[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mir ik heb niks van me weeen gemerkt hoor alleen dat ik vaker moest plassen en denk nu nog steeds was dat het ??
    Dus die ongie krampen kunnen best al wee activiteiten zijn hoor

en dat vocht kan vruchtwater zijn maar ook slijm ofzo
    vertrouw je het neit kan je altijd nog naar de huisartsenpost gaan voor een ctg .

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mir: altij vk bellen als je het niet zeker weet.

Deli: mannen zijn vaak zwak ziek en misselijk en wij blijven
    Maar doorlopen haha

Pene: gewoon afwachten, maar oeps haha daarom krijg ik in
    Jan een spiraaltje. Maar als je wel zwanger bent dan heeft dat
    Ook zo moeten zijn. Maar de kans is wel klein denk ik.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: zou idd gewoon even vk bellen. Kan inderdaad vruchtwater zijn maar ook gewoon veel afscheiding. Spannend!

Deli: beterschap met je haantje, mannen kunnen wel heel zielig zijn als ze ziek zijn he?

Penr: denk ook dat de kans op een zwangerschap niet zo groot is hoor. maar kleine kans zit er natuurlijk altijd in.

Dag: lekker gegeten vanavond?

Mink: alles goed?

Liena: Fijn dat jullie zo genoten hebben van het Sinterklaas vieren! En lekker hoor even winkelen samen met haan. Is soms wel eens heel fijn even lekker met zijn tweetjes weg. (al is het maar een paar uurtjes;))

All: Haan en ik zijn druk bezig met auto zoeken. Heb er totaal geen verstand van maar wil me er natuurlijk wel een beetje mee bemoeien:D Verder heir echt een super druk kindje in mijn buik. kon me bij Nathan nooit voorstellen dat het pijn kon doen als je kindje beweegt maar dat is nu wel anders:$ Vraag me soms echt af wat hij/ zij aan het doen is daarbinnen:D

Fijne avond allemaal!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... wou net even lekker ontspannen in bad kruipen maar zelfs dat is me nog niet gegunt hier in huis hahaha
    Ik lig er goed en wel in en komt er n kind jammeren terwijl papa gewoon in de huiskamer achter de pc zit! GRRRRRRRRRRRRRRR.
    De volgende komt nog geen 5 minuten later en wil ineens toch maar met mij in bad. Nou dat was dus einde rusttijd!
    Nu ligt de eerste in bed en zometeen over 10 minuutjes de 2e. Ik had gehoopt met n lekker warm bad dat mijn rugpijn n beetje zou wegtrekken maar niks is meer waar. Ik hou dat druppelen in de gaten nu en die krampjes hou ik ook in de gaten. Ik zei dit tegen Chris en hij zei: wat mij betreft mag ie komen hoor... ik heb alles klaar dus! hahahaha
    Ik zeg nog niet alles... ons bubbelbad moet uit de badkamer zodat daar n tafel kan komen te staan voor t badje en aankleedkussen voor de kleine. Wij hebben nl onze badkamer beneden dat is warmer! Dus morgen gaat ie eruit en dan is t helemaal klaar voor de komst van de kleine.

Deli... ik weet t... mannen zijn niks gewent! Zij moeten eens n bevalling doen dan piepen ze wel voortaan anders! Wat dat betreft zijn t watjes/ zwakke wezens!
    Ik heb er hier ook 1 die kwam thuis en zei: ik denk dat ik de griep krijg en hup... daar ging ie de bank op! Ik lig toch ook niet op de bank te slapen?!!!
    Gewoon op tijd naar bed gaan!!!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sow Juffie dat was schrikken zeg! Wel erg fijn dat de mannen niks hebben...

Liena hoe gaat ie daar?
    Zaterdagavond bij mijn zus was erg gezellig. We hebben gewoon lekker bij haar op de bank gehangen...zij was moe en ik had nog steeds een klein katertje....

Gister een heerlijke pyjamadag gehad...echt even lekker bijgetankt!

Fijne avond allemaal!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    wij zijn net terug van een rampzalig etentje. Stan was echt onuitstaanbaar dus we zijn vroegtijdig naar huis gegaan. Af en toe haalt onze peuter het bloed onder mijn nagels vandaan en zou ik hem graag een draai om zijn oren verkopen maar ja, dat doen we dan maar weer niet.
    Morgen hopelijk een betere dag. Even bloedprikken en de kerstboom zetten.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: wat jammer zeg dat het etentje niet zo goed gegaan is. Soms hebben ze inderdaad van die momenten dat ze zo vervelend zijn.

