nathan hielp de osteopaat heel goed. Hopenlijk bij Stef ook. Liena: veel plezier met het verlate Sinterklaasfeest! All: Kan ik een keer uitslapen ben ik om half 7 wakker Kon ook niet meer slapen omdat er een klein ukje in mijn buik ochtendgymnastiek aan het houden was Vannacht ook nogal beroerd geslapen omdat ik niet lekker lag. Eigen schuld want gisteren gewoon te veel gedaan Denk dat ik vanmiddag nog maar even ga liggen. Haaan en Nathan liggen nu nog lekker te slapen Fijne dag!
Goedemorgen all... Mink... fijn dat je weer even langs bent komen wippen. Jammer dat t wat minder gaat met Stef. Ik heb goede ervaringen met de osteopaat. Hopelijk slaat dat bij Stef ook aan! Sterkte meis!!! Liena... ons Ebony is voornamelijk weer dwars. Het ging zo lekker en nu begint ze weer. Ach... de spanning ook voor haar is nu toch echt te groot! Zie verhaaltje beneden. Veel plezier met je verlate sinterklaas! Juffie... ik heb dat nog niet dat ik s'middags zo moe ben dat ik even ga liggen. Zo héél sporadisch maar! Heb denk ik in deze laatste 3 maanden maar 5x n middagdutje gedaan. Wel ben ik s'avonds bekaf... zo rond 22.00 uur/22.30 uur voel ik m hangen en ga dan ook naar bed toe. Slaap ze strakkies meis! All... Gisteren vroeg mijn kleine meid of ik haar little pony kasteel van de zolder wou halen. Ik zeg: als jij mij morgenvroeg uit laat slapen dan haal ik m van de zolder! Dat was afgesproken. Vanmorgen was t 6.20 uur toen ik mevrouwtje hoorde... ikke naar haar kamer toe en even flink toegesproken. De buurvrouw slaapt namelijk in de kamer naast haar kamer. Om 7.00 uur hoorde ik haar weer... weer ernaar toe en weer toe gesproken. Ik dacht nu kan ik even slapen. Om 9.00 uur hoorde ik haar beneden kei hard lachen en wild doen. Ze was met haar grotere broers beneden aan t wii-en maar ze was boven op ons Gyani's hoofd gaan zitten met als gevolg dat dat kind bijna gekilt werd door haar. Ik stormde naar beneden en werd flink boos. Nou is zij al dagen bezig met etteren en slaan... steeds tegen de kont aan slaan zomaar om niks of haar voeten uithalen naar de 2 jongens. Dus ik zei dat ik haar kasteel niet naar beneden haalde omdat ze totaal niet kan luisteren. Ikke heel stellig hierin... nee is nee! Zij helemaal overstuur en krijsen en toch zin door drammen. Verkeerde moment bij mama natuurlijk dus ikke haar naar haar kamer gestuurd. Was ook geen suc6 want ze ging net zo hard door met krijsen en gillen. (zal fijn geweest zijn voor de buurvrouw) Zoals altijd belde ik Chris even op die op zijn werk is. Hij vroeg: en hoe gaat t met jouw? Ik zeg: breek me de bek niet open. Ooow zei hij dat klinkt ook erg lekker. Wat is er dan? Ik ging op de trap staan zodat hij Ebony kon horen gillen. Hij vroeg: is dat Ebony? Ik zeg: ja!.. ze is al heel vroeg bezig! Ik moest haar even aan de telefoon geven aan Chris. Dus ik die kamer op en de hoorn bij haar oor gehouden. Chris die zei heel rustig en kalm tegen haar: wat is dat met jouw? Waarom doe jij zo lelijk tegen mama? Als papa thuis is ben je zo lief waarom doe jij dat dan niet als ik er niet bij ben? Mama had beloofd dat ik die ponykasteel kreeg en nou pakt ze die niet. Chris zei: nee.. vind je t gek?!! Hij vroeg aan haar: ben je al aangekleed? Nee zei ze. Heb je al boterhammetjes gegeten? Nee zei ze weer. Toen zei Chris tegen haar: als je nou lief doet aankleden en boterhammetjes goed doet opeten dan haalt mama de kasteel van de zolder oke? Ja dat was goed maar of dat papa dat even ook tegen mama wou zeggen. hahahaha kleine wijsneus.. ik kon t natuurlijk allemaal horen wat ie zei! Ik zeg tegen Chris: ik kan t natuurlijk wel begrijpen.. de spanning is gewoon té groot voor haar eer dat haar broertje geboren wordt maar ze doet echt supergemeen tegen mij! En ik kan er niks mee. Ik kan haar niet straffen want daar geeft ze niks om. Daarnaast ben ik niet meer zo mobiel als wanneer ik niet zwanger ben. Dus Chris gaat vanmiddag eens even flink praten met onze kleine meid! Nou... zo begon mijn zaterdagochtend!! Nu heb ik t kasteel van de zolder gehaald en lego voor Giuliano en nu zijn ze met zn vieren rustig op de slaapkamers boven aan t spelen! Ebony is poeslief nu! En mama kan rustig bijkomen. Vind t zo vervelend dat t zo moet maar goed mijn hormonen werken ook nog eens lekker mee (not!) en dat met zo'n leuke opstandige meid in huis... krijg je leuke combinaties. hahahaha
miran: pittige tante die dochter van je volgens mij.. Fijn dat de rust weer is teruggekeerd. All: vanmorgen heel mooi jurkje gekocht voor de feestdagen. Buik staat er heel mooi in. Was het eigenlijk niet van plan maar toen ik het jurkje aan had was ik natuurlijk verkocht Nathan gaat zo even met haan mee vrienden ophalen uit het ziekenhuis. Heb ik het huis voor mezelf. Vanmorgen heeft hij natuurlijk uitgeslapen dus wilde hij net niet slapen. Slapen zal wel weer niets worden want moet ook in huis nog even wat doen.
