nou ze zijn weer thuis hoor. Haan wel wat last van spieren, nek en wat hoofdpijn. Nathan was druk maar verder niets aan te merken. Wel even ha post gebeld en we moeten hem vannacht elke 2 uur wakker maken.. Valt allemaal wel mee denk ik, gelukkig maar. Verder auto flink stukje korter dus dat wordt een andere auto. Kunnen we financieel eigenlijk niet zo hebben nu maar goed komt ook wel weer goed.
Hoi kippies, Juffie: dat was schrikken zeg! dat is echt je nachtmerrie dat er wat met je haan en kind gebeurt! Gelukkig lijkt het goed af te lopen, wel balen van de auto, maar ach, dat is maar blik. Dikke knuffel! Mink: leuk om wat van je te horen en minder leuk dat het niet zo goed gaat met je kleine mannetje. Ik hoop dat hij snel een ritme te pakken krijgt! Miran: hormonen, hormonen... Ik heb er ook last van hoor; kan heel opvliegend tegen haan en Luca zijn... En voel me ook vaak zielig terwijl dat nergens voor nodig is. Nog even meis! Rest: heb het niet zo goed onthouden... Hier gaat alles prima. vandaag het huis in kerstsfeer getoverd en Luca vindt het helemaal leuk!
Hey Meiden, ik heb alles bijgelezen maar niet alles goed onthouden... @Juffie...das idd schrikken zeg gelukkig is alles goed met je mannekes! @mira...nog even volhouden joh en dan is alles rustiger...qua hormonen dan @Mink...vervelend joh zo'n moeilijke start maar hoop dat je ondertussen toch lekker geniet van je gezin @liena..thanks voor et veren...en de rest ook natuurlijk! hier alles ok, Rayven was wel 3x wakker vanncht maar ook weer vrij snel in slaap, ze heeft nog wel jeuk maar meer van het genezen van alle korsten dus is een stuk minder dan de jeuk die ze eerst had....vandaag de kerstboom opgezet en bijna alles binnen en morgen doen we de buitenboel daar hebben we ook zoveel maar rayven vind het prachtig al die lichtjes en zingende kerstmannen hahaha en daarna nog naar de kerstmarkt geweest heir in de buurt, was leuk weer,,,,,en ik denk dat ik weleens een kortere cyclus zou kunnen hebben deze maand...ik weet wel dat een lichaam je goed in de maling kan nemen dus ik wacht rustig af maar heb sinds anderhalve dag zo'n druk en steken in mijn onderbuik net alsof je ongi. moet worden...zou wel fijn zijn weer een kortere cyclus maar we zullen zien wat mijn lijf wordt en of ik me kan beheersen om te wachten met testen straks tot 3 januari ik ga zo lekker in bed nog even tv kijken en dan slapen truste allemaal!
juffie wat fijn dat ze ongedeerd zijn. Jammer van de auto maar dat is inderdaad maar blik. rid, dus de rust is weer een beetje terug in de nachten. Hoop echt voor jullie dat ze het ergste gehad heeft. En ik veer ook voor je natuurlijk! rosa, fijn dat je meiden het zo goed doen! Goed gegroeid inderdaad!! Mink, fijn om wat van je te horen. Hoop dat de reflux snel minder word. Heb je ook speciale voeding voor hem nu?? Dikke knuff! Liena, Hoe gaan jouw nachten nu eigenlijk?? @all, gisteren is de schilder voor het laatst geweest. Alles is behangen met glasweefsel en daarna gesaust. Vind het er mooi uit zien. Heb 1 muur metallic blauw. Vind het heel mooi maar wel jammer dat je door het glanzen elke oneffenheid in de muur ziet. Als het straks is ingericht zal dat vast niet erg zijn. Dinsdag word de nieuwe vloer gelegd en dan schoonmaken geblazen. Zal nog wel een foto plaatsen deze week als ik tijd heb. Morgen vieren we Stan zijn verjaardag voor onze vrienden en natuurlijk zijn eigen vriendjes. Zal wel een drukke dag worden dus wens jullie nu alvast een fijne zondag!
Rosa... wat n plaatje is Demelsea (zeg ik toch goed he?) De jongens van mij hadden haren op zijn hoofd althans n beetje maar ons Gyani heb ik in t eerste jaar al 2x moeten kaal scheren zodat ie dikker haar kreeg. Toen kreeg ik n dochtertje en die is de eerste 2,5 jaar KAAL geweest!!! Geen ene haarsprietje. En nu heeft ze prachtig haar! Dus een beetje jaloers op dat mooie haar ben ik wel hoor! Wat zijn jullie n leuk gezinnetje! Jij (ondanks dat je net bevallen bent volgens mij) ziet er erg goed uit. Je man ziet er ook goed uit en dan je 2 dochtertjes... wat n plaatje!