Yojo: heerlijk een pyjamadagje. Dat ga ik in de vakantie ook maar eens een dagje doen denk ik.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... jammer van je etentje! Wij gaan nooit uiteten omdat dat met ons gezinnetje niet haalbaar is! Je probeert ze manieren aan te leren maar helaas t lukt niet!
    Zelfs de mc Donalds doen we niet omdat t bij hun alleen om t speeltje gaat en de rest wordt weggegooid. VInd ik t te duur voor!
    En ja... kinderen kunnen idd bloed onder je nagels uithalen!

Juffie... ik heb ook geen verstand van auto's maar wil ook altijd mee om er een uit te zoeken! Wil nog wel enigzins inbreng hebben in iets!

Yo... lekker he zo'n pyjama hang dagje! Dat hebben wij hier ook wel eens. Zo'n lekkere luie zondag waarin niks moet en alles mag! Ik laat de kids dan ook maar gewoon toedoen op zo'n dag. Binnenkort krijg ik verwen10 dagen! hahahhaha tenminste dat hoop ik! hihihihi lekker genieten van de kleine en mijn welverdiende rust (ga ik tenminste vanuit!)

All... fijne avond. Ik kruip lekker bij Chris op de bank alhoewel ik nu wel mijn ogen dicht zou willen knijpen en slapen. Ben best moe maar vind dat zo ongezellig voor Chris!
    Hij heeft weekend nu!
    Ach... pak ik maar mijn lappie en ga op de bank hangen!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Maar je hebt wel je rust nodig hoor Miran...voor hetzelfde geldt komt die kleine wel vandaag of morgen en dan heb je je energie hard nodig!

Succes ermee en ieder1 een fijne avond gewenst!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, probeer je rust nog ff te pakken!!
    En idd vruchtwater ruikt zoet en kan ook met kleine beetjes komen. En ongi klachten waren bij mij beginnende weeen.
    Anders even de VK bellen voor de zekerheid!!
    Me foon ligt op me nachtkastje haha

Nachten zitten er weer op, veel rug/bekken pijn pfff
    Morgen beetje in huis rommelen en 's middags met Ryan naar Sophia zkh controle afspraak bij de dermatoloog.
    Ook de kerstspullen weer van zolder halen en het gezellig maken in huis!
    Haantje is weer beter, nu ben ik flink aan het snotteren maar verder alles oke hier.
    Volgend weekend met haantje naar Parijs, hebben er super veel zin in. Haantje zei net nog, zullen we in parijs een broertje/zusje maken voor Ryan haha
    beetje lastig met spiraal....

xxx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijne dag!

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    #1532 liena, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    @Deli, ik denk dat het begint te wennen, om zo weinig te slapen. Maar ben ook vaak wel moe hoor. Ik hou mezelf steeds voor ogen dat het ws wel weer overgaat;). Heb alleen wel vermoeide ogen, beetje last van wallen:).
    Ik moet nog een afspraak maken met maatschappelijk werk, maar de afgelopen periode is zo heftig geweest dat ik dit er even niet bij kon hebben. Ik januari gaan we dit oppakken...
    En je haan dus een last van overdag ziek zijn syndroom:D. En dan 's avonds niet meer aan de hand?? Hij maakt er dus wel misbruik van, tja mannen;), als ze ziek zijn kunnen ze ineens niets meer.
    Als jij ziek bent kun je vast niet de hele dag op bed kruipen.....

@ Dagdromer, ach te laat kan een keer gebeuren toch? Vandaag weer een nieuwe kans;). Wat ontzettend jammer dat het etentje in duigen is gevallen. Kinderen kunnen je zeker het bloed onder de nagels weghalen. Slaan vind ik ook geen oplossing hoor, probeer het vaak ook door hem op de gang te zetten. Verder ook wel even flink streng aanspreken. Meestal is dat genoeg.
    Hoop voor je dat hij vandaag weer wat gezelliger is..... Dikke knuffel.