juffie; heerlijk zeg even bijkomen vanmiddag. Ik ga straks even met Zoe weg, even wat anders aan mijn hoofd. Pak de rust die je krijgen kan en lekker genieten van je kleintje in je buik. Liena; wij gaan ook naar Dalen, Das toevallig. Die man is idd heel fijn en rustig. Weet goed waar hij het over heeft. Baby's krijgen ook meteen voorang en dat is super Geniet lekker van het sinterklaasfeest. Hoe is het nu met je kids, hopelijk wat meer rust voor jullie. Zoe vind haar broertje helemaal geweldig en is heel lief voor hem. knuffelen, kusjes geven, helpen met wassen echt lief.. Riddle: ik ga voor je duimen... Mir: pittig dametje hoor, idd even goed aanpakken. Soms lastig met al je hormonen, maar je doet het super hoor!! respect. Heb al moeite met 2
Goeiemorgen! Ja voor mij is het morgen...kom net m'n nest uitrollen met een flinke kater....maar het was zo gezellig gister! Fijne dag allemaal ik ga zo naar Someren!
Hoi meiden hier even een teken van leven!! mink wat vervelend van je mannetje dikke knuff en hopelijk kom je snel een beetje tot rust!! liena voor jou ook een hoop respect hoe je het allemaal doet. fijne verlate sint!! juffie hoe is het met jou? je kleintje lekker druk,vond het altijd heerlijk knus zo al dat gefriemel in je buik. mir jou mannetje nog lekker in je buik.gaat alles goed met je? deli jij gaat ook hard?voel je je goed? en hoe vind wesley het dat hij een grote broer wordt? rid sterkte met je meisje. vervelend dat ze zo last heeft. @all hoe is het met jullie? Hier alles goed heb aardig mijn ritme te pakken mijn haantje was deze week voor het eerst weer aan het werk en alles ging goed.rosalina is heel lief voor sabela. ze zit wel flink in de peuterpuber fase. met sabela is alles goed groeit als kool. volgende week voor het eerst naar het cb ben benieuwd. fijn weekend meisjes en rustig aan liefs rosa
Juffie... t is idd n pittige tante maar ze heeft 3 broers boven haar waar ze tegenop moet boksen. Daarbij heeft zij t karakter van mijn zusje gecombineerd met mijn ex-schoonzusje geerfd. Nou en dat zijn al geen 2 lieve karakters. Ik wil ook niet weten wat me met haar nog te wachten staat hoor! Ze kan daar tegenover ook wel weer heel lief zijn. En net wat ik al zei... ik kan haar gedrag wel enigzins begrijpen!... t is ook niet niks dat wachten op je broertje die niet wil komen! hahaha Maar t komt wel goed hoor! Mink... Dankje voor je respect maar op dit moment voelt t niet zo dat ik dat verdien hahaha ik voel me zo akelig als ik zo boos ben en t ergste is dat t haar niks niet doet en dat jij dus machteloos boos bent op haar. Had vanmorgen ook aanvaring met stiefzoon die zomaar als flauwekul mijn zoon n tik op zn hoofd gaf met als gevolg dat die weer zijn hoofd hard aan t bedrand stootte. Dus ikke naar boven en gezegd dat als er geslagen moet worden dat alleen papa of ik dat doen. Hij weer boos op zijn manier en reageerde daarom wil ik ook bij mama zijn! Ik ben naar beneden gelopen en daar draaide t filmpje weer even opnieuw terug. Ikke na 10 minuten naar boven gegaan en even met hem in gesprek. Ik zei dat ik dat geen leuke uitspraak vond. Ik zeg: als jij iets doet wat mij niet aanstaat hier in huis en ik mag er nog niks over zeggen ook niet dan gaat t hier niet werken zo. Als jij bij je moeder iets verkeerd doet zegt zij er toch ook iets van tegen jouw! Dit komt je vader en moeder dus echt wel te oren hoor! Nog even doorgekletst