Juffie... idd duurt t erg lang voor die kinders! Ik wist dat al want dat had ik ervaren met Didier toen zijn moeder 4 jaar geleden nog n kind kreeg en die had de precieze uitrekendatum genoemd. Dat kind bleef maar zeggen: vandaag komt de kleine! Niet dus zij ging er 1,5 week overheen. Hij had t niet meer en was helemaal op van de zenuwen en n beetje boos omdat t maar niet kwam. Dat wou ik dus niet bij mijn kinders en dus heb ik n kalender gemaakt dat tot eind januari loopt! Heb gezegd dat als papa jarig is de kleine er haast wel moet zijn. Chris is 9 januari jarig en aangezien ik nog nooit langer gelopen heb dan precies 40 weken verwacht ik ook niet dat de kleine langer blijft zitten. Nu kruisen ze iedere dag de dag af en zo zien ze wanneer t sinterklaas/kerst/oud en nieuw/en papa's verjaardag is! Ik dacht dat is leuker en makkelijker voor ze maar zelfs dát valt niet mee! Ach... t duurt nú niet heel lang meer!
Goedemorgen dames... Juffie... gelukkig viel t op t eerste gezicht allemaal mee met jouw mannen. Hoe is de nacht gegaan met Nathan? Hoe is het met je haan? Veel last van zijn spieren enzo? Heeft ie wel kunnen slapen? En jij? Heb jij kunnen slapen? Die auto is idd rot dat ie total loss is maar goed dat is langer niet zo belangrijk als je man en kind!!! Elise... idd die rot hormonen ook! hhahaha Ik was dan ook erg blij dat Chris vrijdag op tijd thuis was en gisteren niet mee naar de bioscoop ging maar lekker bij mij thuis bleef! Hij weet ook dat als hij thuis is dat t hier in huis rustiger draait dan dat hij weg is. Als hij thuis is kan ik wegduiken in mijn spelletjes of ik sluit me helemaal af. Is misschien niet de goede manier maar zo ontstaan er geen problemen hier in huis en blijft de sfeer rustig.. dat is voor iedereen beter en gezelliger. Riddle... idd nog even en dan loopt mijn huishouding weer normaal! Nog n kleine 6 weekjes zeg maar en dan moet t wel goed komen. Als ik niet eerder bevallen ben dan! Leuk he... die kerstbomen en dan zo'n kleintje die dat prachtig vind. Ons Ebony vind dat ook nog iedere keer mooi die lichtjes en die sfeer. Ik ook hoor!! Niks niet mooier dan de kerst en t liefst n mooie witte kerst maar nu dit jaar niet want dan komen mijn ouders er niet doorheen en stel dat ik óf de kleine net heb óf ik sta op punt van bevallen dan zou ik dat erg triest en spijtig vinden als ze niet komen! Dus hopelijk geen witte kerst dit jaar hahahaha Dag... n fijne drukke maar ozo gezellige zondag! Wat zal Stan verwent worden! Fijn dat t kamertje nu bijna ingericht kan worden. Ik verheug me op de foto's!!! Fijne dag meis! All... ik ga zo even de badkamer uitsoppen en de wc uitdoen... en in huis even n keer stofzuigen en dweilen. Ook alles opruimen. De was in de kast leggen... de volgende was vouwen en opruimen in de kasten en nog snel n nieuwe was aanzetten voordat mijn ouders komen. Die komen vandaag n dagje hier naartoe en dat vinden wij altijd weer heel erg fijn! Ze gaan wel eerder naar huis maar dat is niet erg vind ik! Ik heb ze dan weer even in de buurt gehad! Chris komt om kwart voor 3 thuis van t werk en dan is t altijd gezellige boel hier. Fijne zondag iedereen!
hey allemaal, Dag: fijne verjaardag vandaag! Miran: pff wordt al moe als ik lees wat je allemaal van plan bent. Rid: fijn dat het beter gaat met Rayven! All: hier alles prima hoor. nathan heeft vannacht goed geslapen. En vanmorgen sliep hij lekker uit tot over half 9. Nu ligt hij er al een half uur in maar slapen ho maar natuurlijk. Ach wat wil je als je tot zolang uitslaapt Vannacht om 4 uur ben ik gestopt met hem elke 2 uur wekken. Hij had naar ons idee nergens last van dus vond het zo zielig dat wakker maken steeds. Verder hier een rustig dagje.