@ Miranda, gezellig dat je ouders tussen kerst en oud en nieuw blijven. Beetje extra hulp is ook wel lekker zo in de laatste dagen!!!
    Met Kayra gaat het nog steeds niet zo super in de nacht met het spreidbroekje. Ik ben gewoon een beetje eigenwijs, want moet zeggen dat ik het broekje na de laatste voeding uitdoe:). Ik heb samen met haan afgesproken dat we het opbouwen. Ze heeft hem nu overdag wel de hele dag aan, van 06.30 tot 22.30 uur. Overdag slaapt ze meestal maar 30 tot 45 minuten sinds ze het broekje aanheeft. Daarvoor was ze net zo ver dat ze 1 1/2 tot 2 uur sliep. Beetje jammer;).
    En bij jou wordt het ook spannend zeg, het kan best zijn dat je wat vruchtwater aan het verliezen bent. Het kan best zijn dat er ergens een klein gaatje zit. Ik zou de vk even bellen. Dan weten zij het en kun je de beslissing aan hen overlaten!!!!! Hoop voor je dat de kleine snel komt en dan lekker genieten. Dikke knuffel.

@ Riddle, wat fijn dat je een andere ha hebt gevonden. Ik hoop ook voor je dat je hem voorlopig niet nodig hebt:D, maar het is wel makkelijk om goed geregeld te hebben he? Wat fijn dat het met Rayven weer een stuk beter gaat!!! En alles is dus weer koek en ei tussen jou en haan? Ik veer voor je!! Spannende tijd weer!!!!

@ Penr, ik denk dat het idd wel meevalt als je een keer de pil vergeet, maar voor de zekerheid idd even rustig aan met klussen, je wet maar nooit. Hoe gaat het verder nu tussen jou en je haan? Gaat het allemaal weer?

@ Melanina, leuk he shoppen? En ook goed geslaagd zo te lezen. Het begint kouder te worden nu en dan is zo'n slaapzakje wel handig he? Hoe gaat het met je meissie? De afgelopen periode wat minder lang geslapen dus?

@ Mink, hoe gaat het nu bij jullie? De boel weer een beetje onder controle? Gaat het al wat beter met jullie mannetje? Hoe vind Zoë haar broertje?

@ Juffie, ik zou me er ook mee willen bemoeien hoor;). Je hebt er mss geen verstand van maar kan wel zeggen of je hem mooi vind :D. Suc6 met de speurtocht!!
    En de kleine in je buik is dus goed aanwezig? Het kan idd goed pijnlijk zijn. Soms bijna tot huilens toe;).

@ Yojo, lekker hoor een pyjamadagje!!! Zou ik soms ook wel eens willen!! Hier gaat het overdag prima hoor:D, alleen de nachten nog steeds beetje drama. Ach gaat vast weer over en dan lachen we erom:D.
    Bij jou verder ook alles goed? De foto's van de bruidsreportage al binnen?

@ Pooh, suc6 vandaag in het zh met je mannetje. Wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt! Dikke knuffel.
    En vandaag veel plezier met het huis versieren. Wel wer gezellig he?

Nou meiden ik ga er weer vandoor, er ligt er een in de box te brullen alsof ze geslacht wordt;). Ze heeft alweer een hele ochtend gehad natuurlijk dus zal wel moe zijn en honger hebben.
    Tok snel

Dikke knuffel Liena

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O nog even een dingetje wat ik nog even met jullie wil delen;).

Thomas had van de week gepoept en keek en zei toe jam! Ik zei toen nee dat is geen jam, dat is poep, ieuw....

Nu is het zo dat elke keer als ik hem of Kayra ga verschonen hij zegt:
    "is geen jam".hahaha:D.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Pooh... leuk leuk leuk brusje voor Ryan in Parijs!!! ZOu geweldig zijn idd t jammere hieraan is idd dat spiraalje hahahaha
    Maar wel lief van je haan!!!
    Hou de telefoon maar bij maar is nog niet nodig want die ongi- achtige krampjes zijn alweer verdwenen. De kleine heeft t nog lekker warm daarbinnen. Hij luisterd echt niet. Heb hem gisteren in bad ook toegesproken dat t vandaag wel eens zou mogen zodat de kraamhulp weer nét voor de feestdagen weg is maar helaas!!!
    Suc6 vandaag bij de dermatoloog met Ryan!

Juffie... fijne dag meis! Doe jij ook rustig aan?!!

Riddle... dat druppelachtige ruikt iig niet naar urine maar als op t papiertje is t wit/doorschijnend. Dus zelf denk ik meer aan gewoon afscheiding (eigenwijs!... wil nog niet denken dat t vruchtwater is omdat ik bij die andere 3 altijd in zkh kapot had laten prikken nét voor de bevalling)
    Dus ga ik er nu ook zo vanuit natuurlijk!
    We zullen t er maar op houden dat t voorwerk flink zijn best doet zodat ik strakkies makkelijker heb hahaha

Liena... al erg netjes van Kayra om van s'morgens half 7 tot s'avonds half 11 dat spreidbroekje om te hebben. Jammer dat ze hierdoor overdag wel heel kort slaapt voor haar "leeftijd". Misschien even overleggen met cb of met waar je t spreidbroekje vandaan hebt?!