en hij zei: ik was gewoon boos en dan zeg ik dingen waar ik later weer spijt van heb. Mijn reactie: dan kom je naar me toe en zeg je sorry! Ik zeg na wat uitgepraat te hebben: mijn hormonen slaan erg op hol en zeker als jullie al n hele ochtend vreselijk aan t etteren zijn met zn vieren. Dan kan ik idd fel reageren. Dus gezegd dat we allebei opnieuw gaan beginnen en normaal gaan doen tegen elkaar. Hij kwam mij n hand geven en ik hoorde aan zijn stem dat ie bijna in tranen uitbarstte. Ik zei: dat ik t gezellig wou hebben en maken in die paar dagen die hij maar hier is tja en na dat ik dat gezegd had brak hij denk ik! Daarna zijn ze weer vrolijk met zn vieren gaan spelen en nu zijn ze met zn viertjes lekker buiten spelen! Nu hebt mama echte rust!!!! All.. vanmorgen door huis heen geveegd, de flesjes uitgekookt, alles opgeruimd, was in de wasmachine en droger gestopt, nu n was weggevouwen. ZOmeteen maar eerst eens even wat eten want daar heb ik nog geen tijd voor gehad! schandalig gewoon!!!!
Yo... schande zeg... zo laat je bed uit rollen MAAR WEL LEKKER!!! Veel plezier in Someren! Rosa... lekker hoor dat je je ritme gevonden hebt. Fijn dat ook alles goed gaat met Sabela. Hahahaha leuk he peuterpubertijd? Volgens mij hangt mijn dochtertje van 6 ook nog steeds in de peuter/kleuterpubertijd! Ben benieuwd wat cb van haar vind en hoe licht/zwaar ze nu is! Jij ook n fijne dag meis!
miran wel goed voor je zelf zorgen hoor!! begin je nesteldrang te krijgen hihi. moeilijk hoor van die meisjes met pit maar kan er ook stiekum wel om lachen. sabela weegt nu ongeveer 4900 gram en ze woog bij geboorte 3600 dus groeit flink.
Rosa... nesteldrang?.. in n huis dat in teken van verbouwing staat?... nee dat niet maar wordt wel gek als t niet aan kant is wat gewoon opgeruimd en netjes kan zijn! Loop er wel tegenaan iig! Ach... t komt allemaal wel goed! Ebony zit nu gewoon in die pubertijd omdat zij wil dat t babytje VANDAAG komt en zo gaat dat dus niet! Het komt wanneer t er klaar voor is en echt niet eerder! Maar leg dat eens uit aan n 6 jarige!
miran dat is indd moeilijk uitleggen aan een 6 jarige,maar vind dat je het goed heb aangepakt. ach het zijn waarschijnlijk de zenuwen voor het nieuwe kindje komt allemaal goed straks wil ze je alleen maar helpen met het nieuwe telgje.
miranda: Een zwangerschap duurt gewoon ontzettend lang voor een kind.. Het is natuurlijk heel spannend allemaal voor de kids. Nathan heeft nog neit in de gaten hoe het allemaal zit maar Ebony natuurlijk wel.. Rosa: jullie hebben echt een prachtig meisje erbij gekregen hoor! Wat een mooie donkere haartjes.. Dat zal onze kleine vast niet hebben (met een blonde papa en mama) Zo maar even uitpuffen. Heb het beneden nu aardig netjes en schoon nu de rest nog. Viel trouwens vanmorgen bijna van de trap af Had Nathan op de ene arm en had me gelukkig met mijn andere hand vast aan de trapleuning. Gleed een paar treden naar beneden maar geukkig gewoon op mijn billen en ging niet hard. Nathan schrok nog het meest volgens mij
pff meiden moet even mijn ei kwijt. haan belde net dat hij met Nathan in de auto is van achter is aangereden. ze hebben allebei niets maar auto is totall loss.. Ben helemaal overstuur nu.. Wil gewoon dat ze zo snel mogelijk thuis komen zodat ik kan zien dat ze echt oke zijn..
ai juffie, hoop dat de schade inderdaad alleen maar blik betreft. Laat nog maar even weten hoe het is!