Fijn dat alles goed gaat met de kleine man Juffie!! Hier een rommelige dag achter de rug en de buitenboel wou niet zoals haan wou dus die was ook niet te genieten pfff...word geen klussen ben ik bang vanaaf heb ff zo de balen van hem maar ja om het dan toch te doen alleen om zwanger te worden is ook weer zoiets
Hey meiden, Heb niets terug gelezen. Was heel erg gezellig vandaag en Stan is super verwent!! Echt heleboel kadootjes gekregen. Ik ben erg moe nu dus ga zo naar bed. Stan is ook al een tijdje in coma want die was goed moe!
Goedemorgen kippies, Hoe is het hier met iedereen? Allemaal een fijn weekend gehad? @ De nachten gaan nog steeds niet super. Wij gaan er na de laatste voeding van Kayra rond 22.45 uur in. Thomas komt meestal tussen 01.00 en 03.00uur. Hij komt dan tussen ons in liggen en slaapt dan vaak weer rustig verder. Kayra is eigenlijk elke morgen om 4.15 uur klaarwakker en begint dan te kraaien en kletsen en lachen als een grote. Wel heel gezellig, maar de nacht is zooooo kort en daar wordt je zo moe van. Gelukkig zijn ze beide overdag heel vrolijk dus dat is wel lekker. Moet alleen niet zien hoe ik er uit zie, maar goed er komen vast betere tijden. Wat fijn dat Stan het gisteren zo leuk heeft gehad. Veel cadeautjes gekregen dus. En het behang er in en de saus er al op dus? Ben erg benieuwd hoe het is geworden. Ik w8 de foto af. @ Juffie, meid ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zaterdag. Hoe gaat het nu met je Haan? Heeft hij er ook geen last meer van? Gisteren een lekker dagje gehad? En de babykamer al weer op orde? @ Riddle, wat jammer dat het niet wilde lukken met de verlichting. En daar kan je haan dus niet zo goed tegen?? Hebben jullie het nog wel weer goed kunnen maken? Ik zou dan idd ook niet gaan klussen om het klussen. Moet ook leuk blijven. Hoe gaat het nu met Rayven? Beginnen de waterpokken weg te trekken? @ Miranda, wat al een drukte op de vroege ochtend zeg. Heb je het gisteren een beetje gezellig gehad? Ik kan wel begrijpen dat je niet zo'n zin hebt in een witte kerst hoor, had ik toen met Thomas ook niet. Zou toch jammer zijn als je familie niet kan komen vanwege het weer. Zondag dan is Thomas jarig, maar weet nog niet of we het kunnen vieren. De berichten zijn nog niet zo super. Vorig jaar lag er met zijn verjaardag ook sneeuw. En je hormonen spelen je nog steeds parten?? Jammer voor je omgeving. kunnen zij ook meegenieten van jou zwanger zijn, hebben jullie er allemaal wat aan. Nee het is vervelend, ook omdat je er zelf last van hebt. Dikke knuffel!!!!!! @ Elise, wat fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie. Luca houdt dus wel van de kerst?? Leuk he dat ze er nu wat meer van begrijpen. Voel je je verder goed? @ Mink, hoe gaat het nu met je kleine mannetje? Wil het allemaal een beetje lukken? @ Deli, bij jou ook allles goed? Lekker weekend gehad? @ QB, nog steeds druk met van alles en nog wat? @ Yojo, hoe was je zussenavond zaterdag? hebben jullie wat leuks gedaan? @ Pooh, hoe is het met je haan? Is hij weer beter? En hoe gaat het met je rug, lukten de nachten een beetje? Hier een druk weekend gehad. Zaterdag hebben we even gewinkeld, terwijl de kids even bij oma waren. Oma helemaal blij dat ze op mocht passen. Gisteren hebben we nog sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig. Thomas zoals altijd heeel druk, ze vroegen al of hij altijd zo is, want ze zien hem altijd druk.... ja zo is hij nu eenmaal. Soms is het net of hij ADHD heeft, zit in de familie dus wie weet. Nou kippies ik stop er weer even mee. Kayra zit op schoot en volgens mij heeft ze de broek vol gemaakt, want ze ruikt even niet naar viooltjes. Tok snel, Dikke knuffel Liena
morguhhh, was te laat vanochtend. Schaam!! Nu maar even heel hard aan het werk zodat ik straks misschien nog even kan reageren.