Even kids naar school brengen!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

Zo hier een uitgeslapen kippetje...rayven kwam vanochtend om half 6 even twee keer, weer terug gelegd na wat drinken en toen sliep ze door tot 10 uur!!:$

Liena...ja alles is weer koek en ei tussen ons hoor haha en jaaaa wordt wel weer spannend...die drukkende pijntjes onderin en de vloed (was zelfs draderig) is ook weg dus heb zo'n idee dat dat mijn ei was maar ga er niet van uit en klus voor de zekerheid gewoon door!

iedereen die neit zo'n fijne nacht had een heeele dikke knuffel

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,
    Nog niet echt veel terug gelezen want heb net de boom staan en stan op bed liggen dus mama gaat nu ook even rusten. Hij is nog steeds heel erg aan het uitdagen dus het zal wel een sprongetje zijn. Normaal gaan wij elke zondag ergens eten en dat gaat vrijwel altijd goed. Nu was het echt DRAMA! Gelukkig heb ik nog wel wat kunnen eten maar vond het zo sneu voor mijn ouders. Die trakteerden nog voor hun verjaardag. Ach ja, het is niet anders. Je kan zoiets een keer verwachten van een peuter.

Pooh, oohhhh parijs! Daar ben ik alleen nog maar langs gereden over de snelweg. Nog nooit in de stad zelf geweest. Alvast heel veel plezier. En een brusje maken zal inderdaad niet meevallen met een spiraal. Zou je het zelf ook weer graag willen anders er uit met dat ding!! ;)

Miran, tja hoezo eigenwijs ;). Niet 1 bevalling is dezelfde dus zou zomaar kunnen. Het kan ook zo zijn dat de kleine man voorlopig nog blijft zitten. De natuur de natuur.......is soms best lastig als je ongeduldig bent. Ik ben nu al steeds aan het aftellen, haha!

Juffie, ook jij een fijne dag!

Rid, fijn dat het weer bij is gelegd en hoop dat je ei inderdaad al is geweest. Ik ga veren!!

@all, 10 januari heb ik pretecho. Bij stan was dat niet zo goed gelukt. Dat echoburo zei dat het kwam door de voorliggende placenta en je dan nooit een goede echo kon maken. Was beetje weggegooid geld dus. Nu heb ik weer een voorliggende placenta maar toch eens een ander buro gebeld. Volgens hun moet het geen probleem zijn als het kindje een beetje goed ligt. Is dat niet het geval dan mag ik terug komen. Dus toch maar een afspraak gemaakt. Mijn moeder wilde het graag nog een keer zien.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag meiden...

Chris en ik komen net van ziekenhuis vandaan omdat Chris vond dat als ik t niet vertrouwde toch maar even moest bellen. Dus ikke gebeld en ja hoor toch maar even langs komen.
    Werd ik aan de ctg gelegd n halfuurtje en met n wattenstaafje werd wat vocht opgevangen. Blijkt geen vruchtwater te zijn dus dat is positief. Wél heb ik al wat voorweeën. Ze zag n enkele wee -activiteit dus nu maar gewoon wachten... kon ook zijn omdat ik n stukje gelopen had of zomaar even druk ben geweest. Dus er is niks aan de hand gelukkig!
    Ze zei: ik heb liever dat je te vaak voor niks belt dan 1x te laat. Het is ons werk en denk niet bij je eigen: dadelijk denken ze komt ze weer aan! Het is nu eenmaal ons werk en wij zijn er 24 uur per dag!

Dus hebben we even n uurtje ziekenhuis gehad!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ah Dag fijn dat de boom weer staat he? ja rayven is ook drammerig en zo de laatste tijd, het is een heel gevecht momenteel om een luier te verschonen of zo maar ja hopen dat het idd maar tijdelijk is!

Miran...slim om het idd even te laten checken en toch al een beetje voor weeën...wie weet zetten ze snel door!

Hier verder alles ok, straks even de aardappels koken en dan puree uit de oven maken mmmm lekker:D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... hoop dat onze kleine man zich snel aan de wereld wil laten zien!
    Hij weet al wanneer ie geboren wil worden... alleen wij nog niet hahaha

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha goeie gedachte Miran...

Deel Deze Pagina