Goedemorgen... Juffie... was wel veel wat ik gedaan had maar toch ook weer niet té veel gedaan. Zo heb ik de wc nog uitgedaan. Badkamer even met n dweil doorheen gehaald. Huiskamer aan kant gebracht en idd mijn wassen nog gedaan. Had er eentje nog in de droger laten zitten en eentje in de wasmachine die zit nu lekker in de droger en dan ben ik door wasgoed heen!!!! Huis is weer lekker aan kant zodat ik zodadelijk bij mijn vriendin op de koffie kan! Riddle... was je haan nog in de mood voor n klusje of heb je t maar gelaten? Goedmaaksex is ook lekker! hahahhaa maar je moet idd niet klussen omdat je perse zwanger wil raken... moet wel leuk en lekker blijven natuurlijk! Ik heb t n tijdje gedaan omdat ik perse wou en dan is t n moetje!... niet leuk!!! Liena... wij hebben t gisteren heel gezellig gehad. Mijn ouders gaan meestal zondags óf wandelen óf fietsen. Dus nu vroeg mijn zoontje of oma mee ging wandelen... ja tuurlijk dat wou ze wel. Ikke heel groots: ik loop ook wel mee maar lopen we geen grote ronde oke! Zo gezegd zo gedaan. Een halfuurtje/3 kwartiertjes gewandeld door t dorp! Nou nou nou wat n spijt heb ik daar van gehad zeg!!! Ik kon niet meer op of neer van de rugpijn en dat binnen n uur na t wandelen. S'avonds in bed kon ik niet liggen van de pijn in mijn benen. Ik heb van half 11 tot half 1 mijn draai niet kunnen vinden met als gevolg dat ik Chris heb wakker gehouden en die moest er vanmorgen om half 5 uit voor zijn werk! Die zal ook wel n slechte dag hebben vandaag!!! Maar goed... we hebben spelletjes gedaan met de kinders daarna frietjes gegeten en om half 7 gingen ze naar huis. Opa wou op tijd voor de tv zitten hahahaha Wel superleuk en met 2e kerstdag komen ze weer n hele dag hiernaartoe of misschien eerder als de kleine eerder op de wereld komt! Tussen kerst en nieuwjaar komen ze ook nog want dan hebben ze toch vrij! Jammer van jouw korte nachten zeg! Maar Kayra doet t nu dus goed met haar spreidbroekje aan s'nachts? Of heb ik verkeerd gelezen? Gelukkig zijn t overdag vrolijke kids daar wordt je zelf dan ook weer vrolijk van he! Dag... fijn dat Stan n goede verjaardag heeft gehad! Goed teken dat ie gisteravond dus helemaal bekaf was. Heeft ie t goed naar zijn zin gehad! Werkse vandaag! Meiden... ik loop op mijn gemakkie naar mijn vriendinnetje toe.. dit zal 1 van de laatste keren zijn voor mijn bevalling hahahaha Ooow kon ik die bevalling maar plannen!!! hahahaha ach kleine is nog lekker mama aan t pesten met zijn getrappel. Wel erg lekker is dat ie om 7 uur nog "slaapt" en pas rond 8 uur/half 9 voel ik hem weer. Nu voel ik zijn getrappel ook! Denk dat t n uitslapertje is (hoop ik dan!) Tot strakkies
Goedemorgen, Hier ook een kippetje die te laat was vanmorgen en die het hele weekend nauwelijks achter de laptop heeft gezeten dus wellicht veel heeft gemist Donderdag op vrijdag nacht begon mijn haan te spugen dus Wesley was er van af en toen begon hij! Ik heb gelukkig nergens last van maar had m'n handen vol met haanlief op bed de hele dag ben zelf helemaal moe! @ Dag, nog gefeliciteerd met je grote man!! Fijn dat hij zo goed is verwend!! @ All, tot straks, ga ff aan het werk eerst
Goedemorgen meiden, Hier een vrij uitgeslapen kippetje rayven was maar 2x gekomen vannacht en was ook met 2minuten weer in slaap en werd vanmorgen pas om half 9 wakker dus eindelijk weer een beetje het oude ritme terug...van de pokken heeft ze helemaal geen last meer behalve af en toe nog jeuk op de rug van de genezende korsten....Heb ook net een andere ha gevonden dus zo even langs lopen voor een inschrijf formulier Gisteren idd nog goed gemaakt...haan besefte denk ik zelf ook wel dat ie een beetje onredelijk was en gewoon veel te laat begonnen was aan de verlichting dus we hebben het "goed gemaakt (geklust) "hahhaha
Zo net terug van de huisarts, straks even invullen morgen brengen en mijn oude huisarts bellen om alles om te zetten en is dat ook weer geregeld
hallo allemaal wil jullie even een fijne dag wensen. heb niet gelezen want heb een drukke dag voor de boeg sorry, groetjes van penr